-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
-
Донорські кошти
Обладнання для їдальні 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Підставка під пароконвектомат на 10 рівнів, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Підставка під піч подову, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Мийна ванна 2-х секційна, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий з двома полицями, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий з бортом та 2 полицями, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл – тумба, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Професійний слайсер для точної нарізки продуктів харчування, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Підставка під пароконвектомат на 6 рівнів, ДК 021:2015 39312200-4 - Обладнання для їдалень; Стіл виробничий з полицею, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стелаж типу Ст, 4-х рівневий для сушки посуду, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Ванна мийна, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий для борошняних робіт, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стелаж кондитерський, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий з полицею, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий з полицею, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання; Стіл виробничий з 2-ма полицями та бортом, ДК 021:2015 39314000-6 Промислове кухонне обладнання)
Завершена
511 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 559.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 559.00 UAH
Номер:
e78d598eb97a44c1bff5ff138f6764e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-26-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.08.2025 00:00
Період моніторингу:
26.08.2025 11:40 - 17.09.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
25.08.2025 № 238
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби,
затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби
забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.08.2025 № 238
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2025-07-28-008328-a 28.07.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Попик В.О. встановлено порушення пункту 18 Особливостей та підпункту 2 пункту 21 Особливостей.
За результатами аналізу відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено порушення вимог статті 17 Рамкової угоди щодо термінів зберігання документів.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації положенням та вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ФОП Попик В.О. своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує шляхом припинення зобов’язань за договором №01/09-2025 від 02.09.2025 з дотриманням положень Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) та особливостей створення та діяльності централізованих закупівельних організацій затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій» (із змінами)(далі – Особливості 1216), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради (далі – Замовник, який проводить закупівлю), та Комунального закладу "Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу" Дніпровської міської ради (далі – Замовник-ініціатор) UA-P-2025-07-24-011787-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену Уповноваженою особою Організатора закупівлі від 28 липня 2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ФОП ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ (Далі – ФОП Попик В.О.), повідомлення про намір укласти договір від 18.08.2025, договір від 02.09.2025 № 01/09-2025 на суму 426 000,00 грн без ПДВ, додаткову угоду №1 від 12.09.2025 до договору від 02.09.2025 № 01/09-2025, пояснення (інформація та документи) Замовника надані через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 04.09.2025, 10.08.2025.
Відповідно до даних електронної системи та тендерної документації Замовником визначено, що закупівля за номером ID: UA-2025-07-28-008328-a здійснюється в рамках Ukraine Facility. Отже, на закупівлю поширюються умови Рамкової угоди та іншого законодавства, яке регламентує порядок реалізації інструменту Ukraine Facility.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода, яку ратифіковано Законом України від 06.06.2024 №3786-ІХ.
Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України. Відповідно до Постанови Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів.
Статтею 17 Рамкової угоди «Зберігання документів» встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: Згідно з пунктом 1 статті 17 Рамкової угоди Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів. Строк, зазначений у пункті 1 цієї Статті, переривається у разі судових процесів, включаючи розслідування OLAF або EPPO та аудити ECA, або за належним чином обґрунтованим запитом Комісії.
Проте, моніторингом встановлено, що у Договорі поставки від 02.09.2025 №01/09-2025 не зазначено терміни зберігання документів, які стосуються процедури закупівлі, договорів та всіх інших документів, відповідно до вимог статті 17 Рамкової угоди, що є порушенням статті 17 Рамкової угоди.
Пунктом 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Поряд з цим, відповідно до частині четвертої статті 41 Закону №922-VIII умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (зокрема, ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 6 Розділу 3 тендерної документації Замовником визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим у Додатку № 4 до тендерної документації Замовника (далі Додаток № 4).
Поряд із цим, у Додатку №4 Замовником визначено вимоги до предмета закупівлі, зокрема у пункті 2 «Найменування товару» - Підставка під піч подову Підставка під піч подову Fines або еквівалент, «Технічні, якісні та кількісні вимоги до товару» - Місткість противнів : 10 x (60x40) см Розміри (ШхГхВ): 980х1165х750 мм Вага: 29 кг Матеріал : INOX - AISI 304 (1.4301); Колеса з гальмами.
