• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ЦЗВ-25Т_245_ВО: Костюми теплозахисні Гудок (Лот 1 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг, Лот 2- 18130000-9 Спеціальний робочий одяг)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

17 971 290.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 44 886.29 UAH
Номер: 72f07365971441899f96ccd01a0d63b6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-19-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.09.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.09.2025 16:29 - 11.10.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.09.2025 Київ № 243 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 15 вересня 2025 року № 131-к «Про відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-07-29-010891-a 29.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, narizhna.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» (Лот 1,2), ТОВ «УМТК» (Лот 1), ТОВ «САЛЬВУМ» (Лот 1), ТОВ «ЦЕНТР ПРОМЗІЗ» (Лот 1), ПП «СПЕЦКОМПЛЕКТ» (Лот 2), ТОВ «СВАТЕКС» (Лот 2), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 29 липня 2025 року № 11/2, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 07 серпня 2025 року, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» (далі – ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА») (Лот 1, 2), товариства з обмеженою відповідальністю «УМТК» (далі – ТОВ «УМТК») (Лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «САЛЬВУМ» (далі – ТОВ «САЛЬВУМ») (Лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР ПРОМЗІЗ») (Лот 1), приватного підприємства «СПЕЦКОМПЛЕКТ» (далі – ПП «СПЕЦКОМПЛЕКТ») (Лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «СВАТЕКС» (далі – ТОВ «СВАТЕКС») (Лот 2), протокол/повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 08 серпня 2025 року ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» (Лот 1), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18 серпня 2025 року б/н про визначення учасника ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» переможцем закупівлі (Лот 1), від 25 вересня 2025 року б/н про відхилення пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» (Лот 1), від 29 вересня 2025 року б/н про відхилення пропозиції учасника ТОВ «УМТК» (Лот 1), від 01 жовтня 2025 року б/н про відхилення пропозиції учасника ТОВ «САЛЬВУМ» (Лот 1), від 01 жовтня 2025 року б/н про визначення учасника ТОВ «ЦЕНТР ПРОМЗІЗ» переможцем закупівлі (Лот 1), протокол/повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 08 серпня 2025 року ПП «СПЕЦКОМПЛЕКТ» (Лот 2), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18 серпня 2025 року б/н про визначення учасника ПП «СПЕЦКОМПЛЕКТ» переможцем закупівлі (Лот 2), від 27 серпня 2025 року б/н про відхилення пропозиції учасника ПП «СПЕЦКОМПЛЕКТ» (Лот 2), від 29 серпня 2025 року б/н про відхилення пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» (Лот 2), від 02 вересня 2025 року б/н про визначення учасника ТОВ «СВАТЕКС» переможцем закупівлі (Лот 2); вимогу до ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» про усунення невідповідностей до 16 серпня 2025 (Лот 1), вимогу до ТОВ «УМТК» про усунення невідповідностей до 27 вересня 2025 (Лот 1), вимогу до ТОВ «САЛЬВУМ» про усунення невідповідностей до 30 вересня 2025 (Лот 1), вимогу до ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» про усунення невідповідностей до 28 серпня 2025 (Лот 2), вимогу до ТОВ «СВАТЕКС» про усунення невідповідностей до 02 вересня 2025 (Лот 2); повідомлення від 01 жовтня 2025 року про намір укласти договір про закупівлю (Лот 1), повідомлення від 02 вересня 2025 року про намір укласти договір про закупівлю (Лот 2), договір про закупівлю від 17 вересня 2025 року № ЦЗВ-02-05625-01 (далі - Договір) на суму 9 889 110,00 грн в т.ч. ПДВ, повідомлення про внесення змін до Договору, додаткову угоду від 03 жовтня 2025 року № 1 до Договору (Лот 2), пояснення (інформацію та документи) Замовника, надані 26 вересня та 07 жовтня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 10.10.2025 14:44 - 16.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.10.2025 14:44

Запити/Пояснення