-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Лабораторні меблі: стіл монтажний металевий, монтажний стіл для паяння і лудіння, стіл управління, шафа металева для інструментів
Закупівля здійснюється в рамках реалізації публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення ефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору». Співфінансується за кошти Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, з урахуванням вимог Рамкової угоди.
Завершена
1 716 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 580.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 580.00 UAH
Номер:
f5529fbb126a496081d0bb77e638bd01
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-03-000112
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2025 00:00
Період моніторингу:
03.11.2025 17:15 - 25.11.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.11.2025 № 45-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 03.11.2025 № 45-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-07-23-001449-a 23.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 14 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації зі змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливостей), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Старовижівського професійного ліцею (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.07.2025 без № (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію учасника-переможця Приватне акціонерне товариство «УХЛ-Маш» (далі – Учасник, переможець, ПрАТ «УХЛ-Маш»); вимогу Замовника про усунення невідповідностей у пропозиції учасника ПрАТ «УХЛ-Маш» та оприлюднені ПрАТ «УХЛ-Маш» документи на усунення таких невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.08.2025 № 45; повідомлення про намір укласти договір від 08.08.2025; Договір про закупівлю від 19.08.2025 № 33 (далі – Договір), укладений з ПрАТ «УХЛ-Маш» на суму 1 208 232,00 грн, додаткові угоди до Договору від 22.08.2025 №1 та від 16.10.2025 № 2; пояснення Замовника від 07.11.2025 та від 13.11.2025, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 04.11.2025 та від 10.11.2025.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на виконання вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Так, відповідно до норм пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
На виконання норм абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ № 382 від 02.04.2024) та вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, а саме підпункту 3 пункту 47 Особливостей: Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.
Відповідно до вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Приватним акціонерним товариством «УХЛ-Маш», як Переможцем, 11.08.2025 в електронній системі закупівель розміщено архівні файли «Інформаційна довідка Григор 31.07.2025.zip», «Інформаційна довідка Приходько 31.07.2025.zip» та «Інформаційна довідка УХЛ-МАШ 31.07.2025.zip». Проте, жодний з цих файлів не містить у своєму вкладенні інформації, що Григора Олександра Васильовича, керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
На запит Управління, розміщений в електронній системі закупівель 10.11.2025, Замовником надано пояснення та Інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 13.06.2025 Номер запиту: 1833801 та від 21.08.2025 Номер запиту: 1927455 з інформацією, що на Григора Олександра Васильовича за результатами пошуку не було знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією. Однак, це не спростовує факту, що Переможець процедури закупівлі ПрАТ «УХЛ-Маш» не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 3 пункту 47 Особливостей.
За інформацією Замовника станом на 13.11.2025 договір №33 від 19.08.2025 року виконаний: товар отриманий замовником в повному обсязі та оплачений.
Таким чином, Замовником в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ПрАТ «УХЛ-Маш» та укладено з ним договір від 19.08.2025 № 33, підписаний керівником постачальника Григором Олександром Васильовичем.
Період усунення порушень:
14.11.2025 17:00 - 29.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2025 17:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Західного офісу Державної аудиторської служби України у Волинській області стосовно встановлених порушень законодавства у сфері закупівель, а також з урахуванням вимог Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України за інструментом Ukraine Facility, повідомляємо наступне.
1. Встановлені у висновку порушення були проаналізовані та взяті до уваги. З метою їх недопущення в подальшому вжито низку заходів:
- проведено службову нараду із залученням відповідальних осіб за здійснення закупівель;
- заплановано навчання уповноважених осіб з публічних закупівель, зокрема шляхом участі в онлайн-семінарах, тренінгах та курсах підвищення кваліфікації, спрямованих на роз’яснення змін у законодавстві та практичних аспектів реалізації закупівель відповідно до вимог законодавства України та міжнародних зобов’язань;
- враховуючи виявлені недоліки, Замовником будуть вжиті відповідні заходи щодо недопущення таких порушень, під час здійснення нових закупівель.
2. Інформацію про вжиті заходи, а також відповідні підтверджуючі документи буде оприлюднено в електронній системі закупівель протягом 5 робочих днів з дати отримання Вашого висновку.
