-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Навчальне обладнання для оснащення кабінету "Захист України"
Мова тендерної пропозиції-українська. Адреса поставки навчального обладнання: м. Решетилівка вул. Покровська,81
Завершена
730 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 300.00 UAH
Номер:
bb005d996c8649dfa5eace1c73061433
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-18-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
18.08.2025 16:19 - 09.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.08.2025 № 90-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
18.08.2025 № 90-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2025-07-29-009149-a, 29.07.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення абзацу 3 частини 2 статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на усунення виявленого порушення, зокрема, шляхом недопущення порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДНЗ «РЕШЕТИЛІВСЬКИЙ ПАЛ ІМЕНІ І.Г. Боровенського» (далі − замовник) UA-P-2025-07-29-008535-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 29.07.2025 № 115; тендерну пропозицію учасника ФОП «ПОЛТАВЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ» (далі – учасник); вимогу про усунення невідповідностей до 09.08.2025; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 11.08.2025 № 120; повідомлення про намір укласти договір від 11.08.2025; інформацію та документи замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 22.08.2025 та 27.08.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення замовником вимог абзацу 3 частини 2 статті 4 Закону в частині визначення розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмета закупівлі.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 28.08.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Замовником 27.08.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «…Замовник підтверджує, що в ході аналізу було виявлено розбіжність між інформацією, зазначеною в річному плані закупівель (ID: UA-P-2025-07-29-008535-a), де джерелом фінансування вказано «Місцевий бюджет», та даними, наданими у відповіді на перший запит від 22.08.2025, де деталізовано комбіноване фінансування за рахунок освітньої субвенції та співфінансування з місцевого бюджету.
Ця розбіжність пояснюється виключно як технічна помилка, допущена на етапі первинного внесення даних під час публікації річного плану в електронній системі закупівель Prozorro…».
Таким чином, замовником не дотримано вимоги абзацу 3 частини 2 статті 4 Закону в частині визначення розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмета закупівлі.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником вимоги абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не надання вимоги учаснику про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Моніторингом встановлено, що у пункті 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містяться вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону, які зазначені в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Так, пунктом 4 Додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації визначено, що порівняльна таблиця відповідності запропонованого учасником обладнання має відповідати технічним вимогам замовника. На виконання даної вимоги учасником до електронної системи закупівель завантажено документ - Порівняльна таблиця відповідності від 04.08.2025 № 105 (файл: Порівняльна таблиця.pdf).
У вищевказаній порівняльній таблиці на відповідність аптечці стандартній індивідуальній, яка визначена замовником, учасник зазначає - Універсальна туристична аптечка Travel First Aid Kit, проте в частині «набір пластирів різної форми для обробки дрібних поранень та подряпин – не менше 25 штук» вказує - «набір пластирів різної форми для обробки дрібних поранень та подряпин – не менше 25 штук», що не дає змоги ідентифікувати точну кількість пластирів, а отже не відповідає вимогам замовника.
Абзацом 1 пункту 43 Особливостей встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Однак, замовником на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не надано учаснику повідомлення з вимогою про усунення вказаних вище невідповідностей в електронній системі закупівель.
З метою підтвердження або спростування встановленої невідповідності, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 25.08.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Замовником 27.08.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «…Тендерна документація не встановлювала вимоги щодо конкретної торгової марки чи комерційної назви товару, а натомість містила детальний перелік технічних, якісних та кількісних характеристик, а саме - вичерпний склад аптечки. Завданням уповноваженої особи було не формальне порівняння назв, а ретельний аналіз того, чи відповідає фактичний склад запропонованого товару кожному пункту технічної специфікації.
Комерційна назва «Універсальна туристична аптечка Travel First Aid Kit», зазначена учасником ФОП «ПОЛТАВЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ» у порівняльній таблиці, не є і не може бути самостійною підставою для відхилення пропозиції, якщо її комплектація повністю відповідає вимогам Замовника…».
Період усунення порушень:
29.08.2025 14:53 - 13.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.08.2025 14:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДНЗ «Решетилівський ПАЛ імені І.Г.Боровенського» розглянуто висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо проведення закупівлі очікуваною вартістю 730000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-29-009149-a, про наявність порушень в закупівлі, а саме: порушення в частині визначення розміру бюджетного призначення та ненадання 24 год Учаснику для уточнення кількості пластирів в аптечці.
