-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
-
Донорські кошти
Легкові автомобілі код за ДК 021:2015 - 34110000-1 (Легковий автомобіль спеціалізований)
В рамках реалізації проєкту «Спільне просування та реалізація заходів, пов'язаних зі стійкістю до змін клімату – стихійних лих та пожеж» в рамках Програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027)
Завершена
3 786 220.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 931.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 931.10 UAH
Номер:
4e69b6dd66484996a9f48dd892270fb6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-26-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.11.2025 00:00
Період моніторингу:
26.11.2025 15:55 - 18.12.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.11.2025 № 48-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 26.11.2025 № 48-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-07-28-008253-a 28.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості), а також умовам Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованої Законом України №3719- IХ від 09.05.2024; внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та своєчасності їх оприлюднення; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Головного Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.07.2025 № 90 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію єдиного учасника закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 02.09.2025 № 105, повідомлення про намір укласти договір від 02.09.2025; договір про закупівлю товару від 16.09.2025 № 74, укладений з переможцем закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ» на суму 2 990 760,00 грн без ПДВ; додаткову угоду від 18.11.2025 № 1 до договору про закупівлю товару від 16.09.2025 № 74; пояснення Замовника від 02.12.2025, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 27.11.2025.
Період усунення порушень:
12.12.2025 12:24 - 18.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.12.2025 12:24
Запити/Пояснення
Номер:
50737f403aa94399a8399eed2ddf0716
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.11.2025 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Легкові автомобілі код за ДК 021:2015 - 34110000-1 (Легковий автомобіль спеціалізований)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-28-008253-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d4ed24e7772a465ea06f28519eb35669
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.12.2025 10:33
Опис:
Відповідно до Грантового контракту № PLUA.01.01-IP.01-0001/23-00 щодо реалізації Проєкту: «Спільне просування та реалізація заходів, пов'язаних зі стійкістю до змін клімату – стихійних лих та пожеж» та партнерської угоди передбачена закупівля спеціалізованого автомобіля в кількості 1 одиниця.
Розмір витрат визначено відповідно до Плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги (зі змінами від 02.06.2025) (копія додається).
Також обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості здійснено з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України18.02.2020 № 275. При закупівлі товару, що є предметом закупівлі, замовником враховано та дотримано норм законодавчих актів, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про закупівлі) від 25.12.2015 № № 922-VIII, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Замовником було направлено запити на комерційні пропозиції потенційним учасникам та отримано комерційні пропозиції від 3- потенційних учасників, а саме:
1. ТОВ «Компанія «ТІТАЛ»;
2. ТОВ «ПК ПОЖМАШИНА»;
3. ТОВ «АВТОЕКСПО».
Технічні та якісні характеристики визначені відповідно до Грантового контракту № PLUA.01.01-IP.01-0001/23-00 щодо реалізації Проєкту: «Спільне просування та реалізація заходів, пов'язаних зі стійкістю до змін клімату – стихійних лих та пожеж» та партнерської угоди та потреби на підставі службової записки Начальника відділу ресурсного забезпечення ГУ ДСНС України у Волинській області (копія додається)