Дата публікації звіту:
20.11.2025 16:49
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
усунуто
Дата публікації:
26.11.2025 11:18
Запити/Пояснення
Номер:
dc9de9b0158e48d689494f17baa9b797
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.11.2025 12:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі лабораторних меблів: столів монтажних металевих (30 шт), монтажних столів для паяння і лудіння (2 шт), столу управління (1 шт), шафи металевої для інструментів (1 шт) за кодом ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-23-001449-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e446831c9ebf4abc9514097948b67742
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.11.2025 15:53
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу UA-M-2025-11-03-000112 процедури публічної закупівлі лабораторних меблів: столів монтажних металевих (30 шт), монтажних столів для паяння і лудіння (2 шт), столу управління (1 шт), шафи металевої для інструментів (1 шт) за кодом ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-23-001449-a) повідомляємо наступне:
1) Розмір бюджетного призначення відповідає розрахунку видатків до кошторису Старовижівського професійного ліцею на 2025 рік та погодженому і затвердженому Переліку обладнання, матеріалів та устаткування, які передбачається придбати Старовижівським професійним ліцеєм для реалізації публічного інвестиційного проекту з метою модернізації майстерень і лабораторій закладів професійної (професійно-технічної) освіти та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору у 2025 році, який надавався на розгляд Міністерству освіти і науки України (додається файл Додаток 1).
Очікувану вартість предмету закупівлі здійснено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 №275, зокрема здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах. Зокрема, очікувана вартість процедур закупівель була розрахована на підставі вартості зазначеної на веб-сайтах офіційних дистриб’юторів та виробників товару, що є предметом закупівлі (скріншоти цін додаються, Додаток 2).
Старовижівський професійний ліцей для створення навчально-практичного центру (далі НПЦ) сучасної професійної (професійно-технічної) освіти узгоджував з роботодавцями, а саме Приватним підприємством «ТМ-Електробудсервіс» та Ковельською філією №2 ПрАТ «Волиньобленерго» перелік необхідного обладнання, техніки, матеріалів, устаткування для вивчення і практичного використання в процесі навчання в НПЦ. Професія, за якою планується створення НПЦ: електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до встановлених/зареєстрованих діючих нормативних актів діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам).
2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на веб-сайті Старовижівського професійного ліцею у розділі Про нас/Офіційна інформація/Публічні кошти - Державні закупівлі. Посилання, яке доступне до перегляду: https://stproflicey.ukraina.org.ua/pro-nas/ofitsiyna-informatsiya/derzhavni-zakupivli
Номер:
682c6820dec34fdc81350fbb4a1eb3ba
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2025 10:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі лабораторних меблів: столів монтажних металевих (30 шт), монтажних столів для паяння і лудіння (2 шт), столу управління (1 шт), шафи металевої для інструментів (1 шт) за кодом ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-23-001449-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
На виконання норм абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024) та вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, а саме підпункту 3 пункту 47 Особливостей: Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.
Приватним акціонерним товариством «УХЛ-Маш», як Переможцем, розміщено 11.08.2025 в електронній системі закупівель архівні файли «Інформаційна довідка Григор 31.07.2025.zip», «Інформаційна довідка Приходько 31.07.2025.zip» та «Інформаційна довідка УХЛ-МАШ 31.07.2025.zip». Проте, жодний з цих файлів не містить у своєму вкладенні інформації, що Григора Олександра Васильовича, керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Замовнику надати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій щодо порушення вимог Абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024): Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, зокрема підпункту 3 пункту 47 Особливостей та уклав договір від 19.08.2025 № 33, підписаний керівником постачальника Григором Олександром Васильовичем.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
42e22b88ffef41b58f799118d877d2b1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.11.2025 16:43
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу UA-M-2025-11-03-000112 процедури публічної закупівлі лабораторних меблів: столів монтажних металевих (30 шт), монтажних столів для паяння і лудіння (2 шт), столу управління (1 шт), шафи металевої для інструментів (1 шт) за кодом ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-23-001449-a) повідомляємо наступне:
Згідно підпункту 3 пункту 47 Особливостей замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Зазначаємо, що вимога, передбачена підпунктом 3 пункту 47 Особливостей, стосується саме керівника учасника процедури закупівлі.
Відповідно до поданої тендерної пропозиції ПрАТ «УХЛ-МАШ» надало всі необхідні документи щодо Голови Правління підприємства, який є керівником учасника, а саме:
1. Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
2. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Документи щодо інших посадових осіб (у тому числі комерційного директора) не вимагались тендерною документацією і надавалися виключно з метою розширення інформації. Таким чином, вимоги тендерної документації виконано в повному обсязі, а положення підпункту 3 пункту 47 «Особливостей» не містить підстав, які б могли бути застосовані до ПрАТ «УХЛ-МАШ».
За нашим додатковим запитом ПрАТ «УХЛ-МАШ» надало сформовані інформаційні довідки щодо Григора Олександра Васильовича станом на 13.06.2025 та на 21.08.2025 року, які підтверджують відсутність корупційних або пов’язаних із корупцією правопорушень з боку Григора Олександра Васильовича. (довідки додаються).
Станом на 13.11.2025 року договір №33 від 19.08.2025 року виконаний: товар отриманий замовником в повному обсязі та оплачений.