1. В річному плані помилково зазначено джерело фінансування. Це технічна помилка. Виправити помилку в електронній системі не має технічної можливості. Але Додатковою угодою №1 до Договору про закупівлю від 26 серпня 2025 р. за № 238 внесено зміни: додано джерело бюджетного фінансування даної закупівлі.
2. Точну кількість « наборів пластирів різної форми для обробки дрібних поранень та подряпин» в Універсальній туристичній аптечці Travel First Aid Kit буде перевірено при прийманні товару на склад Ліцею.
З метою недопущення порушень в подальшому , адміністрація ліцею доручила Головному бухгалтеру Іващенко Ірині Володимирівні контролювати інформацію в річних планах і тендерній документації та попередити уповноважену особу Каминда Л.А. про недопущення подібних помилок в наступних закупівлях.
Дата публікації звіту:
03.09.2025 15:32
Запити/Пояснення
Номер:
ef46134d9d5a456a95142e87588f58d0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.08.2025 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 730 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-29-009149-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду;
- зазначити джерела фінансування даної закупівлі (субвенція тощо) із зазначенням КПКВ, КЕКВ та назви бюджетної програми на виконання якої здійснюється придбання даного предмету закупівлі;
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- пунктом 3 Додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації визначено: «Вартість тендерної пропозиції Учасника повинна враховувати витрати на доставку», яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП «ПОЛТАВЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ» (далі – учасник) на відповідність даної вимоги?
- у Додатку 5 «Цінова (тендерна) пропозиція» до тендерної документації міститься таблиця (форма цінової пропозиції), де у стовпці 2 «Найменування товару» замовник визначає наявність інформації щодо країни-виробника товару, проте, як свідчать дані електронної системи закупівель, учасником у складі тендерної пропозиції було надано довідку «Цінова (тендерна) пропозиція» від 05.08.2025 №130 (файл: Цінова пропозиція.pdf), дані якої не містять відомостей щодо країни-виробника запропонованих товарів, поясніть чому замовником не було надано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови № 1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
9c1fe04c09aa4cfc9deeb016d152efb0
Назва:
Відповідь на запит Управління Північно-східного офісу ДАСУ в Полтавській обл.
Дата опублікування:
22.08.2025 14:09
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 730 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-29-009149-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань, на які Державний навчальний заклад «Решетилівський професійний аграрний ліцей імені І.Г. Боровенського» надає відповідь:
1. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на офіційному веб-сайті Державний навчальний заклад «Решетилівський професійний аграрний ліцей імені І.Г.Боровенського» https://rpal.com.ua/публічні закупівлі/.
2. Зазначити джерела фінансування даної закупівлі (субвенція тощо) із зазначенням КПКВ, КЕКВ та назви бюджетної програми на виконання якої здійснюється придбання даного предмету закупівлі;
Фінансування закупівлі здійснювалося за КПКВК 0611291 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бюджету)», КПКВК 0611292 Реалізація заходів за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бюджету), що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішення Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бюджету) та згідно зазначеної інформації в пункті 1 Постанови Кабінету міністрів України №1374 від 27.12.2023 року «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) для забезпечення викладання навчального предмета «Захист України» здійснюється за програмою 2211190 «Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам» у сумі – 525000,00 гривень та співфінансування місцевого бюджету - 225 000,00 гривень.
КЕКВ:3110 - Придбання обладнання і предметів довгострокового користування
КЕКВ:2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Такий підхід дозволяє розподілити витрати залежно від характеру кожної окремої одиниці товару - частина обладнання вважається інвентарем для навчального процесу, а частина - основними засобами.
3. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 зі змінами. Метод, що застосовано відповідно до методики: Метод порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена аналізом ринкових цін в інтернет-ресурсі, а саме інформація, що міститься в електронній системі PROZORRO (https://bi.prozorro.org/) та здійснювалося з проведенням моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі (https://elizlabs.com.ua/zakhist-ukraini-ua, https://stemclass.com.ua/catalog/defender-of-the-fatherland, https://b-pro.com.ua/katalog/zahist-vitchizni).
4. Пунктом 3 Додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації визначено: «Вартість тендерної пропозиції Учасника повинна враховувати витрати на доставку», яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП «ПОЛТАВЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ» (далі – учасник) на відповідність даної вимоги?
