-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реактиви лабораторні Код. ДК 021:2015 — 33690000-3 Лікарські засоби різні
Завершена
550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Номер:
4737ca93ff964d63aa569918c7a762fb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-22-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.08.2025 00:00
Період моніторингу:
22.08.2025 13:59 - 13.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.08.2025 № 78-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 22.08.2025 № 78-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-07-29-009564-a 29.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДУА» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі,
своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради», (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 29.07.2025 № 159, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДУА» (далі – ТОВ «МЕДУА»), протокольне рішення уповноваженої особи від 06.08.2025 № 162, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.08.2025, договір про закупівлю товару від 12.08.2025 № 8-405/2025 на суму 527 140,850 грн, укладений між Замовником та ТОВ «МЕДУА», пояснення надані 29.08.2025, 09.09.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «МЕДУА» установлено наступне.
Відповідно до пункту 7 «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Згідно з пунктом 13 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідки на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема – довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання тощо). У разі оренди або придбання-будь-яким іншим способом обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає також копії договорів оренди, купівлі-продажу або договорів дарування.
У пункті 2 довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази та технологій від 30.07.2025 № 07/24, наданої в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДУА», зазначено, що учасник має право користування складським приміщенням на підставі договору оренди від 01.01.2024 № 24638365735.
Також, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДУА» надано копію договору відповідального зберігання та складського обслуговування від 01.01.2024 № 24638365735, укладеного між ТОВ «МЕДУА» та товариством з обмеженою відповідальністю «АРБА ЛОГІСТИК» (далі – Договір № 24638365735).
Згідно з пунктом 1.1 розділу 1 «Предмет договору» Договору № 24638365735 ТОВ «АРБА ЛОГІСТИК» зобов’язується за оплату надавати комплекс складських послуг, перелічених в Додатку 1 до даного договору.
Крім того, відповідно до пункту 3.1.1 розділу 3 «Обов’язки сторін» Договору № 24638365735, ТОВ «МЕДУА» зобов’язується оплачувати ТОВ «АРБА ЛОГІСТИК» послуги із зберігання майна і додаткові послуги, перераховані у Додатку 1 до даного договору.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДУА» надано Додаток 1 «Розцінка на складські послуги» до Договору № 24638365735 в якому наведена таблиця із найменуванням операцій та їх вартістю на іншій, ніж українська мові (російській), без автентичного перекладу українською мовою, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу 1 тендерної документації.
На запит Держаудитслужби Замовником 09.09.2025 надано відповідь, якою не спростовано суть вищевказаного порушення.
Проте, Замовник не скористався можливістю надання учаснику ТОВ «МЕДУА» вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель для виправлення виявленої невідповідності, як це передбачено пунктом 43 Особливостей, та згідно із протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.08.2025 № 162, прийняв рішення про визначення його переможцем.
Період усунення порушень:
12.09.2025 12:06 - 27.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2025 12:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог висновку щодо моніторингу закупівлі повідомляємо, що уповноважена особа Замовника пройшла курси підвищення кваліфікації 11-12 вересня 2025 року та отримала відповідний сертифікат. Копія сертифікату додається
Дата публікації звіту:
16.09.2025 13:07
Запити/Пояснення
Номер:
1a6987ddee0646688cfb794da144e9df
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.08.2025 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Реактиви лабораторні Код. ДК 021:2015 — 33690000-3 Лікарські засоби різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-29-009564-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
70a2d13c064146d6b976087ff47337c9
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
29.08.2025 14:12
Опис:
Стосовоно закупівлі:
Реактиви лабораторні Код. ДК 021:2015 — 33690000-3 Лікарські засоби різні
1. Стосовно документів, на підставі яких здійснювалось обґрунтування розміру витрат та кількості послуг.
