-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт реабілітаційного відділення та денного стаціонара, нежитлової будівлі КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А
Завершена
16 961 697.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 84 808.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 84 808.49 UAH
Номер:
28d5239df5c341c294905107d6e8e48b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-18-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
18.08.2025 17:57 - 09.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2025 № 249
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 18.08.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 18.08.2025 № 249
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2025-07-18-004608-a 18.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси з характеристиками на В'язальний дріт, Гермобутил, Шпилька, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону та абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА «СТРОЙСТАНДАРТ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №11» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.07.2025 р року № 104 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.08.2025; тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «СТРОЙСТАНДАРТ» (далі -- ТОВ ФІРМА «СТРОЙСТАНДАРТ»); Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 06.08.2025 № 106; повідомлення про намір укласти договір від 06.08.2025 року; договір про закупівлю робіт від 12.08.2025 №12-ВТ (далі -- Договір) пояснення Замовника, отримане 25.08.2025 через електронну систему закупівель на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*).
Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником Договір, укладений 12.08.2025 оприлюднено у машиночитаному форматі 20.08.2025, тобто з порушенням терміну визначеного пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Крім того, відповідно до статті 41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації (затвердження проектної документації є обов’язковим, якщо це передбачено законодавством).
У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Враховуючи, що предметом закупівлі є капітальний ремонт, Замовник мав оприлюднити документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням найменування матеріального ресурсу з характеристиками.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 13.08.2025 оприлюднено Договір з додатками. Відповідно до підсумкової відомості ресурсів, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, яка є Додатком до укладеного договору, на деякі найменування матеріальних ресурсів відсутні характеристики, а саме: В'язальний дріт, Гермобутил, Шпилька. Крім того, в підсумковій відомості ресурсів, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси не зазначено країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Отже, Замовником під час оприлюднення Договору недотримано вимоги абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
28.08.2025 17:55 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2025 17:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-07-18-004608-a вжили заходи щодо оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси з характеристиками на В'язальний дріт, Гермобутил, Шпилька шляхом укладання Додаткової угоди № 3 від 29.08.2025 року до договору № 12-ВТ від 12.08.2025. З уповноваженою особою Королевич В.О була проведена роз'яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Закону України "Про публічні закупівлі" та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та буде направлено на навчання з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
03.09.2025 14:12
Запити/Пояснення
Номер:
d1960e186b944b0fa69ef3dbe988d6c7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.08.2025 13:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт реабілітаційного відділення та денного стаціонара, нежитлової будівлі КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-18-004608-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Вимогами пункту 5.3 Додатку 1 (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) до тендерної документації встановлена вимога надання Акту ознайомлення з проектною документацією. Обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є ознайомлення учасника з проектною документацією для визначення детального обсягу виконання робіт та подання тендерної пропозиції. Ознайомлення з проектною документацією здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника.
Однак, Учасник надав акт (файл «25. Акт огляду.pdf») де зазначено: «Учасник: ТОВ ФІРМА «СТРОЙСТАНДАРТ», тобто є ідентифікація назви учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Надати пояснення щодо не виявлення зазначеної невідповідності.
3. Вимогами пункту 5 Додатку 1 (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) до тендерної документації встановлена вимога надання Переліку документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації
При цьому, додатком 2 до ТД передбачено, що у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками).
Однак, Учасник надав інформацію про ціни на матеріальні ресурси (файл «29. Кошторисні документи.pdf»: В'язальний дріт, Гермобутил, Шпилька, без характеристик, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Надати пояснення щодо не виявлення зазначеної невідповідності.
4. Вимогами пункту 5 Додатку 1 (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) до тендерної документації встановлена вимога надання Довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, відсутність будь-яких обмежень прав щодо розпорядження рахунками, про наявність всіх існуючих рахунків (з виказанням в довідці номерів цих рахунків) *. Довідки надаються зі всіх обслуговуючих банків, в тому числі з банку, який видав забезпечення тендерної пропозиції.
Однак, Учасник надав Довідку з АТ «АЛЬТБАНК» (файл «33. Довідка про відсутність заборгованості.pdf») без номера рахунка, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Надати пояснення щодо не виявлення зазначеної невідповідності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.