У свою чергу, в складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Попик В.О. завантажено файл «ДОД 4 тех парам _.pdf», який містить в собі Додаток №4 до Документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» від 02.08.2025 Вих.№ 9, з наступною інформацією в тому числі:
- у пункті 2 графа 6 «Найменування запропонованого Учасником товару, інформація про виробника, країну походження товару» - Підставка під піч подову Виробник: ТОВ «ТЕХМАІНВЕСТ» ТМ «ТЕНМА» Країна походження країна виробник: Україна, у графі 7 «Технічні, якісні та кількісні вимоги запропонованого Учасником товару» - Підставка під піч подову TEHMA Місткість противнів: 10 х (60х40) см; Розміри (ШхГхВ): 980x1165x750 мм Вага: 29 кг Матеріал: INOX AISI 304 (1.4301); Колеса з гальмами;
Отже, тендерна пропозиції учасника закупівлі ФОП Попик В.О. відповідає вимогам визначеним Замовником у Додатку № 4 до тендерної документації, зокрема технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Поряд з цим, моніторингом встановлено, що відповідно до Специфікації на закупівлю товару (Додаток №1) та Технічної специфікації на закупівлю товару (Додаток №2), передбачено поставку підставки під піч подову ТМ «ТЕНМА», 900х1165х750 мм, що не відповідає габаритним розмірам вищезазначених позицій встановлених Додатком № 4 до тендерної документації та завантаженому, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Попик В.О., Додатку №4 (Файл - ДОД 4 тех парам _.pdf), зокрема інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Отже, умови укладеного договору поставки №01/09-2025 від 02.09.2025 не відповідають умовам тендерної пропозиції переможця ФОП Попик В.О., чим порушено пункт 18 Особливостей.
Таким чином, відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір поставки №01/09-2025 від 02.09.2025 є нікчемним, оскільки він укладений з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей.
На запит Східного офісу Держаудитслужби від 10.09.2025 щодо вищезазначеного порушення Замовник 15.09.2025 надав пояснення, у якому зазначив, що закупівля проводилася централізованою закупівельною організацією. Відповідно до розділу 5 Порядку взаємодії замовників з Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради з питань організації та проведення закупівель, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.09.2021 №6-29/9-р контроль за змістом укладеного договору зі сторони ЦЗО не передбачено.
Період усунення порушень:
19.09.2025 14:48 - 04.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.09.2025 14:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель замовником-ініціатором закупівлі укладено додаткову угоду №3 від 25.09.2025 до договору №01/09-2025 від 02.09.2025 та припинено дію договору за взаємною згодою сторін. Інформацію щодо розірвання договору КП «ЦЗО» ДМР опубліковано в електронній системі закупівель 26.09.2025.
Дата публікації звіту:
26.09.2025 13:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Усунуто шляхом припинення зобов’язань за договором №01/09-2025 від 02.09.2025
Дата публікації:
28.10.2025 16:58
Запити/Пояснення
Номер:
d80f406c6ffc4b36a31918db6f564311
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
04.09.2025 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
2. Інформації та/або документального підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility .
3. Чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі у строк, передбачений абзацом четвертим пункту 49 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами)? У разі продовження строку для укладання договору про закупівлю до 60 днів, просимо надати відповідне обґрунтування.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
dd1e7563885f4133b1ffea3f31e56220
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
09.09.2025 18:10
Опис:
Закупівля за номером ID: UA-2025-07-28-008328-a проводилася централізованою закупівельною організацією відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій» (зі змінами), рішення міської ради від 23.06.2021 № 7/8 «Про визначення КП «Централізована закупівельна організація» ДМР централізованою закупівельною організацією» (зі змінами), Порядку взаємодії замовників з Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради з питань організації та проведення закупівель, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.09.2021 №6-29/9-р (далі за текстом – «Порядок»).
