-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт частини галереї Е1 КНП "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" ЗМР по вул. Перемоги, 80 в м. Запоріжжя» відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
4 780 130.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 900.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 900.65 UAH
Номер:
8e407f3866f44c349be8021fc57cf182
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-26-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2025 00:00
Період моніторингу:
26.08.2025 11:50 - 17.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.08.2025 № 93-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 25.08.2025 № 93-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1) UA-2025-07-31-006045-a, яка проведена комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням Особливостей №1178, дотримання принципів закупівель - порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д", встановлено порушення вимог абзацу 2, підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питань щодо оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення договору до вимог законодавства встановлено порушення пунктом 10 частини першої статті 10 Закону № 922.
Крім того, встановлено порушення пункту 17 Особливостей №1178, в частині не надання документів переможця у спосіб, визначений тендерною документацією замовника.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Відсутні у зв’язку із усуненням порушень в ході проведення моніторингу.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 05 » вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання принципів закупівель, відповідність умов тендерної пропозиції переможця укладеному договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" ЗМР (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 31.07.2025 №434; тендерна пропозиція учасника ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д" (далі – Учасник); протокол розгляду тендерних пропозицій про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д" та намір укласти договір від 15.08.2025 № 450; договір від 21.08.2025 № 3/3132; пояснення Замовника від 01.09.2025 на запит від 27.08.2025.
За результатами розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Відповідно п. 8 Додатку 2 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник повинен надати інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до ТД «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», яка повинна бути підтверджена наступними документами:
- Договірна ціна;
- Пояснювальна записка;
- Локальний кошторис;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Розрахунки до Договірної ціни.
Учасником ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д" була подана тендерна пропозиція, у складі якої надано договірну ціну разом із пояснювальною запискою, складені в поточних цінах станом на 14.08.2025, у якій зазначено, що середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi становитиме 171,75 люд.год.
Проте, з урахуванням положень Закону № 2136, та з урахуванням Указу Президента України від 15.04.2025 № 235/2025, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2025 рік з 07.08.2025 по 04.11.2025 складає 173,17 люд. год.
Отже, учасником при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) застосовано недіючий станом на дату подання пропозиції (15.08.2025) показник середньомісячної норми тривалості робочого часу.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.1 Настанови, ця настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Відповідно до пункту 5.3 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу і розраховується за відповідною формулою.
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 №389-VIII, діють обмеження та особливості організації трудових відносин, встановлені Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15 березня 2022 року № 2136-ІХ (далі - Закон № 2136-ІХ).
Відповідно до частини шостої статті 6 Закону №2136-ІХ у період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53, частини першої статті 65, частин третьої - п’ятої статті 67, статей 71, 73, 78-1 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) та частини другої статті 5 Закону України «Про відпустки». Зокрема, не застосовуються норми, які встановлюють святкові, неробочі і вихідні дні та тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів. Згідно з пунктом 3 розділу «Прикінцеві положення» Закону № 2136-ІХ цей Закон діє у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», та втрачає чинність з дня припинення або скасування воєнного стану.
Тобто, на період дії воєнного стану положення КЗпП щодо скорочення роботи на одну годину напередодні святкових і неробочих днів, перенесення вихідного дня на наступний після святкового або неробочого, перенесення вихідних та робочих днів відповідно до рекомендації Кабінету Міністрів України, заборони залучення до робіт у вихідні, святкові і неробочі дні, не застосовуються.
Збільшення кількості годин роботи, що мають відпрацювати працівники у період воєнного стану у порівнянні з мирним часом, не призводить до збільшення нормальної тривалості робочого часу на тиждень, встановленого частиною першою статті 50 КЗпП, відповідно до якої нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень.
Крім того, слід зазначити, що у спеціалізованому щомісячному періодичному виданні «Ціноутворення у будівництві» (Збірник офіційних документів та роз’яснень), розробленого товариством з обмеженою відповідальністю «Наукововиробнича фірма «Інпроект», яке є базовою організацією у будівництві та здійснює науково-технічне, дослідне, методичне та інформаційне забезпечення нормування з питань економіки та ціноутворення у будівництві відповідно до наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 28.08.2021 № 215 (у редакції наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 30.11.2023 № 1088), на регулярній основі публікуються інформаційні повідомлення щодо норми тривалості робочого часу на поточний рік з урахуванням терміну дії воєнного стану, наводяться дані щодо норми тривалості робочого часу в залежності від тривалості робочого тижня та повідомляється, що у випадку продовження воєнного стану можна перерахувати норму тривалості робочого часу з урахуванням терміну його дії.