Перед проведенням закупівлі Уповноваженою особою закладу було отримано комерційну пропозицію від ініціатора закупівлі – завідуючої клініко-діагностичної лабораторії. (КП Додається)
2. Стосовно технічних і якісних характеристик предмета закупівлі:
Перед проведенням закупівлі Уповноваженою особою закладу було отримано технічні і якісні вимоги до предмета закупівлі від ініціатора закупівлі – завідуючої клініко-діагностичної лабораторії.
3. Стосовно розміщення інформації на сторінці веб-сайту, стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
Постанова Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) (далі — Постанова № 710) вимагає оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі — обґрунтування) шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Оприлюднювати обґрунтування обов’язково повинні:
головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Статтею 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) визначено перелік суб’єктів, які є замовниками товарів, робіт і послуг та здійснюють публічні закупівлі. До таких суб’єктів належать, зокрема, розпорядники та одержувачі бюджетних коштів.
У розумінні статті 2 Бюджетного кодексу України (далі — БКУ):
головні розпорядники бюджетних коштів — бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 БКУ отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;
розпорядник бюджетних коштів — бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я, середньострокових зобов’язань за державними контрактами (договорами) щодо закупівлі озброєння, військової техніки, зброї і боєприпасів та здійснення витрат бюджету;
одержувач бюджетних коштів — суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Суб’єктами господарювання державного сектору економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів. Комунальне некомерційне підприємство (далі — КНП), є комунальним унітарним підприємством, майно якого перебуває в комунальній власності й закріплюється за таким підприємством на праві оперативного управління (комунальне некомерційне підприємство; комунальне некомерційне товариство є непідприємницьким товариством, єдиним учасником (засновником) якого є територіальна громада).
Отже, КНП не належать: ні до головних розпорядників (розпорядників бюджетних коштів), адже не є бюджетними установами, ні до суб’єктів господарювання державного сектору економіки, адже їх майно перебуває в комунальній власності. У розумінні бюджетного законодавства КНП, які отримують бюджетні кошти, є одержувачами бюджетних коштів. Підтвердженням цього є результати пошуку на сторінці Державного вебпорталу бюджету для громадян.
Отже, оскільки пункт 41 Постанови № 710 вимагає оприлюднення обґрунтування лише від головних розпорядників (розпорядників бюджетних коштів) і суб’єктів господарювання державного сектору економіки, а КНП не належать до жодних, то КНП не зобов’язані оприлюднювати зазначене обґрунтування.
На підставі вищевикладеного, замовник діяв в межах і спосіб, визначений чинним законодавством України.
Номер:
64aaa69fd4074d8881bbd96d3fb43184
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.08.2025 15:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Реактиви лабораторні Код. ДК 021:2015 - 33690000-3 Лікарські засоби різні» (інформацію опубліковано в інформаційно - телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-29-009564-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно з вимогами пункту 4 Додатку 2 «Медико – технічні вимоги» до тендерної документації, на підтвердження відповідності технічним вимогам до предмета закупівлі учасник в складі пропозиції надає інструкції з використання на весь товар.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДУА» надано інструкції на реактиви лабораторні: АЛТ/ГПТ 330 - ALT/GPT 330, амілаза 110 - AMY 110, АСТ/ГОТ 330 - AST/GOT 330, білірубін прямий - BIL D 330, білірубін загальний - BIL T 330, кальцій 120 - CALCIUM CA 120, креатинін - CREA 275, глюкоза 440 - GLU 440, глікований гемоглобін прямий HbA1c 2R- HbA1c 2R, ЛДГ 110 - LDH 110, загальний білок - TP 440, сечова кислота 275, сечова кислота - сечовина 275 на українській мові в кожній з яких наявна сторінка із переліком параметрів аналізу, викладена на іншій, ніж українська мові, що не відповідає вимогам пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації та частини 9 статті 12 Закону, пункту 3 Особливостей.
З урахуванням вищевказаного, яким чином визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «МЕДУА» такою, що відповідає вимогам тендерної документації?
