-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
код ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі (Комплект засобів навчання для кабінетів природничої галузі (кабінет біології та хімії) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році)
Торги не відбулися
478 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 393.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 393.50 UAH
Номер:
d94c36be7729439799852f4cd06a5afa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-19-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
19.08.2025 13:37 - 10.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2025 № 296
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-07-31-008544-a 31.07.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, а також вимогам Рамкової угоди, розгляді тендерної пропозиції ФОП Мірошника Владислава Андрійовича - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у місті Брюссель та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.07.2025 № 9 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 08.08.2025, тендерну пропозицію ФОП Мірошника Владислава Андрійовича, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 13.08.2025 № 01/13.08, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції Переможця від 03.09.2025 № 1/03.09, пояснення та документи надані Замовником від 22.08.2025 та від 03.09.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
У ході проведення моніторингу процедури закупівлі, установлено, що Замовником, протокольним рішенням від 03.09.2025 № 1/03.09, відхилено тендерну пропозицію ФОП Мірошника Владислава Андрійовича відповідно до пункту 44 Особливостей № 1178, а саме, переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Згідно з підпунктом 1 пункту 51 Особливостей № 1178 відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень:
08.09.2025 16:47 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2025 16:47
Запити/Пояснення
Номер:
b2485cc3d8f44d7cbbf1bbe4c472cac9
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
20.08.2025 10:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є комплект засобів навчання для кабінетів природничої галузі (кабінет біології та хімії) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році, за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-31-008544-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e8469ac4233545eda560b7fd68573e10
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.08.2025 17:28
Опис:
Північний офіс Держаудитслужби
Статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення, документи чи інформацію.
Запит від Північного офісу Держаудитслужби було отримано 20.08.2025.
Оскільки Закон про публічні закупівлі не містить спеціального порядку обчислення строків, застосовуються положення Цивільного кодексу України. Відповідно до статей 252–253 ЦК України, перебіг строку починається з наступного дня після календарної дати або події, з якою пов’язаний його початок.
Таким чином, строк надання відповіді спливає 25.08.2025.
Відповідь на запит Північного офісу Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі (Комплект засобів навчання для кабінетів природничої галузі (кабінет біології та хімії) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році)»
ID: UA-2025-07-31-008544-a
Фурсівська сільська рада Білоцерківського району, Київської області повідомляє наступне.
Щодо питання першого:
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Прикріплено три комерційні пропозиції від потенційних учасників:
1. Фізична особа – підприємець Шафаренко Андрій Андрійович Вих. № 26 від 26.07.2025 р. (файл Ком пропозиція 1.pdf ) посилання на сайт https://umschool.com.ua/
2. Фізична особа – підприємець Чудновець Ірина Олександрівна б/н 25.07.2025р. (файл Комерційна пропозиція 2.pdf ) посилання на сайт https://elizlabs.com.ua/
3. Фізична особа – підприємець Позняк Руслан Віталійович №16 від 25.07.2025 року (файл Комерційна пропозиція 3.pdf ) посилання на сайт https://for-school.com.ua/ua/
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: : 478700,00грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до проведеного моніторингу цін шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро» Обґрунтування технічних, якісних характеристик. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість поставки товару відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації. У місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару – замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам.
Файл прикріплено Обгрунтування Технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
За посиланням 3e6f46b557660af169c062c9872b420e.pdf
Або за маршрутом https://fursy-tg.gov.ua/ -→ «Публічні закупівлі» → «Обгрунтування закупівель»
. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Джерелом фінансування є :
- кошти місцевого бюджету: ТПКВК 0111183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» - 10%;
- кошти державного бюджету та кошти співфінансування Європейського Союзу - Ukraine Facility: ТПКВК 0111184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» – 90%.
ФУРСІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА VIII СКЛИКАННЯ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ РІШЕННЯ від 15 січня 2025 року № 1380-70-VIII Прикріплено файл рішення ради.FR12.pdf
. 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено).
Додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 р. № 1554 РОЗПОДІЛ обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році прикріплено Файл додаток до постанови.FR12.pdf
Державна казначейська служба України Управління місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин Повідомлення № 3 від 10.01.2025 р.про зміни до річного розпису асигнувань державного бюджету на 2025 рік прикріплено Файл повідомлення казнач..FR12.pdf
Номер:
c94b0e4d97c54671adde6d0faa822423
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.08.2025 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба в отриманні додаткових пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ФОП Мірошника Владислава Андрійовича (далі - Учасник) вимогам пунктів 3, 5, 6, 7 та 10 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання, зокрема, на комплект цифрових датчиків для кабінету хімії (виробником якого є ПрАТ «ЕЛЕКТРОВИМІРЮВАЧ» згідно з наданим у складі тендерної пропозиції Учасника авторизаційним листом від 07.08.2025 та зазначеної Учасником інформації в порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника) документів, а саме:
- копії титульної сторінки технічних умов на виробництво кабінетів біології та хімії (з відміткою про внесення до бази даних «технічних умови України»);
- копії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи (в разі наявності) або інший документ що підтверджує відповідність медичним критеріям безпеки обладнання для кабінетів біології та хімії;
- копії сертифікату виробника на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на виробництво засобів навчання та приладдя (або на навчальні кабінети біології та хімії). Копія звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, якщо дата реєстрації сертифікату не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, а якщо пізніше, то надається копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій;
- копії сертифікату виробника на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) на виробництво засобів навчання та приладдя (або на навчальні кабінети біології та хімії). Копія звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, якщо дата реєстрації сертифікату не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, а якщо пізніше, то надається копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій;
- копії сертифікату відповідності на кабінет біології та хімії.
2. Прошу надати інформацію чи укладено договір про закупівлю з ФОП Мірошником Владиславом Андрійовичем, який визнаний переможцем процедури закупівлі, а у разі, якщо договір не укладено, надати інформацію щодо наявної обґрунтованої необхідності для продовження строку укладання договору про закупівлю.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ff613888ac2d4e3a81b831ac78baba26
Назва:
Відповідь на запит (2)
Дата опублікування:
03.09.2025 11:23
Опис:
Північний офіс Держаудитслужби
Статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення, документи чи інформацію.
Запит від Північного офісу Держаудитслужби було отримано 29.08.2025.
Оскільки Закон про публічні закупівлі не містить спеціального порядку обчислення строків, застосовуються положення Цивільного кодексу України. Відповідно до статей 252–253 ЦК України, перебіг строку починається з наступного дня після календарної дати або події, з якою пов’язаний його початок.
Таким чином, строк надання відповіді спливає 03.09.2025.
Відповідь на запит Північного офісу Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі (Комплект засобів навчання для кабінетів природничої галузі (кабінет біології та хімії) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році)»
ID: UA-2025-07-31-008544-a
Фурсівська сільська рада Білоцерківського району, Київської області повідомляє наступне.