Відповідно до Авторизаційного листа, наданого Товариство з обмеженою відповідальністю ''ГЛОБАЛ EKO PEСУРС'', кoд ЄДРПОУ 43297861 (61101, м. Харків, вул. Військова, 35/6 ) який є виробником обладнання та товарів для кабінетів предмету «Захист України», що наданий учасником ФОП «Полтавець Олександр Олексійович» до складу тендерної пропозиції, яким гарантовано поставку продукції, що є предметом закупівлі. А також листом-згодою № 90 від 04.08.2025 з умовами технічного завдання (Додаток 3 до ТД) та документом Вих. № 100 від 04.08.2025 «ПОГОДЖЕНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», підписана учасником та надана у складі тендерної пропозиції, п 3 якої передбачає, що вартість тендерної пропозиції включає у себе витрати на доставку товару.
Окрім цього, вказане підтверджується і листом № 95 від 04.08.2025 про згоду з умовами договору (Додаток 4 до ТД), п. 3.1. якого передбачено, що «Ціна товару наведена з урахуванням митних зборів, податків та інших платежів, пов'язаних з ввезенням товару в Україну для вільного обігу, а також з урахуванням витрат Постачальника на доставку товару до місця поставки.». Таким чином, всі вищезазначені документи свідчать про те, що ціна запропонованого товару включає у себе вартість витрат учасника процедури на поставки предмета закупівлі.
Жодного документа на підтвердження факту врахування у ціну товару витрат на доставку тендерна документація не передбачала.
5. У Додатку 5 «Цінова (тендерна) пропозиція» до тендерної документації міститься таблиця (форма цінової пропозиції), де у стовпці 2 «Найменування товару» замовник визначає наявність інформації щодо країни-виробника товару, проте, як свідчать дані електронної системи закупівель, учасником у складі тендерної пропозиції було надано довідку «Цінова (тендерна) пропозиція» від 05.08.2025 №130 (файл: Цінова пропозиція.pdf), дані якої не містять відомостей щодо країни-виробника запропонованих товарів, поясніть чому замовником не було надано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови № 1178?
Уповноважена особа замовника оцінює тендерні пропозиції учасників, дотримуючись процедури, яка встановлена Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України № 1178. Уповноважена особа аналізує, чи відповідає тендерна пропозиція учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, встановленим у тендерній документації. Це включає комплексну перевірку: технічних специфікацій; планів, креслень та інших документів; відповідності запропонованих товарів, робіт чи послуг встановленим стандартам. Відповідно до статті 5 Закону, замовник повинен об'єктивно та неупереджено розглядати тендерні пропозиції. Це означає, що уповноважена особа не може вибірково ігнорувати одні документи на користь інших, а повинна сформувати повне уявлення про пропозицію, проаналізувавши всі її складові.
Так при вивченні тендерної пропозиції учасника ФОП «ПОЛТАВЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ» уповноваженою особою були вивчені всі надані документи до тендерної пропозиції, в тому числі: Сертифікат про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту ТОВ «ГЛОБАЛ ЕКО РЕСУРС» від 18.07.2025 р.; Сертифікат відповідності № UA.C.250609.01-25 на обладнання та товари для навчальних кабінетів "Захист України" загальноосвітніх навчальних закладів, що виготовляється серійно з 11 липня 2025 року до 10 липня 2026 року з проведенням технічного нагляду за сертифікованою продукцією один раз на рік. Схема сертифікації № 3 (за аналізом документації), виданий виробнику ТОВ «ГЛОБАЛ ЕКО РЕСУРС», Україна, 61606, м. Харків, вул. Григорія Сковороди, буд. 104-Д, код ЄДРПОУ 43297861; гарантійний лист ТОВ «Галіван Груп» (виробник макетів масогабаритних (ММГ) зразків зброї зокрема ММГ 5,45, 5,56. 7,62 та Форт- 17 Форт 12), код ЄДРПОУ 39324417, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КЕЛЕЦЬКА, будинок 130 А, квартира 16.
Провівши аналіз всіх наданих учасником документів до тендерної пропозиції було встановлено, що країною-виробником предмету закупівлі є Україна.
Окрім цього, вимога надати Цінову (тендерну) пропозицію згідно Додатку 5 «Цінова (тендерна) пропозиція» до тендерної документації була встановлена в
Додатку № 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» до Переможця.