2. В Додатку 2 «Медико – технічні вимоги» до тендерної документації зазначено, що технічні характеристики, форма випуску, дозування, концентрація, упаковка товару, тощо повинні відповідати таким, що вказані в тендерній документації та наведено перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, зокрема зазначено: «медичні вироби, запропоновані учасником, повинні бути зареєстрованим в Україні у встановленому законодавством порядку (на підтвердження, в складі пропозиції, надати копії декларації або копії документів, що підтверджують можливість застосування медичних виробів за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог Технічного регламенту).
Однак, учасником ТОВ «МЕДУА» надана у складі тендерної пропозиції Декларація про відповідність № UA.07.00028-19 (3 редакція) (далі – Декларація) щодо відповідності діагностичних виробів для біохімії виробництва Erba Lachema s.r.o. вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, якою не підтверджено можливість застосування медичних виробів за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно Технічного регламенту товару, вказаного в тендерній документації, що не відповідає вищевказаним вимогам Додатку 2 до тендерної документації.
Так, згідно з пунктом 1 таблиці 1 з найменуваннями реактивів лабораторних, наведеної у Додатку 2 до тендерної документації (далі – Таблиця 1), Замовник вимагає постачання реактив лабораторного АЛТ/ГПТ 330.
Відповідно до вищезазначеної вимоги, згідно з пунктом 1 таблиці, наведеної у наданій учасником ТОВ «МЕДУА» тендерній пропозиції від 30.07.2025 № 07/01 (далі – Тендерна пропозиція), учасник пропонує до постачання реактив лабораторний АЛТ/ГПТ 330 з назвою предмету закупівлі згідно документів виробника – ALT/GPT 330.
Однак, у Декларації відсутній запропонований до постання реагент з назвою предмету закупівлі згідно документів виробника ALT/GPT 330, натомість в пунктах 44 та 45 Декларації зазначено про відповідність вимогам Технічного регламенту реактивів АЛТ/ГПТ 250 (ALT/GPT 250) та АЛТ/ГПТ 500 (ALT/GPT 500).
Аналогічно – відповідно до пункту 2 Таблиці 1 – постачанню підлягає реактив лабораторний АСТ/ГОТ 330, згідно з пунктом 2 таблиці Тендерній пропозиції, учасник пропонує до постачання реактив АСТ/ГОТ 330 з назвою предмета закупівлі згідно документів виробника AST/GOT 330.
Однак, у Декларації відсутня інформація про відповідність вимогам Технічного регламенту запропонованого до постачання реагента AST/GOT 330, натомість у пунктах 42 та 43 Декларації зазначено про відповідність вимогам Технічного регламенту реагентів АСТ/ГОТ 250 (AST/GOT250) та АСТ/ГОТ 500 (AST/GOT 500).
Також, відповідно до пункту 4 Таблиці 1 постачанню підлягає реактив лабораторний білірубін прямий 330, згідно з пунктом 4 таблиці Тендерній пропозиції, учасник пропонує до постачання реактив білірубін прямий 330 з назвою предмета закупівлі згідно документів виробника BIL D 330.
Однак, у Декларації відсутня інформація про відповідність вимогам Технічного регламенту запропонованого до постачання реагента BIL D 330 відсутній, натомість, у пункті 7 Декларації зазначено про відповідність вимогам Технічного регламенту реагенту білірубіну прямого 200 (BIL D 200).
Крім того, відповідно до пункту 5 Таблиці 1 постачанню підлягає реактив лабораторний білірубін загальний 330, згідно з пунктом 5 таблиці Тендерній пропозиції, учасник пропонує до постачання білірубін загальний 330 з назвою предмета закупівлі згідно документів виробника білірубін загальний (BIL D 330).
Однак, у Декларації відсутня інформація про відповідність вимогам Технічного регламенту запропонованого до постачання реагента білірубін загального 330 (BIL D 330), натомість у пункті 8 Декларації зазначено про відповідність вимогам Технічного регламенту реагенту білірубіну загального 200 (BIL D 200).
