• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт ІІ частини реабілітаційного відділення КНП "Подільська міська лікарня" ПМРПРОО, за адресою: пр. Перемоги, 23, м. Подільськ, Подільський р-он, Одеська обл. Корегування)

Завершена

5 102 009.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 510.05 UAH
Номер: bc412e2b840e465880a213a8c597d1bd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-26-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 26.08.2025 16:23 - 17.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.08.2025 № 54-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 25.08.2025 №003100-18/10589-2025, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Вікторії ТЕРЕЩЕНКО від 26.08.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 26.08.2025 №54-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-07-24-007727-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, a.o.skidan@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника ПП «СК-Поділля» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення норм пункту 84 Загальних умов та пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації, змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 18.07.2025 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Подільська міська лікарня» Подільської міської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, що затверджена протоколом уповноваженої особи від 30.07.2025 №71; тендерну пропозицію приватного підприємства «СК-Поділля» (далі – ПП «СК-Поділля»); протокол уповноваженої особи від 15.08.2025 № 77; повідомлення про намір укласти договір від 15.08.2025; договір від 29.08.2025 № 716 ціною 4 679 751,24 гривень; пояснення Замовника надані 29.08.2025, 03.09.2025 та 05.09.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель від 27.08.2025, 01.09.2025, 02.09.2025 та 05.09.2025 відповідно. 1.За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «СК-Поділля» встановлено наступне. Відповідно до підпункту 1 пункту 1.1. Розділу 2 Додатку №2 до тендерної документації, Замовник встановив вимогу щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1., для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати: для документального підтвердження наявності трудових/цивільно - правових відносин із працівниками або залучення у субпідрядної організації, учасник у складі тендерної пропозиції подає, зокрема: для підтвердження наявності цивільно - правових відносин із особами, які зазначені у довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників учасник подає копії цивільно – правових угод, які укладені на період виконання робіт (надання послуг) за даною процедурою закупівель. На виконання зазначених вимог учасник ПП «СК-Поділля» у складі пропозиції надав довідку від 11.08.2025 вих. №10 (файл у пропозиції учасника «працівники.doc») в якій зазначено під порядковим номером 4 працівника Бружа Бронислав Костянтинович, як залученого для виконання робіт на підставі цивільно - правових відносин та договору підряду від 19.04.2025 (файл у пропозиції учасника «цпх_Бружа.pdf»), проте договір підряду від 19.04.2025 фактично укладений між фізичною особою Бружа Бронислав Костянтинович («Виконавець») та ФОП Щербина А.В. (розділ 10 договору підряду від 19.04.2025), а не з ПП «СК-ПОДІЛЛЯ», чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 1.1. Розділу 2 Додатку №2 до тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте Замовник не розмістив повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» щодо підписання договору підряду зі сторони «Замовника» ПП «СК-ПОДІЛЛЯ», чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Надана Замовником відповідь 03.09.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту встановленого порушення. 2. Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), які відповідно до Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі – капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Відповідно до пункту 17 Загальних умов строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Під час моніторингу встановлено, що Замовник уклав договір про закупівлю від 29.08.2025 № 716 (далі – Договір) на суму 4 679 751,24 гривень, при цьому, відповідно до пункту 16.1.3. Договору невід’ємною його частиною є, зокрема, додаток № 3 «План фінансування будівництва». Відповідно до пункту 12.1. Договору він набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2025, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Відповідно пункту 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Водночас у додатку №3 до Договору «План фінансування будівництва» не зазначено фінансування на поточний рік – за місяцями з визначенням напрямів фінансування (видами витрат). Таким чином, Замовником укладено Договір з порушенням норм встановлених пунктом 84 Загальних умов, відповідно чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. 3. Також, моніторингом установлено, що відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі - Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: Текстові дані TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*; Структуровані дані RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Крім цього, зазначаємо, що згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерством економіки України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) у форматі PDF. Таким чином, у разі розміщення замовником в ЕСЗ договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машиночитному форматі, наприклад, DOC(X), XML тощо. Моніторингом установлено, що Замовником 29.08.2025 оприлюднено Договір від 29.08.2025 № 716 з додатками до нього, серед яких є Додаток №1, який містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси (файл «716.pdf»), які завантажені форматі PDF. Проте, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель Договір з усіма додатками до нього, а також документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. В ході проведення моніторингу Замовник, 05.09.2025, оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про рішення розірвати Договір від 29.08.2025 №716.
Період усунення порушень: 10.09.2025 12:41 - 25.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.09.2025 12:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв’язку з обставинами, які виявлені Державною аудиторською службою при проведенні моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту ІІ частини реабілітаційного відділення КНП "Подільська міська лікарня" ПМРПРОО, за адресою: пр. Перемоги, 23, м. Подільськ, Подільський р-он, Одеська обл. Корегування, ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-24-007727-a), Замовником були усунуті порушення шляхом негайного розірвання в односторонньому порядку Договору № 716 від 29.08.2025 р. Також, доводимо до Вашого відома про те, що для недопущення виявлених порушень у майбутньому з уповноваженою особою була проведена роз’яснювальна робота.
Дата публікації звіту: 10.09.2025 15:36

Запити/Пояснення