-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів фізики та хімії (НУШ)
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер:
d9d26bbaabed4c84b39e63e8456e679b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-06-000109
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2025 00:00
Період моніторингу:
06.10.2025 15:58 - 27.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.10.2025 № 82-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 06 жовтня 2025 року № 82-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2025-07-31-004140-a від 31.07.2025 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 9 та пункту 4 Додатку 4 Порядку № 1318.
За результатами розгляду питання розміщення інформації про закупівлю (в тому числі щодо дотримання вимог законодавства стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility) встановлено порушення в частині неврахування вимог Додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку № 1318, а також положень статті 16 Рамкової угоди.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону, Особливостей № 1178, а також умовам Рамкової угоди та вимогам Постанови № 1318, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Еліз Лабс», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено дані порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода) та вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова № 1318); дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кельменецької селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-07-31-003896-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.07.2025 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 08.08.2025; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Еліз Лабс» (далі – ТОВ «Еліз Лабс»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.08.2025 № 35; наявні у вільному публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерело інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); повідомлення про намір укласти договір від 12.08.2025; договір від 18.08.2025 № 282 (далі – Договір № 282); додаткова угода до Договору № 282 від 29.08.2025 № 1 та від 14.10.2025 № 2; повідомлення про внесення змін до Договору № 282 від 29.08.2025 та 14.10.2025; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 10.10.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення).
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено наступне.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Одночасно, відповідно до вимог статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону.
Так, з метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода (ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX). Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України).
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ № 1318) Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, а також відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ № 1318 (далі – Порядок № 1318), Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану України, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі у межах виконання Плану України, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку.
Моніторингом встановлено, що відповідно до інформації, розміщеної у тендерній документації, досліджувана процедура закупівлі здійснюється Замовником в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility.
Підпунктом 4 пункту 9 Порядку № 1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують здійснення закупівель для виконання Плану України відповідно до законодавства в частині, що не суперечить положенням статті 5 Рамкової угоди.
Одночасно, у пункті 8 Порядку № 1318 зазначено, що відповідальні органи визначають структурні підрозділи, відповідальні за організацію виконання Плану України, проведення моніторингу, підготовку звітної документації та здійснення контролю за виконанням Плану України (відповідно до компетенції державного органу), а також забезпечення його безпосереднього виконання; для виконання Плану України відповідальні органи можуть залучати інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності.
У підпункті 3 пункту 9 Порядку № 1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України на етапі формування річного плану закупівель та внесення змін до нього передбачають деталізацію інформації за позицією «джерело фінансування закупівлі» (у разі, коли в позиції «джерело фінансування закупівлі» зазначено державний або місцевий бюджет, зазначають код бюджету та код програмної класифікації видатків та кредитування).
В опублікованому річному плані закупівель Замовника (UA-P-2025-07-31-003896-a) джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі визначено місцевий бюджет із зазначенням ТПКВКМБ: 1183 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» та державний бюджет із зазначенням ТПКВКМБ 0111184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» КПК-2025: 2211850 – Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа».
Водночас, відповідно до затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 № 793 «Про затвердження складових Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» структури кодування Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, код Програмної класифікації містить сім знаків (перших два – ознака головного розпорядника бюджетних коштів, третій знак - відповідальний виконавець бюджетної програми у системі головного розпорядника, наступні чотири – номер бюджетної програми).
Замовнику в електронній системі закупівель оприлюднено запит з метою отримання інформації та документів щодо джерел фінансування закупівлі.
Так, Замовник надав Пояснення, в якому зазначив наступне: «Фінансування закупівлі за предметом «Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів фізики та хімії (НУШ)» було здійснено відповідно до рішення виконавчого комітету Кельменецької селищної ради № 7 від 17.01.2025 року, згідно якого були виділені кошти по ТПКВКМБ 0111184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» та по ТПКВКМБ 0111183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа».
Також, до Пояснень Замовник надав дане рішення, у якому зазначено зокрема: за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» збільшити асигнування спеціального фонду (бюджет розвитку) по ТПКВКМБ 0111184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» та ТПКВКМБ 0111183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа".
З врахуванням вищенаведеного, Замовник у річному плані закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-07-31-003896-a) зазначив невідповідну та неповну інформацію щодо джерела фінансування із місцевого бюджету, коду бюджету та коду програмної класифікації видатків та кредитування бюджету, чим порушив положення підпункту 3 пункту 9 Порядку № 1318.
Також, відповідно до пункту 4 Додатку 4 Порядку № 1318 визначено, що під час посилання на інформацію про джерело фінансування обов’язково зазначається, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом, з використанням таких формулювань: «Цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility» або «Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility».
Проте, Замовник у електронній системі закупівель в річному плані не зазначив конкретний крок Плану України, чим порушив пункт 4 Додатку 4 Порядку № 1318.