Аналогічно, реагенти, які є предметом закупівлі згідно з пунктами 8, 9, 10, 12 Таблиці 1 та пропонуються до постачання учасником в пунктах 8, 9, 10, 12 Тендерної пропозиції, відсутні у Декларації. Натомість, у пунктах 17-20, 33, 54, 13-14 (відповідно) Декларації зазначено про відповідність вимогам Технічного регламенту інших реагентів, які не є предметом закупівлі згідно з вимогами Таблиці 1 та не запропоновані учасником до постачання у Тендерній пропозиції.
З урахуванням вищевказаного, яким чином визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «МЕДУА» такою, що відповідає вимогам тендерної документації?
3. Надайте інформацію про стан виконання договору, укладеного за результатами проведення закупівлі станом на час надання відповіді на даний запит.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
7a3be0bec32443949128106799571ac0
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
29.08.2025 14:11
Опис:
Стосовоно закупівлі:
Реактиви лабораторні Код. ДК 021:2015 — 33690000-3 Лікарські засоби різні
1. Про надання пояснення через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 26 серпня 2025 року в рамках проведення моніторингу закупівлі (ID закупівлі UA-2025-07-29-009564-a) «Лабораторні реактиви» за кодом ДК 021:2015 – 33696500-0 «Лабораторні реактиви».
Про надання підтверджуючих пояснень та документів, які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань.
Під час розгляду першого питання встановлено наступне.
Відповідно до пункту 4 Додатку 2 тендерної документації, кожен реактив мав супроводжуватися інструкцією українською мовою. Інструкції, що були завантажені ТОВ «МЕДУА» надані виробником запропонованого товару і є офіційним документом заводу-виробника, отже ТОВ «МЕДУА» не мала права змінювати форму інструкції. У складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕДУА» завантажено архівний файл «22.Інструкції.ZIP», у якому надані інструкції на всі запропоновані реактиви. У кожній інструкції, окрім англійської, російської, чеської та словацької передбачено повноцінний переклад українською мовою, включно з описом параметрів аналізів та порядком використання, що відповідає як вимогам тендерної документації, так і пункту 9 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому твердження про відсутність інформації українською мовою у параметрах аналізів не відповідає фактичним даним.
АЛТ/ГПТ 330 - ALT/GPT 330 – містить інформацію українською мовою на сторінці 3 інструкції «ALT-GPT_XSYS0017,74_12000070_I eng-rus-ukr-cz-sk (v.2020.05.00).pdf», яка знаходиться у файлі- архіві «22.Інструкції.ZIP»
Амілаза 110 - AMY 110 – містить інформацію українською мовою на сторінці 3 інструкції «AMY_XSYS0003,91_12000017_J eng-rus-ukr-cz-sk (v.2020.04.00).pdf», яка знаходиться у файлі- архіві «22.Інструкції.ZIP»
АСТ/ГОТ 330 - AST/GOT 330 - містить інформацію українською мовою на сторінці 3 інструкції «AST-GOT_XSYS0016,73_12000067_L eng-rus-ukr-cz-sk-es (v.2020.05.00).pdf», яка знаходиться у файлі- архіві «22.Інструкції.ZIP»
Білірубін прямий - BIL D 330 - містить інформацію українською мовою на сторінці 3 інструкції «BIL DIRECT_XSYS0028_12000032_J eng-rus-ukr-cz-sk (v.2020.06.00).pdf», яка знаходиться у файлі- архіві «22.Інструкції.ZIP»
Білірубін загальний - BIL T 330 – містить інформацію українською мовою на сторінці 3 інструкції «BIL TOTAL_XSYS0023_12000034_K eng-rus-ukr-cz-sk (v.2020.06.00).pdf», яка знаходиться у файлі- архіві «22.Інструкції.ZIP»
