• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Столярні вироби (ЛОТ №1- Вікна металопластикові , підвіконня, відливи (зі встановленням), ЛОТ №2-Вікна металопластикові , підвіконня, відливи)

Завершена

2 672 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 725.00 UAH
Номер: fb7a66edb8f24a14a4d55c45c6e3500d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-18-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 18.08.2025 12:48 - 09.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.08.2025 №117-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 18.08.2025 №117-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-07-22-004205-a, 22.07.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, l.l.sosliuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Центральний склад» та ТОВ «ГЛОРІЯ-В» (за лотом № 1), ФОП Крижанівська Г.В. (за лотом № 2), своєчасності укладання договорів про закупівлю (за лотами № 1 та № 2), відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців (за лотами № 1 та № 2) – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вінницького національного технічного університету (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, звернення до Замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації та з вимогою про усунення порушення (UA-2025-07-22-004205-a.c1), відповідь та рішення Замовника, реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Центральний склад» (далі – ТОВ «Центральний склад») (за лотом № 1), рішення уповноваженої особи від 04.08.2025 (протокол № 352), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОРІЯ-В» (далі – ТОВ «ГЛОРІЯ-В») (за лотом № 1), рішення уповноваженої особи від 04.08.2025 (протокол № 353), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Крижанівська Ганна Володимирівна (далі – ФОП Крижанівська Г.В.) (за лотом № 2), рішення уповноваженої особи від 01.08.2025 (протокол № 351), договір від 19.08.2025 № 0406189 (за лотом № 1) та договір від 11.08.2025 № 0406172 (за лотом № 2) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 22.08.2025 через електронну систему закупівель. Пунктом 3 Особливостей № 1178 визначено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з абзацом 2 пункту 46 Особливостей № 1178 договір про закупівлю в електронній системі закупівель оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону. Вимогами пункту 10 частини першої статті 10 Закону встановлено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. За результатами моніторингу установлено, що Замовник із переможцем торгів ТОВ «ГЛОРІЯ-В» (за лотом № 1) уклав 19.08.2025 договір № 0406189 та оприлюднив його в електронній системі закупівель 25.08.2025, тобто на четвертий робочий день з дня його укладення, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 28.08.2025 16:43 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.08.2025 16:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо недопущення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — № UA-2025-07-22-004205, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть
Дата публікації звіту: 01.09.2025 14:09

Запити/Пояснення