-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт частини підвального приміщення для облаштування найпростішого укриття в будівлі Комунального закладу "Святопетрівський заклад дошкільної освіти "Буратіно" Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області за адресою: Київська обл., Бучанський р-н, село Святопетрівське, вул. Володимирська, будинок 1-А». Коригування (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
15 851 409.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 79 257.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 79 257.05 UAH
Номер:
5d11c3fa009c41b0b92949f8f3453d41
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-01-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.09.2025 00:00
Період моніторингу:
01.09.2025 15:18 - 23.09.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2025 Одеса № 177
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 25.08.2025 № 003100-18/10589-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.09.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.09.2025 № 177
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
17 UA-2025-07-29-003498-a 29.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 10 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Святопетрівський заклад дошкільної освіти «Буратіно» Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.07.2025, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕЛЕНИЙ БОСС БУД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18.08.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.08.2025, договір про закупівлю робіт від 25.08.2025 № 3, пояснення та документи Замовника, надані 09.09.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.09.2025 15:56 - 16.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2025 15:56
Запити/Пояснення
Номер:
a1c4fee448604d90874b3ff672cb23f3
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.09.2025 16:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f21a83464044458f8c6e71eb68c05233
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.09.2025 13:57
Опис:
1. Обсяги робiт за робочим проектом «Капітальний ремонт частини підвального приміщення для облаштування найпростішого укриття в будівлі Комунального закладу "Святопетрівський заклад дошкільної освіти "Буратіно" Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області за адресою: Київська обл., Бучанський р-н, село Святопетрівське, вул. Володимирська, будинок 1-А». Коригування», складено згiдно з вимогами Настанова з визначення вартості будівництва, що є обгрунтуванням технічних та якiсних характеристик предмета закупiвлi.
Обґрунтуванням очікуваної вартості капітального ремонту частини підвального приміщення для облаштування найпростішого укриття в будівлі Комунального закладу "Святопетрівський заклад дошкільної освіти "Буратіно" Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області за адресою: Київська обл., Бучанський р-н, село Святопетрівське, вул. Володимирська, будинок 1-А». Коригування є витрати на капітальний ремонт без врахування коштів на утримання служби замовника та інжинірінгові послуги, коштів на проєктні, вишукувальнi роботи, експертизу та авторський нагляд та коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесасами . Таким чином, очікувана вартість на капітального ремонту частини підвального приміщення для облаштування найпростішого укриття в будівлі Комунального закладу "Святопетрівський заклад дошкільної освіти "Буратіно" Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області за адресою: Київська обл., Бучанський р-н, село Святопетрівське, вул. Володимирська, будинок 1-А Коригування складає 15 851 409,60 грн.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на власному вебсайті за посиланням: https://buratino.net.ua/ViewArticle/1193.