-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі пожежного депо (літ. А-2) 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Дем'янчука С. академіка, буд. 18 (зовнішнє опорядження фасадів, ремонт частини приміщень)» - коригування
Завершена
15 486 000.36
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 77 430.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 77 430.00 UAH
Номер:
a33357f1c3b64b26a89de7fec3a1ed59
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-19-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
19.08.2025 11:09 - 10.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2025 Київ № 216
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2025-07-18-010442-a 18.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерної ТОВ «Буд Сіті Рівне» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення пункту 3 Особливостей та пункту 5, 84 Загальних умов.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання Замовником вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 3 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 18.07.2025 № 59 зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Буд Сіті Рівне» (далі – ТОВ «Буд Сіті Рівне»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.08.2025 № 87, вимогу про усунення невідповідностей до 07.08.2025, повідомлення про намір укласти договір від 07.08.2025, договір про закупівлю робіт від 20.08.2025 № 296/2025 на суму 12 999 051,96 грн з ПДВ (далі – Договір), Додаткова угода № 1 від 22.08.2025 до Договору пояснення (інформацію, документи) Замовника, отримані 22.08.2025 та 04.09.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
1) Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Підпунктом 2.4 пункту 2 додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлено: на підтвердження обов’язкової наявності у штаті Учасника (наявність трудових відносин) персоналу у складі, зокрема:
- головний інженер (документ про проходження навчань з наступних ПНАОП: зокрема, НПАОП 45.2-1.02-90);
- виконавець робіт (документ про проходження навчань з наступних ПНАОП: НПАОП 45.2-1.02-90);
Учасник ТОВ «Буд Сіті Рівне» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 07.08.2025
вих № 3 (далі – Довідка про працівників), в якій в пунктах 2, 3, 5 та 6 зазначив виконавцями робіт Ющук О.А., Ярмолюк Р.П., Черняк А.М. та Ільчук О.В.
Водночас учасник ТОВ «Буд Сіті Рівне» в електронній системі закупівель документи щодо проходження головним інженером та зазначеними вище виконавцями робіт навчання з НПАОП 45.2-1.02-90, як визначено у підпункті 2.4 пункту 2 додатку 4 до тендерної документації, не надав.
При цьому, відповідно до пункту 1 розділу Будівництво (код КВЕД 45) Покажчика нормативно-правових актів з охорони праці станом на 15 травня 2024 року, затвердженого Наказом Державної служби України з питань праці від 15.05.2024 № 74 нормативно-правовий акт НПАОП 45.2-1.02-90 є чинним, отже вимога є діючою.
На запит Держаудитслужби Замовник в електронній системі закупівель 04.09.2025 повідомив, що: «НПАОП 45.2-1.02-90 («Правила з охорони праці при будівництві та ремонті об'єктів житлово-комунального господарства») застаріли і не є чинними. ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ПРАЦІ НАКАЗ від 14.08.2023 № 177 «Про затвердження Покажчика нормативно-правових актів з охорони праці» втратив чинність на підставі Наказу Державної служби України з питань праці від 05.02.2024 №23.
Оскільки, встановлювати протизаконні вимоги у тендерній документації не можна, це забороняється Законом України «Про публічні закупівлі» та законодавство чітко забороняє вимагати від учасників подання документів, які не передбачені законодавством, або встановлювати дискримінаційні технічні вимоги, уповноважена особа розглядала подані документи з урахуванням всіх норм і вимог в цілому.».
Вищезазначене пояснення не спростовує факт порушення вимог пункту 43 Особливостей в частині не виявлення зазначених невідповідностей Замовником та не розміщення в електронній системі закупівель у повідомленні з вимогою про усунення учасником ТОВ «Буд Сіті Рівне» інформації про усунення зазначеної невідповідності.
Підпунктом 2.5 пункту 2 додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлена обов’язкова наявність у керівника підприємства навчань по наступних НПАОП, зокрема, НПАОП 0.00-6.03-93 (надати підтверджуючі документи про проходження навчань).
На виконання підпункту 2.5 пункту 2 додатку 4 до тендерної документації ТОВ «Буд Сіті Рівне» 07.08.2025 у складі своєї тендерної пропозиції в електронній системі у пункті 1 Довідки про працівників, зазначив директора Соловей О.Г.
Крім того 02.08.2025 ТОВ «Буд Сіті Рівне» розмістило посвідчення № 1182-27-а-24 з охорони праці на директора підприємства Мосягіну О.Г. (згідно розміщеного 02.08.2025 свідоцтва про шлюб від 25.05.2024 серія І-ГЮ № 225113 - Соловей О.Г.), у якому відсутня інформація щодо проходження керівником підприємства навчання з НПАОП 0.00-6.03-93.
При цьому інших документів, щодо підтвердження проходження керівником підприємства ТОВ «Буд Сіті Рівне» навчання з НПАОП 0.00-6.03-93 ТОВ «Буд Сіті Рівне» не надало.
На запит Держаудитслужби Замовник в електронній системі закупівель 04.09.2025 повідомив, що: «Оскільки в складі пропозиції надано файл «Посвідчення з охорони праці.pdf» що підтверджує проходження навчання директором ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ» навчання з питань охорони праці, підтверджуючі документи про проходження навчання надано. Конкретної форми чи назви документа не вимагалося від учасників.».
Це пояснення не спростовує факт порушення вимог пункту 43 Особливостей в частині не виявлення зазначених невідповідностей Замовником та не розміщення в електронній системі закупівель у повідомленні з вимогою про усунення учасником ТОВ «Буд Сіті Рівне» інформації про усунення зазначеної невідповідності.
Відповідно до пункту 7 додатку 2 до тендерної документації у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, учасник надає розрахункові кошторисні документи відповідно до технічних вимог, зокрема, графік виконання робіт, кінцевий термін виконання робіт 31.10.2025.
Однак, ТОВ «Буд Сіті Рівне» у складі своєї тендерної пропозиції в електронній системі закупівель не розмістило графік виконання робіт, кінцевий термін виконання робіт 31.10.2025, як визначено пунктом 7 додатку 2 до тендерної документації.