Згідно з п. 3.1. Порядку: «Замовник самостійно визначає потребу в закупівлі, яку планує передати до ЦЗО, та вносить інформацію про закупівлю у власний річний план закупівель…». П. 3.3. Порядку встановлює, що обов’язок з визначення очікуваної вартості покладається виключно на замовника, а ЦЗО здійснює аналіз запланованої закупівлі, а саме: - перевіряє повноту заповнення інформації в електронних полях; - аналізує очікувану вартість; - перевіряє наявність завантаженої заявки згідно з Додатком 1 до Порядку; - проводить аналітичне дослідження ринку відповідних товарів; - надає обґрунтовані рекомендації замовнику у разі некоректного визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що може призвести до відміни тендера у зв’язку з відсутністю пропозицій учасників.
1. Інформації стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Відповідь УО:
Закупівля здійснюється в рамках реалізації проекту, пов'язаного зі створенням навчально-практичного центру. Згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України № 551 від 08.04.2025 р., було розпочато організацію навчально-практичного центру. Організація та подальша робота над проектом здійснювалася відповідно до офіційного листування, копії якого додаються (документ додається: «Наказ МОН №551 від 08.04.2025 р.»).
Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів державного бюджету.
Відповідний Код програмної класифікації видатків та кредитування (КПКВК) – 061122 (1222) - Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
Інформація стосовно джерела фінансування закупівлі та відповідного коду КПКВК міститься у розміщеному замовником-ініціатором плані закупівлі (ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-07-24-011787-a).
2. Інформації та/або документального підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility
Відповідь УО:
Фінансування данної закупівлі здійснюється відповідно до кроків Плану України 7.13 та 7.14.
Розподіл субвенції здійснюється Розпорядженням КМУ від 2 травня 2025 р. № 431-р. (Додаток до розпорядження КМУ від 2 травня 2025 р. № 431-р.) та Наказу Міністерства освіти і науки України від 08.04.2025 № 551 «Про затвердження переліку закладів освіти, відбраних для реалізації публічного інвестиційного проєкту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» за рахунок субвенції з державного бютжету місцевим бютжетам, передбаченої у 2025 році» (документ додається: «Наказ МОН №551 від 08.04.2025 р.»).
3. Чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі у строк, передбачений абзацом четвертим пункту 49 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами)? У разі продовження строку для укладання договору про закупівлю до 60 днів, просимо надати відповідне обґрунтування. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь УО:
За результатами розгляду тендерної пропозиції переможця, згідно з протоколом №108 від 18.08.2025р., був визначений намір укласти договір про закупівлю. Термін для підписання договору, встановлений протоколом, становив з 24.08.2025 до 02.09.2025 року.
Договір про закупівлю був підписаний з переможцем і датований 02.09.2025р., тобто в межах строку, визначеного в протоколі.
Однак, через технічні причини, а саме збій в роботі системи, завантаження договору в електронну систему закупівель відбулося пізніше, а саме 05.09.2025р. (на третій робочий день з дня його укладення), що не порушує строки оприлюднення договору про закупівлю, згідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону «Про публічні закупівлі».
Таким чином, сам факт укладення договору відбувся у встановлені строки, і затримка стосувалася лише технічного завантаження документа в систему.
Номер:
9e801ba11904464ab6ad0e206ae0c811
Назва:
Запит на пояснення-2
Дата опублікування:
10.09.2025 12:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2025 00:00
Опис:
Запит на пояснення-2
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-07-28-008328-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надайте пояснення стосовно виявленої невідповідності під час укладання договору від 02.09.2025 №01/09-2025, а саме невідповідності найменування товару укладеного договору: «Підставка під піч подову ТМ «ТЕНМА», 900*1165*750» (п.2 Додатку № 1 та Додатку № 2 до договору) тендерній пропозиції учасника ФОП Попик В.О.: «Підставка під піч подову ТМ «ТЕНМА», Розміри (ШхГхВ) 980х1165х750 мм» (п.2 Тех специфікації (Файл - ДОД 4 тех парам.pdf))
2. Відповідно до статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Отже надайте пояснення стосовно відсутності в укладеному договорі інформації щодо країни походження товару.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e0e42cd6c93c47f29d637fcc5a185e3b
Назва:
Пояснення на друге питання моніторингу
Дата опублікування:
15.09.2025 17:30
Опис:
1. Надайте пояснення стосовно виявленої невідповідності під час укладання договору від 02.09.2025 №01/09-2025, а саме невідповідності найменування товару укладеного договору: «Підставка під піч подову ТМ «ТЕНМА», 900*1165*750» (п.2 Додатку № 1 та Додатку № 2 до договору) тендерній пропозиції учасника ФОП Попик В.О.: «Підставка під піч подову ТМ «ТЕНМА», Розміри (ШхГхВ) 980х1165х750 мм» (п.2 Тех специфікації (Файл - ДОД 4 тех парам.pdf)).
