-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщення Білогірського ліцею ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області по вул.Шевченка, 89 в смт. Білогір’я Шепетівського району Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Річний план закупівель затверджено рішенням уповноваженої особи, протокол № 84 від 29.07.2025 року. Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2025 рік. 30200, Україна , Хмельницька обл., Білогір’я, Шевченка, 89. Категорія замовника –п. 3 частини першої статті 2 Закону (п. 3 ч.4 ст.2 Закону). Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Торги не відбулися
559 874.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 799.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 799.37 UAH
Номер:
36e1162173be4154a66648d4f8941640
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-18-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
18.08.2025 17:43 - 09.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.08.2025 № 61-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 18.08.2025 № 61-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
7 UA-2025-07-29-009805-a 29.07.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Кривий С.В. встановлено порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік КЗ Білогірський ліцей ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою Замовника від 29.07.2025 № 85, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.08.2025, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Кривий С.В. ( далі - ФОП Кривий С.В.), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника про відхилення переможця процедури закупівлі від 27.08.2025 № 116, пояснення (інформацію, документи) від 25.08.2025 та від 27.08.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Кривий С.В. встановлено наступне.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
При цьому згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Згідно вимог зазначених у таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою п. 47 Особливостей» Переможець на виконання вимоги п. 47 Особливостей надає документи, зазначені нижче: 1) Замовник самостійно перевіряє інформацію за посиланням: (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) Переможець не подає інформацію; 2) Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий на фізичну особу, датований не раніше 30 календарних днів відносно дати подання на електронний майданчик; 3) Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, підпису документів у складі цінової пропозиції, датований не раніше 30 календарних днів відносно дати подання на електронний майданчик; 4) 1. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, підпису документів у складі цінової пропозиції, датований не раніше 30 календарних днів відносно дати подання на електронний майданчик; 2. Довідка в довільній формі, яка містить інформацію, що фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Кривий С.В. оприлюднене в електронній системі закупівель 08 серпня 2025.
Водночас, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель ФОП Кривий С.В., як ПЕРЕМОЖЕЦЬ процедури закупівлі, надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей з порушенням строків, які визначені абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей.
Станом на дату завершення моніторингу процедури закупівлі (28.08.2025) Замовником прийнято рішення про відхилення переможця процедури закупівлі ФОП Кривий С.В. (протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 27.08.2025 № 116).
Період усунення порушень:
28.08.2025 16:07 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2025 16:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, враховуючи виявлені порушення уповноваженою особою буде додатково опрацьовано Закон України «Про публічні закупівлі», Постанову Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Також уповноваженою особою будуть здійснені заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
01.09.2025 11:32
Запити/Пояснення
Номер:
74a547de66c7420ca234f6589214bf14
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
20.08.2025 17:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі з поточного ремонту приміщення Білогірського ліцею ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області по вул. Шевченка, 89 в смт. Білогір’я Шепетівського району Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-29-009805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
8751e927b1ea4d5db088a405d160bdd0
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2025 12:35
Опис:
Щодо першого питання, а саме: «1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.» повідомляємо наступне, що при виготовленні проектно-кошторисної документації (ПКД) на поточний ремонт технічне завдання не є обов'язковим, оскільки поточний ремонт не класифікується як об'єкт будівництва і не передбачає обов'язкової розробки ПКД згідно із законодавством (ДБН А.2.2–3–2014) . Замість цього, для визначення обсягу робіт з поточного ремонту частіше використовують дефектний акт, який складається відповідними фахівцями і фіксує необхідні для відновлення експлуатаційних характеристик роботи. З метою належного проведення поточного ремонту приміщення ліцею, для більш точного визначення обсягів та вартості робіт, на основі дефектних актів (додаються), було виготовлено проєктно – кошторисну документацію на «Поточний ремонт приміщення Білогірського ліцею ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області по вул.Шевченка, 89 в смт. Білогір’я Шепетівського району Хмельницької області».
У відповідності до п.4.8 ДСТУ 8907:2019 Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво, обов’язковій експертизі підлягає проектна документація на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва у визначених цих пунктом випадках. А тому експертиза проєктів з поточного ремонту не є обов'язковою за законодавством, на відміну від капітального ремонту чи нового будівництва, оскільки не підпадає під визначення будівництва за ДБН. Саме тому експертиза проектної документації не проводилася.
Щодо другого питання, а саме: «2 Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.» , повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик робіт «Поточний ремонт приміщення Білогірського ліцею ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області по вул. Шевченка, 89 в смт Білогір’я Шепетівського району Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» було оприлюднено на офіційному сайті Білогірського ліцею ім. І.О. Ткачука Білогірської селищної ради за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1hGN4zP7TE8VETeyRtEbuYPHFbEDQulJp/edit?tab=t.0 .
Номер:
2e3db64e76ce443b967104502317c8bc
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
26.08.2025 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі з поточного ремонту приміщення Білогірського ліцею ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області по вул. Шевченка, 89 в смт. Білогір’я Шепетівського району Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-29-009805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
При цьому згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Згідно вимог зазначених у таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою п. 47 Особливостей» Переможець на виконання вимоги п. 47 Особливостей надає документи, зазначені нижче: 1) Замовник самостійно перевіряє інформацію за посиланням: (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) Переможець не подає інформацію; 2) Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий на фізичну особу, датований не раніше 30 календарних днів відносно дати подання на електронний майданчик; 3) Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, підпису документів у складі цінової пропозиції, датований не раніше 30 календарних днів відносно дати подання на електронний майданчик; 4) 1. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, підпису документів у складі цінової пропозиції, датований не раніше 30 календарних днів відносно дати подання на електронний майданчик; 2. Довідка в довільній формі, яка містить інформацію, що фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Кривий С.В. оприлюднене в електронній системі закупівель 08 серпня 2025.
Водночас, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель ФОП Кривий С.В., як ПЕРЕМОЖЕЦЬ процедури закупівлі, надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей з порушенням строків, які визначені абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання: з яких підстав Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Кривий С.В. відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
09c2eb7248d44115a41e838d00ce2b79
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
27.08.2025 17:47
Опис:
Щодо пояснень зазначених в запитані повідомляємо наступне, що відповідно до Протоколу № 116 від 27 серпня 2025 року тендерну пропозицію ФОП Кривий С.В. було відхилено на підставі підпункту1 пункту 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей (Копія протоколу додається).