• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція (без зміни зовнішніх геометричних розмірів у плані) будівлі Олевської ДЮСШ по вул. Свято-Миколаївська, 10 в м. Олевськ, Житомирської області (Коригування) (1 черга будівництва)

Завершена

5 462 336.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 311.68 UAH
Номер: 98f2d8b503684111858103a8ccd25346
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 22.09.2025 17:51 - 14.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 22.09.2025 № 85-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.09.2025 № 85-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 8. UA-2025-07-18-005449-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, a.v.sherstoboieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства встановлено, що укладений договір не відповідає нормам пункту 83 Постанови № 668. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 та пункту 43 Особливостей, пункту 83 Постанови № 668, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунальної установи «Олевська дитячо-юнацька спортивна школа» Олевської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 18.07.2025 № 8/2025, тендерна пропозиція учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» (далі – ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.08.2025 № 9/2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 05.08.2025, договір про закупівлю робіт від 12.08.2025 № 4, відповіді Замовника на пояснення з копіями документів, оприлюднені в електронній системі закупівель 26.09.2025 та 03.10.2025, інформація з офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням: https://olevsk-gromada.gov.ua/olevska-dytyacho-yunaczka-sportyvna-shkola/. За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме, в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, а саме: в підпункті 12.5.2 пункту 12.5 розділу 12 проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації), встановлено умову, щодо зміни істотних умов договору в таких випадках, зокрема, «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення», при тому, що предметом даної закупівлі є роботи, а не товар. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 розділу 4 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 9 Додатку № 5 до тендерної документації встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Також, у вказаних пунктах зазначено, що замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Так, Додатком № 2 до тендерної документації, зокрема, пунктами 6, 7, 11, 12, 27, 32 та 37 технічного завдання передбачено виконання робіт з нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо), а також виконання робіт із застосуванням мастик на бітумній основі. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107, роботи підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 17 та 18 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи Б Додатку № 2 цього Порядку, а саме: «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)» та «Виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів», виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Пунктами 41 та 42 технічного завдання Додатку № 2 до тендерної документації, передбачено виконання робіт протипожежного призначення з вогнезахисного покриття, які відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015 та пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, підлягають обов’язковому ліцензуванню. Однак, моніторингом встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» відсутні ліцензії та документи дозвільного характеру на виконання вищезазначених робіт або довідка довільної форми, в якій зазначено дані про їх наявність, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу 4 Додатку № 1 до тендерної документації та пункту 9 Додатку № 5 до тендерної документації. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, Замовником 26.09.2025 надано пояснення, яким не спростовано вказані порушення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, Замовник в порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» у тендерній пропозиції. За результатами моніторингу відповідності укладеного договору вимогам законодавства встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668) визначено, що ці Загальні умови відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва. Пунктом 83 Постанови № 668 передбачено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Проте, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі про закупівлю робіт від 12.08.2025 № 4 відсутній план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пункту 83 Постанови № 668.
Період усунення порушень: 09.10.2025 16:29 - 24.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.10.2025 16:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведеного Північним офісом Держаудитслужби моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-09-22-000060) закупівлі за предметом: «Реконструкція (без зміни зовнішніх геометричних розмірів у плані) будівлі Олевської ДЮСШ по вул. Свято-Миколаївська, 10 в м. Олевськ, Житомирської області (Коригування) (1 черга будівництва)», 45454000-4 Реконструкція (ідентифікатор закупівлі – UA-2025-05-22-012289-a), відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Комунальна установа «Олевська дитячо-юнацька спортивна школа» Олевської міської ради (далі – Замовник) повідомляє, що визнає встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язало Замовника здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 та пункту 43 Особливостей, пункту 83 Постанови № 668, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Керуючись ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, було прийнято розпорядження міського голови №147-К від 10.10.2025 року «Про дисциплінарну відповідальність ЗАКІРОВА М.Р.», додається. Даним розпорядженням Закірову Миколу Рафаїловича, виконуючого обов’язки директора комунальної установи «Олевська дитячо-юнацька спортивна школа» Олевської міської ради ради було оголошено догану. Також Закірова Миколу Рафаїловича зобов’язали забезпечити сумлінне виконання своїх посадових обов’язків та не допускати в подальшому порушень виконавської дисципліни. Додаток: розпорядження міського голови №147-К від 10.10.2025 року «Про дисциплінарну відповідальність ЗАКІРОВА М.Р.».
Дата публікації звіту: 10.10.2025 11:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності винної особи.
Дата публікації: 10.10.2025 12:10

Запити/Пояснення