• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний середній ремонт дороги по вул. Індустріальна від вул. Євгенія Логінова до вул. Проєктна в м. Миколаєві.

категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа).

Завершена

36 998 280.36 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 369 982.80 UAH
Номер: 6edb8e1ba86e427586b46bbae36d73b2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-01-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.09.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.10.2025 11:28 - 23.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.09.2025 Київ № 261 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2025-07-30-002228-a 30.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а також принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», ПП «БФ «СОВАР ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30 липня 2025 року № 55-1, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20 серпня 2025 року, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», приватного підприємства «БФ «СОВАР ГРУП» (далі – ПП «БФ «СОВАР ГРУП», вимогу про усунення невідповідностей до 26 серпня 2025 року, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 27 серпня 2025 року № 55-2, від 29 серпня 2025 року № 55-3, від 29 серпня 2025 року № 55-4, повідомлення від 29 серпня 2025 року про намір укласти договір про закупівлю, договір підряду від 04 вересня 2025 року № 257 на суму 36 000 000,00 грн в т.ч. ПДВ, пояснення (інформацію та документи) Замовника, надані 07 жовтня та 15 жовтня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами моніторингу установлено, що Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (протокол від 27 серпня 2025 року № 55-2), як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме, невідповідності інформації, що зазначена в довідці про особу, яка має право підписувати договір про закупівлю та яка має відповідати вимогам встановленим у тендерній документації. Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації складі тендерної пропозиції учасник повинен надати «довідку довільної форми з інформацією про особу, яка має право підписувати договір про закупівлю. Довідка повинна містити ПІБ та посаду такої особи, а також інформацію про наявність або відсутність обмежень щодо суми правочинів, які має право укладати зазначена в довідці особа. В разі наявності в особи уповноваженої на підписання договору про закупівлю обмежень щодо суми правочинів, які вона має право укладати від імені учасника (необхідності додаткового погодження з власником, загальними зборами тощо), необхідно надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії документу щодо надання такій особі повноважень на підписання договору за результатами даної закупівлі (вказані документи надаються виключно в разі, якщо очікувана вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує суму щодо якої встановлені відповідні обмеження)». На виконання зазначеної вимоги учасник ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» у своїй тендерній пропозиції надав статут (файл – 4.3_Статут_Опис_Рішення.pdf), витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл – 4.4_Витяг_з_ЄДР_17.07.2025.pdf), виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл – 4.5_Витяг_з_ЄДР_05.03.2025.pdf), протокол Загальних зборів Учасників від 17 серпня 2017 року № 1 та наказ про призначення директора від 18 серпня 2017 року № 57-к (файл – 4.2_Документи_що_ підтверджують_ повноваження_директора.pdf), рішення єдиного учасника від 12 серпня 2025 № 1 (файл – 10.2_Рішення_ТОВ_ПЕЙД_вул.Індустріальна.pdf), довідку щодо особи, яка уповноважена на підписання документів тендерної пропозиції (файл – 4.1_Довідка_щодо_особи_яка_підписує_ТП.pdf), довідку про особу, яка має право підписувати договір про закупівлю від 18 серпня 2025 № 18/08/25-15 (файл – 10.1_Довідка_щодо_особи_яка_має_право_підписувати_договір.pdf). Відповідно до зазначених документів, зокрема, рішення єдиного учасника від 12 серпня 2025 року № 1, директору ЗІНЕНКУ Сергію Сергійовичу надано повноваження на підписання від імені товариства документів тендерної пропозиції, завіряння копій документів, накладення КЕП на пропозицію та право підписувати договір за результатами процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-30-002228-a), чим було виконано вимоги Додатку 3 до тендерної документації в повному обсязі. Однак Замовник, відповідно до пункту 43 Особливостей, розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 26 серпня 2025 року, зокрема учаснику ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» необхідно «подати довідку довільної форми з інформацією про особу, яка має право підписувати договір про закупівлю. Вказана довідка повинна відповідати вимогам замовника викладеним у додатку 3 тендерної документації». Учасник ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» на виконання вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель повторно оприлюднив документи, які підтверджують надане директору ЗІНЕНКУ Сергію Сергійовичу право підписувати договір за результатами процедури закупівлі. Керуючись частиною п’ятої статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 14 жовтня 2025 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та пояснень з даного питання. На зазначений запит Замовник оприлюднив пояснення, зокрема: «…розміщене замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей містить чітке формулювання щодо невідповідності інформації наведеної в абзаці другому Довідки, інформації наведеній в абзаці третьому Довідки, та не дозволяє двозначного трактування…». Отже, Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», чим також не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі. При тому, різниця між остаточною ціновою пропозицією ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» та остаточною ціновою пропозицією ПП «БФ «СОВАР ГРУП» (переможець торгів, з яким укладено договір про закупівлю послуг) складає 328 285,80 гривень (в т.ч. ПДВ).
Період усунення порушень: 21.10.2025 12:18 - 04.11.2025 23:00
Дата публікації висновку: 21.10.2025 12:18

