-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пластикові контейнери для збору твердих побутових відходів
Завершена
907 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 535.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 535.00 UAH
Номер:
081256908032497582c1b63c47d68628
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-12-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.08.2025 00:00
Період моніторингу:
12.08.2025 11:44 - 03.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.08.2025 № 290
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2025-07-23-001916-a 23.07.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.07.2025 № 21 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 31.07.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 05.08.2025 № 22 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 05.08.2025, договір купівлі-продажу від 13.08.2025 № 206, пояснення надані Замовником від 18.08.2025 та від 01.09.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем процедури закупівлі обрано єдиного учасника – ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» з остаточною ціною пропозиції 906 528,00 гривень з ПДВ та укладено договір купівлі-продажу від 13.08.2025 № 206.
Період усунення порушень:
01.09.2025 18:12 - 05.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.09.2025 18:12
Запити/Пояснення
Номер:
b6cdc8e447bb4e528b36dd2915c69fdf
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
13.08.2025 17:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є пластикові контейнери для збору твердих побутових відходів, за кодом ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-23-001916-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f4140435a6f546a5be20e674b35ff9ba
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
18.08.2025 16:26
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є пластикові контейнери для збору твердих побутових відходів за ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-23-001916-a) надаємо відповіді на запитання.
По питанню 1
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, вимог ДСТУ 8476:2015 року, а також характеристик наявної сміттєзбиральної техніки підприємства, розмірів заїздів та місць встановлення контейнерів, а також практичного використання наявних контейнерів. Узагальнена інформація викладена як технічна документація.
Щодо обгрунтування очікуваної вартості закупівлі
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з наявної потреби відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275), виходячи з моніторингу цін на ринку таких товарів та інформації про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Посилання на сайти та закупівлі:
https://eurocontainer.com.ua/
https://plastshop.com.ua/ua/p1638098838-kontejner-dlya-musora.html?srsltid=AfmBOopEOawJSmMfX9EAkSviT7X5NyiJuxSR9Lh5R9TZtIu4ykf3VnPZ
https://target-group.com.ua/plastykova-tara/smittievyi-bak-1100-l-sulo-zi-sferychnoiu-kryshkoiu-20773-01/?gclid=Cj0KCQjwnovFBhDnARIsAO4V7mDx8PZ2MiUQjZtyIg7lGb_atmpZpL4oQN6irqn8duW8SCq5r-mvOFMaAkpMEALw_wcB
https://kievspecteh.com/catalog/1-100-l/ievrokonteyner-plastikoviy-dlya-tpv-zi-sferichnoyu-krishkoyu-vzhivaniy-v-1100-l?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Pmax/Eurocontainer/NP&utm_term=&gad_source=1&gad_campaignid=22130140921&gbraid=0AAAAAq3455c5wUnk6O3iQyvHfeazEo_TO&gclid=Cj0KCQjwnovFBhDnARIsAO4V7mBsCy8Gn3xOrUaJQapcp7ddrgVgO4G-dA4Rl1VpOQ13tIIiTbangYQaAjZuEALw_wcB
https://kievspecteh.com/catalog/weber-zi-sferichnoyu-krishkoyu
https://bak-weber.com.ua/product/yevrokontejnr-plastikovij-z-krugloyu-krishkoyu-1100-l/
https://euro-container.com.ua/product/ievrokontejner-plastykovyj-zi-sferychnoiu-kryshkoiu-vzhyvanyj-1100-l/
https://prozorro.gov.ua/uk/contract/UA-2025-04-10-002924-a-a1
https://prozorro.gov.ua/uk/contract/UA-2025-05-06-007541-a-c1/specification
https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-01-000813-a
https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-03-26-008747-a
https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2024-09-30-000340-a
Також проведено розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі скоригованих закупівельних цін попередніх закупівель. На підставі узагальненої інформації визначено вартість предмета закупівлі.
По питанню 2
Щодо розміщення інформації на власному вебсайті, у пп. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 ‟Про ефективне використання державних коштівˮ (далі — Постанова 710)), за якою головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Виходячи з системного аналізу цих норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та / або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для отримувачів бюджетних коштів.
Номер:
b4b73ce23ed8466098eaac972829ef2c
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
27.08.2025 17:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» (далі – Учасник) вимогам пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання довідки про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 1 в якій Учасник зазначає, зокрема, предмет договору?
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» вимогам пункту 1 у розділі «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації в частині надання Дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, які виконуються на висоті понад 1,3м?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
965d952ddc304c10bce5558e979ae3ec
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
01.09.2025 15:39
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є пластикові контейнери для збору твердих побутових відходів за ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-23-001916-a) надаємо відповіді на запитання.
По питанню 1
Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні були надати довідку за формою 1 про наявність досвіду виконання аналогічного(них) договору(ів), у якій зазначається, зокрема, предмет договору.
На виконання даних вимог Товариство з обмеженою відповідальністю «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» надало заповнену таблицю про виконання аналогічного договору з Комунальним підприємством «Шепетівське ремонтно експлуатаційне підприємство» Шепетівської міської ради, кoд ЄДРПОУ 35479108, № 191 від 07 листопада 2023 poкy. Учасник також надав сканкопію завіреного договору № 191 від 07 листопада 2023 poкy, видаткову накладну №771 від 14.11.2023 року; відгук №456 від 14.12.2023 року про постачання Код ДК 021:2015: 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнерів для сміття) згідно специфікації: євроконтейнери пластикові під заднє завантаження для збору ТПВ 1100 л.
Так як Законом не визначено чітко, що таке аналогічний договір та вимоги до нього, Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Аналогічний предмет закупівлі – це товар, робота чи послуга, що відповідає за суттю та за кодом за Національним класифікатором України (ДК 021:2015) тому, що закуповується замовником, але може відрізнятися за характеристиками, обсягом чи іншими параметрами. Для визначення аналогічності замовник може вимагати від учасників підтверджуючий досвід виконання договорів, які мають той самий або близький за четвертим знаком (згідно коду класифікатору за ДК 021:2015), але при цьому не повинен встановлювати дискримінаційних вимог.
Так як Учасник на виконання вимог надав аналогічний за предметом договір (з більш розширеними за специфікацією параметрами), вивчивши характеристики предмета закупівлі на сторінці https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2023-10-05-013076-a#documents , Замовник оцінив його релевантним та прийняв вимогу Тендерної документації в частині виконання аналогічного за предметом договору як виконану.
На підставі вищезазначених документів зроблено висновок про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» вимогам пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації.
По питанню 2
Вимогами пункту 1 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації передбачалося надання:
• довідки довільної форми із зазначенням даних про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (у разі, якщо отримання такого документа передбачено законом), або
• чинної ліцензії чи документа дозвільного характеру.
При цьому тендерною документацією прямо визначено, що така інформація надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження відповідного виду господарської діяльності передбачено законом.
ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» у складі тендерної пропозиції подало довідку довільної форми (файл «Довідка щодо ліцензії»), в якій повідомило, що вид діяльності, пов’язаний з предметом закупівлі, не підлягає ліцензуванню.
Відповідно, що і вид діяльності, оскільки не підлягає ліцензуванню, не потребує отримання дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м.
Замовником розглянуто подану довідку та встановлено, що згідно з чинним законодавством України, отримання відповідного дозволу чи ліцензії для цього виду господарської діяльності дійсно не вимагається. Враховуючи зазначене, Замовник визнав, що учасник виконав вимогу пункту 1 Додатку 1 тендерної документації шляхом надання достовірної інформації у довільній формі, що є достатнім для підтвердження відповідності його тендерної пропозиції встановленим умовам.