-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт (заходи з енергозбереження) з часткової заміни дверей, встановлення металопластикових дверей та перегородок у приміщеннях будівель головного корпусу з І по V поверх (літ. А1-2, А-5) КНП "Міська лікарня №7" ЗМР, розташованих за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 21-А (код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Завершена
997 062.49
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 985.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 985.31 UAH
Номер:
0326980d022c40748e54eefd99da0e7a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-30-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.09.2025 00:00
Період моніторингу:
30.09.2025 17:20 - 22.10.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.09.2025 № 104-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області від 30.09.2025 № 104-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1) UA-2025-07-29-004930-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" Запорізької міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД Закону №922 та Особливостям №1178, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору, виконання рішення АМКУ – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «10» жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання рішення АМКУ, укладання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом від 29.07.2025 № 251, протокол розгляду тендерної пропозиції від 16.09.2025 №324, тендерну пропозицію ФОП Соболева Анна Олександрівна, пояснення Замовника від 06.10.2025 на запит від 01.10.2025, договір від 24.09.2025 №653, додаткова угода до договору, рішення АМКУ від 02.09.2025 №13520.
Період усунення порушень:
13.10.2025 10:27 - 17.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.10.2025 10:27
Запити/Пояснення
Номер:
372e9e18ecc041c78ebd284317ca965b
Назва:
Запит замовнику на пояснення.
Дата опублікування:
01.10.2025 17:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2025 00:00
Опис:
У ході проведення моніторингу закупівлі UA-2025-07-29-004930-a, Поточний ремонт (заходи з енергозбереження) з часткової заміни дверей, встановлення металопластикових дверей та перегородок у приміщеннях будівель головного корпусу з І по V поверх (літ. А1-2, А-5) КНП "Міська лікарня №7" ЗМР, розташованих за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 21-А, код ДК 021:2015 - 2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи, на підставі ст.2 та ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон №2939), відповідно до п.6 та п.11 ст.10 Закону №2939, п.23 Особливостей №1178, ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», пп.2 та пп.9 п.6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3 - постала потреба в отриманні пояснень та документів, які підтверджують надану у поясненнях інформацію, щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо, ), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення та документи, які підтверджують надану у поясненнях інформацію надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bab2aa776b7d47f6bcd27c4767f06183
Назва:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту:
Дата опублікування:
06.10.2025 13:45
Опис:
1. З метою забезпечення заходів з енергозбереження та дотримання правил (норм) з охорони праці на Підприємстві, у Замовника виникла потреба в проведенні закупівлі за предметом: Поточний ремонт (заходи з енергозбереження) з часткової заміни дверей, встановлення металопластикових дверей та перегородок у приміщеннях будівель головного корпусу з І по V поверх (літ. А1-2, А-5) КНП "Міська лікарня №7" ЗМР, розташованих за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 21-А (код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи).
Штатною відповідальною особою (кошторисник, інженер з будівництва, на яких покладені обов’язки складання/перевірки технічної та кошторисної документації) Замовника було складено та затверджено дефектний акт (технічне завдання), відповідно до нагальної потреби на Підприємстві, а також прораховано ціну поточного ремонту у спеціалізованому програмному комплексі за усередненими цінами на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції у регіоні станом на момент складання дефектного акту (Дефектний акт додається до пояснення).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до фактичних потреб Замовника відповідно до вимог чинного законодавства та зазначені у тендерній документації згідно з вимогами статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена:
- відповідно до наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної варості предмета закупівлі»;
- на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін.
Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався на підставі дослідження ринкових цін, шляхом проведення ринкових консультацій з учасниками ринку:
ФОП Соболева А.О. - 994 487,47 грн
ФОП Атаман О.О. – 996 800,00 грн
ТОВ «Буд Експерт Україна» - 999 900,00 грн.
Середня очікувана вартість визначена у розмірі:
(994 487,47+996 800,00+999 900,00)/3 = 997 062,49 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі частково складається з коштів місцевого бюджету у розмірі 99 000,00 грн., які були затвердженні та розподілені за цільовим призначенням на сесії Запорізької міської ради (депутатські кошти). Інша складова очікуваної вартості предмета закупівлі складається з власного бюджету Замовника (кошти від господарської діяльності підприємства), які не є бюджетними коштами.
2. Стосовно оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до п.4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, стосуються органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Так, відповідно положень до ст. 2 Бюджетного кодексу України, головні розпорядники бюджетних коштів – це бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
КНП "Міська лікарня №7" ЗМР є одержувачем бюджетних коштів, що підтверджується інформацією з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на офіційному веб-сайті Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) та не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктом господарювання державного сектору економіки, а використовує вже розподілені грошові кошти з цільовим призначенням безпосередньо розпорядником.
Постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не містить вимог щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі для одержувачів бюджетних коштів.
Всі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі та інше було оприлюднено уповноваженою особою Замовника на державному сайті Prozorro, відповідно до діючого закупівельного законодавства України.