-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реставрація (пристосування) пам'ятки архітектури та містобудування місцевого значення "Казарми Феодосіївського полку" (охор. №61) під пансіон Дніпровського ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання імені Олександра ГОСТІЩЕВА Дніпровського державного університету внутрішніх справ за адресою: просп. Науки, 26, корпус №11 (літ.Л-2), м. Дніпро»
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
Завершена
43 817 939.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 219 089.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 219 089.70 UAH
Номер:
7561889ada774794acb518236c06f5b4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-12-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.08.2025 00:00
Період моніторингу:
12.08.2025 11:55 - 03.09.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.08.2025 Київ № 212
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Розподілу обов’язків між Головою Державної аудиторської служби України та заступниками Голови, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 01 червня 2021 року № 165 (в редакції наказу Держаудитслужби від 06 січня 2025 року № 4), на період тимчасової непрацездатності Голови Державної аудиторської служби України БАСАЛАЄВОЇ Алли Валентинівни,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2025-07-17-011269-a 17.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення (порушень) законодавства.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції Консорціуму, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дніпровського державного університету внутрішніх справ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від «17» липня 2025 року № 1125), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію консорціуму «РЕНЕСАНС УКРАЇНА» (далі – Консорціум), повідомлення про намір укласти договір від 04 серпня 2025 року, договір підряду від 11.08.2025 № 229/25 на суму 43 816 044,00 грн з ПДВ (далі – Договір), пояснення Замовника від 19.08.2025 та 21.08.2025, отримані через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби від 15.08.2025 та 20.08.2025 відповідно.
Період усунення порушень:
01.09.2025 17:59 - 05.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.09.2025 17:59
Запити/Пояснення
Номер:
c102dcd5406f47bfb869eafe16d158ae
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.08.2025 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реставрація (пристосування) пам'ятки архітектури та містобудування місцевого значення "Казарми Феодосіївського полку" (охор. №61) під пансіон Дніпровського ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання імені Олександра ГОСТІЩЕВА Дніпровського державного університету внутрішніх справ за адресою: просп. Науки, 26, корпус №11 (літ.Л-2), м. Дніпро», з очікуваною вартістю 43 817 939,00 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-17-011269-a) та відповідно до пункту 6 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів:
Відповідно до Технічного завдання, що є Додатком №4 до тендерної документації Замовника, очікувана вартість будівельних робіт складає – 43 817 939,00 грн з ПДВ, в тому числі кошти на виконання підготовчих робіт до пуску змонтованих систем та устаткування, включаючи розроблення та налаштування необхідного програмного забезпечення – 136 743,00 грн без ПДВ.
На підтвердження економічно вигідної вартості зазначеної Учасником вказаних вище пусконалагоджувальних робіт в тендерній пропозиції Замовником вимагається надати розрахунки.
Просимо зазначити назви відповідних файлів, де приведені та надані у складі тендерної пропозиції Учасником такі розрахунки.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2a41e64db2f4446cb443d96eb39272eb
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
19.08.2025 15:03
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реставрація (пристосування) пам'ятки архітектури та містобудування місцевого значення "Казарми Феодосіївського полку" (охор. №61) під пансіон Дніпровського ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання імені Олександра ГОСТІЩЕВА Дніпровського державного університету внутрішніх справ за адресою: просп. Науки, 26, корпус №11 (літ.Л-2), м. Дніпро», з очікуваною вартістю 43 817 939,00 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-17-011269-a) та відповідно до пункту 6 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів:
Відповідно до Технічного завдання, що є Додатком №4 до тендерної документації Замовника, очікувана вартість будівельних робіт складає – 43 817 939,00 грн з ПДВ, в тому числі кошти на виконання підготовчих робіт до пуску змонтованих систем та устаткування, включаючи розроблення та налаштування необхідного програмного забезпечення – 136 743,00 грн без ПДВ.
На підтвердження економічно вигідної вартості зазначеної Учасником вказаних вище пусконалагоджувальних робіт в тендерній пропозиції Замовником вимагається надати розрахунки.
Просимо зазначити назви відповідних файлів, де приведені та надані у складі тендерної пропозиції Учасником такі розрахунки.
У межах проведення моніторингу Державною аудиторською службою України процедури закупівлі робіт «Реставрація (пристосування) пам'ятки архітектури та містобудування місцевого значення "Казарми Феодосіївського полку" (охор. №61) під пансіон Дніпровського ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання імені Олександра ГОСТІЩЕВА Дніпровського державного університету внутрішніх справ за адресою: просп. Науки, 26, корпус №11 (літ.Л-2), м. Дніпро (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-17-011269-а), стосовно надання інформації та відповідних документів повідомляю наступне.