Таким чином, застосування учасником у розрахунках договірної ціни показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, який не відповідає діючому законодавству, порушує вимоги пункту 5.3 Настанови, а отже, не відповідає вимогам п. 8 Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
При цьому, невідповідності у розрахунках договірної ціни стосуються випадків відсутності інформації та/або документів про технічні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Однак, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д", визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір підряду від 21.08.2025 № 3/3132.
На зазначений запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, Замовник 01.09.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «Відповідно до умов проекту Договору (додаток 4 до тендерної документації) договірна ціна є динамічною, що передбачає можливу зміну ціни при зміни тарифів на момент підписання актів виконаних робіт. Учасник має право самостійно визначати рівень заробітної плати, а встановлення обмежень Замовником може бути розцінено, як втручання у його господарську діяльність та фінансову політику учасника, що заборонено законодавством. Перевірка відповідного тарифу не дає підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Відповідальність уповноваженої особи стосується процесу організації закупівель, оприлюднення інформації та дотримання встановлених процедур, але не фінансових рішень учасників».
Пояснення, надане Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі, не обґрунтовує прийняте ним рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції даного учасника.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, натомість укладено з переможцем договір підряду від 21.08.2025 № 3/3132 на суму 4 780 130,40 грн з ПДВ.
За результатами аналізу питання надання документів переможцем процедури закупівлі пропозицію ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д", вимогам Закону із урахуванням Особливостей №1178, встановлено наступне.
Відповідно пп.1.2. п.1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме:
- Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (зазначені у Додатку 5 до тендерної документації);
- документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі та тендерною документацією)
- інша інформація та документи, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 5 (для переможця).
Відповідно до Додатку 5 «Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» тендерної документації:
П. ІІ. «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем».
- Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
- Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору.
Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником 15.08.2025 в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення про намір укласти договір. Однак, переможцем закупівлі ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д", документи, що вимагалися Замовником у п. ІІ. Додатку 5 ТД у визначений період з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано.
Внаслідок вказаних дій та прийнятих рішень Замовника виникли обставини, передбачені абзацом 2 пункту 17 Особливостей №1178, а саме: переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
У порядку передбаченому частиною 5 статті 8 Закону №922 Замовнику було направлено запит від 27.08.2025 на надання пояснень щодо не відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д", з підстави не надання ним документів переможця згідно п. ІІ. Додатку 5 тендерної документації.
На зазначений запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, Замовник 01.09.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: « Документи та інформація, що вказані в розділі 2 Додатку 5 тендерної документації надаються Замовнику разом з договором,який має бути укладений не раніше ніж через п’ять днів та не пізніше ніж п'ятнадцять днів від дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. 21.08.2025 року разом з оригіналами договору переможцем ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д" надано до КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР оригінал банківської гарантії № 3324/25-ГВ від 21.08.2025 року (додається) та наказ на директора Господарця Сергія Анатолійовича, який відповідно до відомостей про підприємство має право підпису договору про закупівлю. (додається). У зв’язку з вищеозначеним переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д" надано всі документи, які вимагаються відповідно до Додатку 5 до тендерної документації для укладання договору про закупівлю».
Однак, надане пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки у пп.1.2. п.1 Розділу 3. тендерної документації зазначено що, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 5 (для переможця).
Замовник не виявив вищезазначеної невідповідності та на порушення вимог абзацу 2 пункту 17 Особливостей №1178 не відхилено переможця торгів ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д".
За результатами питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено наступне.
Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону № 922, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону № 922) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машинозчитувальний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*.
Замовником в електронній системі закупівель 22.08.2025 розміщено Договір від 21.08.2025 № 3/3132 (файл « Договір 3_3132.pdf») у форматі «pdf», відмінному від машинозчитувального формату.
У порядку передбаченому частиною 5 статті 8 Закону №922 Замовнику було направлено запит від 27.08.2025 на надання пояснень щодо не виконання вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922 в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
На зазначений запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, Замовник 01.09.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: « Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником розміщено разом з договором та всіма додатками до нього в форматі «pdf», всі додатки, а саме дефектний акт, пояснювальну записку, договірна ціна, розрахунки 1-4 прямі витрати, розрахунок загально виробничих витрат, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів в форматі «RTF» що знаходяться у документі формату «Rar», тобто Замовником розміщені всі документи, які мають данні та інформацію про ціни на матеріальні ресурси, тощо) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення».
