• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт мосту через р. Псел на км 74+827 автомобільної дороги державного значення Р-42 Лубни - Миргород - Опішня - /Н-12/ у с. Баранівка, Полтавська область

Завершена

16 375 960.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 163 759.60 UAH
Номер: fe9103e5842c4a33a0cc2d3c9a3a7d22
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-29-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.08.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 29.08.2025 15:53 - 20.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.08.2025 № 94-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 29.08.2025 № 94-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2025-07-29-001174-a, 29.07.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 983-71-85, i.m.kokhno@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: ПРОТОКОЛ затвердження річного плану закупівель UA-P-2025-07-29-000297-a від 29.07.2025 СЛУЖБИ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – замовник); річний план закупівель замовника на 2025 рік UA-P-2025-07-29-000297-a; ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-07-29-001174-a від 29.07.2025; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 29.07.2025 № 04-01-25); запитання до процедури, оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 07.08.2025; відповідь замовника на запитання до процедури, оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 09.08.2025; РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-07-29-001174-a від 13.08.2025; ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій UA-2025-07-29-001174-a від 15.08.2025; тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРТРАНСМІСТ» (далі – ТОВ «УКРТРАНСМІСТ», учасник); Вимогу про усунення невідповідностей до 21.08.2025; Протокольне рішення уповноваженої особи від 22.08.2025 № 04-03-25; повідомлення про намір укласти договір від 22.08.2025; Договір про закупівлю за державні кошти від 03.09.2025 № 123-01-25 на суму 16 176 000,00 (з ПДВ) укладений з ТОВ «УКРТРАНСМІСТ»; ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-07-29-001174-a від 03.09.2025; відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 04.09.2025, 11.09.2025 та 16.09.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме: абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Так, замовником у пункті 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу подання учасником тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, з урахуванням вимог законодавства правового режиму воєнного стану, зокрема, інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Водночас, в підпункті 1.2. «Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів» пункту 1. «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону» Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації замовником, встановлено, що: учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників у формі довідки, яка має бути підписана керівником або уповноваженою особою учасника з наступним документальним підтвердженням. Разом з цим, замовником у даному підпункті, серед іншого, заначено перелік обовʼязкових ключових посад інженерно-технічних працівників: головний інженер aбo інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації – 1 особа; начальник дільниці aбo інша особа, яка виконує його функції – 1 особа; виконавець робіт aбo інша особа, яка виконує його функції – 1 особа; інженер з якості aбo інша особа, яка контролює якість робіт/послуг – 1 особа; майстер – 2 особи. Також, Замовником визначена мінімальна потреба кількості машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин i механізмів, що має бути достатньою для керування машинами i механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Достатньою може вважатися та кількість машиністів/водіїв/операторів для кожної машини, механізму, обладнання чи устаткування, яка зазначена в розрахунках витрат ресурсів, які використовувалися для складання кошторисної документації по предмету закупівлі, а саме: водії/машиністи/оператори, тощо (у кількості, що відповідає кількості машин і механізмів, зазначених у переліку необхідної техніки та обладнання для надання послуг) механізмів, обладнання та устаткування тощо (13 осіб). Мінімальна потреба у дорожніх працівниках (в залежності від протяжності доріг та обсягів робіт в ТЗ), а саме: дорожні робітники (15 осіб). Водночас, на підтвердження інформації щодо наявності у учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати: копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності); aбo цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю; aбo інших документів, передбачених чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками. На виконання вищезазначених вимог учасник у складі тендерної пропозиції надав ДОВІДКУ про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 13.08.2025 № 4 (далі – Довідка) (файл: 3. Довідка про кваліф працівників.pdf). Також учасником надано накази на дорожніх працівників (файл 3.3 Дорожні працівники pdf) та на інженерно-технічних працівників (файл 3.1НаказиІТРПолтава pdf). Проте, учасником не надано документів, які підтверджують наявність правовідносин з машиністами/водіями/операторами дорожньо-транспортних машин i механізмів а саме: копій наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності); aбo цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю; aбo інших документів, передбачених чинним законодавством України. З метою підтвердження або спростування встановленої невідповідності, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 11.09.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику. Замовником 16.09.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує вказаного, а саме: «…ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» у складі тендерної пропозиції подало довідку від 13.08.2025 № 4, у якій зазначено інформацію про 15 працівників (водіїв, машиністів, операторів), яких планувалося залучити до виконання договору. Разом із тим, під час первинного розгляду тендерної пропозиції замовником не було виявлено відсутності підтверджувальних документів на всіх зазначених осіб. Таким чином, у процесі розгляду тендерної пропозиції з боку замовника було допущено помилку в частині оцінки наданих документів, що призвело до необґрунтованого підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Слід зауважити, що у процедурі закупівлі брав участь лише один учасник, отже, зазначена помилка не вплинула на результати торгів та не спричинила порушення прав і законних інтересів інших потенційних учасників. Водночас замовник визнає допущене порушення та висловлює готовність усунути його в межах повноважень, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно до рішення уповноваженого органу державного фінансового контролю…». Абзацом 1 пункту 43 Особливостей встановлено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Однак, на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей Замовник не виявив зазначені невідповідності в документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» та не надав можливості їх усунути.
Період усунення порушень: 18.09.2025 17:45 - 03.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.09.2025 17:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області (далі – Служба) повідомляє, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-07-29-001174-a, складений провідним державним аудитором Кохно І.М. та затверджений 18.09.2025 заступником начальника управління Євтуховим В. Ю., було розглянуто та опрацьовано. На виконання зобов’язань щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у зазначеному висновку, інформуємо про вжиття наступних заходів, спрямованих на недопущення аналогічних порушень у майбутньому: • Попереджено відповідальних працівників щодо недопущення аналогічних порушень у майбутньому. • Усунуто причини та умови, що призвели до виявленого порушення. • Запроваджено додатковий внутрішній контроль за процесами перевірки документації. • Відповідальним працівникам надано вказівку щодо ретельнішого ставлення до вивчення документації учасників та переможців процедур закупівлі. • Додатково буде проведено навчання персоналу щодо поглибленого вивчення нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель. • Проведено роз’яснювальну роботу з метою посилення уваги до вимог чинного законодавства та неухильного їх дотримання. Ці заходи були вжиті з метою повного виконання зобов'язань, визначених висновком моніторингу.
Дата публікації звіту: 25.09.2025 15:41

Запити/Пояснення