Щодо питання першого:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ФОП Мірошника Владислава Андрійовича (далі - Учасник) вимогам пунктів 3, 5, 6, 7 та 10 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання, зокрема, на комплект цифрових датчиків для кабінету хімії (виробником якого є ПрАТ «ЕЛЕКТРОВИМІРЮВАЧ» згідно з наданим у складі тендерної пропозиції Учасника авторизаційним листом від 07.08.2025 та зазначеної Учасником інформації в порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника) документів, а саме: - копії титульної сторінки технічних умов на виробництво кабінетів біології та хімії (з відміткою про внесення до бази даних «технічних умови України»); - копії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи (в разі наявності) або інший документ що підтверджує відповідність медичним критеріям безпеки обладнання для кабінетів біології та хімії; - копії сертифікату виробника на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на виробництво засобів навчання та приладдя (або на навчальні кабінети біології та хімії). Копія звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, якщо дата реєстрації сертифікату не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, а якщо пізніше, то надається копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій; - копії сертифікату виробника на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) на виробництво засобів навчання та приладдя (або на навчальні кабінети біології та хімії). Копія звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, якщо дата реєстрації сертифікату не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, а якщо пізніше, то надається копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій; - копії сертифікату відповідності на кабінет біології та хімії
Вимоги щодо переліку документів які подає учасник в складі тендерної пропозиції наведені в Додатку № 1 «Перелік документів». Відповідно до вимогам пунктів 3, 5, 6, 7 та 10 розділу 4 Додатку № 1 «Перелік документів» Організатором встановлені наступний перелік документів:
- копії титульної сторінки технічних умов на виробництво кабінетів біології та хімії (з відміткою про внесення до бази даних «технічних умови України»);
- копії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи (в разі наявності) або інший документ що підтверджує відповідність медичним критеріям безпеки обладнання для кабінетів біології та хімії;
- копії сертифікату виробника на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на виробництво засобів навчання та приладдя (або на навчальні кабінети біології та хімії). Копія звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, якщо дата реєстрації сертифікату не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, а якщо пізніше, то надається копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій;
- копії сертифікату виробника на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) на виробництво засобів навчання та приладдя (або на навчальні кабінети біології та хімії). Копія звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, якщо дата реєстрації сертифікату не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, а якщо пізніше, то надається копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій;
- копії сертифікату відповідності на кабінет біології та хімії.
Учасником ФОП Мірошник Владиславом Андрійовичем надані наступні документи в складі тендерної пропозиції:
- 16. Копія титульної сторінки технічних умов на виробництво кабінетів біології та хімії
- 17. Копія висновку санітарно-епідеміологічної експертизи
- 18. Кольорова сканована копія сертифікату виробника на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 + Звіт
- 19. Кольорова сканована копія сертифікату виробника на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001
- 22. Сертифікат відповідності на кабінет біології та хімії
Надані документи повністю відповідають вимогам пунктів 3, 5, 6, 7 та 10 розділу 4 Додатку № 1 «Перелік документів». Жодних вимог про надання учасниками документів (Копія титульної сторінки технічних умов, Копія висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, Копії сертифікату виробника на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), копії сертифікату виробника на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та Копії сертифікату відповідності) на Комплект цифрових датчиків для кабінету хімії в тендерній документації не встановлено.
Також учасником ФОП Мірошник Владиславом Андрійовичем в складі тендерної пропозиції надано ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ ВІДПОВІДНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ (15. Порівняльна таблиця) в якій зазначено, що запропонований товар – «Модель: ЦВКК Polynom™ з хімії (датчики) Виробник: ПрАТ «ЕЛЕКТРОВИМІРЮВАЧ», Україна.» входить до складу кабінету хімії виробника ТОВ «Навчальне обладнання». Документи на кабінети біології та хімії надані учасником в складі тендерної пропозиції.
2. Прошу надати інформацію чи укладено договір про закупівлю з ФОП Мірошником Владиславом Андрійовичем, який визнаний переможцем процедури закупівлі, а у разі, якщо договір не укладено, надати інформацію щодо наявної обґрунтованої необхідності для продовження строку укладання договору про закупівлю. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Договір про закупівлю з ФОП Мірошником Владиславом Андрійовичем, який визнаний переможцем процедури закупівлі не було укладено: Учасник-переможець у строк, визначений для укладення договору, не надав підписаного договору.
Договір про закупівлю не вдалось укласти у строк, визначений для укладення договору, у зв’язку з відсутністю підписаного договору зі сторони Учасника-переможця.
Також, Учасник-переможець у строк, що вже вийшов для укладення договору, надав лист від 02.09.2025 року за № 12, у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі.
В зв’язку з військовим станом, частими повітряними тривогами та обстрілами виникали перебої з електричної енергії та мережою інтернет, мобільним та стаціонарним зв’язком таким чином несвоєчасно прийнято рішення, щодо даної закупівлі.
Лист від ФОП Мірошником Владиславом Андрійовичем про відмову від підписання договору прикріплено (файл Відмова Лист №12.pdf )
Протокол про відхилення тендерної пропозиції прикріплено (файл Протокол 1 03 09.pdf )