Однак, надане пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки, договір від 21.08.2025 № 3/3132 (файл « Договір 3_3132.pdf») у форматі «pdf», відмінному від машинозчитувального формату розміщено в електронній системі закупівель, тобто з порушенням визначеними пунктом 10 частини першої статті 10 Закону № 922.
За результатами питання оприлюднення договору до вимог законодавства встановлено наступне.
Замовником при розміщені в електронній системі закупівель договір з усіма додатками недотримано норм, встановлених пунктом 10 частини першої статті 10 Закону № 922, а саме: додаток до договору «договірна ціна» розміщений не в повному обсязі, відсутня друга сторінка з розрахунками за позиціями з № 6 по № 14, сумою договірної ціни та реквізитами підписів керівників замовника та підрядної організації.
Таким чином, Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено договір з усіма додатками протягом трьох робочих днів з дня укладення договору, чим не дотримано норму визначену пунктом 10 частини першої статті 10 Закону № 922.
В ході проведення моніторингу Замовником 03.09.2025 було оприлюднено додаткову угоду від 03.09.2025 № 1 до договору підряду від 21.08.2025 № 3/3132 про дострокове розірвання договору за взаємною згодою сторін.
Період усунення порушень:
08.09.2025 09:04 - 23.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2025 09:04
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Усунення порушень в ході проведення моніторингу.
Дата публікації:
16.09.2025 09:36
Запити/Пояснення
Номер:
ef1f8099c90e4877b40c6fb0eb88f447
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
27.08.2025 15:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Капітальний ремонт частини галереї Е1 КНП "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" ЗМР по вул. Перемоги, 80 в м. Запоріжжя» відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).
(інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-31-006045-a), яка проведена КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
1. Відповідно п.7 Додатку 2 ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник повинен надати дійсний договір/договори про надання послуг щодо прийому та утилізації відходів.
Під час проведення моніторингу встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції було завантажено до електронної системи закупівель договір від 27серпня 2024 №7/08 про надання послуг по збиранню, обробленню, (переробленню) та видаленню відходів, строк дії якого закінчився 31.12.2024.
Та Додаткова угода до договору від 27серпня 2024 №7/08 датована 02 січня 2025 року, тобто вже після закінчення дії зазначеного договору.
Враховуючи вищезазначене про надати пояснення з приводу укладання додаткової угоди після закінчення терміну дії договору?
2. Відповідно п. 8 Додатку 2 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник повинен надати інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до ТД «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», яка повинна бути підтверджена наступними документами:
- Договірна ціна;
- Пояснювальна записка;
- Локальний кошторис;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Розрахунки до Договірної ціни.
Учасником ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д" була подана тендерна пропозиція, у складі якої надано договірну ціну разом із пояснювальною запискою, складені в поточних цінах станом на 14.08.2025, у якій зазначено, що середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi становитиме 171,75 люд.год.
Проте, з урахуванням положень Закону № 2136, та з урахуванням Указу Президента України від 15.04.2025 № 235/2025, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2025 рік з 07.08.2025 по 04.11.2025 складає 173,17 люд. год.
Враховуючи вищезазначене прошу надати пояснення, чому Вами визнано переможцем ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д", тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 44 Особливостей?
3. Відповідно пп.1.2. п.1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме:
- Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (зазначені у Додатку 5 до тендерної документації);
- документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі та тендерною документацією)
- інша інформація та документи, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 5 (для переможця).
Відповідно до Додатку 5 «Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» тендерної документації.
П. І. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей». Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів».
П. ІІ. «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем».
1. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
2. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору.
Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником 15.08.2025 в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення про намір укласти договір. Однак, переможцем закупівлі ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д", документи, що вимагалися Замовником у п. ІІ. Додатку 5 ТД у визначений період з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано.
З огляду на викладене, прошу пояснити рішення Замовника щодо не відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д", з підстави не надання ним документів переможця згідно п. ІІ. Додатку 5 ТД?
4. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машинозчитувальний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*.
