• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Стенди для заправки кондиціонерів у навчальну майстерню з ремонту та діагностики автомобілів (ДК 021:2015: 31720000-9 — Електромеханічне обладнання)

Завершена

340 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Номер: b16f81f923004c08827e4d15fcf03905
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-20-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 20.10.2025 17:03 - 10.11.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.10.2025 № 80-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 20.10.2025 №80-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2025-07-23-011968-a від 23.07.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 543-35-42, l.v.palamar@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ПМС 2» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178 та вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, а також умовам Рамкової угоди, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом: - оприлюднення через електронну систему закупівель повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі ПП «ПМС 2» – Майстренка Сергія Івановича, а у разі неможливості, припинити зобов’язання за договором про закупівлю; - вжити заходи (проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень при складанні тендерної документації та розгляді тендерних пропозицій, а саме – вимог пункту 43 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Галицького фахового коледжу імені В’ячеслава Чорновола (далі - Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-07-23-009564-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.07.2025 №36, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Автомаштех» (далі – ТОВ «Автомаштех»), приватного підприємства «ПМС 2» (далі – ПП «ПМС 2»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від: 06.08.2025 за №41, від 07.08.2025 за №42, повідомлення про намір укласти договір від 07.08.2025, договір закупівлі від 15.08.2025 за №203 на суму 336 000,00 гривень, пояснення Замовника від 23.10.2025, отримане через електронну систему закупівель. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в порушення вимог пункту 47 Особливостей №1178 у тендерній документації (частиною 2 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» та у Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації) зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири робочі дні (замість чотири дні) з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Під час проведення моніторингу, 21.10.2025, Замовнику було надано запит, чому при складанні тендерної документації допущено порушення вищезазначеної вимоги законодавства. На зазначений запит Замовник, 23.10.2025, у своїй відповіді, окрім іншого, вказав: «…Повідомляємо, що в частині 2 Додатку 1 та Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації які подаються переможцем процедури закупівлі» при зазначенні строку була допущена механічна / технічна описка, при зазначенні/додаванні слова «робочі», яка жодним чином не вплинула на вчасне надання замовнику учасником (шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель) документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей…», що не спростовує факт порушення. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації допущено порушення термінів надання переможцем документів, визначених абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей №1178. Аналізом тендерної пропозиції ПП «ПМС 2» виявлено, що ним, на вимогу частини другої Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, подано сертифікат про країну походження товару на іноземній мові без перекладу на українську. Згідно пункту 7 «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу 1. «Загальні положення» тендерної документації Замовником, окрім іншого, зазначено, що: мова тендерної пропозиції – українська та під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. «Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою». Замовник, 23.10.2025, надав пояснення, які не спростовують факт порушення та, окрім іншого, зазначив: «…Щодо самого сертифікату про походження товару, зазначаємо, що при перекладі офіційних документів формат, термінологія та офіційні печатки/підписи мають бути точно відтворені, а оскільки даний сертифікат містить унікальні/авторські печатки/підписи та QR-код то їх безпосередній/автентичний переклад являється юридично і технічно неможливим. При цьому загальний зміст даного сертифікату учасником був викладений на українській мові у вищезгаданому гарантійному зобов’язанні.». Таким чином, пропозиція ПП «ПМС 2» не відповідала умовам вищезгаданого пункту 7 розділу 1 до тендерної документації. Отже, Замовником не виявлено вищезазначену невідповідність у поданій пропозиції ПП «ПМС 2» та, на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178, не надано право на її виправлення шляхом оприлюднення у електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності. Згідно підпункту 6 пункту 47 Особливостей №1178 замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку. Згідно підпункту 12 пункту 47 Особливостей №1178 замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Відповідно до вимог Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації, на підтвердження відсутності підстав, передбачених підпунктами 6 та 12 пункту 47 Особливостей №1178, Замовником встановлено вимогу, що переможець торгів повинен надати: «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/сформований/отриманий в поточному році». Переможцем торгів - ПП «ПМС 2», на підтвердження відсутності підстав, передбачених підпунктами 6 та 12 пункту 47 Особливостей №1178, оприлюднено в електронній системі закупівель скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» з інформацією про наявність незнятої чи непогашеної судимості. Відповідно до Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.03.2022 № 207 (далі – Порядок №207), який визначає процедуру доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі - ІАС), витяг з ІАС (далі - Витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням ІАС та містить відомості з неї, які є актуальні на дату та час його формування. В ІАС формується два види Витягів про: - відсутність (наявність) судимості (скорочений); - притягення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України (повний). На запит Замовник, 23.10.2025, надав пояснення, які не спростовують факт порушення та, окрім іншого, зазначив: «…повідомляємо, що слово «повний» (витяг) являється механічною / технічною опискою і для Замовника ключовим фактором являється надання чинного (виданого/ сформованого/ отриманого в поточному році, в даному випадку від 24.07.2025р.) витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, щодо керівника учасника процедури закупівлі.». Водночас, переможцем закупівлі ПП «ПМС 2» не підтверджено при подачі скороченого витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» інформації щодо відсутності підстави, передбаченої підпунктом 12 пункту 47 Особливостей №1178. Згідно підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Отже, на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «ПМС 2», у зв’язку із тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпункті 12 пункту 47 цих особливостей.
Період усунення порушень: 29.10.2025 10:43 - 13.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.10.2025 10:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимоги висновку від 29.10.2025 року про результати проведення моніторингу UA-M-2025-10-20-000082 надаємо повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований в електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі ПП «ПМС 2» – Майстренка Сергія Івановича. У зв’язку з неможливістю, припинення зобов’язання за договором по даній закупівлі, що пов’язано з необхідністю гарантійного і сервісного обслуговування поставленого за цим договором товару, адміністрацією навчального закладу з уповноваженою особою Черняком Костянтином Володимировичем було проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушень при складанні тендерної документації та розгляді тендерних пропозицій, а саме – вимог пункту 43 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178, а також наголошено на необхідності більш суворого та чіткого дотримання вимог чинного законодавства що регулює процедуру проведення публічних закупівель. Додатково Черняка К.В. було зобов’язано пройти онлайн-курси з питань економіки та змістовно поглибити свої знання в даній сфері в цілому.
Дата публікації звіту: 03.11.2025 21:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 11.11.2025 16:10

Запити/Пояснення