Кальцій 120 - CALCIUM CA 120 – містить інформацію українською мовою на сторінці 3 інструкції «CALCIUM_XSYS0007,92_12000038_H eng-rus-ukr-ca-sk (v.2020.05.00).pdf», яка знаходиться у файлі- архіві «22.Інструкції.ZIP»
Креатинін - CREA 275 – містить інформацію українською мовою на сторінці 3 інструкції «CREA_XSYS0024,76_12000018_I eng-rus-ukr-cz-sk (v.2020.06.00).pdf», яка знаходиться у файлі- архіві «22.Інструкції.ZIP»
Глюкоза 440 - GLU 440 - містить інформацію українською мовою на сторінці 3 інструкції «GLU_XSYS0012,69_12000051_J eng-rus-ukr-cz-sk (v.2020.04.00).pdf», яка знаходиться у файлі- архіві «22.Інструкції.ZIP»
Глікований гемоглобін прямий HbA1c 2R- HbA1c 2R - містить інформацію українською мовою на сторінці 3 інструкції «HbA1c 2R_10020730_EN_CZ_RU_UA_E.pdf», яка знаходиться у файлі- архіві «22.Інструкції.ZIP»
ЛДГ 110 - LDH 110 - містить інформацію українською мовою на сторінці 3 інструкції «LDH P_XSYS0013_12000021_H eng-rus-ukr-cz-sk (v.2020.06.00).pdf», яка знаходиться у файлі- архіві «22.Інструкції.ZIP»
Загальний білок - TP 440 - містить інформацію українською мовою на сторінці 3 інструкції «TP_XSYS0018_12000073_G eng-rus-ukr-cz-sk (v.2020.03.00).pdf», яка знаходиться у файлі- архіві «22.Інструкції.ZIP»
Сечова кислота 275 - містить інформацію українською мовою на сторінці 3 інструкції «UA_XSYS0021_12000023_G eng-rus-ukr-cz-sk (v.2020.04.00).pdf», яка знаходиться у файлі- архіві «22.Інструкції.ZIP»
Сечовина 275 - містить інформацію українською мовою на сторінці 3 інструкції «UREA_XSYS0020,75_12000024_I eng-rus-ukr-cz-sk (v.2020.05.00).pdf», яка знаходиться у файлі- архіві «22.Інструкції.ZIP»
Під час розгляду другого питання встановлено наступне.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕДУА» надана Декларація про відповідність № UA.07.00028-19 (3 редакція), видана на діагностичні вироби для біохімії виробництва «Erba Lachema s.r.o.», яка підтверджує проходження процедури оцінки відповідності згідно з Технічним регламентом щодо медичних виробів для діагностики in vitro. При перевірці зіставлення даних Декларації з переліком реактивів, визначених у Додатку 2 тендерної документації, встановлено, що всі запропоновані позиції включені до Декларації. Це підтверджує офіційну реєстрацію та відповідність продукції чинним технічним вимогам.
Декларація про відповідність № UA.07.00028-19 (3 редакція) (далі – Декларація), містить наступну інформацію:
АЛТ/ГПТ 330//ALT/GPT 330 (позиція 1 Тендерної пропозиції Учасника) – позиція №73 у Декларації
АСТ/ГОТ 330//AST/GOT 330 (позиція 2 Тендерної пропозиції Учасника) – позиція №72 у Декларації
Амілаза 110//AMY110 (позиція 3 Тендерної пропозиції Учасника) – позиція № 64 у Декларації
Білірубін прямий 330//BIL D 330 (позиція 4 Тендерної пропозиції Учасника) – позиція №81 у Декларації
Білірубін загальний 330//BIL Т 330 (позиція 5 Тендерної пропозиції Учасника) – позиція №78 у Декларації
Загальний білок 440//ТР 440 (позиція 6 Тендерної пропозиції Учасника) – позиція №74 у Декларації
Глюкоза 440//GLU 440 (позиція 7 Тендерної пропозиції Учасника) – позиція №69 у Декларації
Креатинін 275// CREA 275(позиція 8 Тендерної пропозиції Учасника) - позиція №79 у Декларації
ЛДГ 110//LDH 110 (позиція 9 Тендерної пропозиції Учасника) - позиція №70 у Декларації
Сечова кислота 275//UA 275 (позиція 10 Тендерної пропозиції Учасника) - позиція №76 у Декларації
Сечовина 275// UREA 275 (позиція 11 Тендерної пропозиції Учасника) – позиція № 75 в Декларації
Кальцій 120/ СА 120 (позиція 12 Тендерної пропозиції Учасника) - позиція №65 у Декларації