Замовником в електронній системі закупівель 22.08.2025 розміщено Договір від 21.08.2025 № 3/3132 (файл « Договір 3_3132.pdf») у форматі «pdf», відмінному від машинозчитувального формату.
Враховуючи вищезазначене прошу надати пояснення, чому Вами не виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922 в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
78edac7a17fa41a29a8570646ec45d71
Назва:
Грунтовні пояснення
Дата опублікування:
02.09.2025 09:05
Опис:
КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР ознайомившись з запитом про надання пояснень при проведення моніторингу (ІD моніторингу UA-M-2025-08-26-000017) по закупівлі UA-2025-07-31-006045-а, «Капітальний ремонт частини галереї Е1 КНП "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" ЗМР по вул. Перемоги, 80 в м. Запоріжжя» відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-31-006045-a),надає пояснення, щодовикладених в рамках моніторингузакупівлі питань:
У відповідь на питання 1Відповідно п.7 Додатку 2 ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник повинен надати дійсний договір/договори про надання послуг щодо прийому та утилізації відходів. Під час проведення моніторингу встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції було завантажено до електронної системи закупівель договір від 27серпня 2024 №7/08 про надання послуг по збиранню, обробленню, (переробленню) та видаленню відходів, строк дії якого закінчився 31.12.2024. Та Додаткова угода до договору від 27серпня 2024 №7/08 датована 02 січня 2025 року, тобто вже після закінчення дії зазначеного договору. Враховуючи вищезазначене про надати пояснення з приводу укладання додаткової угоди після закінчення терміну дії договору, повідомляємо наступне:
Відповідно п.7 Додатку 2 ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасником у складі тендерної пропозиції було завантажено до електронної системи закупівель договір від 27серпня 2024 №7/08 про надання послуг по збиранню, обробленню, (переробленню) та видаленню відходів на 2024 рік та Додаткова угода до договору від 27серпня 2024 №7/08 від 02 січня 2025 року на продовження дії вищеозначеного договору у 2025 році.
Оскільки додаткова угода підписана обома Сторонами, вони фактично підтвердили свої зобов’язання на 2025 рік. Замовник не має прав втручатися в фінансово-господарську діяльність учасника та його оформлення документів. Отже документи відповідно до пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації надані, у замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника.
У відповідь на питання 2Відповідно п. 8 Додатку 2 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник повинен надати інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до ТД «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», яка повинна бути підтверджена наступними документами: - Договірна ціна; - Пояснювальна записка; - Локальний кошторис; - Підсумкова відомість ресурсів; - Розрахунки до Договірної ціни. Учасником ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д" була подана тендерна пропозиція, у складі якої надано договірну ціну разом із пояснювальною запискою, складені в поточних цінах станом на 14.08.2025, у якій зазначено, що середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi становитиме 171,75 люд.год. Проте, з урахуванням положень Закону № 2136, та з урахуванням Указу Президента України від 15.04.2025 № 235/2025, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2025 рік з 07.08.2025 по 04.11.2025 складає 173,17 люд. год. Враховуючи вищезазначене прошу надати пояснення, чому Вами визнано переможцем ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д", тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 44 Особливостей, повідомляємо наступне:
Відповідно до умов проекту Договору (додаток 4 до тендерної документації) договірна ціна є динамічною, що передбачає можливу зміну ціни при зміни тарифів на момент підписання актів виконаних робіт. Учасник має право самостійно визначати рівень заробітної плати, а встановлення обмежень Замовником може бути розцінено, як втручання у його господарську діяльність та фінансову політику учасника, що заборонено законодавством. Перевірка відповідного тарифу не дає підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Відповідальність уповноваженої особи стосується процесу організації закупівель, оприлюднення інформації та дотримання встановлених процедур, але не фінансових рішень учасників.
У відповідь на питання 3Відповідно пп.1.2. п.1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: - Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (зазначені у Додатку 5 до тендерної документації); - документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі та тендерною документацією) - інша інформація та документи, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 5 (для переможця). Відповідно до Додатку 5 «Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» тендерної документації. П. І. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей». Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів». П. ІІ. «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем». 1. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. 2. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником 15.08.2025 в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення про намір укласти договір. Однак, переможцем закупівлі ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д", документи, що вимагалися Замовником у п. ІІ. Додатку 5 ТД у визначений період з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано. З огляду на викладене, прошу пояснити рішення Замовника щодо не відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д", з підстави не надання ним документів переможця згідно п. ІІ. Додатку 5 ТД, повідомляємо наступне:
Відповідно пп.1.2. п.1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: - Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (зазначені у Додатку 5 до тендерної документації)Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 5 (для переможця). Тобто в термін, що не перевищує чотири дні Переможець процедури закупівлі надає Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи першого розділу Додатку 5 до тендерної документації (П. І. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей». Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів»).
