• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

55520000-1 Кейтерингові послуги

Завершена

5 804 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 021.25 UAH
Номер: 18d69f78affb43528cf8a9f6dfcd360a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-01-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.09.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 01.09.2025 15:23 - 23.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.09.2025 Одеса № 177 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 25.08.2025 № 003100-18/10589-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.09.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 01.09.2025 № 177 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 16 UA-2025-07-29-010871-a 29.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 215-72-07, laraodesa@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 09 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.07.2025 № 199, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.07.2025 № 203, перелік змін, що вносяться до ТД, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця «Гуцал Катерина Дмитрівна» (далі – ФОП «Гуцал Катерина Дмитрівна»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.08.2025 № 206, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.08.2025, договір про надання послуг від 13.08.2025 № 248, пояснення та документи Замовника, отримані 05.09.2025 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У підпункті 2.1 пункту 2 Додатка 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» до ТД Замовник визначив, що учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надає у складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, про наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг. У довідці обов’язково має бути зазначена наступна інформація: ПІБ працівників та їх посади. Також згідно пункту (д) примітки у додатку 1 до тендерної документації в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації учасник обов’язково зазначає інформацію про наявність не менше трьох кухарів та працівника, що буде здійснювати доставку харчових продуктів до замовника транспортним засобом (інформація про працівника зазначається у разі використання ТЗ для транспортування харчових продуктів). В іншому випадку, замовник буде вважати, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію. У підпункті 2.2 пункту 2 Додатка 1 та пункті 20 Додатка 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовник визначив, що учасник надає копії особистих медичних книжок працівників учасника, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг, та на яких поширюється дія постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» (далі – Постанова № 559). У складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Гуцал Катерина Дмитрівна» надано довідку про наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг від 31.07.2025 № 26, а також на яких поширюється дія Постанови № 559, у якій зазначено інформацію про наявність в учасника трьох кухарів та кухонного робітника, а саме: кухарі – Крамаренко Тетяна Петрівна, Ненько Тетяна Станіславівна, Завальнюк Раїса Єфимівна; кухонний робітник – Герасименко Ірина Олександрівна. Також у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Гуцал Катерина Дмитрівна» надано особисті медичні книжки кухарів Крамаренко Тетяни Петрівни, Ненько Тетяни Станіславівни та Завальнюк Раїси Єфимівни, які містять відмітки про проходження ними медогляду у 2025 році, який є чинним на момент подання учасником тендерної пропозиції, а також медичну книжку кухонного працівника Герасименко Ірини Олександрівни, у пункті 3 якої зазначено, що дата наступного медичного огляду – 30.03.2025. Тобто надана учасником ФОП «Гуцал Катерина Дмитрівна» особиста медична книжка кухонного працівника Герасименко Ірини Олександрівни, яка буде безпосередньо залучена до надання послуг, не містить чинної дати проходження медогляду на момент подання учасником тендерної пропозиції (дата подання тендерної пропозиції – 05.08.2025), чим не дотримано вимоги підпункту 2.2 пункту 2 Додатка 1 та пункту 20 Додатка 6 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.09.2025 щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Гуцал Катерина Дмитрівна» особистої медичної книжки кухонного працівника Герасименко Ірини Олександрівни, сторінки якої не містять чинної дати проходження медогляду, Замовник 05.09.2025 надав пояснення, в якому зазначив, що: «…Оскільки, обов’язкова наявність в учасника кухонного робітника не була передбачена умовами тендерної документації, тому, розгляд тендерної пропозиції ФОП Гуцал Катерини Дмитрівни на відповідність вимогам пункту 2.2 розділу 2 додатка 1 тендерної документації та пункту 20 Переліку документів у додатку 6 до тендерної документації здійснювався з урахуванням вимог пункту (д) примітки додатка 1 до тендерної документації». Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки у підпункті 2.2 пункту 2 Додатка 1 та пункті 20 Додатка 6 до ТД Замовник вимагає від учасника надання у складі тендерної пропозиції копії особових медичних книжок працівників учасника, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг та на яких поширюється дія Постанови № 559, а отже на всіх працівників, які учасник зазначив у довідці про наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг від 31.07.2025 № 26, у тому числі і на кухонного робітника. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ФОП «Гуцал Катерина Дмитрівна» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.08.2025 № 206), проте вищезазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП «Гуцал Катерина Дмитрівна» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив вищезазначеної невідповідності в інформації та/або документах учасника ФОП «Гуцал Катерина Дмитрівна»та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості зазначеному учаснику виправити вищезазначені невідповідності.
Період усунення порушень: 09.09.2025 12:43 - 24.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.09.2025 12:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 09.09.2025 р. Південним офісом Держаудитслужби оприлюднено в електронній системі закупівель Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-29-010871-a. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель Південний офіс Держаудитслужби зобов’язав замовника здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З урахуванням вищевикладеного, замовником проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо позиції органу державного фінансового контролю викладеною у Висновку, та з урахуванням пояснень уповноваженої особи замовником застосовано до неї захід дисциплінарного впливу.
Дата публікації звіту: 16.09.2025 17:51

Запити/Пояснення