-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Столярні вироби (ЛОТ №1- Вікна металопластикові , підвіконня, відливи (зі встановленням), ЛОТ №2-Вікна металопластикові , підвіконня, відливи)
Завершена
2 672 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 725.00 UAH
мін. крок: 0% або 725.00 UAH
Номер:
fb7a66edb8f24a14a4d55c45c6e3500d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-18-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
18.08.2025 12:48 - 09.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.08.2025 №117-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.08.2025 №117-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-07-22-004205-a, 22.07.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Центральний склад» та ТОВ «ГЛОРІЯ-В» (за лотом № 1), ФОП Крижанівська Г.В. (за лотом № 2), своєчасності укладання договорів про закупівлю (за лотами № 1 та № 2), відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців (за лотами № 1 та № 2) – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вінницького національного технічного університету (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, звернення до Замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації та з вимогою про усунення порушення (UA-2025-07-22-004205-a.c1), відповідь та рішення Замовника, реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Центральний склад» (далі – ТОВ «Центральний склад») (за лотом № 1), рішення уповноваженої особи від 04.08.2025 (протокол № 352), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОРІЯ-В» (далі – ТОВ «ГЛОРІЯ-В») (за лотом № 1), рішення уповноваженої особи від 04.08.2025 (протокол № 353), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Крижанівська Ганна Володимирівна (далі – ФОП Крижанівська Г.В.) (за лотом № 2), рішення уповноваженої особи від 01.08.2025 (протокол № 351), договір від 19.08.2025 № 0406189 (за лотом № 1) та договір від 11.08.2025 № 0406172 (за лотом № 2) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 22.08.2025 через електронну систему закупівель.
Пунктом 3 Особливостей № 1178 визначено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з абзацом 2 пункту 46 Особливостей № 1178 договір про закупівлю в електронній системі закупівель оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.
Вимогами пункту 10 частини першої статті 10 Закону встановлено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник із переможцем торгів ТОВ «ГЛОРІЯ-В» (за лотом № 1) уклав 19.08.2025 договір № 0406189 та оприлюднив його в електронній системі закупівель 25.08.2025, тобто на четвертий робочий день з дня його укладення, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
28.08.2025 16:43 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2025 16:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо недопущення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — № UA-2025-07-22-004205, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть
Дата публікації звіту:
01.09.2025 14:09
Запити/Пояснення
Номер:
a9d67ad192764767b424d186f2ce4592
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.08.2025 17:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі столярних виробів (лот № 1 – Вікна металопластикові, підвіконня, відливи (зі встановленням), лот № 2 – Вікна металопластикові, підвіконня, відливи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-22-004205-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Яким чином учасником ТОВ «Глорія-В», як переможцем торгів за лотом № 1, виконано вимоги пункту 3 додатку 2 до тендерної документації щодо надання розрахунку цінової пропозиції за формою відповідно до додатка 2.1 до тендерної документації, оскільки у ціновій пропозиції, наданій вказаним учасником (файл «Цінова пропозиція (3).docx») у графах «Найменування товару» та «ГОСТ, ДСТУ, ТУ» за позиціями 1-14 зазначена інформація «Вікно» (відповідних розмірів) із посиланням на ДСТУ ЕN 14351-1:2020, тоді як тендерною документацією та оголошенням про відкриті торги визначено предмет закупівлі за лотом 1 «Вікна металопластикові, підвіконня, відливи (зі встановленням)», технічні та якісні характеристики якого мають відповідати ДСТУ EN 14351-1:2020, ДСТУ EN 1279-1:2022 (EN 1279-1:2018), ДСТУ Б В.2.7-130:2007, ДСТУ Б В.2.7-242:2010, ДСТУ-Н Б В.2.6-146:2010, ДБН В.1.2-2:2006?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3f48b45bd5dc43a09d79ee42c2eaa4f2
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
22.08.2025 13:32
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
«У відповідь на запит Держаудитслужби України від 21.08.2025 17:32 по закупівлі «Столярні вироби (ЛОТ №1- Вікна металопластикові , підвіконня, відливи (зі встановленням), ЛОТ №2-Вікна металопластикові, підвіконня, відливи)», код 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника із застосування відкритих торгів з Особливостями (№ закупівлі UA-2025-07-22-004205-a) на суму 2 672 500,00 грн. з ПДВ (У тому числі за ЛОТом №1 - 2 600 000,00грн. з ПДВ , за ЛОТом №2 -72 500,00 грн. з ПДВ.)
Відповідно до питання запиту:
1 Стосовно надання інформації та розрахунків з підтвердними документами, відділом матеріально технічного постачання ВНТУ було розіслано запити потенційним Учасникам на отримання цінових пропозицій, підтвердні документи (цінові пропозиції), листування з учасниками ринку (запити) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості надаємо у вигляді додатків до цього протоколу.
2 Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення https://vntu.edu.ua/purchaselist2025.
3 Учасником ТОВ «Глорія-В», як переможцем торгів за лотом № 1, виконано вимоги пункту 3 додатку 2 до тендерної документації щодо надання розрахунку цінової пропозиції за формою відповідно до додатка 2.1 до тендерної документації, оскільки у ціновій пропозиції, наданій Переможцем (файл «Цінова пропозиція (3).docx») міститься перелік позицій із зазначенням розмірних характеристик та підтвердженням відповідності продукції вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020. Крім того, у наданій технічній специфікації (документ Учасника від 29 липня 2025 11:08 «Технічне завдання (лот № 1).docx») Учасником підтверджено відповідність продукції іншим вимогам тендерної документації, а саме:- ДСТУ EN 1279-1:2022 (EN 1279-1:2018),- ДСТУ Б В.2.7-130:2007,- ДСТУ Б В.2.7-242:2010,- ДСТУ-Н Б В.2.6-146:2010,- ДБН В.1.2-2:2006. Таким чином, вимоги Замовника було виконано належним чином:
- форма розрахунку цінової пропозиції подана відповідно до Додатку 2.1,
- зазначення у таблиці лише ДСТУ EN 14351-1:2020 не свідчить про невідповідність, оскільки інші стандарти підтверджені в технічній специфікації.
Таким чином, за результатами розгляду тендерної пропозиції по лоту 1 Замовник не мав правових підстав для її відхилення, а визначення переможця відбулося у повній відповідності до Закону та постанови КМУ № 1178