• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реактиви лабораторні Код. ДК 021:2015 — 33690000-3 Лікарські засоби різні

Завершена

550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Номер: 4737ca93ff964d63aa569918c7a762fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-22-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.08.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 22.08.2025 13:59 - 13.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.08.2025 № 78-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 22.08.2025 № 78-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-07-29-009564-a 29.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, n.h.kolobanova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДУА» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради», (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 29.07.2025 № 159, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДУА» (далі – ТОВ «МЕДУА»), протокольне рішення уповноваженої особи від 06.08.2025 № 162, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.08.2025, договір про закупівлю товару від 12.08.2025 № 8-405/2025 на суму 527 140,850 грн, укладений між Замовником та ТОВ «МЕДУА», пояснення надані 29.08.2025, 09.09.2025 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «МЕДУА» установлено наступне. Відповідно до пункту 7 «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Згідно з пунктом 13 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідки на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема – довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання тощо). У разі оренди або придбання-будь-яким іншим способом обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає також копії договорів оренди, купівлі-продажу або договорів дарування. У пункті 2 довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази та технологій від 30.07.2025 № 07/24, наданої в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДУА», зазначено, що учасник має право користування складським приміщенням на підставі договору оренди від 01.01.2024 № 24638365735. Також, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДУА» надано копію договору відповідального зберігання та складського обслуговування від 01.01.2024 № 24638365735, укладеного між ТОВ «МЕДУА» та товариством з обмеженою відповідальністю «АРБА ЛОГІСТИК» (далі – Договір № 24638365735). Згідно з пунктом 1.1 розділу 1 «Предмет договору» Договору № 24638365735 ТОВ «АРБА ЛОГІСТИК» зобов’язується за оплату надавати комплекс складських послуг, перелічених в Додатку 1 до даного договору. Крім того, відповідно до пункту 3.1.1 розділу 3 «Обов’язки сторін» Договору № 24638365735, ТОВ «МЕДУА» зобов’язується оплачувати ТОВ «АРБА ЛОГІСТИК» послуги із зберігання майна і додаткові послуги, перераховані у Додатку 1 до даного договору. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДУА» надано Додаток 1 «Розцінка на складські послуги» до Договору № 24638365735 в якому наведена таблиця із найменуванням операцій та їх вартістю на іншій, ніж українська мові (російській), без автентичного перекладу українською мовою, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу 1 тендерної документації. На запит Держаудитслужби Замовником 09.09.2025 надано відповідь, якою не спростовано суть вищевказаного порушення. Проте, Замовник не скористався можливістю надання учаснику ТОВ «МЕДУА» вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель для виправлення виявленої невідповідності, як це передбачено пунктом 43 Особливостей, та згідно із протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.08.2025 № 162, прийняв рішення про визначення його переможцем.
Період усунення порушень: 12.09.2025 12:06 - 27.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.09.2025 12:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог висновку щодо моніторингу закупівлі повідомляємо, що уповноважена особа Замовника пройшла курси підвищення кваліфікації 11-12 вересня 2025 року та отримала відповідний сертифікат. Копія сертифікату додається
Дата публікації звіту: 16.09.2025 13:07

Запити/Пояснення