Замовником 15.08.2025 року в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення про намір укласти договір з переможцем ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д".
19.08.2025 року Переможцем закупівлі ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д" оприлюднено в електронній системі документи, визначені пунктом 47 Особливостей, відповідно до переліку розділу 1 Додатку 5 до тендерної документації.
Відповідно розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації:
1. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2. Не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору.
Тобто документи та інформація, що вказані в розділі 2 Додатку 5 тендерної документації надаються Замовнику разом з договором,який має бути укладений не раніше ніж через п’ять днів та не пізніше ніж п'ятнадцять днів від дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. 21.08.2025 року разом з оригіналами договору переможцем
ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д" надано до КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР оригінал банківської гарантії № 3324/25-ГВ від 21.08.2025 року (додається) та наказ на директора Господарця Сергія Анатолійовича, який відповідно до відомостей про підприємство має право підпису договору про закупівлю. (додається). У зв’язку з вищеозначеним переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д" надано всі документи, які вимагаються відповідно до Додатку 5 до тендерної документації для укладання договору про закупівлю.
У відповідь на питання 4Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машинозчитувальний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*. Замовником в електронній системі закупівель 22.08.2025 розміщено Договір від 21.08.2025 № 3/3132 (файл « Договір 3_3132.pdf») у форматі «pdf», відмінному від машинозчитувального формату. Враховуючи вищезазначене прошу надати пояснення, чому Вами не виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922 в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»), повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником розміщено разом з договором та всіма додатками до нього в форматі «pdf», всі додатки, а саме дефектний акт, пояснювальну записку, договірна ціна, розрахунки 1-4 прямі витрати, розрахунок загально виробничих витрат, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів в форматі «RTF» що знаходяться у документі формату «Rar», тобто Замовником розміщені всі документи, які мають данні та інформацію про ціни на матеріальні ресурси, тощо) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Номер:
3b7a96fe958e4f879ea22dbf17618d51
Назва:
Грунтовні пояснення
Дата опублікування:
01.09.2025 17:04
Опис:
КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР ознайомившись з запитом про надання пояснень при проведення моніторингу (ІD моніторингу UA-M-2025-08-26-000017) по закупівлі UA-2025-07-31-006045-а, «Капітальний ремонт частини галереї Е1 КНП "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" ЗМР по вул. Перемоги, 80 в м. Запоріжжя» відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-31-006045-a),надає пояснення, щодовикладених в рамках моніторингузакупівлі питань:
У відповідь на питання 1Відповідно п.7 Додатку 2 ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник повинен надати дійсний договір/договори про надання послуг щодо прийому та утилізації відходів. Під час проведення моніторингу встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції було завантажено до електронної системи закупівель договір від 27серпня 2024 №7/08 про надання послуг по збиранню, обробленню, (переробленню) та видаленню відходів, строк дії якого закінчився 31.12.2024. Та Додаткова угода до договору від 27серпня 2024 №7/08 датована 02 січня 2025 року, тобто вже після закінчення дії зазначеного договору. Враховуючи вищезазначене про надати пояснення з приводу укладання додаткової угоди після закінчення терміну дії договору, повідомляємо наступне:
Відповідно п.7 Додатку 2 ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасником у складі тендерної пропозиції було завантажено до електронної системи закупівель договір від 27серпня 2024 №7/08 про надання послуг по збиранню, обробленню, (переробленню) та видаленню відходів на 2024 рік та Додаткова угода до договору від 27серпня 2024 №7/08 від 02 січня 2025 року на продовження дії вищеозначеного договору у 2025 році.
Оскільки додаткова угода підписана обома Сторонами, вони фактично підтвердили свої зобов’язання на 2025 рік. Замовник не має прав втручатися в фінансово-господарську діяльність учасника та його оформлення документів. Отже документи відповідно до пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації надані, у замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника.