На запит Держаудитслужби Замовник в електронній системі закупівель 04.09.2025 повідомив, що: «Учасником у складі пропозиції надано погоджений проект Договору (файл ТД_Дод_5_Проект Договору pdf»), де Додаток №6 «Календарний графік робіт» погоджений учасником.
23 сторінка проекту Договору містить інформацію про те, що при підписанні основного договору він може бути зміненим (без зміни істотних умов договору), про що Учасник надав згоду власним підписом та печаткою.
Календарний графік виконання робіт конкретизує зобов'язання Підрядника щодо строків виконання робіт. Оскільки для вирішення розбіжностей щодо строків та календарного графіка будівництва, необхідно провести переговори з замовником з метою досягнення взаємоприйнятного рішення, яке б враховувало як можливості підрядника, так і вимоги бюджетного процесу у складі пропозиції надано погоджені терміни 2025-2026 роки без конкретизації.
При підписанні основного договору, досягнуто домовленостей між сторонами по всіх етапах та досягнуто згоди. Договір виконується відповідно до всіх досягнутих умов.»
При цьому, в електронній системі закупівель учасник ТОВ «Буд Сіті Рівне» розмістив проект договору з додатками, зокрема додаток № 6 «Календарний графік робіт» не містить ні найменування робіт ні конкретної дати їх виконання.
Зазначене пояснення не спростовує факт порушення вимог пункту 43 Особливостей в частині не виявлення зазначених невідповідностей Замовником та не розміщення в електронній системі закупівель у повідомленні з вимогою про усунення учасником ТОВ «Буд Сіті Рівне» інформації про усунення зазначеної невідповідності.
Також, пунктом 12 додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на приміщення, зареєстрована в Державній службі України з надзвичайних ситуацій (також передбачено можливість подання у складі тендерної пропозиції ліцензії та декларації відповідності МТБ субпідрядної організації, яка виконуватиме роботи протипожежного призначення).
Відповідно до відомостей обсягу робіт (додаток 2 до тендерної документації), під час виконання робіт передбачено влаштування комплексу систем протипожежного захисту по об'єкту, що включає монтаж системи пожежної сигналізації, монтаж системи керування евакуюванням, монтаж кабельної продукції та пусконалагоджування (налагодження систем пожежогасіння, димовиведення і ОПС).
При цьому, монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень входить до Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852.
Однак, учасником ТОВ «Буд Сіті Рівне» у складі тендерної пропозиції в електронній системі закупівель ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не надано.
На запит Держаудитслужби Замовник в електронній системі закупівель 04.09.2025 повідомив, що: «Законодавство України про публічні закупівлі (Закон № 922-VIII) передбачає обов'язкове зазначення інформації про субпідрядника або співвиконавця в тендерній документації, якщо він залучається в обсязі не менше 20% вартості договору про закупівлю робіт або послуг. Така вимога стосується випадків, коли субпідрядник залучається для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, таким як наявність матеріально-технічної бази або працівників відповідної кваліфікації. Якщо обсяг залучення субпідрядника менше 20%, то інформація про нього не надається.
Учасником надано довідку про не залучення до надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення в обсязі більше/менше 20% субпідрядної організації, а від так інформація про субпідрядника та підтвердження його кваліфікаційних вимог не вимагалася Замовником.»
Однак пояснення не спростовує факт порушення вимог пункту 43 Особливостей в частині не виявлення зазначених невідповідностей Замовником та не розміщення в електронній системі закупівель у повідомленні з вимогою про усунення учасником ТОВ «Буд Сіті Рівне» інформації про усунення зазначеної невідповідності.
2) Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови).
Загальні умови є обов`язковими для врахування під час укладання та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника.
Пунктом 5 розділу «Укладення договору підряду» Загальних умов передбачені істотні умови договору підряду, зокрема, джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об`єкта).
Відповідно пункту 83 Загальних умов фінансування робіт (будівництва об`єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід’ємною частиною договору підряду.
План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об’єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
Відповідно пункту 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Щомісячний розподіл коштів для перехідних об’єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо.
Проте, на порушення вимог пункту 84 Загальних умов план фінансування, що є додатком № 7 до Договору, не складено на поточний рік за місяцями та у ньому не визначено джерела та напрями фінансування (види витрат).
На запит Держаудитслужби Замовник 22.08.2025 повідомив, що: «Додатковою угодою № 1 від 22.08.2025 року було внесено зміни до договору про закупівлю робіт від 20.08.2025 №296/2025 з урахуванням вимог пункту 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668».
Таким чином, Замовником укладено Договір з порушенням норм встановлених пунктом 5, 84 Загальних умов, відповідно чим порушено вимоги пункту 3 Особливостей.
Також Замовник в електронній системі закупівель 22.08.2025 оприлюднив Додаткову угоду № 1 від 22.08.2025 до Договору, якою виклав Додаток № 7 «План фінансування» до Договору в новій редакції.
Період усунення порушень:
10.09.2025 17:34 - 25.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2025 17:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, після розгляду висновку Державної аудиторської служби України, ID моніторингу: UA-M-2025-08-19-000050, по об’єкту закупівлі: «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі пожежного депо (літ. А-2) 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Дем'янчука С. академіка, буд. 18 (зовнішнє опорядження фасадів, ремонт частини приміщень)» - коригування, уповноваженою особою 3 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівненській області здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме: проведено додаткове навчання у сфері здійснення публічних закупівель, додатково вивчено Закон України «Про публічні закупівлі», Постанову КМУ від 12.10.2022 № 1178 Особливості (із змінами й доповненнями) та Постанову Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями).
Додаток: Копія наказу 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області (по особовому складу) від 16.09.2025 № 205-НК/62 «Про кадрові питання» на 2 арк. в 1 прим.
Дата публікації звіту:
16.09.2025 17:58
Запити/Пояснення
Номер:
8702b02f2d4c42eda45e636b248141f1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.08.2025 17:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі пожежного депо (літ. А-2) 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Дем'янчука С. академіка, буд. 18 (зовнішнє опорядження фасадів, ремонт частини приміщень)» - коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-18-010442-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та відповідних документів з наступних питань, а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
3. Інформації, пояснень щодо підстав невідповідності плану фінансування будівництва (Додаток № 7 до Договору про закупівлю робіт від 20.08.2025 №296/2025) пункту 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, в частині не складення плану фінансування на поточний рік за місяцями, не визначення джерел та напрямів фінансування (видів витрат).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
86bd5f6e39fc4cfc8c5d121d5061e2b1
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
22.08.2025 18:30
Опис:
3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області проведена закупівля «код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі пожежного депо (літ. А-2) 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Дем'янчука С. академіка, буд. 18 (зовнішнє опорядження фасадів, ремонт частини приміщень)» - коригування).
