• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Навчальне обладнання для модернізації лабораторії з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування»

Завершена

278 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 391.00 UAH
Номер: fb9dc94afcee4d14848ff9e7cbdfa0d9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-04-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.08.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 04.08.2025 16:12 - 26.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.08.2025 Одеса № 156 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.08.2025. В. о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 04.08.2025 № 156 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 7 UA-2025-07-21-009897-a 21.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 215-72-07, laraodesa@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 21 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного навчального закладу «Арцизький професійний аграрний ліцей» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.07.2025, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.07.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.07.2025, договір від 12.08.2025 № 98, пояснення та документи Замовника, надані 11.08.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III Інструкції з підготовки тендерних пропозицій ТД учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4). Також, Замовником зазначено, що тендерна пропозиція, яка не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та/або іншим вимогам щодо предмету закупівлі. У Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД, Замовником визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема столу монтажного промислового 1200*800 СМП 21 Т*, глибина якого повинна складати 700 мм. У пункті 11 Додатка 8 «Перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовник зазначив, що учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (у вигляді підписаного Додатку 4). Учасник ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі надав лист від 28.05.2025 № 05 з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf»), в якому зазначив характеристики столу монтажного промислового 1200*800 СМП 21 Т*, зокрема: глибину 800 мм, що не відповідає глибині цієї моделі столу, зазначеній у Додатку 4 до ТД Замовника. Крім того, учасником процедури закупівлі ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції надано порівняльну таблицю технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі від 28.07.2025 № 06 (файл «порівняльна таблиця.pdf»), у пункті 2 якої зазначено найменування товару, виробник та технічні характеристики товару, що пропонується, а саме: стіл монтажний Вim 401 (виробник ТОВ «ЛІТПОЛ УКРАЇНА») глибина столу монтажного 800 мм, що також не відповідає вимогам встановленим Замовником у Додатку 4 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 07.08.2025 щодо надання пояснення з зазначеного питання, Замовником 11.08.2025 надано пояснення, у якому зазначено: «…Учасником процедури закупівлі запропоновано товари, які визначені Замовником як взірцеві для постачання, в тому числі Стіл монтажний промисловий 1200*800 СМП 21 Т. Оскільки тендерною документацією вимагається саме дана модель столу або еквівалент, запропонований ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА» стіл відповідає потребі та вимогам Замовника. Зокрема зазначення розміру 700 для Столу монтажного промислового 1200*800 СМП 21 Т, є технічною помилкою при внесення тексту до умов тендерної документації. Звертаємо увагу, що оскільки документація вказує саме на стіл СМП 21 Т, що має габарити 1200*800 а також на характеристики для запропонованих еквівалентів з габаритами 1200*700, то до розгляду Замовник повинен приймати обидва варіанти запропонованих столів. Оскільки запропонований товар відповідає фактичній потребі та вимогам вказаним у тендерній документації – підстави для відхилення пропозиції ТОВ відсутні.». Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки Замовником у ТД чітко визначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надається учасником у відповідності до вимог до предмета закупівлі, установлених тендерною документацією у вигляді підписаного Додатка 4, у якому, зокрема, глибина столу монтажного промислового 1200*800 СМП 21 Т*визначена у розмірі 700 мм, а у наданому учасником ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції листі від 28.05.2025 № 05 (файл «технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf») та порівняльній таблиці від 28.07.2025 № 06 (файл «порівняльна таблиця.pdf») зазначено глибину цієї моделі столу у розмірі 800 мм, що не відповідає вимогам Замовника, встановленим у Додатку 4 та пункті 11 Додатку 8 до ТД. Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА» як таку, що не відповідає технічним вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень: 21.08.2025 16:56 - 05.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.08.2025 16:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про результати моніторингу закупівлі від 21.08.2025р. сторонами розірвано Договір №98, відповідна інформація та документи оприлюднені в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту: 25.08.2025 16:14

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 28.08.2025 09:45

Запити/Пояснення