Відповідь УО:
Закупівля проводилася централізованою закупівельною організацією відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій» (зі змінами), рішення міської ради від 23.06.2021 № 7/8 «Про визначення КП «Централізована закупівельна організація» ДМР централізованою закупівельною організацією» (зі змінами), Порядку взаємодії замовників з Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради з питань організації та проведення закупівель, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.09.2021 №6-29/9-р (далі за текстом – «Порядок»).
Враховуючи зміст першого запитання до закупівлі, комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ще раз наголошує, що працює із замовниками-ініціаторами закупівель відповідно до Порядку. Розділом 5 Порядок укладання та виконання договору про закупівлю Порядку не передбачено контроль за змістом укладеного договору зі сторони ЦЗО.
Учасник закупівлі ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у файлі «ДОД 4 тех парам.pdf» надав Додаток №4 до Документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам», у пункті 2, у графі 7 «Технічні, якісні та кількісні вимоги запропонованого Учасником товару Відповідність «так/ні»» якого зазначено наступну інформацію: «Підставка під піч подову Fines, ТЕНМА Місткість противнів: 10 х (60х40) см Розміри (ШхГхВ): 980х1165х750 мм Вага: 29 кг Матеріал: INOX – AISI 304 (1.4301); Колеса з гальмами».
За інформацією, наданою замовником-ініціатором закупівлі Комунальний заклад “Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу” Дніпровської міської ради – Постачальником ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" у позиції 2 Додатку № 1 та Додатку № 2 до договору поставки від 02.09.2025 №01/09-2025 допущено механічну помилку, а саме замісь назви по п.2 товару із правильними розмірами «Підставка під піч подову ТМ «ТЕНМА», 980х1165х750» було прописано назву «Підставка під піч подову ТМ «ТЕНМА», 900х1165х750».
Натомість у Додатку №2 «Технічна специфікація» в таблиці , в графі «Технічні, якісні та кількісні характеристики товару» по п.2 зазначені розміри (ШхГхВ): 980х1165х750 мм, що повністю відповідають як вимогам тендерної документації, так і наданим документам тендерної пропозиції ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ".
На виправлення технічної помилки між замовником-ініціатором закупівлі Комунальний заклад “Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу” Дніпровської міської ради та Постачальником ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" укладено додаткову угоду від 12.09.2025 № 1 з оновленими Додатком №1 «Специфікація» та Додатком №2 «Технічна специфікація».
2. Відповідно до статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Отже надайте пояснення стосовно відсутності в укладеному договорі інформації щодо країни походження товару.
Відповідь УО:
Згідно з абзацами другим–четвертим статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Враховуючи, що закупівля ID: UA-2025-07-28-008328-a проводилася за кодом ДК 021:2015: 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування», який відноситься до категорії «товари», а не послуги чи роботи, вимоги зазначених положень статті 41 Закону до даного договору не застосовуються.
Таким чином, відсутність у договорі інформації про країну походження товару відповідає чинному законодавству, оскільки такі вимоги стосуються виключно договорів, що укладаються у сфері будівельних робіт та ремонту.
Додатково зазначаємо, що вимогами тендерної документації Додаток №4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам», а саме колонка №6 «Найменування запропонованого учасником товару, інформація про виробника, країну походження товару», замовник передбачив обов’язок учасника надати інформацію щодо країни походження товару. Учасник надав цю інформацію під час подання пропозиції та підтвердив її на етапі кваліфікації.