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа Державної аудиторської служби України, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2025-07-18-010442-a Державною аудиторською службою України було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2025-08-19-000050.
21.08.2025 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі.
Надаємо пояснення згідно вимог моніторингу, а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення 1:
Пункт 14 Особливостей визначає, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснено у порядку визначеному Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами) та згідно Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад на території України №281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та на підставі проектно-кошторисної документації за робочим проектом.
Проектно-кошторисна документація, розроблена спеціалізованою організацією ПП «РІВАРТ-ПРОЕКТ», яка має відповідні ліцензії на проектування будівельних робіт, відповідно до вимог ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва/проектування.
Технічне завдання, яке є невід’ємною частиною тендерної документації, сформоване відповідно до потреб замовника та вимог до предмета закупівлі.
Відомість обсягів робіт, складена на підставі огляду об'єкта та території, що підлягає ремонту і оновленню.
Експертний звіт, наданий ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» від 31.07.2025р. № 31/1619-07/25, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
Очікувана вартість закупівлі обрахована на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, бюджетних призначень на закупівлю та з урахуванням витрат Замовника що здійснені на оплату послуг авторського та технічного нагляду.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення 2:
На виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, що визначена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами) згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта розміщена на офіційному сайті установи.
Посилання на офіційний сайт https://rv.dsns.gov.ua/upload/2/4/4/9/8/5/5/obgruntuvannia-1.pdf
3. Інформації, пояснень щодо підстав невідповідності плану фінансування будівництва (Додаток № 7 до Договору про закупівлю робіт від 20.08.2025 №296/2025) пункту 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, в частині не складення плану фінансування на поточний рік за місяцями, не визначення джерел та напрямів фінансування (видів витрат).
Пояснення 3:
3. Додатковою угодою № 1 від 22.08.2025 року було внесено зміни до договору про закупівлю робіт від 20.08.2025 №296/2025 з урахуванням вимог пункту 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668.
Разом з тим звертаємо увагу, що розділом Х «ФІНАНСУВАННЯ РОБІТ (БУДІВНИЦТВА ОБ`ЄКТА» Договору № 269/2025 від 20.08.2025 року пункту 10.1. Фінансування робіт (капітальний ремонт об'єкта) здійснюється повністю за рахунок державних коштів. Зобов'язання Сторін щодо фінансування визначаються положеннями Загальних умов та узгодженого Сторонами плану фінансування будівництва. Пунктом 10.2 Договору передбачено, що Замовник має право уточнити план фінансування протягом поточного року у разі внесення змін у строки виконання робіт (будівництва об'єкта), прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт, а також із урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Одночасно із уточненням плану фінансування Сторони (вразі необхідності) вносять зміни в інші умови Договору.
Додаток: Проектно-кошторисна документація – на 67 арк. в 1 прим. Технічне завдання – на 36 арк. в 1 прим.
Відомість обсягів робіт – на 14 арк. в 1 прим.
Експертний звіт – на 4 арк. в 1 прим.
Додаткова угода №1 – на 3 арк. в 1 прим.
Номер:
f0de2357baf44421a8939ad69a9047cd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.09.2025 14:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «45450000-6 Інші
завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі пожежного депо
(літ. А-2) 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області за адресою:
Рівненська область, м. Рівне, вул. Дем'янчука С. академіка, буд. 18 (зовнішнє
опорядження фасадів, ремонт частини приміщень)» - коригування»
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2025-07-18-010442-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону
України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в
Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу
України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого
2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та
відповідних документів з наступних питань, а саме:
1. Яким чином учасником товариством з обмеженою відповідальністю
«БУД СІТІ РІВНЕ» (далі – Учасник) виконано вимогу пункту 1 додатку 3 до
тендерної документації, в частині зазначення в ціновій пропозиції за формою,
наведеною в додатку 1 до тендерної документації контактного телефона
учасника.
2. Яким чином Учасником виконано вимогу підпункту 1.2. пункту 1
додатку 4 до тендерної документації в частині надання сканкопій первинних
документів, що свідчать про виконання аналогічного договору, відкритих для
загального доступу, як визначено у пункті 1 розділу 3 тендерної документації.
3. Яким чином Учасником виконано вимогу підпункту 2.4 пункту 2
додатку 4 до тендерної документації:
в частині надання посадової інструкції відповідального за контроль якості
будівельних робіт;
в частині підтвердження обов’язкової наявності у штаті інженера з
охорони праці та надання його посвідчення, виданого відповідним органом із
сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони
праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового,
посвідчення та протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони
праці, пожежної безпеки, електробезпеки (група допуску з електробезпеки не
нижче ІV);
в частині наявності документа щодо проходження головним інженером та
виконавцем робіт навчання з НПАОП 45.2-1.02-90.
4. Яким чином Учасником виконано вимогу підпункту 2.5 пункту 2
додатку 4 до тендерної документації, в частині наявності документа щодо
проходження керівником навчання з НПАОП 0.00-6.03-93.
5. Надати інформацію, щодо невідповідності інформації, зазначеної
Учасником в пунктах 8, 10, 11 та 14 Довідки, яка містить інформацію про
наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації від 07.08.2025 вих.
№ 3 (файл: «Довідка працівники 07 08 2025.pdf»), відповідним наказам про
призначення (файл «Копія наказів 31.07.2025. pdf» (відрізняються дати наказів).
6. Яким чином Учасником виконано вимогу пункту 5 додатку 2 до
тендерної документації в частині надання діючого договору про вивезення
будівельних відходів.
7. Яким чином Учасником виконано вимогу пункту 10 додатку 3 до
тендерної документації в частині надання листа (повідомлення, витягу, тощо),
виданого компетентним державним органом (Державною податковою службою
України або інший), щодо інформації про всі відкриті рахунки у банках та
інших фінансових установах, виданий не раніше 01.01.2025.
