• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Молот пневматичний ковальський

Завершена

451 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 257.50 UAH
Номер: 03113b24b9c442879b72f76ffd3899fe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-08-000115
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 08.10.2025 14:57 - 29.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.10.2025 №66-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.10.2025 № 003100-18/12419-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.10.2025 №66-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-07-28-000615-a 28.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей, абзацу 10 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "МЕЛТА" встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 43 Особливостей, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи, щодо припинення зобов’язань за договором від 13.08.2025 №121/08 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм чинного законодавства, Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту металофізики ім. Г.В. Курдюмова НАН України (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.07.2025 №2/6 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "МЕЛТА", вимога про усунення невідповідностей до 06.08.2025, повідомлення про намір укласти договір від 06.08.2025 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 10.10.2025 року, укладений договір від 13.08.2025 №121/08 (далі – Договір). Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей в ТД Замовника не зазначено такі відомості, як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Слід зазначити, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Крім того, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня. На порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей ТД не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником та переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та оформляються як окремі додатки до тендерної документації. За результатами моніторингу процедури закупівлі в частині розгляду тендерної пропозиції встановлено, що Замовником надано учаснику ТОВ "МЕЛТА" вимогу про усунення невідповідностей, зміст якої суперечить вимогам пункту 43 Особливостей, а саме: в частині відсутності інформації (та/або документів) про відповідність пропозиції технічним характеристикам предмета закупівлі, встановленим в Тендерній документації (пункт 8 ТД, Додаток 1 до ТД). Учасником ТОВ "МЕЛТА" у складі своєї тендерної пропозиції не надано вищезазначеного документу на етапі подання тендерної пропозиції. Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції учасника Замовником порушено вимоги абзацу 2 пункту 43 Особливостей та, відповідно, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "МЕЛТА" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначив переможцем торгів. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 09.10.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику. Замовником 10.10.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "МЕЛТА". У відповіді Замовник зазначив, зокрема: «… При цьому сама дефініція «невідповідності» у пункті 43 включає, зокрема, відсутність у складі пропозиції документів, подання яких передбачено тендерною документацією, за винятком окремих випадків, серед яких названо відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Разом із тим цей же пункт 43 прямо встановлює, що невідповідністю в інформації/документах на виконання вимог технічної специфікації вважаються лише такі помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, коригування/уточнення оформлення наданої учасником технічної інформації, а також долучення підтвердних матеріалів, що не змінюють ідентичність запропонованого товару та не підміняють відсутній зміст новими характеристиками, підпадають під допустимий механізм виправлення за 24 години. …». Варто зауважити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що ПОДАНІ учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, учасником ТОВ "МЕЛТА" під час подання тендерної пропозиції ДОКУМЕНТІВ НЕ НАДАНО. Слід наголосити, що Замовником у ТД встановлено: ненадання Учасником будь-якого з документів, або надання документу який не відповідає вимогам тендерної документації, є підставою для відхилення пропозиції Учасника. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ТОВ "МЕЛТА" встановлено наступне. Замовник у Додатку 2 до ТД та згідно пункту 47 Особливостей вимагає від Переможця процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Переможцем торгів ТОВ "МЕЛТА" не надано жодного документу/гарантійного листа/довідки, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей в терміни, визначені чинним законодавством та ТД. На порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "МЕЛТА" в зв’язку з тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Період усунення порушень: 22.10.2025 12:33 - 05.11.2025 23:00
Дата публікації висновку: 22.10.2025 12:33

Запити/Пояснення