В п.2.2. вищевказаного Додатку зазначено « Переможець процедури закупівлі у строк, передбачений для укладення договору про закупівлю повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель цінову (тендерну) пропозицію (за формою) згідно Додатку 5 до тендерної документації». Після оголошення Переможця , на виконання цієї вимоги, Учасник-Переможець оприлюднив в електронній системі закупівель Додаток 5 до тендерної документації «Цінова(тендерна) пропозиція» (документ від 12.08.2025 р. № 130), де зазначено назву товару, країну-виробника, ціни, кількість і загальну суму.
Номер:
17c2a3409d9b46c0ae9a35b921fbd472
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2025 17:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 730 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-29-009149-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань:
- відповідь замовника від 22.08.2025 свідчить про те, що фінансування закупівлі за ідентифікатором UA-2025-07-29-009149-a здійснюється відповідно до Постанови Кабінету міністрів від 27.03.2023 № 1374 Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) для забезпечення викладання навчального предмета «Захист України» та фінансується за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у сумі – 525 000,00 грн та співфінансується за рахунок коштів місцевого бюджету у сумі – 225 000,00 грн, проте як свідчать дані електронної системи закупівель (Обгрунтування та план закупівлі UA-P-2025-07-29-008535-a), замовник визначає джерело фінансування закупівлі - Місцевий бюджет у сумі 730 000,00 грн, поясніть дану розбіжність та надайте копії документів, що підтверджують розподіл коштів за КПКВК 0611291 та КПКВК 0611292 (паспорти бюджетних програм, зміни до кошторисів, довідки тощо).
- яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП «ПОЛТАВЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ» в частині відповідності комплектації Універсальної туристичної аптечки Travel First Aid Kit, яку учасник пропонує, як Аптечку стандартну індивідуальну, що міститься у Порівняльній таблиці документу «Порівняльна таблиця відповідності» від 04.08.2025 вих. № 105 на вимогу пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
fe81d19affcb4530b4586b8e5d419ec3
Назва:
Відповідь на запит щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Шкільні меблі» (Навчальне обладнання) за ідентифікатором UA-2025-07-29-009149-a,
Дата опублікування:
27.08.2025 18:00
Опис:
Управлінню Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
На Ваш запит щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Шкільні меблі» (Навчальне обладнання) за ідентифікатором UA-2025-07-29-009149-a, Державний навчальний заклад «Решетилівський професійний аграрний ліцей імені І.Г. Боровенського» (далі – Замовник), керуючись принципами прозорості, відкритості та законності, що закріплені в Законі України «Про публічні закупівлі», надає вичерпні та документально обґрунтовані відповіді на поставлені питання.
З першого питання:
Замовник підтверджує, що в ході аналізу було виявлено розбіжність між інформацією, зазначеною в річному плані закупівель (ID: UA-P-2025-07-29-008535-a), де джерелом фінансування вказано «Місцевий бюджет», та даними, наданими у відповіді на перший запит від 22.08.2025, де деталізовано комбіноване фінансування за рахунок освітньої субвенції та співфінансування з місцевого бюджету.
Ця розбіжність пояснюється виключно як технічна помилка, допущена на етапі первинного внесення даних під час публікації річного плану в електронній системі закупівель Prozorro. Слід наголосити, що річний план, відповідно до закупівельного законодавства, є попереднім, індикативним документом, що відображає наміри замовника. Технічна неточність у заповненні одного з полів на цьому етапі не змінює та не може змінювати юридично встановлені та документально підтверджені джерела фінансування, на підставі яких проводилась безпосередньо процедура закупівлі.
Замовник повторно та остаточно підтверджує, що фактичне фінансування процедури закупівлі здійснювалося на комбінованій основі, що є повністю законним та відповідає бюджетному законодавству України. Структура фінансування є наступною:
• Державне фінансування: Сума у розмірі 525 000,00 грн була виділена з
державного бюджету у формі освітньої субвенції місцевим бюджетам. Підставою для цього є Постанова Кабінету Міністрів України №1374 від 27.12.2023 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) для забезпечення викладання навчального предмета «Захист України»». Кошти були спрямовані за бюджетною програмою 2211190 «Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам».
• Співфінансування з місцевого бюджету: Сума у розмірі 225 000,00 грн була
виділена з місцевого бюджету як обов'язковий компонент співфінансування, що є вимогою для отримання та використання зазначеної субвенції.
• Коди Програмної Класифікації Видатків та Кредитування (КПКВК):
Розподіл та використання коштів здійснювалися за відповідними кодами: КПКВК 0611291 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією...» та КПКВК 0611292 «Реалізація заходів за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією...».