Оскарження висновку в суді

Опис: На виконання вимог ч. 10. ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", повідомляю, що 04.11.2025 висновок Державної аудиторської служби України від 21.10.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-30-002228-a оскаржено до Миколаївського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 05.11.2025 09:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: заперечення до висновку. 21.10.2025 Державною аудиторською службою України в електронній системі закупівель оприлюднений висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-30-002228-a (далі – Висновок). Замовник не погоджується з інформацією, викладеною у Висновку з наступних підстав. Так, у Висновку зазначено, що на виконання вимоги Додатку 3 тендерної документації щодо надання учасником довідки з інформацією про особу, яка має право підписувати договір про закупівлю, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» надані: «статут (файл – 4.3_Статут_Опис_Рішення.pdf), витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл – 4.4_Витяг_з_ЄДР_17.07.2025.pdf), виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл – 4.5_Витяг_з_ЄДР_05.03.2025.pdf), протокол Загальних зборів Учасників від 17 серпня 2017 року № 1 та наказ про призначення директора від 18 серпня 2017 року № 57-к (файл – 4.2_Документи_що_ підтверджують_ повноваження_директора.pdf), рішення єдиного учасника від 12 серпня 2025 № 1 (файл – 10.2_Рішення_ТОВ_ПЕЙД_вул.Індустріальна.pdf), довідку щодо особи, яка уповноважена на підписання документів тендерної пропозиції (файл – 4.1_Довідка_щодо_особи_яка_підписує_ТП.pdf), довідку про особу, яка має право підписувати договір про закупівлю від 18 серпня 2025 № 18/08/25-15 (файл – 10.1_Довідка_щодо_особи_яка_має_право_підписувати_договір.pdf).» За такого, Держаудитслужба України дійшла висновку, що наданням вказаних документів учасник виконав вимоги Додатку 3 до тендерної документації в повному обсязі. Такі висновки Держаудитслужби суперечать приписам ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), абз. 2 п. 36 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та вимогам встановленим замовником у тендерній документації. Так, згідно з ч. 9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною; згідно з абз. 2 п. 36 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Тобто, законодавець визначив, що під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції замовник має встановити її відповідність або невідповідність саме вимогам тендерної документації. Вимогами тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради від 30.07.2025 № 55-1, встановлений обов’язок учасника щодо надання в складі тендерної пропозиції довідки з інформацією про особу, яка має право підписання договору про закупівлю. Крім того, замовником визначений вичерпний перелік інформації, яку в обов’язковому порядку має містити така довідка: - прізвище, ім’я, по-батькові особи, яка уповноважена на підписання договору про закупівлю; - посада такої особи; - інформація про наявність або відсутність обмежень щодо суми правочинів, які має право укладати така особа. Надана в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄДБК» довідка від 18 серпня 2025 р. № 18/08/25-15 містить інформацію як про наявність так й про відсутність в директора Товариства – Зіненко Сергія Сергійовича, обмежень щодо суми правочинів, які він має право укладати від імені Товариства. Така інформація є суперечливою, не дозволяє замовнику встановити факт наявності або відсутності обмежень щодо суми правочинів, які має право укладати директор Товариства та не відповідає вимогам тендерної документації в частині надання однозначної інформації про наявність або відсутність в особи уповноваженої на підписання договору про закупівлю, відповідних обмежень. Такі розбіжності в інформації наданій учасником цілком вірно визначені уповноваженою особою замовника, як невідповідності в інформації поданій учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання якої передбачалося тендерною документацією. Слід зазначити, що вимога щодо надання інформації про особу, яка має право укладати договір про закупівлю та щодо наявності або відсутності обмежень в такої особи, встановлена замовником, виходячи з приписів п. 1 ч. 2 ст. 41 Закону та абзацу 2 п. 17 Особливостей, з метою отримання від переможця процедури закупівлі належного пакету документів під час укладення договору про закупівлю. За такого, замовник виконав вимоги п. 43 Особливостей, та правомірно розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, яке містило чітке та однозначне формулювання щодо виявлених невідповідностей та способу їх усунення. В свою чергу, учасник завантажив до електронної системи закупівель довідку від 26.08.2025 № 26/08/25-1, яка є аналогічною за своїм змістом довідці від 18.08.2025 № 18/08/25-15 та містить ті ж самі невідповідності, про наявність яких зазначено в повідомленні з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, розміщенному замовником в електронній системі закупівель. Зазначене свідчить про те, що учасник не виправив виявлені замовником невідповідності, що й призвело до відхилення його тендерної пропозиції згідно з вимогами абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей. Таким чином, розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» відбувся із суворим дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель в цілому та принципів здійснення публічних закупівель зокрема.
Дата публікації звіту: 28.10.2025 13:07

Запити/Пояснення