8. Надати пояснення щодо невідповідності інформації про приміщення,
зазначеного в пункті 8 Декларації відповідності матеріально-технічної бази
вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на приміщення № 56-
170524-00043 (файл: «Декларація МТБ Пожежники.pdf») та в довідці про
наявність матеріально-технічної бази від 07.08.2025 вих № 5 (файл: «Довідка
МТБ + оборотно сальдова.pdf»).
9. Яким чином Учасником виконано вимогу пункту 12 додатку 3 до
тендерної документації в частині надання ліцензії на провадження
господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного
призначення.
10. Яким чином Учасником виконано вимогу пункту 7 додатку 2 до
тендерної документації в частині надання графіку виконання робіт.
11. Інформації, пояснень щодо відсутності у Додатках №№ 1, 2, 3, 4, 5
до договору про закупівлю робіт від 20.08.2025 № 296/2025 (далі – Договір)
реквізитів Замовника та його підпису, як це зазначено у Додатку 5 до тендерної
документації (проєкт договору).
12. Надати пояснення щодо невідповідності інформації, зазначеній у
пунктах 5, 6, 9.1 та 519-524 Підсумкової відомості ресурсів (файл: «Кошторис
2.pdf»), наданій Учасником у складі своєї тендерної пропозиції та Підсумковій
відомості ресурсів, що є додатком № 5 до Договору, технічним вимогам
зазначених у розділі 3 «Підсумкова відомість ресурсів» Додатку 2 до тендерної
документації (файл: «ТД_Дод_2_Технічні вимоги кориговані зміна 2. pdf»). При
цьому, вимоги щодо пунктів 519-524 у розділі 3 «Підсумкова відомість
ресурсів» Додатку 2 до тендерної документації взагалі відсутні.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України
невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї
тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом
на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
abd96b7da4bd4472ad771066e9cb8a06
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
04.09.2025 18:10
Опис:
3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області проведена закупівля «код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі пожежного депо (літ. А-2) 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Дем'янчука С. академіка, буд. 18 (зовнішнє опорядження фасадів, ремонт частини приміщень)» - коригування).
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа Державної аудиторської служби України, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2025-07-18-010442-a Державною аудиторською службою України було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2025-08-19-000050.
01.09.2025 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі.
Надаємо пояснення згідно вимог моніторингу, а саме:
Запитання 1. Яким чином учасником товариством з обмеженою відповідальністю «БУД СІТІ РІВНЕ» (далі – Учасник) виконано вимогу пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, в частині зазначення в ціновій пропозиції за формою, наведеною в додатку 1 до тендерної документації контактного телефона учасника.
Пояснення 1:
Відповідно до УКРАЇНСЬКОГО ПРАВОПИСУ СХВАЛЕНО Кабінетом Міністрів України (Постанова № 437 від 22 травня 2019 р.) спільним рішенням Президії Національної академії наук України (протокол № 22/10 від 24 жовтня 2018 р.) і Колегії Міністерства освіти і науки України (протокол № 10/4-13 від 24 жовтня 2018 р.) ЗАТВЕРДЖЕНО Українською національною комісією з питань правопису (протокол № 5 від 22 жовтня 2018 р.), (далі- Правопис) параграфу 16, розділу 1 для виділення в тексті підзаголовків, пояснення маловідомих, зокрема іншомовних, слів, уточнення попереднього слова (слів), для наведення другої назви кого- або чого небудь, прикладів до чого-небудь, варіантів (слова та ін.), для подання прізвища автора або іншого джерела після цитування (якщо цитування подано не у формі епіграфа ставляться круглі дужки.
Розділ 2, параграфу 16 Правил- У спеціальних випадках (звичайно в текстах наукового та офіційно-ділового стилів) — там, де потрібна особлива точність і однозначність розуміння, — уживаємо квадратні дужки.
Форма тендерної пропозиції Учасником, що визначений переможцем – ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ» була повністю дотримана. Наповнення змісту, що визначалось в дужках Замовником, не було вичерпним. Інформація що була зазначена чітко визначала дані для ідентифікації учасника уповноваженій особі.
Разом з тим, в файлі «Загальні довідки 01.08.pdf» надана довідка № вих 1 від 01.08.2025, що повною мірою відображає дані про учасника в тому числі телефонний номер директора.
РОЗДІЛ 5. Оцінка тендерної пропозиції, пункт 4 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення тендерних пропозицій» Тендерної документації замовника: Допускається наявність у тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, та на виконання пункту 19 частини другої статті 22 Закону нижче наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок:
- помилка, зроблена учасником під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп’ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника.
Відповідно до абзацу третього пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності уповноваженої особи. Закон визначає, що переможець процедури закупівлі – це учасник, тендерна пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною. Уповноважена особа є відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель, що включає в себе і визначення переможця. Рішення уповноважена особа приймає самостійно з урахуванням статті 5 Закону.
Враховуючи всі наявні в пропозиції Учасника відомості, порушень в цій частині не вбачалось уповноваженою особою.
Запитання 2. Яким чином Учасником виконано вимогу підпункту 1.2. пункту 1 додатку 4 до тендерної документації в частині надання сканкопій первинних документів, що свідчать про виконання аналогічного договору, відкритих для загального доступу, як визначено у пункті 1 розділу 3 тендерної документації.
Пояснення 2:
Підпункт 1.2. пункту 1 Додатку 4 містить вимогу: «1.2. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, надати скан-копії наступних документів: - скан-копія мінімум одного повністю виконаного договору (з додатками до нього); - сканкопія первинних документів, що свідчать про виконання - договору (акт прийому-передачі, видаткова накладна, інші документи, що підтверджують виконання договору); - позитивний лист-відгук за підписом керівника замовника виданий після повного виконання договору.
30-07-2025, о17:01:53 в електронній системі закупівель Уповноваженою особою розміщено «Таблицю змін» до Підпункт 1.2. пункту 1 Додатку 4, де наводились порівняння змін, як того вимагає чинне Законодавство. Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «БУД СІТІ РІВНЕ», надано у складі пропозиції «Довідка аналогічний договір ДСНС.pdf», файл «2.Аналогічний договір (капремонт) інші завершальні Буд Сіті, дефектний та додатков угодa. рdf», файл «4.Лист відгук МВС.pdf», що повністю відповідає вимогам Замовника.
