• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Лабораторні меблі: стіл монтажний металевий, монтажний стіл для паяння і лудіння, стіл управління, шафа металева для інструментів

Закупівля здійснюється в рамках реалізації публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення ефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору». Співфінансується за кошти Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, з урахуванням вимог Рамкової угоди.

Завершена

1 716 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 580.00 UAH
Номер: f5529fbb126a496081d0bb77e638bd01
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-03-000112
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.11.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 03.11.2025 17:15 - 25.11.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.11.2025 № 45-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 03.11.2025 № 45-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-07-23-001449-a 23.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 842-54-35, o.o.ostapenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 14 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації зі змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливостей), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Старовижівського професійного ліцею (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.07.2025 без № (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію учасника-переможця Приватне акціонерне товариство «УХЛ-Маш» (далі – Учасник, переможець, ПрАТ «УХЛ-Маш»); вимогу Замовника про усунення невідповідностей у пропозиції учасника ПрАТ «УХЛ-Маш» та оприлюднені ПрАТ «УХЛ-Маш» документи на усунення таких невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.08.2025 № 45; повідомлення про намір укласти договір від 08.08.2025; Договір про закупівлю від 19.08.2025 № 33 (далі – Договір), укладений з ПрАТ «УХЛ-Маш» на суму 1 208 232,00 грн, додаткові угоди до Договору від 22.08.2025 №1 та від 16.10.2025 № 2; пояснення Замовника від 07.11.2025 та від 13.11.2025, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 04.11.2025 та від 10.11.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на виконання вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Так, відповідно до норм пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. На виконання норм абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ № 382 від 02.04.2024) та вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, а саме підпункту 3 пункту 47 Особливостей: Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. Відповідно до вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Приватним акціонерним товариством «УХЛ-Маш», як Переможцем, 11.08.2025 в електронній системі закупівель розміщено архівні файли «Інформаційна довідка Григор 31.07.2025.zip», «Інформаційна довідка Приходько 31.07.2025.zip» та «Інформаційна довідка УХЛ-МАШ 31.07.2025.zip». Проте, жодний з цих файлів не містить у своєму вкладенні інформації, що Григора Олександра Васильовича, керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. На запит Управління, розміщений в електронній системі закупівель 10.11.2025, Замовником надано пояснення та Інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 13.06.2025 Номер запиту: 1833801 та від 21.08.2025 Номер запиту: 1927455 з інформацією, що на Григора Олександра Васильовича за результатами пошуку не було знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією. Однак, це не спростовує факту, що Переможець процедури закупівлі ПрАТ «УХЛ-Маш» не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 3 пункту 47 Особливостей. За інформацією Замовника станом на 13.11.2025 договір №33 від 19.08.2025 року виконаний: товар отриманий замовником в повному обсязі та оплачений. Таким чином, Замовником в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ПрАТ «УХЛ-Маш» та укладено з ним договір від 19.08.2025 № 33, підписаний керівником постачальника Григором Олександром Васильовичем.
Період усунення порушень: 14.11.2025 17:00 - 29.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2025 17:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Західного офісу Державної аудиторської служби України у Волинській області стосовно встановлених порушень законодавства у сфері закупівель, а також з урахуванням вимог Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України за інструментом Ukraine Facility, повідомляємо наступне. 1. Встановлені у висновку порушення були проаналізовані та взяті до уваги. З метою їх недопущення в подальшому вжито низку заходів: - проведено службову нараду із залученням відповідальних осіб за здійснення закупівель; - заплановано навчання уповноважених осіб з публічних закупівель, зокрема шляхом участі в онлайн-семінарах, тренінгах та курсах підвищення кваліфікації, спрямованих на роз’яснення змін у законодавстві та практичних аспектів реалізації закупівель відповідно до вимог законодавства України та міжнародних зобов’язань; - враховуючи виявлені недоліки, Замовником будуть вжиті відповідні заходи щодо недопущення таких порушень, під час здійснення нових закупівель. 2. Інформацію про вжиті заходи, а також відповідні підтверджуючі документи буде оприлюднено в електронній системі закупівель протягом 5 робочих днів з дати отримання Вашого висновку.
Дата публікації звіту: 20.11.2025 16:49

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: усунуто
Дата публікації: 26.11.2025 11:18

Запити/Пояснення