• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях, ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)

Завершена

1 812 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 125.00 UAH
Номер: e1052aad945249f88e9ca0d96ce63c09
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-25-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.08.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 25.08.2025 17:02 - 16.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.08.2025 № 89-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.08.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 25.08.2025 № 89-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 3 UA-2025-07-31-007324-a 31.07.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 065-88-20, i.i.nedbaylo@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Наградської О.Ф. встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства «Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня» Вознесенської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол) від 31.07.2025 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція Наградської Оксани Федорівни (далі – Наградська О.Ф.); протокольне рішення уповноваженої особи від 08.08.2025; повідомлення про намір укласти договір; договір про надання послуг від 14.08.2025 № 274 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 03.09.2025 № 1 до Договору про закупівлю; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Наградської О.Ф. встановлено наступне. Згідно додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації: «Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи: Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі» Замовник визнав Наградську О.Ф. переможцем процедури закупівлі та оприлюднив 08.08.2025 в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти з ним договір. При цьому, Наградська О.Ф., як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: з 08.08.2025, не оприлюднила в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Проте, Замовник на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця Наградської О.Ф., як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 цих Особливостей та уклав з ним договір про надання послуг від 14.08.2025 № 274. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі Замовник оприлюднив додаткову угоду від 03.09.2025 № 274 про розірвання договору про надання послуг від 14.08.2025 № 274. Звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднений 04.09.2025 в електронній системі закупівель, згідно з яким сума оплати за договором становить 0 гривень.
Період усунення порушень: 08.09.2025 17:15 - 23.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.09.2025 17:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ За фактом встановленого порушення та з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель у подальшому, адміністрацією Комунального підприємства «Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня» Вознесенської міської було вжито заходи: 1. Проведено службову нараду із уповноваженими особами щодо неухильного дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Для забезпечення належного рівня обізнаності та якісного виконання посадових обов'язків уповноважених осіб у сфері публічних закупівель, з метою попередження порушень при здійсненні закупівель, було організовано внутрішній семінар шляхом інформаційної підбірки статтей на інтернет порталі «Радник у сфері публічних закупівель від 10.09.2025року на теми: - «Вимоги пункту 47 Особливостей у тендерній документації» https://radnuk.com.ua/voiennyj-stan/vymohy-punktu-47-osoblyvostej-u-tendernij-dokumentatsii/ - «Документи переможця: які порушення встановлює ДАСУ» https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/monitoring-zakupivel/dokumenty-peremozhtsia-iaki-porushennia-vstanovliuie-dasu/ 3. Додатково організовано проходження уповноваженими особами у сфері публічних закупівель КП «КНП Вознесенська БЛ» ВМР онлайн курсу "Управлiння публiчними закупiвлями'' на платформі ''Pгomethelts''.
Дата публікації звіту: 12.09.2025 13:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 12.09.2025 13:52

Запити/Пояснення