У відповідь на питання 2Відповідно п. 8 Додатку 2 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник повинен надати інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до ТД «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», яка повинна бути підтверджена наступними документами: - Договірна ціна; - Пояснювальна записка; - Локальний кошторис; - Підсумкова відомість ресурсів; - Розрахунки до Договірної ціни. Учасником ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д" була подана тендерна пропозиція, у складі якої надано договірну ціну разом із пояснювальною запискою, складені в поточних цінах станом на 14.08.2025, у якій зазначено, що середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi становитиме 171,75 люд.год. Проте, з урахуванням положень Закону № 2136, та з урахуванням Указу Президента України від 15.04.2025 № 235/2025, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2025 рік з 07.08.2025 по 04.11.2025 складає 173,17 люд. год. Враховуючи вищезазначене прошу надати пояснення, чому Вами визнано переможцем ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д", тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 44 Особливостей, повідомляємо наступне:
Відповідно до умов проекту Договору (додаток 4 до тендерної документації) договірна ціна є динамічною, що передбачає можливу зміну ціни при зміни тарифів на момент підписання актів виконаних робіт. Учасник має право самостійно визначати рівень заробітної плати, а встановлення обмежень Замовником може бути розцінено, як втручання у його господарську діяльність та фінансову політику учасника, що заборонено законодавством. Перевірка відповідного тарифу не дає підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Відповідальність уповноваженої особи стосується процесу організації закупівель, оприлюднення інформації та дотримання встановлених процедур, але не фінансових рішень учасників.
У відповідь на питання 3Відповідно пп.1.2. п.1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: - Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (зазначені у Додатку 5 до тендерної документації); - документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі та тендерною документацією) - інша інформація та документи, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 5 (для переможця). Відповідно до Додатку 5 «Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» тендерної документації. П. І. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей». Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів». П. ІІ. «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем». 1. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. 2. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником 15.08.2025 в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення про намір укласти договір. Однак, переможцем закупівлі ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д", документи, що вимагалися Замовником у п. ІІ. Додатку 5 ТД у визначений період з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано. З огляду на викладене, прошу пояснити рішення Замовника щодо не відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д", з підстави не надання ним документів переможця згідно п. ІІ. Додатку 5 ТД, повідомляємо наступне:
Відповідно пп.1.2. п.1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: - Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (зазначені у Додатку 5 до тендерної документації)Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 5 (для переможця). Тобто в термін, що не перевищує чотири дні Переможець процедури закупівлі надає Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи першого розділу Додатку 5 до тендерної документації (П. І. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей». Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів»).
Замовником 15.08.2025 року в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення про намір укласти договір з переможцем ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д".
19.08.2025 року Переможцем закупівлі ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д" оприлюднено в електронній системі документи, визначені пунктом 47 Особливостей, відповідно до переліку розділу 1 Додатку 5 до тендерної документації.
Відповідно розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації:
1. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2. Не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору.
Тобто документи та інформація, що вказані в розділі 2 Додатку 5 тендерної документації надаються Замовнику разом з договором,який має бути укладений не раніше ніж через п’ять днів та не пізніше ніж п'ятнадцять днів від дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. 21.08.2025 року разом з оригіналами договору переможцем
ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д" надано до КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР оригінал банківської гарантії № 3324/25-ГВ від 21.08.2025 року (додається) та наказ на директора Господарця Сергія Анатолійовича, який відповідно до відомостей про підприємство має право підпису договору про закупівлю. (додається). У зв’язку з вищеозначеним переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІНТЕРПЕН-Д" надано всі документи, які вимагаються відповідно до Додатку 5 до тендерної документації для укладання договору про закупівлю.
У відповідь на питання 4Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машинозчитувальний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*. Замовником в електронній системі закупівель 22.08.2025 розміщено Договір від 21.08.2025 № 3/3132 (файл « Договір 3_3132.pdf») у форматі «pdf», відмінному від машинозчитувального формату. Враховуючи вищезазначене прошу надати пояснення, чому Вами не виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922 в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»), повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником розміщено разом з договором та всіма додатками до нього в форматі «pdf», всі додатки, а саме дефектний акт, пояснювальну записку, договірна ціна, розрахунки 1-4 прямі витрати, розрахунок загально виробничих витрат, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів в форматі «RTF» що знаходяться у документі формату «Rar», тобто Замовником розміщені всі документи, які мають данні та інформацію про ціни на матеріальні ресурси, тощо) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.