XL Промивний розчин // XL WASH (позиція 13 Тендерної пропозицію Учасника) - № 114 у Декларації
Розчин ділюента Erba H360 Dil//Erba H360 Dil (позиція 14 Тендерної пропозиції Учасника) – позиція № 2 Декларації (UA.07.00029-19 (редакція 5)
Лізуючий розчин Erba H360 Lyse//Erba H360 Lyse (позиція 15 Тендерної пропозиції Учасника) - позиція № 3 Декларації (UA.07.00029-19 (редакція 5)
Розчин для очищення Elite H Clean // Elite H Clean (позиція 16 Тендерної пропозиції Учасника) - позиція № 4 Декларації (UA.07.00029-19 (редакція 5)
Глікований гемоглобін прямий HbA1c 2R // HbA1c 2R (позиція 17 Тендерної пропозиції Учасника) - позиція № 132 Декларації
HbA1c 2R калібратор // HbA1c 2R CAL SET (позиція 18 Тендерної пропозиції Учасника) – позиція № 133 Декларації - позиція № 133 Декларації
HbA1c 2R контроль високий // HbA1c 2R CON H (позиція 19 Тендерної пропозиції Учасника) - позиція № 134 Декларації
HbA1c 2R контроль низький // HbA1c 2R CON L (позиція 20 Тендерної пропозиції Учасника) - позиція № 134 Декларації
Під час розгляду другого питання встановлено наступне.
З моменту укладання договору до моменту надання пояснень ТОВ «МЕДУА» виконала 1 поставку товару. Згідно умов договору поставка має відбуватись до 31.12.2025 р. включно
Висновок:
1. У складі тендерної пропозиції надані інструкції на всі заявлені реактиви з перекладом у тому числі українською мовою, що відповідає умовам тендерної документації.
2. Усі реактиви, що пропонуються до постачання, включені до чинної Декларації про відповідність № UA.07.00028-19 (3 редакція), що підтверджує їх відповідність Технічному регламенту та умовам тендерної документації.
3. З огляду на зазначене, визначення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДУА» такою, що відповідає умовам тендерної документації, є обґрунтованим та правомірним.
4. На підставі вищевикладеного, замовник діяв в межах і спосіб, визначений чинним законодавством України.
Номер:
5d4ca67996a24b6ca6a1c016699b0fb7
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.09.2025 12:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Реактиви лабораторні Код. ДК 021:2015 - 33690000-3 Лікарські засоби різні» (інформацію опубліковано в інформаційно - телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-29-009564-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно з вимогами пункту 13 Додатку «Перелік документів, як вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим умовам» до тендерної документації (далі – Додаток 1 до тендерної документації), учасник повинен надати довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема - довідку складену у довільній формі, яка підтверджує наявність в учасника працівника(-ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання цього замовлення (в довідці вказується прізвище, ім’я та по батькові працівника, інформація про освіту, досвід роботи та посаду усіх працівників учасника, що будуть залучені до виконання умов договору: менеджерів, вантажників, комірників, водіїв, тощо).
На виконання вищевказаної вимоги тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДУА» надана «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 30.07.2025 № 07/25 (далі – Довідка № 07/25).
Однак, Довідка № 07/25 не підтверджує наявність в учасника ТОВ «МЕДУА» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання цього замовлення усіх працівників учасника, що будуть залучені до виконання умов договору, зокрема - вантажників, комірників, водіїв, що не відповідає вищевказаним вимогам пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації.
