• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1
  • Донорські кошти

Легкові автомобілі код за ДК 021:2015 - 34110000-1 (Легковий автомобіль спеціалізований)

В рамках реалізації проєкту «Спільне просування та реалізація заходів, пов'язаних зі стійкістю до змін клімату – стихійних лих та пожеж» в рамках Програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027)

Завершена

3 786 220.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 931.10 UAH
Номер: 4e69b6dd66484996a9f48dd892270fb6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-26-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.11.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 26.11.2025 15:55 - 18.12.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.11.2025 № 48-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 26.11.2025 № 48-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-07-28-008253-a 28.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 036-53-96, t.mishchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості), а також умовам Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованої Законом України №3719- IХ від 09.05.2024; внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та своєчасності їх оприлюднення; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Головного Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.07.2025 № 90 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію єдиного учасника закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 02.09.2025 № 105, повідомлення про намір укласти договір від 02.09.2025; договір про закупівлю товару від 16.09.2025 № 74, укладений з переможцем закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ» на суму 2 990 760,00 грн без ПДВ; додаткову угоду від 18.11.2025 № 1 до договору про закупівлю товару від 16.09.2025 № 74; пояснення Замовника від 02.12.2025, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 27.11.2025.
Період усунення порушень: 12.12.2025 12:24 - 18.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.12.2025 12:24

Запити/Пояснення