Первинні документи в будівництві – це документи, що фіксують факт виконання господарських операцій, таких як Акт приймання виконаних будівельних робіт (типова форма №КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (типова форма №КБ-3).
Первинними документами, що підтверджують виконання аналогічного Договору є Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, Форма КБ-3 та Акт приймання виконаних будівельних робіт, Форма КБ-2В, що надані у складі пропозиції (сканований файл «Аналогічний договір (капремонт) інші завершальні Буд Сіті, дефектний та додаткова угодa. рdf».) Сума виконаних будівельних робіт відповідає сумі укладеного Договору, що і є підтвердженням виконання договору.
РОЗДІЛ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції не містить вимог про кваліфікаційні критерії учасника, та не визначає вимоги «відкритих для загального доступу», як зазначено в запитанні Моніторингу.
Проте в у пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовника, що розміщена в електронній системі вказано, що Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку 3 до тендерної документації.
Пункт 3 Додатку 3 Тендерної документації замовника передбачає:
«3.Документи про підтвердження того, що Учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, наведеним у ДОДАТКУ 4.»
З урахуванням всіх наявних даних в пропозиції Учасника порушень в цій частині не вбачалось уповноваженою особою.
Запитання 3.
Яким чином Учасником виконано вимогу підпункту 2.4 пункту 2 додатку 4 до тендерної документації:
3.1. в частині надання посадової інструкції відповідального за контроль якості будівельних робіт;
3.2. в частині підтвердження обов’язкової наявності у штаті інженера з охорони праці та надання його посвідчення, виданого відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового, посвідчення та протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки (група допуску з електробезпеки не нижче ІV);
3.3. в частині наявності документа щодо проходження головним інженером та виконавцем робіт навчання з НПАОП 45.2-1.02-90.
Пояснення 3:
3.1 Відповідно до встановленої кваліфікаційної вимоги учасником надано:
1. Наказ від 31 липня 2025 № 6 № «Про визначення відповідальної особи за контроль якості
будівельних робіт» (файл «Наказ на від. oс.pdf).
2. Відповідальною особою визначено виконавця робіт ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ» Анатолія Черняка, відповідно у складі пропозиції надана посадова інструкція виконавця робіт. ( файл «Посадова інструкція. pdf).
3.2 Інженер з охорони праці – це фахівець, відповідальний за забезпечення безпечних умов праці на підприємстві, збереження здоров'я та працездатності працівників. Він контролює дотримання норм і правил охорони праці, розробляє рекомендації щодо безпеки, вивчає умови праці та бере участь у створенні безпечного робочого середовища. Для цієї посади потрібна вища інженерна освіта за відповідними спеціальностями, наприклад, інженерія, мехатроніка чи будівництво та спеціальне навчання з питань охорони праці.
У складі пропозиції надано файл «Ющук наказ та ЦПД виконавець робіт», який підтверджено наявність у штаті інженера з охорони праці, а також файл «Посвідчення з охорони праці Ющук», та «Витяги з протоколу (охорона праці). pdf ) в якому зазначено головний інженер, пройшов навчання з питань охорони праці.
- У складі пропозиції надано файл «Копія дипломів 31.07.2025 pdf)», де надано Диплом про освіту О.А. Ющука, що підтверджує його кваліфікацію, з промислового та цивільного будівництва.
Відповідальною особою з питань пожежної безпеки в Товаристві визначено директора, про що у складі пропозиції надано відповідний наказ (файл «Наказ про відповідального за пожежну безпеку.pdf) », «Пожежне Витяг з протоколу та скан посвідчення з ПБ. .pdf).
Нормативною основою питання відповідального за протипожежну безпеку на підприємствах усіх форм власності є Кодекс цивільного захисту України та його 13-й розділ, а також Правила пожежної безпеки України. Згідно цих нормативно-правових актів керівник і власник підприємства, компанії або організації несе повну адміністративну та кримінальну відповідальність за своєчасне і правильне введення і підтримання протипожежного режиму. Згідно Державного стандарту України 2272:2006 «Пожежна безпека. Терміни та визначення основних понять» під протипожежним режимом розуміється звід правил поведінки людей, виконання робіт і експлуатації об’єкта нерухомості, призначений для забезпечення пожежної безпеки. Чинними нормами і законодавчими актами України не передбачений точний список вимог, що висуваються до відповідальної особи. Зазначено лише, що відповідальна особа повинна пройти навчання з питань пожежної безпеки з відривом від виробництва, а в подальшому проходити курси в навчальному центрі не рідше, ніж один раз на три роки.
Оскільки, встановлювати протизаконні вимоги у тендерній документації не можна, це забороняється Законом України "Про публічні закупівлі" та законодавство чітко забороняє вимагати від учасників подання документів, які не передбачені законодавством, або встановлювати дискримінаційні технічні вимоги, уповноважена особа розглядала подані документи з урахуванням всіх норм і вимог вцілому.
3.3 НПАОП 45.2-1.02-90 ("Правила з охорони праці при будівництві та ремонті об'єктів житлово-комунального господарства") застаріли і не є чинними. ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ПРАЦІ НАКАЗ від 14.08.2023 № 177 «Про затвердження Покажчика нормативно-правових актів з охорони праці» втратив чинність на підставі Наказу Державної служби України з питань праці від 05.02.2024 №23.
Оскільки, встановлювати протизаконні вимоги у тендерній документації не можна, це забороняється Законом України "Про публічні закупівлі" та законодавство чітко забороняє вимагати від учасників подання документів, які не передбачені законодавством, або встановлювати дискримінаційні технічні вимоги, уповноважена особа розглядала подані документи з урахуванням всіх норм і вимог вцілому.
Відповідно до абзацу третього пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності уповноваженої особи. Уповноважена особа є відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель, що включає в себе і визначення переможця. Рішення уповноважена особа приймає самостійно з урахуванням статті 5 Закону.
Зважаючи на всі наявні дані в пропозиції Учасника порушень в цій частині не вбачалось уповноваженою особою.