Відповідно до Технічного завдання, що є Додатком №4 до тендерної документації Замовника, очікувана вартість будівельних робіт складає – 43 817 939,00 грн з ПДВ, в тому числі кошти на виконання підготовчих робіт до пуску змонтованих систем та устаткування, включаючи розроблення та налаштування необхідного програмного забезпечення – 136 743,00 грн без ПДВ.
На підтвердження економічно вигідної вартості зазначеної Учасником вказаних вище пусконалагоджувальних робіт в тендерній пропозиції Замовник вимагав надати розрахунки.
Учасник – Консорціум «РЕНЕМАНС УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції надав наступні розрахунки:
- Пусконалагоджувальні роботи системи вентиляції наведені у файлі - «ДЦ_вентиляція» фали форматів .pdf та .xls на суму 10 059,77 грн без ПДВ (12 071,72 грн з ПДВ);
- Пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та керуванням евакуацією наведені у файлі - «Копія ДЦ_пожежна_сигналізація (1)» фали форматів .pdf та .xls на суму 63 540,59 грн без ПДВ (76 248,71 грн з ПДВ);
- Пусконалагоджувальні роботи системи контроля управління доступом, системи відеоспостереження, структурованих кабельних мереж наведені у файлі - «Копія ДЦ_СКУД_СКМ_відеоспостережання(1)» фали форматів .pdf та .xls на суму 63 141,08 грн без ПДВ (75 769,30 грн з ПДВ).
Загальний розмір коштів на виконання підготовчих робіт до пуску змонтованих систем та устаткування, включаючи розроблення та налаштування необхідного програмного забезпечення Учасника склала 136 741,44 грн без ПДВ.
Документи та інша інформація, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, надано у складі цього пояснення.
Уповноважена особа
Завідувач відділення
закупівлі, тендерних процедур
і моніторингу Олена ШЕВЧЕНКО
Номер:
5246f55af459488886952e7f122b42ea
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.08.2025 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реставрація (пристосування) пам'ятки архітектури та містобудування місцевого значення "Казарми Феодосіївського полку" (охор. №61) під пансіон Дніпровського ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання імені Олександра ГОСТІЩЕВА Дніпровського державного університету внутрішніх справ за адресою: просп. Науки, 26, корпус №11 (літ.Л-2), м. Дніпро», з очікуваною вартістю 43 817 939,00 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-17-011269-a) та відповідно до пункту 6 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів:
1.Просимо надати проектно-кошторисну документацію Замовника, експертний звіт, дефектні акти тощо. Також просимо надати покликання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином Учасником закупівлі підтверджена наявність у нього крану на автомобільному ходу вантажопідйомність не менше 10 - 25 т, що вимагається Замовником згідно з Переліком документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, що є Додатком №3 до тендерної документації Замовника (Далі – Додаток №3 до ТД), оскільки Довідка від 18 липня 2025 року №1807/1.1, надана Учасником в складі тендерної пропозиції, не містить інформації про наявність такого механізму?
3. Просимо пояснити у який спосіб Учасником виконано вимоги Замовника, зазначені в Додатку № 3 до ТД, а саме: надано копію діючого посвідчення та протоколу/витягу з протоколу, на підставі якого видане таке посвідчення, про проходження навчання з охорони праці з електробезпеки (група електробезпеки до та понад 1000 В) - для керівника підприємства, для головного інженера;
- копію діючого посвідчення та/або протоколу/витягу з протоколу, на підставі якого видане таке посвідчення, про проходження навчання загальний курс з ОП - для керівника підприємства, для головного інженера?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4946965390de47149fe2c7e6366aa44a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.08.2025 15:18
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реставрація (пристосування) пам'ятки архітектури та містобудування місцевого значення "Казарми Феодосіївського полку" (охор. №61) під пансіон Дніпровського ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання імені Олександра ГОСТІЩЕВА Дніпровського державного університету внутрішніх справ за адресою: просп. Науки, 26, корпус №11 (літ.Л-2), м. Дніпро», з очікуваною вартістю 43 817 939,00 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-17-011269-a) та відповідно до пункту 6 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів:
1.Просимо надати проектно-кошторисну документацію Замовника, експертний звіт, дефектні акти тощо. Також просимо надати покликання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Документи та інша інформація, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, надано у складі цього пояснення.