Окремої уваги заслуговує питання співвідношення загального обсягу виділених коштів та очікуваної вартості предмета закупівлі. Загальний обсяг фінансування (субвенція та співфінансування) складає 750 000,00 грн, тоді як очікувана вартість закупівлі була встановлена на рівні 730 000,00 грн. Ця різниця у 20 000,00 грн не є помилкою чи розбіжністю, а є результатом зваженої та фінансово обґрунтованої практики. Встановлення очікуваної вартості на рівні, дещо нижчому за максимальний ліміт фінансування, є стандартним інструментом для стимулювання конкуренції серед учасників та досягнення економії бюджетних коштів, що є однією з ключових цілей Закону України «Про публічні закупівлі». Такий підхід демонструє не лише дотримання бюджетних лімітів, але й прагнення Замовника до максимально ефективного використання державних та місцевих коштів.
Для остаточного підтвердження вищенаведеної інформації та усунення будь-яких сумнівів щодо законності фінансування, Замовник надає завірені копії первинних фінансових документів, які є беззаперечною юридичною підставою для проведення закупівлі. Ці документи мають вищий пріоритет над попередньою інформацією, зазначеною в річному плані, та підтверджують коректність фінансових операцій. До пояснення додаються:
• Копії затверджених паспортів бюджетних програм за КПКВК 0611291( Наказ від 02.05.2025 р. № 160) та КПКВК 0611292 (Наказ від 02.05.2025 р. № 160)
• Копії затверджених кошторисів на придбання обладнання для кабінету «Захист України»: КПКВК 0611291 – від 29 квітня 2025 р.
КПКВК 0611292 – від 29 квітня 2025 р.
• Копії повідомлення з Державної казначейської служби України про відкриття рахунків КПКВК 0611291 та КПКВК 0611292 від 30 квітня 2025 р.
Таким чином, надані документи повністю підтверджують законність та правильність структури фінансування закупівлі.
З другого питання.
Щодо перевірки відповідності запропонованої «Універсальної туристичної аптечки Travel First Aid Kit» вимогам тендерної документації на «Аптечку стандартну індивідуальну», Замовник наголошує, що оцінка тендерних пропозицій здійснювалася у суворій відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі». Ключовим принципом такої оцінки є пріоритет сутнісної відповідності запропонованого товару над його комерційною назвою.
Тендерна документація не встановлювала вимоги щодо конкретної торгової марки чи комерційної назви товару, а натомість містила детальний перелік технічних, якісних та кількісних характеристик, а саме - вичерпний склад аптечки. Завданням уповноваженої особи було не формальне порівняння назв, а ретельний аналіз того, чи відповідає фактичний склад запропонованого товару кожному пункту технічної специфікації.
Комерційна назва «Універсальна туристична аптечка Travel First Aid Kit», зазначена учасником ФОП «ПОЛТАВЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ» у порівняльній таблиці, не є і не може бути самостійною підставою для відхилення пропозиції, якщо її комплектація повністю відповідає вимогам Замовника.
Методологія перевірки, яку застосував Замовник, полягала у прямому, покомпонентному зіставленні даних. Було проведено детальний аналіз колонки «Характеристики запропонованого товару» з порівняльної таблиці (вих. № 105 від 04.08.2025) учасника та колонки «Характеристика» з технічного завдання Замовника. Крім того, у заповненій «Технічній специфікації» (вих. № 100 від 04.08.2025) учасник також підтвердив відповідність, зазначивши «ТАК» навпроти позиції «Аптечка стандартна індивідуальна».
Також Цей підхід забезпечив об'єктивну та неупереджену оцінку, що повністю відповідає духу та букві закупівельного законодавства. Покомпонентний аналіз підтверджує, що склад запропонованої учасником аптечки на 100% відповідає переліку, наведеному в технічній специфікації тендерної документації. Кожен з 13 обов'язкових компонентів наявний, має відповідні характеристики та кількість.
Таким чином, метод перевірки, застосований Замовником - а саме, детальний, документально підтверджений аналіз відповідності складу товару, а не його комерційної назви - був юридично коректним, об'єктивним та достатнім. Рішення про визнання тендерної пропозиції ФОП Полтавець О.О. в цій частині такою, що відповідає вимогам, було повністю обґрунтованим та прийнятим у суворій відповідності до принципів неупередженої оцінки, закріплених у законодавстві про публічні закупівлі.