Запитання 4. Яким чином Учасником виконано вимогу підпункту 2.5 пункту 2 додатку 4 до тендерної документації, в частині наявності документа щодо проходження керівником навчання з НПАОП 0.00-6.03-93.
Пояснення 4:
Підпункт 2.5 пункту 2 додатку 4 до тендерної документації встановлено вимогу «2.5. Обов’язкова наявність у керівника підприємства навчань по наступних НПАОП: Загальний курс з охорони праці, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-6.03-93 (надати підтверджуючі документи про проходження навчань).»
НПАОП 0.00-6.03-93. «Про порядок опрацювання і затвердження власником нормативних актів про охорону праці, що діють на підприємстві». НПАОП 0.00-6.03-93 є типовим положенням про навчання з питань охорони праці, яке визначає порядок проведення навчання та перевірки знань працівників підприємств. Воно встановлює, що посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, повинні проходити навчання при прийомі на роботу та періодично (не рідше одного разу на три роки). Навчання проводиться роботодавцем з урахуванням специфіки робіт, умов праці та обов'язків працівників, а також за встановленими планами та програмами.
Розділом 1 «Загальні положення» підпункт 1.1. Порядку визначено, що цей нормативний акт підготовлений відповідно до Закону України "Про охорону праці" і встановлює порядок опрацювання і затвердження власником нормативних актів про охорону праці, що діють на підприємстві.
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН І ПРОГРАМА НАВЧАННЯ інженерів з охорони праці та інших посадових осіб по законодавчих актах з охорони праці, наданню домедичної допомоги потерпілим, гігієні праці, електробезпеці та НПАОП включає:
№
з/п Назва теми Всього годин Лекції
1 Законодавство України про охорону праці. Основні положення Закону України “Про охорону праці”. 4 4
2 Навчання, інструктажі та інструкції з охорони праці. Організація роботи з охорони праці на підприємстві. 4 4
3 Розслідування та облік нещасних випадків на виробництві. 4 4
4 Основні положення Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування». 2 2
5 Електробезпека. 4 4
6 Пожежна безпека. 2 2
7 Гігієна праці. Медичні огляди. Профілактика професійних отруєнь і захворювань. Психосоціальна підтримка та перша психологічна допомога на робочому місці». 2 2
8 Надання першої допомоги потерпілим в разі нещасного випадку. 2 2
9 Законодавство України про працю. Атестація робочих місць. 1 1
10 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті» 1 1
11 «Правила безпеки систем газопостачання» 1 1
12 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском». 1 1
13 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання», «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» 1 1
14 «Правила будови та безпечної експлуатації ліфтів». 1 1
15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт». 1 1
16 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» 1 1
17 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» 1 1
18 ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» 1 1
19 «Правилах охорони праці під час експлуатації навантажувачів». 1 1
20 Інші НПАОП (в т. ч. НПАОП 0.00-6.03-93.) 2 2
Іспит 5 5
Всього 40 40
Оскільки в складі пропозиції надано файл «Посвідчення з охорони праці.pdf» що підтверджує проходження навчання директором ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ» навчання з питань охорони праці, підтверджуючі документи про проходження навчання надано. Конкретної форми чи назви документа не вимагалося від учасників.
Разом з тим, відповідно до Розділу 5 РОЗДІЛ 5. Оцінка тендерної пропозиції, пункту 5 Тендерної документації Замовника «Інші умови тендерної документації:
«1. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.».
Оскільки замовник не вимагав конкретного документа, що підтверджує встановлену кваліфікаційну вимогу, то надання посвідчення, відповідало змісту поданих документів та відповідала вимозі Замовника.
Запитання 5. Надати інформацію, щодо невідповідності інформації, зазначеної Учасником в пунктах 8, 10, 11 та 14 Довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації від 07.08.2025 вих. № 3 (файл: «Довідка працівники 07 08 2025.pdf»), відповідним наказам про призначення (файл «Копія наказів 31.07.2025. pdf» (відрізняються дати наказів).
Пояснення 5:
Уповноважена особа самостійно звірила надані Накази у складі пропозиції. Оскільки дата помилково вказувалась не видачі наказу, а фактичного прийняття на роботу, та відрізнявся один день, така довідка вважалася об’єктивною та достовірною та не впливала на зміст поданої пропозиції вцілому.
Замовником в графі «Штатний/ трудовий договір/ за сумісництвом» не вимагалося вказувати номер Наказу про прийняття на роботу, а зазначати інформацію вцілому, то помилка в наданій інформації розцінета як технічна помилка.
РОЗДІЛ 5. Оцінка тендерної пропозиції, пункт 4 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок», допущення яких не призведе до відхилення тендерних пропозицій Тендерної документації замовника Допускається наявність у тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, та на виконання пункту 19 частини другої статті 22 Закону нижче наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок:
- інформація / документ, подані учасником у складі тендерної пропозиції, містять помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок / аркушів (у тому числі кілька сторінок / аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок / аркушів, немає нумерації сторінок / аркушів, нумерація сторінок / аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі) (наприклад, “м.київ” замість “м. Київ”; “незастосовується” замість “не застосовується”; “тендерна оферта” замість “тендерна пропозиція”; “нумер-ація” замість “нуме-рація” тощо);
Зважаючи на всі наявні дані в пропозиції Учасника порушень в цій частині не вбачалось уповноваженою особою.
Запитання 6. Яким чином Учасником виконано вимогу пункту 5 додатку 2 до тендерної документації в частині надання діючого договору про вивезення будівельних відходів.
Пояснення 6:
Будівельні відходи включають бетон, цеглу, метали, дерево та пластик, а також небезпечні матеріали, такі як ртуть, свинець, нікель, кадмій та хімічні сполуки. Небезпечні відходи, такі як фарби, лаки, розчинники та електронне обладнання, потребують спеціальної утилізації на полігонах або через спеціалізовані компанії, щоб уникнути шкоди довкіллю та здоров'ю.
Учасником у складі пропозиції надано файл «Договір утилізація відходів та додатки БСР.pdf» .
Договором № УТ-2025.000228 від 25 лютого 2025 року укладеним між ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ» та ТОВ «ДСЛ-2010», п.1.4 та 1.5 передбачено надання комплексу послуг з утилізації відходів, в тому числі небезпечних, а також їх перевезення за попередніми заявками.
