• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Навчальне обладнання для оснащення кабінету "Захист України"

Мова тендерної пропозиції-українська. Адреса поставки навчального обладнання: м. Решетилівка вул. Покровська,81

Завершена

730 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 300.00 UAH
Номер: bb005d996c8649dfa5eace1c73061433
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-18-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 18.08.2025 16:19 - 09.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.08.2025 № 90-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 18.08.2025 № 90-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2025-07-29-009149-a, 29.07.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 983-71-85, i.m.kokhno@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення абзацу 3 частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на усунення виявленого порушення, зокрема, шляхом недопущення порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДНЗ «РЕШЕТИЛІВСЬКИЙ ПАЛ ІМЕНІ І.Г. Боровенського» (далі − замовник) UA-P-2025-07-29-008535-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 29.07.2025 № 115; тендерну пропозицію учасника ФОП «ПОЛТАВЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ» (далі – учасник); вимогу про усунення невідповідностей до 09.08.2025; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 11.08.2025 № 120; повідомлення про намір укласти договір від 11.08.2025; інформацію та документи замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 22.08.2025 та 27.08.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення замовником вимог абзацу 3 частини 2 статті 4 Закону в частині визначення розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмета закупівлі. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 28.08.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 27.08.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «…Замовник підтверджує, що в ході аналізу було виявлено розбіжність між інформацією, зазначеною в річному плані закупівель (ID: UA-P-2025-07-29-008535-a), де джерелом фінансування вказано «Місцевий бюджет», та даними, наданими у відповіді на перший запит від 22.08.2025, де деталізовано комбіноване фінансування за рахунок освітньої субвенції та співфінансування з місцевого бюджету. Ця розбіжність пояснюється виключно як технічна помилка, допущена на етапі первинного внесення даних під час публікації річного плану в електронній системі закупівель Prozorro…». Таким чином, замовником не дотримано вимоги абзацу 3 частини 2 статті 4 Закону в частині визначення розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмета закупівлі. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником вимоги абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не надання вимоги учаснику про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Моніторингом встановлено, що у пункті 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містяться вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону, які зазначені в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Так, пунктом 4 Додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації визначено, що порівняльна таблиця відповідності запропонованого учасником обладнання має відповідати технічним вимогам замовника. На виконання даної вимоги учасником до електронної системи закупівель завантажено документ - Порівняльна таблиця відповідності від 04.08.2025 № 105 (файл: Порівняльна таблиця.pdf). У вищевказаній порівняльній таблиці на відповідність аптечці стандартній індивідуальній, яка визначена замовником, учасник зазначає - Універсальна туристична аптечка Travel First Aid Kit, проте в частині «набір пластирів різної форми для обробки дрібних поранень та подряпин – не менше 25 штук» вказує - «набір пластирів різної форми для обробки дрібних поранень та подряпин – не менше 25 штук», що не дає змоги ідентифікувати точну кількість пластирів, а отже не відповідає вимогам замовника. Абзацом 1 пункту 43 Особливостей встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Однак, замовником на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не надано учаснику повідомлення з вимогою про усунення вказаних вище невідповідностей в електронній системі закупівель. З метою підтвердження або спростування встановленої невідповідності, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 25.08.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 27.08.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «…Тендерна документація не встановлювала вимоги щодо конкретної торгової марки чи комерційної назви товару, а натомість містила детальний перелік технічних, якісних та кількісних характеристик, а саме - вичерпний склад аптечки. Завданням уповноваженої особи було не формальне порівняння назв, а ретельний аналіз того, чи відповідає фактичний склад запропонованого товару кожному пункту технічної специфікації. Комерційна назва «Універсальна туристична аптечка Travel First Aid Kit», зазначена учасником ФОП «ПОЛТАВЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ» у порівняльній таблиці, не є і не може бути самостійною підставою для відхилення пропозиції, якщо її комплектація повністю відповідає вимогам Замовника…».
Період усунення порушень: 29.08.2025 14:53 - 13.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.08.2025 14:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ДНЗ «Решетилівський ПАЛ імені І.Г.Боровенського» розглянуто висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо проведення закупівлі очікуваною вартістю 730000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-29-009149-a, про наявність порушень в закупівлі, а саме: порушення в частині визначення розміру бюджетного призначення та ненадання 24 год Учаснику для уточнення кількості пластирів в аптечці. 1. В річному плані помилково зазначено джерело фінансування. Це технічна помилка. Виправити помилку в електронній системі не має технічної можливості. Але Додатковою угодою №1 до Договору про закупівлю від 26 серпня 2025 р. за № 238 внесено зміни: додано джерело бюджетного фінансування даної закупівлі. 2. Точну кількість « наборів пластирів різної форми для обробки дрібних поранень та подряпин» в Універсальній туристичній аптечці Travel First Aid Kit буде перевірено при прийманні товару на склад Ліцею. З метою недопущення порушень в подальшому , адміністрація ліцею доручила Головному бухгалтеру Іващенко Ірині Володимирівні контролювати інформацію в річних планах і тендерній документації та попередити уповноважену особу Каминда Л.А. про недопущення подібних помилок в наступних закупівлях.
Дата публікації звіту: 03.09.2025 15:32

Запити/Пояснення