З якої причини в електронній системі закупівель не розміщена вимога про усунення учасником ТОВ «МЕДУА» вищевказаної невідповідностей, як це передбачено пунктом 43 Особливостей?
2. Згідно з пунктом 13 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема – довідку, складену у довільній формі, щодо виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів (не менше одного)
На виконання вищевказаних вимог тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника надано копію договору відповідального зберігання та складського обслуговування від 01.01.2024 № 24638365735, укладений між ТОВ «МЕДУА» та товариством з обмеженою відповідальністю «АРБА ЛОГІСТИК» (далі – Договір № 24638365735).
Згідно з пунктом 1.1 розділу 1 «Предмет договору» Договору № 24638365735 ТОВ «АРБА ЛОГІСТИК» зобов’язується за оплату надавати комплекс складських послуг, перелічених в Додатку 1 до даного договору.
Крім того, відповідно до пункту 3.1.1 розділу 3 «Обов’язки сторін» Договору № 24638365735, ТОВ «МЕДУА» зобов’язується оплачувати ТОВ «АРБА ЛОГІСТИК» послуги із зберігання майна і додаткові послуги, перераховані у Додатку 1 до даного договору.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДУА» надано Додаток 1 «Розцінка на складські послуги) до Договору № 24638365735 в якому наведена таблиця із найменуванням операцій та їх вартістю на іншій, ніж українська мові (російській), що не відповідає вимогам пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації та частини 9 статті 12 Закону, пункту 3 Особливостей.
З урахуванням вищевказаного, яким чином визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «МЕДУА» такою, що відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
8d5805de93dc4c928a4ace65bfd2d00b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.09.2025 14:41
Опис:
Стосовоно закупівлі:
Реактиви лабораторні Код. ДК 021:2015 — 33690000-3 Лікарські засоби різні
1. Про надання пояснення через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 08 вересня 2025 року в рамках проведення моніторингу закупівлі (ID закупівлі UA-2025-07-29-009564-a) «Лабораторні реактиви» за кодом ДК 021:2015 – 33696500-0 «Лабораторні реактиви».
Щодо підтвердження наявності у ТОВ «МЕДУА» працівника(-ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору.
Відповідно до вимог ч. 2 п. 13 Додатку 2 до Тендерної документації, учасник має надати довідку складену у довільній формі, яка підтверджує наявність в Учасника працівника(-ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання цього замовлення (в довідці вказується прізвище, ім’я та по батькові працівника, інформація про освіту, досвід роботи та посаду усіх працівників учасника, що будуть залучені до виконання умов договору: менеджерів, вантажників, комірників, водіїв, тощо.). На підтвердження відповідності вимог даного пункту ТОВ «МЕДУА» було надано довідку від 30.07.2025 р. № 07/25, в якій було перераховано ВЕСЬ персонал, що буде залучений до виконання умов договору.
У вимозі стосовно персоналу зазначена фраза «тощо», яка, у даному випадку означає, що Замовник навів орієнтовний перелік категорій персоналу, а не вичерпний список. Відповідно, ТОВ «МЕДУА» мав право надати інформацію саме щодо тих працівників, які перебувають у його штатному розписі та безпосередньо забезпечують виконання предмета закупівлі.
У довідці від 30.07.2025 №07/25 міститься інформація про працівників відповідної кваліфікації, що будуть задіяні для виконання умов договору згідно зі штатним розписом підприємства. Оскільки Замовником не вимагалось разом з тендерною пропозицією надати також штатний розпис, то існує вірогідність, що серед працівників ТОВ «МЕДУА» відсутні комірники, вантажники та водії, які будуть залучені для виконання САМЕ ЦЬОГО ДОГОВРУ. Хочу зазначити, що поставка товару здійснюється офіційним перевізником вантажів, з яким, на думку уповноваженої особи, укладено договір на перевезення вантажів. Зважаючи на те, що вантажники і водії забезпечується зовнішнім підрядником (фірмою-перевізником), у довідці були зазначені лише штатні працівники Учасника. Перевезення вантажу (замовлених лабораторних реактивів) здійснювалось за рахунок ТОВ «МЕДУА».
