-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція Солоняно-Томаківської зрошувальної системи для забезпечення централізованим водопосточанням сільських населених пунктів Солонянського та Томаківського СТГ»
Завершена
118 059 254.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 590 296.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 590 296.27 UAH
Номер:
9d80e7bdcbbc4b788870dc0baef48fbf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-03-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2025 00:00
Період моніторингу:
03.09.2025 14:49 - 25.09.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.09.2025 № 231
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2025-07-23-007712-a 23.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог пункту 13-1 Порядку № 861.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення в подальшому, оприлюднити інформацію щодо локалізації товару та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіонального офісу водних ресурсів у Дніпропетровській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28 липня 2025 року №73, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АБРІС ГРАД» (далі - ТОВ «АБРІС ГРАД»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ» (далі - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ»), протокольне рішення від 12 серпня 2025 року №81, вимогу про усунення невідповідностей до 15 серпня 2025 року, повідомлення про намір укласти договір від 15 серпня 2025 року, договір про закупівлю робіт від 21 серпня 2025 року № 2108 на суму 92 900 000,00 грн з ПДВ, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 11 вересня 2025 року та 15 вересня 2025 року.
1.1. Згідно з абзацом 3 пункту 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих Особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом.
У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Підпунктом 1 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: зокрема, у 2025 році 25 відсотків.
При цьому, у підпункті 2 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону міститься перелік товарів, до яких застосовуються особливості здійснення закупівель, зокрема серед яких є насоси.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, визначено Постановою Кабінету Міністрів від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» (надалі Порядок № 861).
Також підпунктом 13-1 пункту 13 Порядку № 861 визначено, що Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до технічного завдання, що міститься у складі тендерної документації Замовника (додаток 2, «Локальний кошторис № 02-01-02 на придбання устаткування»), при виконанні робіт передбачено придбання устаткування «Насос Д630-90 Q=410 м3//год. Н=95м.N=250кВт (2 одиниці)».
Зазначене обладнання відноситься до товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Держаудитслужба 08.09.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання відповідних пояснень.
На зазначений запит Замовник 11.09.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив: «…проектною документацією «Реконструкція Солоняно-Томаківської зрошувальної системи для забезпечення централізованим водопосточанням сільських населених пунктів Солонянського та Томаківського СТГ» передбачено встановлення насосів Д630-90 Q=410 м3/год Н=95м.N=250кВт (2 шт.). Країна-виробник вищезазначених насосів – Україна (копія паспорту наведена у додатку до листа). Гарантуємо, що на момент виконання робіт з монтажу насоси будуть внесені до переліку локалізованих товарів та рівень локалізації відповідатиме вимогам чинного законодавства на час виконання робіт.»
Згідно відкритих даних в електронній системі закупівель інформація про локалізацію зазначеного обладнання відсутня.
Отже, на порушення вимог пункту 13-1 Порядку № 861 Замовник не установив у тендерній документації вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі сертифікатів, визначених цим пунктом Порядку № 861.
1.2. Згідно з пунктом 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист в довільній формі в якому інформується щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні розташування об’єкту (відповідно до п.5.10 «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджену наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281).
Під час моніторингу встановлено відсутність даного листа в складі пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ».
Керуючись частиною п’ятої статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба від 11 серпня 2025 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та пояснень з даного питання. На зазначений запит Замовник оприлюднив протокольне рішення від 15.09.2025 року №109, зокрема в якому надав пояснення: «замовник відповідно оприлюдненої розрахункової у ліцензійному програмному комплексі АВК-5(3.10.1) договірної ціни, в електронному вигляді в форматі imd перевірив та переконався, що формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, і відповідають поточним цінам в регіоні розташування об’єкту – на території Дніпропетровської області. Таким чином, подання Учасником файлу «1. Договірна ціна» відповідає вимогам законодавств, вимога про повторне надання ідентичної інформації є безпідставною, а відсутність окремої довідки є формальною помилкою, яка не впливає на ціну та зміст пропозиції».
Надане пояснення не спростовує того, що Замовник не виявив невідповідності та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику усунути невідповідність в цій частині.
Період усунення порушень:
25.09.2025 16:30 - 10.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.09.2025 16:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Протокольне рішення № 123 від 02.10.2025
Дата публікації звіту:
02.10.2025 11:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
усунуто
Дата публікації:
30.10.2025 10:13
Запити/Пояснення
Номер:
a1270cf8b9c54f629e0601fe8158c66f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.09.2025 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт реконструкція Солоняно-Томаківської зрошувальної системи для забезпечення централізованим водопосточанням сільських населених пунктів Солонянського та Томаківського СТГ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-23-007712-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Підстави щодо оприлюднення додатків до договору (договірна ціна робіт на весь період виконання робіт, договірна ціна робіт на 2025 рік, інформація про ціни на матеріальні ресурси, календарний графік виконання робіт на весь період виконання робіт, календарний графік виконання робіт на 2025 рік, план фінансування на весь період виконання робіт, план фінансування на 2025 рік) у форматі PDF, враховуючи вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання замовником та учасником процедури закупівлі умов пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
5. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо дослідження Замовником відповідності пропонованого переможцем тендеру обладнання (Насос Д630-90 Q=410 м3//год. Н=95м.N=250кВт.; (маса=4,96) в кількості 2 шт. вартістю 790 000,00 грн., файл 101_ДЦ_ЛК2_02-01-02.doc) що буде встановлюватись при виконанні робіт за предметом досліджуваної закупівлі (про яке зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
64ecce723a3941f0934ccbfe9d9fa123
Назва:
Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція Солоняно-Томаківської зрошувальної системи для забезпечення централізованим водопосточанням сільських населених пунктів Солонянського та Томаківського СТГ»
Дата опублікування:
11.09.2025 10:53
Опис:
Протокольне рішення № 104 від 11.09.2025 з додатками
Номер:
2d869eb209754118a341669fd0cc6d53
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.09.2025 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт реконструкція Солоняно-Томаківської зрошувальної системи для забезпечення централізованим водопосточанням сільських населених пунктів Солонянського та Томаківського СТГ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-23-007712-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином замовником підтверджено виконання учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ» вимог пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в частині надання листа в довільній формі в якому інформується щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні розташування об’єкту (відповідно до п.5.10 «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджену наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281).
2. Повторно надати відповідь щодо підстав оприлюднення додатків до договору (договірна ціна робіт на весь період виконання робіт, договірна ціна робіт на 2025 рік, інформація про ціни на матеріальні ресурси, календарний графік виконання робіт на весь період виконання робіт, календарний графік виконання робіт на 2025 рік, план фінансування на весь період виконання робіт, план фінансування на 2025 рік) у форматі PDF, враховуючи вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ec1ba9fe455a46ebbfd3294cc68f43e5
Назва:
Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція Солоняно-Томаківської зрошувальної системи для забезпечення централізованим водопосточанням сільських населених пунктів Солонянського та Томаківського СТГ»
Дата опублікування:
15.09.2025 13:39
Опис:
Протокольне рішення № 109 від 15.09.2025