-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
Завершена
1 732 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 661.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 661.40 UAH
Номер:
807887ba879a4649aff5b032913c8f0f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2018-11-18-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.01.2019 00:00
Період моніторингу:
28.01.2019 15:00 - 19.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
Від 28.01.2019 № 2
м.Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління І.БЄЛІК
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-05-001540-c 05.10.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час укладання та виконання договору про закупівлю встановлено недотримання норм частини другої статті 32 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині своєчасності укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план, додаток до річного плану замовника на 2018 рік та зміни до них, повідомлення про намір укласти договір, договір на постачання природного газу № 100г від 19.11.2018, пояснення, отримані від замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі під час укладання та виконання договору про закупівлю встановлено наступне:
Відповідно до частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Так, рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів прийнято комітетом з тендерних торгів Замовника 25.10.2018 та оформлено Протоколом б/н від 25.10.2018 засідання комітету з тендерних торгів Замовника, який підписано всіма його членами і оприлюднено в електронній системі закупівель 25.10.2018.
Договір на постачання природного газу № 100г з переможцем торгів Замовником укладено 19.11.2018, що перевищує строк укладання договору про закупівлю, визначений частиною другою статті 32 Закону.
Отже, на порушення частини другої статті 32 Закону Замовником укладено договір про закупівлю у термін, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Під час моніторингу закупівлі через електронну систему закупівель 29.01.2019 здійснено запит до Замовника про надання пояснень, з яких підстав договір про постачання природного газу укладено з учасником, який визнаний переможцем торгів, не у відповідності до вимог частини другої статті 32 Закону
Замовник у поясненні від 29.01.2019 не надав ґрунтовних пояснень щодо перевищення строку укладання договору про закупівлю встановленого частиною другою статті 32 Закону.
Відповідно до частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону.
Період усунення порушень:
01.02.2019 15:11 - 16.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
01.02.2019 15:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Східний офіс Держаудитслужби (Донецька обл.)
На Ваш Запит про надання пояснень від 01.02.2019 року - З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Тендерний комітет КЛПЗ «Слов’янська ЦРЛ» повідомляє наступне:
1. КЛПЗ «Слов’янська ЦРЛ» аби уникнути заборгованості за споживчий природний газ перед ПАТ « Укртранс газ» Краматорського ЛВУМГ Філії УМГ «Харківтрансгаз», яка надає послугу транспортування природного газу та ПАТ « Донецькоблгаз» Слов’янського УГГ за послугу розподілу природного газу, який не однократно присилав повідомлення про відключення газорозподільної системи (скановані копії попереджень додаються), яка відноситься до КЛПЗ « Слов’янська ЦРЛ» та уникнути відключення природного газу, що могло призвести до зупинення діяльності лікарні, тендерний комітет підписав договір на співпрацю з постачальником ТОВ « УКР ГАЗ РЕСУРС» , який став переможцем в процедурі відкритих торгів.
2. КЛПЗ «Слов’янська ЦРЛ» немає можливості усунути виявлені порушення, так як КЛПЗ «Слов’янська ЦРЛ» сплатила за споживчий природний газ у листопаді і грудні місяці ТОВ « УКР ГАЗ РЕСУРС» згідно АКТУ прийому –передачі природного газу № УГР000000688 від 14.12.2018р. та № УГР 00000750 від 20.12.2018р. (сканована копія акту додається). Платіжне доручення № 507 від 21.12.2018 і № 500 від 21.12.2018. (скановані копії платіжних доручень додаються).
3. Аби уникнути заборгованості за споживчий газ у січні місяці 2019р. було продовжено дію договору №100г з ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС» на строк достатній для проведення закупівель ДУ №2 від 28.12.2018р. та ДУ № 3 від 06.02.2019р. (скановані копії угод додаються) для сплати заборгованості за споживчий газ у січні місяці 2019р.