сторінка власного веб-сайту з закупівлею:
https://dduvs.edu.ua/2025/07/18/potochni-zakupivli-restavratsiya/
https://dduvs.edu.ua/wp-content/uploads/files/zakupivlya/2025/007/1872.pdf
2. Яким чином Учасником закупівлі підтверджена наявність у нього крану на автомобільному ходу вантажопідйомність не менше 10 - 25 т, що вимагається Замовником згідно з Переліком документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, що є Додатком №3 до тендерної документації Замовника (Далі – Додаток №3 до ТД), оскільки Довідка від 18 липня 2025 року №1807/1.1, надана Учасником в складі тендерної пропозиції, не містить інформації про наявність такого механізму?
На Ваш запит повідомляємо наступне - для виконання робіт за цією закупівлею Учасник-Переможець Консорціум «РЕНЕСАНС УКРАЇНА» залучає субпідрядника/співвиконавця - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРАЙМХОУМБУД» (про що Учасником у складі пропозиції надано довідку (файл «4. Довідка щодо субпідрядника.pdf»). Інформація про наявність механізму «кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність не менше 10 - 25 т.» у тому числі з підтверджуючими документами надано від субпідрядника/співвиконавця - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРАЙМХОУМБУД». Та містяться у файлі (архів «4.1. Документи субпідрядника.rar») – «2 ДОВІДКА про МТБ.pdf» та «2.1. Договора техніка.pdf»
У Додатку №3 тендерної документації (п.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) зазначено: «* У разі залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців, учасник має надати цю інформацію в довідці та/або довідка з інформацією потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців може бути надана самим субпідрядником/співвиконавцем. У довідці субпідрядника/співвиконавця також відображається належність техніки (власної, залученої або субпідрядної організації тощо)»
Тому Замовником було прийнято до розгляду документи, створені (надані) безпосередньо субпідрядником/співвиконавцем (у тому числі документи, що надано на підтвердження кваліфікаційних вимог) у файлах архів «4.1. Документи субпідрядника.rar» та «4.2. Документи субпідрядника.rar»
Документи та інша інформація, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, надано у складі цього пояснення.
3. Просимо пояснити у який спосіб Учасником виконано вимоги Замовника, зазначені в Додатку № 3 до ТД, а саме: надано копію діючого посвідчення та протоколу/витягу з протоколу, на підставі якого видане таке посвідчення, про проходження навчання з охорони праці з електробезпеки (група електробезпеки до та понад 1000 В) - для керівника підприємства, для головного інженера;
- копію діючого посвідчення та/або протоколу/витягу з протоколу, на підставі якого видане таке посвідчення, про проходження навчання загальний курс з ОП - для керівника підприємства, для головного інженера?
На Ваш запит повідомляємо наступне - для виконання робіт за цією закупівлею Учасник-Переможець Консорціум «РЕНЕСАНС УКРАЇНА» залучає субпідрядника/співвиконавця - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРАЙМХОУМБУД» (про що Учасником у складі пропозиції надано довідку (файл «4. Довідка щодо субпідрядника.pdf»).
Учасником у складі пропозиції надано лист-пояснення щодо наявності зазначених документів, виданих на працівників субпідрядника/співвиконавця ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРАЙМХОУМБУД» лист-пояснення № 1807/29 від «18» липня 2025 року (файл «1.2.2. Лист-пояснення.pdf»), як на осіб які будуть виконувати зазначені обов’язки при виконанні робіт за договором, згідно кваліфікації.
У Додатку №3 тендерної документації (п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) зазначено: «*У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають довідку в довільній формі, щодо наявності у субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (працівники повинні бути офіційно працевлаштовані) та/або довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід субпідрядника/ співвиконавця може бути надана самим субпідрядником/співвиконавцем.»
Тому Замовником було прийнято до розгляду документи, створені (надані) безпосередньо субпідрядником/співвиконавцем у тому числі документи, що підтверджують кваліфікацію. У файлі архів «4.1. Документи субпідрядника.rar» субпідрядником/співвиконавцем надано довідку файл «3 Довідка про наявність працівників» та підтверджуючі документи щодо проходження навчання - «3.3. Посвідчення протоколи з ОП головний інженер», «3.4. Посвідчення протоколи з ОП директора», «3.5. Охорона праці робітників», «Посвідчення з електробезпеки директор».
Документи та інша інформація, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, надано у складі цього пояснення.
Уповноважена особа
Завідувач відділення
закупівлі, тендерних процедур
і моніторингу Олена ШЕВЧЕНКО