-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Додаткові роботи по об'єкту: «Капітальний ремонт будівлі літ. Д-1»
Завершена
13 377 446.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 887.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 66 887.23 UAH
Номер:
db9d1e2687b347fdba087b1666909e28
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-19-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
19.08.2025 11:24 - 10.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2025 Київ № 216
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2025-07-29-006685-a 29.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, розгляду пропозиції ТОВ «АРТЕМЗБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт, затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи Центральної бази виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України (далі – Замовник) від 29 липня 2025 року № 24, реєстр отриманих пропозицій, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АРТЕМЗБУД» (далі – ТОВ «АРТЕМЗБУД»), протокол розкриття пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей до 12 серпня 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13 серпня 2025 року № 49, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13 серпня 2025 року, договір підряду на капітальний ремонт для забезпечення потреб безпеки і охорони від 26 серпня 2025 року № 542 на суму 13 252 065,10 грн з ПДВ, пояснення (інформацію та документи), отримані 22 серпня 2025 року і 03 вересня 2025 року через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Моніторингом установлено, що закупівля за номером UA-2025-07-29-006685-a здійснена Замовником у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, згідно з вимогами підпункту другого пункту 8 Особливостей № 1275.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю, на які розповсюджуються вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону, віднесені договори із закупівлі робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва.
Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 29 серпня 2025 року опубліковано Договір, предметом якого є додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі літ. Д-1, у форматі PDF, та додаток 2 до Договору «План фінансування робіт», який не містить даних для зчитування.
В поясненнях, наданих на запит Держаудитслужби з цього питання Замовник зазначив, що мав технічні проблеми при публікації Договору, тому Договір не був оприлюднений у машинозчитувальному форматі. Додаток 2 до Договору «План фінансування» був завантажений в форматі відповідно до вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835.
Отже, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та додаток 2 до Договору у машинозчитувальному форматі, протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Водночас, під час проведення моніторингу Замовник усунув виявлене порушення шляхом оприлюднення Договору та додатку 2 до Договору у форматах DOC(X) та XLS(X) відповідно.
Період усунення порушень:
08.09.2025 16:52 - 23.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2025 16:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання інформації про усунення порушення замовником.
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі Додаткові роботи по об'єкту: «Капітальний ремонт будівлі літ. Д-1», код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені, з уповноваженою особою було проведено бесіду та було наголошено про дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», а також додатково було наголошено про адміністративну відповідальність за порушення, передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі».
Найближчим часом уповноважена особа, яка допустила порушення пройде тематичне навчання з питань публічних закупівель
Дата публікації звіту:
15.09.2025 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
9f9694cc3dce451c9e01cb51d3b28dbc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.08.2025 11:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Додаткові роботи по об'єкту: «Капітальний ремонт будівлі літ. Д-1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-29-006685-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
c1e714f8411140bd8b4b05d8e28fd7c1
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.08.2025 16:59
Опис:
На отриманий 21 серпня 2025 року запит від Державної аудиторської служби України в межах проведення моніторингу закупівлі робіт Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі літ. Д-1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-29-006685-a) через електронну систему закупівель надається відповідь з наступних питань: 1. Інформація та відповідні документи (проектно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Наказом командувача Національної гвардії України від 06.09.2024 № 869 «Про визначення замовника капітального будівництва об’єктів Національної гвардії України» Центральну базу виробничо-технологічної комплектації визначено замовником будівництва по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі літ. Д-1».
Враховуючи п 3.17 ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” (зі змінами), проектна документація це - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на основі затвердженого згідно порядку ПКМУ від 11 травня 2011 р. № 560 проекту будівництва.
Відповідно Бюджетного кодексу України бюджетне призначення – це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України є отримувачем бюджетних коштів, а тому не має відповідних, передбачених для головного розпорядника коштів повноважень.
Розмір бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі розробленого проекту та позитивного експертного звіту від 21 липня 2025 № 146/25-РБК-ЕЗ (копія додається) до нього, відповідно до яких було подано пропозиції щодо виділення коштів, які включені до розпорядження Головного управління Національної гвардії України.
Номер:
20c2bc493db8454fa24912ff3490183d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.09.2025 09:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Додаткові роботи по об'єкту: «Капітальний ремонт будівлі літ. Д-1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-29-006685-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»), зважаючи на те, що договір підряду від 26 серпня 2025 року № 542 не оприлюднено в машинозчитувальному форматі, а файл «Додаток 2 План фiнансування» не містить даних для зчитування.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
4dc1d6d31c8a4802936fad6c5c14dc4b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.09.2025 15:32
Опис:
На отриманий 02 вересня 2025 року запит від Державної аудиторської служби України в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Додаткові роботи по об'єкту: «Капітальний ремонт будівлі літ. Д-1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-29-006685-a) через електронну систему закупівель надається відповідь з наступних питань: 1. Замовник виконуючи вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»), мав технічні проблеми, тому договір підряду від 26 серпня 2025 року № 542 (файл додається ) не був оприлюднений в машинозчитувальному форматі. Додаток 2 «План фінансування» (файл додається ) був завантажений в форматі відповідно вимозі Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.