Тендерний комітет КЛПЗ «Слов’янська ЦРЛ»
Дата публікації звіту:
06.02.2019 11:07
Рішення про призначення перевірки
Номер:
2508b3b1bc0047efb4a6de56a19938d2
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-03-18-000002
Дата створення:
18.03.2019 14:41
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 18.03.2019 № 16
Маріуполь
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини одинадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), абз.4 п.4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами від 01.08.2013 №631 (у редакції затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2018 №659.
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 19 березня 2019 року та провести протягом 4 робочих днів перевірку закупівлі UA-2018-10-05-001540-с, здійсненої Комунальним лікувально -профілактичним закладом «Словя’нська центральна районна лікарня».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівлі, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі: Бєлкіна Наталія Володимирівна – заступника начальника – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області; Трубачова Людмила Олексіївна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області.
Начальник управління І.БЄЛІК
Запити/Пояснення
Номер:
c16d6a1c145a40fa862b733e0528e5be
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.01.2019 11:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.02.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-05-001540-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), постала потреба в отриманні пояснення з питання.
1. З яких підстав договір про постачання природного газу укладено з учасником, який визнаний переможцем торгів, не у відповідності до вимог частини другої статті 32 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Номер:
d3251ee0857c478c9cd80393bbf80882
Назва:
ВІДПОВІДЬ НА ЗВЕРНЕННЯ від 29.01.2019р.
Дата опублікування:
30.01.2019 08:55
Опис:
Східний офіс Держаудитслужби (Донецька обл.)
На Ваш Запит про надання пояснень від 29.01.2019 року - З яких підстав договір про постачання природного газу укладено з учасником, який визнаний переможцем торгів, не у відповідності до вимог частини другої статті 32 Закону?
Тендерний комітет КЛПЗ «Слов’янська ЦРЛ» повідомляє наступне:
1. 09.11.2018року ( час 13:35) на електронну адресу slav_crb@ukr.net ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" вислало проект договору для ознайомлення і додатково прописало в тексті пошти супроводжуючій текст:
«Добрый день! Во вложении ваш проект договора с заполненными нашими реквизитами. «Перед подписанием от вас нужен Акт сверки взаиморасчетов с ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" либо справка от них об отсутствии задолженности на дату подписания. Без справки/Акта мы не сможем подписать т.к. это нарушение условий лицензионного соглашения. Вам нужно как можно быстрее заключить с УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП доп соглашение о расторжении договора и получить справку/Акт.
После подписания с нами договора в течении 2-3 дней мы сможем завести лимиты.»
2. Щоб виконати дані вимоги ТОВ « УКР ГАЗ РЕСУРС » 09.11.2018 року ми попередили ТОВ «Укртранссервіс – Груп» в телефонному режимі про надання з їх сторони Листа про відсутність заборгованості для ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС». Але на дану дату лікарня мала заборгованість перед ТОВ « УКРТРАНССЕРВІСГРУП» в сумі 122739,12грн. згідно рахунку /акту № 425 від 31.10.2018р., сканована копія акту додається.
Ця заборгованість була погашена 14.11.2018 року, платіжне доручення № 449 від 13.11.2018р.,
сканована копія Доручення додається.
3. На підставі вище зазначеного 14.11.2018 року ( зараховано час 13:27, відправлено час 14:48) електронною поштою було направлено лист від ТОВ «УКРТРАНССЕРВІСГРУП» № 2990/18 від 14.11.2018року для ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС» , сканована копія листа додається.
4. 15.11.2018 року ( час 17:25) ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС» електронною поштою було вислано сканований Договір № 100г з підписом директора Денисович В.В. і мокрою печаткою для підпису головним лікарем КЛПЗ «Слов’янська ЦРЛ».
5. 16.11.2018 року договір № 100г був підписаний головний лікарем КЛПЗ
« Слов’янська ЦРЛ». 19.11.2018 року підписаний Учасником і Замовником договір № 100г був завантажений на сайт закупівель і процедура торгів була завершена.
Тендерний комітет КЛПЗ «Слов’янська ЦРЛ»