Відповідно до вимог підпункту 9 пункту 9 Порядку № 1318 відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, відповідно до вимог, визначених додатком 4.
У пункті 1 Додатку 4 «Вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України» до Порядку № 1318 зазначено, що координатор, відповідальні органи та реципієнти у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, під час організації заходів, виконання робіт і надання послуг, на закупленому обладнанні та інших товарах, які стали результатом реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, повинні використовувати емблему Європейського Союзу, яка розміщена на сайті Європейського Союзу (https://european-union.europa.eu/principles-countries-history/symbols/european-flag-en#download) без будь-яких змін, зокрема кольору, чи додавання будь-яких елементів до емблеми.
У статті 16 Рамкової угоди визначено, що Україна повинна забезпечити, шляхом включення таких зобов’язань до договорів з відповідними особами та суб’єктами, щоб реципієнти фінансування Союзу під час виконання заходів Плану України, визнавали походження та забезпечували публічність, що включає, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості.
Також, за вимогами статті 16 Рамкової угоди заходи із забезпечення публічності, комунікацій, оприлюднення та поширення інформації повинні здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів.
Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом оприлюдненої інформації щодо проведення досліджуваної процедури закупівлі на офіційному вебсайті Кельменецької селищної ради (за наданим Замовником посиланням https://kelmenecka-gromada.gov.ua/news/1753971118/) встановлено, що при публікації інформації про закупівлю, не враховано вимоги Додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку № 1318, та положення статті 16 Рамкової угоди, зокрема не використано емблеми Європейського Союзу та не зазначено інформації про джерело фінансування (із зазначенням, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом).
Період усунення порушень:
21.10.2025 11:35 - 04.11.2025 23:00
Дата публікації висновку:
21.10.2025 11:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області щодо усунення порушень, виявлених в ході моніторингу закупівлі повідомляємо наступне:
На апаратній нараді Кельменецької селищної ради 23.10.2025, під головуванням селищного голови була заслухана інформація про результати моніторингу закупівлі за предметом: «Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів фізики та хімії (НУШ)» в рамках інструменту Ukraine Facility. Працівникам сектору державних закупівель Кельменецької селищної ради було вказано про недопущення в подальшому порушень у сфері публічних закупівель, проведена роз’яснювальна робота та зобов’язано вивчити Закон України «Про публічні закупівлі», постанову Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, а також більш детально вивчити умови Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX, вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» та в майбутньому систематично і своєчасно слідкувати за всіма змінами, які вносяться до нормативних актів у сфері публічних закупівель та враховувати їх при складанні та оприлюдненні річного плану закупівель, тендерної документації, змін до неї змін, в тому числі відображення на офіційному вебсайті Кельменецької селищної ради інформації про закупівлю, з обов’язковим врахуванням вимог Додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку № 1318, та положення статті 16 Рамкової угоди, відображення емблеми Європейського Союзу, зазначення інформації про джерело фінансування (із зазначенням, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом.
Оскільки інтерфейс майданчика не дає можливості вносити зміни до річного плану закупівель, тож уповноважені особи при плануванні майбутніх закупівель будуть враховувати вимогу здійснену Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області щодо недопущення встановлених порушень у подальшому.
Уповноваженими особами при здійсненні закупівель в рамках інструменту Ukraine Facility будуть дотримані всі вимоги Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України та внесені всі відповідні зміни з метою недопущення у подальшому встановлених порушень.
Дата публікації звіту:
23.10.2025 12:02
Запити/Пояснення
Номер:
30b30f2177b948cc94fc41b0c6749b5b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.10.2025 15:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів фізики та хімії (НУШ)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-31-004140-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Поясніть яким чином учасник ТОВ «Еліз-Лабс» підтвердив вимог підпунктів 4.4. та 4.7 Додатку № 1 до тендерної документації, щодо надання довідки довільної форми з інформацією, що до учасника особисто, до його кінцевого бенефіціарного власника не застосовані обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та він/вони відсутні у санкційному списку Європейського Союзу відповідно до статті 3 Угоди та довідки в довільній формі якою учасник підтверджує, що запропонований до постачання товар та матеріали походять з прийнятних країн відповідно до вимог Рамкової угоди?
5. Згідно Додаткової угоди від 29.08.2025 № 1 Вами внесено зміни до Договору № 282 на підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей № 1178, а саме продовжено строк виконання зобов'язань щодо передачі товару.
Які документально підтверджені об’єктивні обставини спричинили продовження строку постачання товару? Надайте підтвердні документи, що обґрунтовують такі обставини, в тому числі лист Постачальника від 01.09.2025 № 1, який зазначено в додатковій угоді.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
5d5306109ad8482a93f676c4795d91e7
Назва:
ПОЯСНЕННЯ по моніторингу закупівлі UA-2025-07-31-004140-a
Дата опублікування:
10.10.2025 10:29
Опис:
Пояснення по моніторингу закупівлі закупівлі надано в приєднаних файлах