-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Зарядна станція EcoFlow DELTA 2 Max (EFDELTA2Max-EU) (або еквівалент) (31681500-8) (код за ДК 021:2015: 31680000-6 - Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання)
Зарядна станція EcoFlow DELTA 2 Max (EFDELTA2Max-EU) (або еквівалент) у кільксті 25 (двадцяти п'яти) одиниць для забезпечення потреб особового складу Сил оборони України під час широкомасштабного вторгнення російської федерації на територію України (31681500-8) (код за ДК 021:2015: 31680000-6 - Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання). Більш детально викладено у файлах: "31680000 - 6 . Тендерна документація. EcoFlow . 2025 р. _ №5.pdf.p7s.zip", "31680000 - 6 . Проєкт договору про закупівлю . EcoFlow . 2025 р. _ №5.pdf.p7s.zip". Строк поставки товару: не пізніше 31.08.2025 року (включно).
Завершена
1 256 370.75
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 18 845.56 UAH
мін. крок: 1.5% або 18 845.56 UAH
Номер:
ea235cc9410f4413ba0eb7a367996136
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-27-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2025 00:00
Період моніторингу:
27.08.2025 14:56 - 18.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.08.2025 № 39-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 26.08.2025 №39-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-07-24-004689-a 24.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Боратинської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.07.2025 (далі – тендерна документація); звернення через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів від 28.07.2025 та відповідь Замовника на звернення від 31.07.2025; тендерні пропозиції учасників ФОП Слюсар Володимир Петрович, ФОП "ЛЕОШИК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Товариство з обмеженою відповідальністю "Роботікс Трейдінг" (далі – ТОВ "Роботікс Трейдінг"); рішення уповноваженої особи від 04.08.2025 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Слюсар Володимир Петрович, вимогу Замовника про усунення невідповідностей до 05 серпня 2025 у пропозиції учасника ФОП "ЛЕОШИК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"; рішення уповноваженої особи від 05.08.2025 про відхилення тендерної пропозиції ФОП "ЛЕОШИК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"; повідомлення про намір укласти договір від 05.08.2025; договір закупівлю товарів від 11.08.2025 № 32/25, укладений з ТОВ "Роботікс Трейдінг", на суму 1 119 999,00 грн, пояснення надані від 04.09.2025 через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 01.09.2025.
Період усунення порушень:
10.09.2025 11:47 - 16.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2025 11:47
Запити/Пояснення
Номер:
d8f1a1ae8da9403f9248fb7c1f41055c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.09.2025 16:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Зарядна станція EcoFlow DELTA 2 Max (EFDELTA2Max-EU) (або еквівалент) (31681500-8) (код за ДК 021:2015: 31680000-6 - Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-24-004689-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
adcfdb7150a24fa1bd82d74063e72085
Назва:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ ЩОДО ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ UA-2025-07-24-004689-a від 24.07.2025 р.
Дата опублікування:
04.09.2025 10:09
Опис:
На виконання запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 01.09.2025 р. на надання пояснення повідомляємо наступне:
БОРАТИНСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ (Код ЄДРПОУ 04332207) (далі – Замовник) у порядку, визначеному Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами), 24.07.2025 року оголошено процедуру закупівлю - відкриті торги (з особливостями), щодо предмета закупівлі: «Зарядна станція EcoFlow DELTA 2 Max (EFDELTA2Max-EU) (або еквівалент) (31681500-8) (код за ДК 021:2015: 31680000-6 - Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання)». Інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-24-004689-a (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-07-24-005615-a).
Закупівля зарядних станцій EcoFlow DELTA 2 Max (EFDELTA2Max-EU) (або еквівалент) (далі - Товар) здійснюється з метою забезпечення необхідних умов для проходження громадянами, в цілому, та жителями Боратинської територіальної громади, зокрема, військової служби у складі особового складу підрозділів та формувань Сил оборони України та обумовлена постійною необхідністю Товару при виконанні бойових завдань із оборони та захисту територіальної цілісності України, зумовленою знищенням останнього під час бойових зіткнень та/або проведення розвідувальних заходів силами противника.