Зважаючи на наявну інформацію учасником виконано вимогу пункту 5 додатку 2 до тендерної документації в частині надання діючого договору про вивезення будівельних відходів.
Запитання 7. Яким чином Учасником виконано вимогу пункту 10 додатку 3 до тендерної документації в частині надання листа (повідомлення, витягу, тощо), виданого компетентним державним органом (Державною податковою службою України або інший), щодо інформації про всі відкриті рахунки у банках та інших фінансових установах, виданий не раніше 01.01.2025.
Пояснення 7:
Учасником у складі пропозиції надані файли «Довідка з обслуговуючого банку БСР.pdf», довідки видані 28.01.2025 та файл «Довідка про відкриття рахунку Приват pdf».», довідка видана 31.07.2025, видана іншим органом, зокрема фінансовою установою про відкриття рахунків Товариства. Конкретної форми щодо підтвердження запитуваної інформації не встановлювалось.
Вимога Замовника виконана в повному обсязі.
Запитання 8. Надати пояснення щодо невідповідності інформації про приміщення, зазначеного в пункті 8 Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на приміщення № 56- 170524-00043 (файл: «Декларація МТБ Пожежники.pdf») та в довідці про наявність матеріально-технічної бази від 07.08.2025 вих № 5 (файл: «Довідка МТБ + оборотно сальдова.pdf»).
Пояснення 8:
Пунктом 12 Додатку з до Тендерної документації Замовника визначено: «……декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на приміщення, зареєстрована в Державній службі України з надзвичайних ситуацій…….».
Замовник не вимагав надати Декларацію на об’єкт, що внесений в довідку. В довідці Учасник зазначив своє орендоване офісне приміщення, Декларація надана на складське приміщення Учасника. ( файл «Декларація МТБ Пожежники.pdf» )
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки – це документ, який підтверджує, що об'єкт відповідає встановленим нормам пожежної безпеки Декларація має необмежений термін дії. Вимоги для отримання декларації викладені в Постанові «Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки». В порядку зазначено, що декларація може НЕ подаватися в наступних випадках:
• використання торгового місця (контейнера, кіоску) на ринку.
• якщо декларацію на об’єкт оренди вже зареєстрував його власник;
• якщо об’єкт прийнятий в експлуатацію після будівництва або реконструкції.
Зважаючи на наведене, орендар може самостійно реєструвати Декларацію.
Відповідно до Розділу 5 РОЗДІЛ 5. Оцінка тендерної пропозиції, пункту 5 Тендерної документації Замовника «Інші умови тендерної документації:
«1. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.».
Оскільки замовник не вимагав документа, що зазначений в довідці, та не робив уточнень на всі приміщення то надана декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на приміщення, зареєстрована в Державній службі України з надзвичайних ситуацій надана у складі пропозиції.
Наявність документа відповідала вимозі Замовника.
Запитання 9. Яким чином Учасником виконано вимогу пункту 12 додатку 3 до тендерної документації в частині надання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Пояснення 9:
Законодавство України про публічні закупівлі (Закон № 922-VIII) передбачає обов'язкове зазначення інформації про субпідрядника або співвиконавця в тендерній документації, якщо він залучається в обсязі не менше 20% вартості договору про закупівлю робіт або послуг. Така вимога стосується випадків, коли субпідрядник залучається для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, таким як наявність матеріально-технічної бази або працівників відповідної кваліфікації. Якщо обсяг залучення субпідрядника менше 20%, то інформація про нього не надається.
Учасником надано довідку про не залучення до надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення в обсязі більше/менше 20% субпідрядної організації, а від так інформація про субпідрядника та підтвердження його кваліфікаційних вимог не вимагалася Замовником.
При фактичному виконанні робіт Замовник може (має право) перевірити їх на наявність ліцензії та інших вимог, якщо обсяг їхньої роботи перевищує 20%.
Відповідно до Розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції, пункту 5 Тендерної документації Замовника «Інші умови тендерної документації»:
«1. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.».
Запитання 10. Яким чином Учасником виконано вимогу пункту 7 додатку 2 до тендерної документації в частині надання графіку виконання робіт.
Пояснення 10:
Учасником у складі пропозиції надано погоджений проект Договору ( файл ТД_Дод_5_Проект Договору pdf» ), де Додаток №6 «Календарний графік робіт» погоджений учасником.
23 сторінка проекту Договору містить інформацію про те, що при підписанні основного договору він може бути зміненим (без зміни істотних умов договору), про що Учасник надав згоду власним підписом та печаткою.
Календарний графік виконання робіт конкретизує зобов'язання Підрядника щодо строків виконання робіт. Оскільки для вирішення розбіжностей щодо строків та календарного графіка будівництва, необхідно провести переговори з замовником з метою досягнення взаємоприйнятного рішення, яке б враховувало як можливості підрядника, так і вимоги бюджетного процесу у складі пропозиції надано погоджені терміни 2025-2026 роки без конкретизації.
При підписанні основного договору, досягнуто домовленостей між сторонами по всіх етапах та досягнуто згоди. Договір виконується відповідно до всіх досягнутих умов.
Відповідно до Розділу 5 РОЗДІЛ 5. Оцінка тендерної пропозиції, пункту 5 Тендерної документації Замовника «Інші умови тендерної документації:
«1. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.».
Оскільки окремої вимоги до Складеного в пропозиції проекту Календарного графіка не встановлювалось Замовником, надані погодження учасника з термінами що зазначені в проекті договору влаштовували уповноважену особу. Разом з тим, вимога в повній мірі виконана при укладанні діючого договору.
Запитання 11. Інформації, пояснень щодо відсутності у Додатках № 1, 2, 3, 4, 5 до договору про закупівлю робіт від 20.08.2025 № 296/2025 (далі – Договір) реквізитів Замовника та його підпису, як це зазначено у Додатку 5 до тендерної документації (проєкт договору).
Пояснення 11:
Згідно з частиною другою статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. У свою чергу, відповідно до пункту 5 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) та Господарського кодексу України (далі – ГК України) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених у цій статті Закону. Таким чином, замовник укладає договір про закупівлю з учасником-переможцем відповідно до тих вимог, які визначені у тендерній документації.
