-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ЛОТ №1 Медичний електричний пересувний підіймач AD-379 або еквівалент; ЛОТ №2 Каталка медична для переміщення пацієнта DYNAMIC 1.0 або еквівалент; Медичне ліжко з механічним приводом MN-03 у комплекті з матрацом або еквівалент; Медичне функціональне ліжко з механічним приводом PRIMITIVE 2 або еквівалент; Матрац противопролежневий HF 6002 або еквівалент; Кушетка медична MM-01/u або еквівалент за кодом ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Завершена
7 786 535.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 970.71 UAH
мін. крок: 0% або 970.71 UAH
Номер:
1227a7613a0847e7ae2f96f1128a7af2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-01-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.09.2025 00:00
Період моніторингу:
01.09.2025 15:21 - 23.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2025 Одеса № 177
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 25.08.2025 № 003100-18/10589-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.09.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.09.2025 № 177
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
15 UA-2025-07-30-001522-a 30.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 10 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Одеської обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, оприлюднену в електронній системі закупівель 30.07.2025, тендерні пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «УНІМЕД ГРУП» за Лотами №№ 1,2, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 12.08.2025 № 66-03/93 та № 67-03/93, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 12.08.2025 за Лотами №№ 1,2, договори про закупівлю від 25.08.2025 № 41-25 за Лотом № 1 та № 42-25 за Лотом № 2, пояснення та документи Замовника, надане 05.09.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.09.2025 15:55 - 16.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2025 15:55
Запити/Пояснення
Номер:
136ef736b8bc4c44b6e40765da07474d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
03.09.2025 15:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
aff9007f5333407a974e9bf0851b7263
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
05.09.2025 21:48
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
За змістом зазначеного питання повідомляємо наступне:
Відповідно Рішення Одеської обласної ради № 230-VIII від 18 червня 2021 року Замовником-ініціатором було надано Заявку на проведення закупівлі ЛОТ №1 Медичний електричний пересувний підіймач AD-379 або еквівалент; ЛОТ №2 Каталка медична для переміщення пацієнта DYNAMIC 1.0 або еквівалент; Медичне ліжко з механічним приводом MN-03 у комплекті з матрацом або еквівалент; Медичне функціональне ліжко з механічним приводом PRIMITIVE 2 або еквівалент; Матрац противопролежневий HF 6002 або еквівалент; Кушетка медична MM-01/u або еквівалент за кодом ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні із затвердженою очікуваною вартістю закупівлі та технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі.
Відповідно до зазначеного рішення, КП «ЦЗО» оголошує процедури закупівлі в інтересах Замовників-ініціаторів на підставі наданих заявок із затвердженими технічними та якісними характеристиками та очікуваною вартістю предмета закупівлі.
На вимогу обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації від 01 квітня 2025 року № 282/А-2025 «Про ефективне використання коштів комунальними установами, закладами, підприємств, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи Одеської обласної державної адміністрації» (додається) обов’язки щодо узгодження технічного завдання (специфікації) та очікуваної вартості перед оголошенням процедур закупівель покладено на Департамент економіки Одеської обласної державної адміністрації (далі – «Департамент»).
Відповідно до зазначеного розпорядження, КП «ЦЗО» оголошує процедури закупівлі в інтересах Замовників на підставі погодженого з Департаментом технічного завдання (специфікації) та очікуваної вартості закупівлі.
Замовником-ініціатором до КП «ЦЗО» було надано Погодження Департаментом (додається) очікуваної вартості закупівлі ЛОТ №1 Медичний електричний пересувний підіймач AD-379 або еквівалент; ЛОТ №2 Каталка медична для переміщення пацієнта DYNAMIC 1.0 або еквівалент; Медичне ліжко з механічним приводом MN-03 у комплекті з матрацом або еквівалент; Медичне функціональне ліжко з механічним приводом PRIMITIVE 2 або еквівалент; Матрац противопролежневий HF 6002 або еквівалент; Кушетка медична MM-01/u або еквівалент за кодом ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні у розмірі - 7 786 535 грн з ПДВ.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
За змістом зазначеного питання повідомляємо наступне:
Питання щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) згідно з п. 4-1 Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів», зазначаємо відповідне посилання https://dssp.od.gov.ua/wp-content/uploads/2025/07/medychne-obladnannya-ta-vyroby-medychnogo-pryznachennya-rizni.pdf