• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт приміщень ліцею №1 імені Густава Олізара Коростишівської міської ради для створення сучасного освітнього простору за адресою: Житомирська область, м. Коростишів, вул. Шевченка, 39

Торги не відбулися

4 004 088.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 020.44 UAH
Номер: 5f2c5e4bdcfb44309fa02d798bcd2c80
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-18-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 18.08.2025 17:41 - 09.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 18.08.2025 № 78-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.08.2025 № 78-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2025-07-22-008096-a.Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, a.l.flora@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, частини 4 статті 23 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, пункту 5 Постанови № 668. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» установлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710 своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, укладання договору, в тому числі його відповідність вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Ліцею №1 імені Густава Олізара Коростишівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.07.2025 № 30, тендерна пропозиція учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» (далі – ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 18.08.2025 № 36, від 25.08.2025 № 35 та від 25.08.2025 № 37, вимога про усунення невідповідностей від 15.08.2025, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 25.08.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено ряд порушень, а саме: - в порушення вимог передбачених частиною 4 статті 23 Закону та абзацом 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника (Додаток № 1 «Технічне завдання») містить посилання на конкретну торгову марку та виробника (сатенгіпс) з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання; - в порушення вимог пункту 5 Постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі - Постанова № 668), у проєкті договору не вказано гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва; - в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в Додатку 5 до проєкту договору включено підставу зміни істотних умов договору про закупівлю, а саме, «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку», при тому, що предметом даної закупівлі є роботи, що не відносяться до будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» встановлено наступне. Відповідно до пунктів 1 та 6 розділу 3 тендерної документації, а також підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника передбачено умову, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, учасники повинні надати в складі пропозицій наступні документи, а саме: - договірну ціну; - пояснювальну записку; - локальний (- і) кошторис (- и); - відомість ресурсів до локальних кошторисів; - розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів та розрахунок адміністративних витрат; - зведений кошторисний розрахунок; - дефектний акт; - розрахунок прибутку; - розрахунок заробітної плати; - Календарний графік виконання робіт. Також, підпунктом 2.2 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника передбачено, що всі розцінки на послуги визначаються відповідно до діючих норм, стандартів та нормативів. Разом з тим, відповідно до абзацу 2 пункту 1.1 розділу І Кошторисних норм України в будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) визначено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Слід зазначити, що відповідно до річного плану закупівель на 2025 рік (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-P-2025-07-22-008522-a), закупівля капітального ремонту приміщень ліцею №1 імені Густава Олізара Коростишівської міської ради для створення сучасного освітнього простору за адресою: Житомирська область, м. Коростишів, вул. Шевченка, 39 здійснюється за кошти місцевого бюджету. В свою чергу, моніторингом встановлено, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» пояснювальної записки (файл «Кошторис»), адміністративні витрати у складі договірної ціни та прибуток розраховані за класом наслідків (відповідальності) – СС1, з урахуванням норм пунктів 4.38 та 4.39 Настанови та, застосуванням для розрахунку адміністративних витрат показника - 4,37, для розрахунку розміру кошторисного прибутку застосуванням показника - 8,33. Слід відмітити, що відповідно до пункту 4.38 розділу ІV Настанови визначено, що розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у додатку 25 цієї Настанови, і зазначається в графах 4 та 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 7 цієї Настанови), виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників). Пунктом 4.39 розділу ІV Настанови визначено, що в інвесторській кошторисній документації кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі рекомендованих показників, виражених у гривнях в розрахунку на одну людино-годину загальної кошторисної трудомісткості, які наведені в додатку 27 цієї Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників). Пунктом 5.17 розділу V Настанови встановлено імперативну умову, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 27 Настанови. При цьому, даний об’єкт будівництва, а саме, навчальний заклад, відповідно до підпункту 5.4.9 розділу 5 Закону України «Про оприбуткування прибутку підприємства», відноситься до об'єкту соціальної сфери, для якого згідно вимог Додатків № 25 та № 27 Настанови показник для розрахунку адміністративних витрат становить – 3,89, а показник для визначення розміру кошторисного прибутку становить – 7,65. Таким чином, застосування учасником ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» для розрахунку адміністративних витрат показника – 4,37 та для визначення розміру кошторисного прибутку показника – 8,33, не відповідає вимогам пунктів 4.38, 4.39 та 5.17 Настанови, а відтак вказаним учасником не дотримано вимоги підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника, що призвело до завищення ціни (договірної ціни) тендерної пропозиції, та як наслідок тендерна пропозиція ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» не відповідає іншим умовам щодо предмета закупівлі тендерної документації. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, Замовником 25.08.2025 надано пояснення, щодо зазначених порушень, яким підтверджено вказані порушення. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.08.2025 № 37 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ».
Період усунення порушень: 03.09.2025 16:58 - 18.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.09.2025 16:58

Запити/Пояснення