Відповідно до частини третьої статті 180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Поряд з цим, статтею 638 ЦК України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
У випадку зміни умов договору про закупівлю, які не є істотними, сторони керуються Цивільним та Господарським кодексами України.
Особливостями і не надано окремого визначення договору про закупівлю, але, натомість, в п. 17 Особливостей зазначено: «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та цих Особливостей».
Зокрема, проєкт договору на закупівлю робіт повинен бути складений з огляду на вимоги Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями).
Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору про закупівлю. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів».
23 сторінка проекту Договору містить інформацію ( уточнення) про те, що при підписанні основного договору він може бути зміненим (без зміни істотних умов договору), про що Учасник надав згоду власним підписом та печаткою.
При підписанні основного договору, сторонами по всіх умовах та додатках до Договору досягнуто згоди.
Договір від 20.08.2025 № 296/2025 виконується відповідно до всіх досягнутих умов.
Запитання 12.
12.1. Надати пояснення щодо невідповідності інформації, зазначеній у пунктах 5, 6, 9.1 та 519-524 Підсумкової відомості ресурсів (файл: «Кошторис 2.pdf»), наданій Учасником у складі своєї тендерної пропозиції та Підсумковій відомості ресурсів, що є додатком № 5 до Договору, технічним вимогам зазначених у розділі 3 «Підсумкова відомість ресурсів» Додатку 2 до тендерної документації (файл: «ТД_Дод_2_Технічні вимоги кориговані зміна 2. pdf»).
12.2. При цьому, вимоги щодо пунктів 519-524 у розділі 3 «Підсумкова відомість ресурсів» Додатку 2 до тендерної документації взагалі відсутні.
Пояснення 12.1.
Договірна ціна на «Капітальний ремонт будівлі пожежного депо (літ-А-2) 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Демянчука С. академіка, буд. 18 (зовнішнє опорядження фасадів, ремонт частини приміщень)» - коригування, визначена згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.21 №281 (зі змінами) (далі – Настанова). У вище зазначеній Настанові в п.5.8. зазначено, що: Вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Також наданий ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ» Договір оренди від 01.01.2025 року № 01.01.2025 (файл: «Договір оренди техніки Автосервіс Рівне-Буд Сіті Рівне – копія – копія.pdf»).
Тобто згідно інформації зазначеній у пунктах 5 та 6, немає трудовитрат і не показується середній розряд.
Пояснення 12.2.
Згідно п.2 (Відомість про обсяг робіт технічне завдання) Додатку 2 до Тендерної документації було вказано в Таблиці п.243 Регістри опалювальні із сталевих електрозварних труб, діаметр нитки 159 мм (зворотнi матерiали). У Підсумковій відомості ресурсів Додатку 2 до Тендерної документації помилково було здійснено технічну посилку та не вказано вище зазначений товар.
Згідно п.3. (Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв) Додатку 2 до Тендерної документації п. 520-524 не вказані тому, що не є обов`язковими так як це розділ Енергоносії машини, враховані в складі загальновиробничих витрат (Електроенергія, Стиснене повітря, Мастильні матеріали, Гідравлічна рідина, Дрова).
У підсумковій відомісті ресурсів (файл: «Кошторис 2.pdf») що подавалась ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ» було зазначено п.519-524.
Підсумкова відомість ресурсів сформована згідно технологічного завдання.
Згідно настанов Документа як підсумкова відомість ресурсів не існує це форма довідкова (тобто конкретного переліку матеріалів, форма її, що там має бути показано не нормується). Згідно Настанови є відомість ресурсів додаток 6 та додаток 4.
Додатково повідомляємо. метою діяльності Уповноваженої особи є організація та проведення процедур закупівель в інтересах Замовника на засадах об'єктивності та неупередженості. Уповноважена особа працює у складний період для всієї країни тому максимальна економія коштів і законність проведення процедури є пріорітетом у роботі Уповноваженої особи.
Всі дії та рішення які приймалися уповноваженою особою були виконані з дотриманням принципів конкуренції, прозорості, об'єктивності та законності.
Дії вчинені в рамках цієї процедури закупівлі, відповідають вимогам чинного законодавства, а будь-які виявлені недоліки є незначними та не впливають на законність і об'єктивність процесу.
Забезпечення реалізації та завершення виконання Договору укладеного за наслідками цієї процедури забезпечить належне функціонування 3 ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНО-ЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області, що є вкрай важливим в сучасних реаліях життя.
Додаток: 2.Аналогічний договір (капремонт) інші завершальні Буд Сіті, дефектний та додатков
угода – копія – на 63 арк. в 1 прим.
4.Лист відгук МВС – на 1 арк. в 1 прим.
Витяги з протоколу (охорона праці) – на 6 арк. в 1 прим.
Довідка аналогічний договір ДСНС – на 1 арк. в 1 прим.
Довідка з обслуговуючого банку БСР – на 1 арк. в 1 прим.
Довідка працівники 07 08 2025 – на 3 арк. в 1 прим.
Довідка про відкриття рахунку Приват– на 1 арк. в 1 прим.
Договір оренди техніки Автосервіс Рівне-Буд Сіті Рівне – копія – копія – на 13 арк. в
1 прим.
Договір утилізація відходів та додатки БСР – на 17 арк. в 1 прим.
Загальні довідки 01 08 – на 10 арк. в 1 прим.
Наказ про призначення відповідального за виконання робіт – на 1 арк. в 1 прим.
Копія дипломів 31.07.2025 – на 10 арк. в 1 прим.
Кошторис 2 – на 102 арк. в 1 прим.
Наказ про призначення відповідальної особи за контроль якості будівельних робіт –
на 1 арк. в 1 прим.
Наказ про відповідального за пожежну безпеку – на 1 арк. в 1 прим.
Пожежне Витяг з протоколу та скан посвідчення з ПБ – на 3 арк. в 1 прим.
Посадова інструкція – на 5 арк. в 1 прим.
Посвідчення з охоронни праці Ющук – на 1 арк. в 1 прим.
Таблиця зміна 2 – на 3 арк. в 1 прим.
ТД_Дод_5_Проект Договору – на 23 арк. в 1 прим.
Ющук наказ та ЦПД виконавець робіт – на 5 арк. в 1 прим.