-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт мереж холодного водопостачання житлового будинку № 30 на вулиці Зодчих в Святошинському районі м. Києва
Завершена
425 575.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 127.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 127.88 UAH
Номер:
2b852d57e17e468d994de46bf7061fd8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-29-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2025 00:00
Період моніторингу:
29.09.2025 18:34 - 21.10.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2025 №331
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-07-30-002813-a 30.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУГ-Г», установлено порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.07.2025 № 204 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 07.08.2025, тендерну пропозицію ТОВ «БУГ-Г» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «БУГ-Г» від 14.08.2025 № 226 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 14.08.2025, договір від 21.08.2025 № 311, пояснення та документи надані Замовником від 03.10.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ТОВ «БУГ-Г» та укладено договір від 21.08.2025 № 311 на суму 425 500,00 гривень.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Крім того, відповідно Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» до ТД та пункту 3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Слід зазначити, що Замовником 14.08.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем торгів - ТОВ «БУГ-Г».
Однак, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель 19.08.2025 надано документи щодо відсутності підстав визначених у пункті 47 Особливостей № 1178, тобто на 5 (п’ятий) день, а отже, з порушенням чотириденного строку з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим, відповідно, порушено вимоги Додатку 3 до ТД, пункту 3 Розділу V ТД та пункт 47 Особливостей № 1178.
З огляду на вищезазначене, під час проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Північний офіс Держаудитслужби 30.09.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника про надання пояснень щодо вищевикладеного.
У відповідь на запит, Замовником 03.10.2025 надано пояснення: «…Надавши документи переможця на третій робочий день з дня оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ТОВ «БУГ-Г» виконало встановлені в тендерній документації вимоги, а в Замовника були відсутні законодавчо визначені підстави для його відхилення, зокрема пов’язані з ненаданням документів переможця. Окрім того, відхилення тендерної пропозиції через неприйняття Замовником до уваги наданих документів переможця могло бути цілком закономірно та справедливо розцінене переможцем процедури закупівлі як упереджене та безпідставне відхилення через невідповідність формального характеру, з подальшим оскарженням такого рішення, що призвело б до зупинення перебігу строків в процедурі закупівлі. Така потенційна затримка може негативно вплинути на своєчасність підготовки житлового будинку, який перебуває в управлінні, до опалювального сезону, що є неприпустимим для Замовника….
…Замовником було визначено переможцем єдиного учасника процедури закупівлі, здійсненої за рахунок прибутку, отриманого від господарської діяльності Замовника, а не бюджетних коштів. Таким чином, укладення договору з переможцем процедури закупівлі не мало негативного впливу на права та законні інтереси будь-яких інших суб’єктів господарювання та не призвело до жодних бюджетних збитків.».
Таким чином, надані Замовником пояснення, не спростовують встановленого порушення, в частині не надання Переможцем процедури закупівлі у строк, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, відповідно до вимог Додатку 3 до ТД, а також вимоги пункту 47 Особливостей № 1178.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Однак, на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУГ-Г», а укладено договір від 21.08.2025 № 311 на суму 425 500,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
20.10.2025 15:59 - 03.11.2025 23:00
Дата публікації висновку:
20.10.2025 15:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення Північного офісу Держаудитслужби України від 20.10.2025 комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» здійснено заходи щодо притягнення до відповідальності уповноваженої особи, якою допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
24.10.2025 13:21
Запити/Пояснення
Номер:
70c107187890419fb19fd02659831f4d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.09.2025 17:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт мереж холодного водопостачання житлового будинку № 30 на вулиці Зодчих в Святошинському районі м. Києва», за кодом ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-30-002813-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Прошу надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУГ-Г», з огляду на не надання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c321ab8d651848628e2c66790ba0374e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.10.2025 15:23
Опис:
Згідно зі зверненнями мешканців та під час щорічного весняного огляду житлового будинку № 30 на вулиці Зодчих встановлено, що в підвальному приміщені внутрішньобудинкові мережі холодного водопостачання та мережі каналізації перебувають в незадовільному робочому стані, та у зв’язку з перевищеним терміном експлуатації потребують ремонту.
Працівники житлово-експлуатаційної дільниці № 2 звернулись до відділу ремонту Замовника (доповідна від 12.05.2025 № 358) для включення цієї адреси до адресного переліку виконання поточного ремонту інженерних мереж в житлових будинках, які перебувають в управлінні Замовника.
Провідний інженер з технічного нагляду відділу ремонту Замовника, разом з працівниками житлово-експлуатаційної дільниці № 2, обстежив підвальне приміщення, здійснив заміри мереж ХВП, які підлягають заміні, склав дефектний акт виявлених пошкоджень. Провідний інженер-кошторисник відділу ремонту Замовника, на підставі наданих замірів та для з’ясування орієнтовної вартості послуг, склав кошторисну документацію в програмному комплексі АВК-5, яка включає дефектний акт, що був наданий у складі тендерної документації.
Ремонт інженерних мереж холодного водопостачання було заплановано виконати в серпні 2025 року за кошти, які надійшли відповідно до складової «Поточний ремонт» структури послуг, що надаються мешканцям за договором з управління багатоквартирним будинком.
Інформація про закупівлю (разом з обґрунтуванням технічних, кількісних та якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі) оприлюднена на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/37BA1D6E1EC1D00AC2258CD7002F9E6E (код документа AUPL-DK3C74).
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (надалі – документи переможця).
В тендерній документації зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи переможця. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Разом з тим, тендерна документація не містить конкретного уточнення, що мова йде саме про календарні дні, а також окремої вимоги щодо необхідності обчислення терміну оприлюднення документів переможця саме в календарних днях.
Надавши документи переможця на третій робочий день з дня оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ТОВ «БУГ-Г» виконало встановлені в тендерній документації вимоги, а в Замовника були відсутні законодавчо визначені підстави для його відхилення, зокрема пов’язані з ненаданням документів переможця. Окрім того, відхилення тендерної пропозиції через неприйняття Замовником до уваги наданих документів переможця могло бути цілком закономірно та справедливо розцінене переможцем процедури закупівлі як упереджене та безпідставне відхилення через невідповідність формального характеру, з подальшим оскарженням такого рішення, що призвело б до зупинення перебігу строків в процедурі закупівлі. Така потенційна затримка може негативно вплинути на своєчасність підготовки житлового будинку, який перебуває в управлінні, до опалювального сезону, що є неприпустимим для Замовника.
Слід також зазначити, що Замовник діє відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і дотримується принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Керуючись цими принципами, Замовником було визначено переможцем єдиного учасника процедури закупівлі, здійсненої за рахунок прибутку, отриманого від господарської діяльності Замовника, а не бюджетних коштів. Таким чином, укладення договору з переможцем процедури закупівлі не мало негативного впливу на права та законні інтереси будь-яких інших суб’єктів господарювання та не призвело до жодних бюджетних збитків.
У зв’язку з тим, що послуги за договором надані у встановлений тридцятиденний строк, якісно та в повному обсязі, просимо не розглядати договір як нікчемний, та не застосовувати передбачені законодавством санкції. В свою чергу зобов’язуємось включити уточнення щодо обчислення строків на оприлюднення в електронній системі закупівель документів переможця протягом чотирьох календарних днів з дати оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.