• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Відновлення берегоукріплення на р.Павельче по вулиці Франка в с.Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району, Івано-Франківської області (Капітальний ремонт)

Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)

Завершена

2 167 877.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 678.77 UAH
Номер: f8b81b3651dd4b81bd1700ae99b063fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-25-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.08.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 25.08.2025 10:33 - 16.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.08.2025 №57-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 25.08.2025 №57-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-07-29-003064-a 29.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини третьої статті 22, пунктів 3, 5 частини першої статті 5, частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДПРОЕКТ ІФ» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатку до Договору (інформації про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 09 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЯМНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.08.2025 № 11 (далі – ТД), перелік змін до тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БУДПРОЕКТ ІФ», вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.08.2025 №13, повідомлення про намір укласти договір від 21.08.2025, Договір про закупівлю робіт від 02.09.2025 №569 (далі-Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 28.08.2026 та від 04.09.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник у пункті 28 розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» до ТД вимагає, що: «Учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи і скласти акт обстеження, завірений представником Замовника та Учасника, що надається у складі пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист)». Слід зазначити, що вільний доступ усім учасникам до інформації про закупівлю забезпечується Замовником відповідно до вимог частини третьої статті 5 Закону, у тому числі інформації про обсяг робіт, технічної специфікації та інших вимог, передбачених статтею 22 Закону, виключно шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель. Відповідно до положень частини восьмої статті 12 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель з метою дотримання вимог пунктів 3 та 5 частини першої статті 5 Закону, частини третьої статті 22 Закону, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Зазначеними діями Замовником порушено вимоги частини восьмої статті 12 Закону, зокрема порушено порядок взаємодії Замовника та учасника, адже зазначені вище положення ТД передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДПРОЕКТ ІФ» встановлено наступне. На підтвердження кваліфікаційного критерію Замовник у пункті 1.1 розділу 2 Додатку № 1 «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (в тому числі об’єднання учасників як учасника процедури)» до ТД вимагає від учасника, зокрема: - довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватися при виконанні робіт, за формою Таблиці 1 (далі-довідка). Також, в пункті 1.1 розділу 2 Додатку 1 до ТД Замовник зазначив, що: «До довідки включаються тільки такі транспортні засоби, механізми та устаткування, які будуть використовуватися при виконанні робіт». В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДПРОЕКТ ІФ» надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватися при виконанні робіт» від 05.08.2025 №110/25, в якій зазначено інформацію про наявність екскаватора гусеничного JCB JS220LC та бульдозера Caterpillar D6T. Поряд з цим, учасником ТОВ «БУДПРОЕКТ ІФ» у підсумковій відомості ресурсів до договірної ціни на будівництво «Відновлення берегоукріплення на р.Павельче по вулиці Франка в с.Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області» (Капітальний ремонт) застосовано розцінки, які передбачають використання будівельних машин та механізмів, зокрема: екскаватори-планувальники на пневмоколісному ходу, компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, які у вищенаведеній довідці не зазначені. Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДПРОЕКТ ІФ», тим самим не надано можливість учаснику усунути такі невідповідності. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 02.09.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику. Замовником 04.09.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства. На порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, Замовником не оприлюднено разом із Договором від 02.09.2025 №569 документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Період усунення порушень: 09.09.2025 12:18 - 24.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.09.2025 12:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (UA-2025-07-29-003064-a) від 09.09.2025 року по предмету закупівлі “Відновлення берегоукріплення на р. Павельче по вулиці Франка в с. Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району, Івано-Франківської області (Капітальний ремонт)” за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45243000-2 — Укріплення берегових ліній, мною проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою про важливість в подальшому вживати всіх заходів з недопущення виявлених помилок під час проведення процедур закупівель при складанні тендерної документації, а саме ч. 3 ст. 22, п. 3,5 та ч. 1 ст. 5 ч.8 ст. 12 Закону України “Про публічні закупівлі” та абзацу 1 п. 3 Особливостей. З метою усунення виявлених порушень між Ямницькою сільською радою та ТОВ “Будпроект ІФ” було укладено Додаткову угоду № 1 до Договору № 569 від 2 вересня 2025 року та Додаток № 4 до Договору№ 569 від 02 вересня 2025 року з Інформацією про ціни на матеріальні ресурси. 11 вересня 2025 року уповноваженою особою оприлюднено в електронній системі закупівель Додаткову угоду № 1 до Договору № 569 від 2 вересня 2025 року від 11 вересня 2025 року та Додаток № 4 до Договору № 569 від 02 вересня 2025 року з Інформацією про ціни на матеріальні ресурси по предмету закупівлі: “Відновлення берегоукріплення на р. Павельче по вулиці Франка в с. Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району, Івано-Франківської області (Капітальний ремонт)”, в тому числі інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-29-003064-a). Мною також зобов’язано уповноважену особу посилити увагу та контроль при складанні тендерної документації відповідно до законодавства у сфері закупівель та відвідати навчальні семінари з публічних закупівель. Зауваження та пропозиції викладені у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області під час моніторингу будуть враховані уповноваженою особою Ямницької сільської ради при підготовці тендерної документації для проведення наступних закупівель.
Дата публікації звіту: 15.09.2025 13:14

Запити/Пояснення