• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Додаткові роботи по об'єкту: «Капітальний ремонт будівлі літ. Д-1»

Завершена

13 377 446.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 887.23 UAH
Номер: db9d1e2687b347fdba087b1666909e28
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-19-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.08.2025 11:24 - 10.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.08.2025 Київ № 216 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2025-07-29-006685-a 29.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, розгляду пропозиції ТОВ «АРТЕМЗБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт, затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи Центральної бази виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України (далі – Замовник) від 29 липня 2025 року № 24, реєстр отриманих пропозицій, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АРТЕМЗБУД» (далі – ТОВ «АРТЕМЗБУД»), протокол розкриття пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей до 12 серпня 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13 серпня 2025 року № 49, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13 серпня 2025 року, договір підряду на капітальний ремонт для забезпечення потреб безпеки і охорони від 26 серпня 2025 року № 542 на суму 13 252 065,10 грн з ПДВ, пояснення (інформацію та документи), отримані 22 серпня 2025 року і 03 вересня 2025 року через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Моніторингом установлено, що закупівля за номером UA-2025-07-29-006685-a здійснена Замовником у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, згідно з вимогами підпункту другого пункту 8 Особливостей № 1275. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю, на які розповсюджуються вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону, віднесені договори із закупівлі робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 29 серпня 2025 року опубліковано Договір, предметом якого є додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі літ. Д-1, у форматі PDF, та додаток 2 до Договору «План фінансування робіт», який не містить даних для зчитування. В поясненнях, наданих на запит Держаудитслужби з цього питання Замовник зазначив, що мав технічні проблеми при публікації Договору, тому Договір не був оприлюднений у машинозчитувальному форматі. Додаток 2 до Договору «План фінансування» був завантажений в форматі відповідно до вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835. Отже, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та додаток 2 до Договору у машинозчитувальному форматі, протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Водночас, під час проведення моніторингу Замовник усунув виявлене порушення шляхом оприлюднення Договору та додатку 2 до Договору у форматах DOC(X) та XLS(X) відповідно.
Період усунення порушень: 08.09.2025 16:52 - 23.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.09.2025 16:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації про усунення порушення замовником. З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі Додаткові роботи по об'єкту: «Капітальний ремонт будівлі літ. Д-1», код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені, з уповноваженою особою було проведено бесіду та було наголошено про дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», а також додатково було наголошено про адміністративну відповідальність за порушення, передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі». Найближчим часом уповноважена особа, яка допустила порушення пройде тематичне навчання з питань публічних закупівель
Дата публікації звіту: 15.09.2025 16:45

Запити/Пояснення