І. Технічні та якісні характеристики предмета процедури закупівлі UA-2025-07-24-004689-a, проведеної у формі відкритих торгів (з особливостями), за предметом закупівлі: «Зарядна станція EcoFlow DELTA 2 Max (EFDELTA2Max-EU) (або еквівалент) (31681500-8) (код за ДК 021:2015: 31680000-6 - Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання)», сформовано відповідно до наявних в органу місцевого самоврядування – Боратинської сільської ради, потреб та запитів, отриманих від суб'єктів Сил оборони України на вкрай необхідне для використання військовими при виконанні бойових завдань та несенні служби спорядження, а також із урахуванням цільового призначення товару.
Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено відповідно до вивчених Боратинською сільською радою пропозицій, що відповідають технічним характеристикам затребуваних підрозділами та формуваннями Сил оборони України зарядних станцій EcoFlow DELTA 2 Max (EFDELTA2Max-EU), із орієнтовною вартістю товару на ринку через глобальну інформаційну мережу «Internet» станом на дату затвердження та підготовки тендерної документації, що мало місце 24.07.2025 року, а також оголошення процедури закупівлі. Так, Замовником шляхом дослідження цінових пропозицій на вебсайтах https://ecodrive.in.ua/, https://rozetka.com.ua/, https://ecoflowukraine.com/, https://ti.ua/ua, https://foroom.com.ua/ та https://openshop.ua/ встановлено 6 (шість) пропозицій щодо заявленого товару (зарядна станція EcoFlow DELTA 2 Max (EFDELTA2Max-EU)), які дорівнюють 43 990,00 грн., 59 999,00 грн., 59 999,00 грн., 47 199,00 грн., 44 998,00 грн. та 45 344, 00 грн., за результатами чого встановлено середню вартість одиниці товару у розмірі 50 254,83 грн. (додається див. Додаток №1).
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється відповідно до вивчених Боратинською сільською радою пропозицій, що відповідають технічним характеристикам затребуваних підрозділами та формуваннями Сил оборони України зарядних станцій EcoFlow DELTA 2 Max (EFDELTA2Max-EU), із орієнтовною вартістю товару на ринку через глобальну інформаційну мережу «Internet» станом на дату затвердження та підготовки тендерної документації, що мало місце 24.07.2025 року, а також оголошення процедури закупівлі. Так, Замовником шляхом дослідження цінових пропозицій на вебсайтах https://ecodrive.in.ua/, https://rozetka.com.ua/, https://ecoflowukraine.com/, https://ti.ua/ua, https://foroom.com.ua/ та https://openshop.ua/ встановлено 6 (шість) пропозицій щодо заявленого товару (зарядна станція EcoFlow DELTA 2 Max (EFDELTA2Max-EU)), які дорівнюють 43 990,00 грн., 59 999,00 грн., 59 999,00 грн., 47 199,00 грн., 44 998,00 грн. та 45 344, 00 грн., за результатами чого встановлено середню вартість одиниці товару у розмірі 50 254,83 грн. (додається див. Додаток №1).
Із урахуванням вартості одиниці товару та затребуваної кількості очікувана вартість закупівлі становить: 1 256 370 грн. 75 коп. (один мільйон двісті п’ятдесят шість тисяч триста сімдесят гривень 75 копійок), в тому числі ПДВ.
ІІ. На виконання вимог пункту 4^1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами), яким органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, Боратинською сільською радою як розпорядником бюджетних коштів на власному веб-сайті оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке доступне для ознайомлення за наступним посиланням: https://boratyn.ukraina.org.ua/sites/boratyn.ukraina.org.ua/files/inline-files/obgruntuvannya-_zaryadna-stanciya-ecoflow-delta-2-max_-24.07.2025_0.pdf .