Разом з тим відповідно до пункту 43 Особливостей (постанова КМУ №1178), Замовник має право, але не обов’язок, сформувати через електронну систему вимогу про усунення невідповідностей. У даному випадку замовником такої вимоги не було розміщено, оскільки довідка №07/25 була прийнята як така, що підтверджує наявність у учасника працівників із належними знаннями та досвідом, та відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо надання ТОВ «МЕДУА» договору № 24638365735 від 01.01.2024 р.
Згідно з пунктом 13 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: довідку, складена у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання тощо). У разі оренди або придбання-будь-яким іншим способом обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає також копії договорів оренди, купівлі-продажу або договорів дарування. На автомобілі надається технічні паспорти, в яких зазначена інформація про власника. У разі відсутності договорів на придбання матеріально-технічної бази Учасник має надати будь-який документ, що підтверджує право власності.
У відповідності з ч. 9, ст. 12 Закону під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою..
Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (стаття 22, частина 2, пункт 13), тендерна документація обов'язково повинна містити інформацію про мову (мови), якою (якими) мають бути складені тендерні пропозиції.
В силу п. 7 Розділу 1 Тендерної документації Мова тендерної пропозиції – українська.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Винятки:
1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
В складі тендерної пропозиції учасника надано копію договору відповідального зберігання та складського обслуговування від 01.01.2024 № 24638365735, укладений між ТОВ «МЕДУА» та товариством з обмеженою відповідальністю «АРБА ЛОГІСТИК». Даний Договір є діючим, складеним українською мовою. Таким чином Договір відповідального зберігання та складського обслуговування від 01.01.2024 № 24638365735 повністю відповідає вимогам ч. 9, ст. 12; п. 13, ч. 2, ст. 22 Закону.
З огляду на те, що у відповідності з вимогами тендерної документації учасник повинен був надати копії договорів оренди, що ним і було виконано, це повністю підтверджує наявність у учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання цього замовлення, що підтверджує виконання учасником вимог, викладених в пункті 13 Додатку 1 до тендерної документації.
Стосовно надання аналогічних договорів для підтвердження досвіду виконання.
В запиті Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області міститься інформація щодо того, що на підтвердження виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів (не менше одного) і документальним підтвердженням їх (його) виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи-відгуки, довідки) від замовників таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами). Відповідно до вимог ч. 3 п. 13 Додатку 1 до Тендерної документації аналогічним вважається договір на поставку аналогічного за якісними характеристиками товару та/або 4 цифри коду ДК. В запиті Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області міститься інформація, що на підтвердження даної вимоги ТОВ «МЕДУА» було надано копію договору відповідального зберігання та складського обслуговування від 01.01.2024 № 24638365735, укладений між ТОВ «МЕДУА» та товариством з обмеженою відповідальністю «АРБА ЛОГІСТИК».
Натомість на підтвердження вимоги щодо надання аналогічного договору ТОВ «МЕДУА» було надано договір про закупівлю № 140 від 03.08.2023 р., укладений з комунальним некомерційним підприємством «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» (скорочено КНП «ВМКЛ ШМД»). Договір було укладено на постачання Лізуючого розчину, розчину для очищення, гематологічного контролю за кодом ДК 021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні. Для підтвердження виконання умов даного договору в тендерній пропозиції ТОВ «МЕДУА» було також надано видаткові накладні № М155 від 28.09.2023 р., № М211 від 07.12.2023 р., № М121 від 03.08.2023 р. і Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2023-07-13-011924-а, що повністю підтверджує відповідність ч. 3 п. 13 Додатку 1 до Тендерної документації.
Враховуючи викладе вище ТОВ «МЕДУА» в повному обсязі підтвердило вимогу, щодо виконання аналогічного договору.