-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Обладнання для модернізації cиcтем повномаштабного тренажера енергоблоку №1, включаючи моделі активної зони і моделі теплогідравліки першого контуру
Обладнання для модернізації cиcтем повномаштабного тренажера енергоблоку №1, включаючи моделі активної зони і моделі теплогідравліки першого контуру
Завершена
71 943 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 359 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 359 750.00 UAH
Номер:
9d52b470102441718c65c67f5c2182cf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-02-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.08.2021 00:00
Період моніторингу:
03.08.2021 09:22 - 27.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.08.2021 № 486
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 02.08.2021 № 486
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2 UA-2018-08-30-001050-c 30.08.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлі, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлі, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік Відокремленого підрозділу «Хмельницька атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 30.08.2018 № 989, тендерні пропозиції учасників Corp Corys, Corp Western Services, GSE Реrfоrmаnсе Solutions, Inc. (1332 Londontown, Blvd. Sykesville, Suite 200, Maryland 21784, USA, вимоги учасника щодо усунення порушень від 08.11.2018 та відповідь на них, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.10.2018, витяг з протоколу розгляду тендерних пропозицій від 19.10.2018 № 1220, витяг з протоколу про визначення переможця від 29.10.2018 № 1253, повідомлення про намір укласти договір від 29.10.2018, договір про закупівлю товару від 16.11.2018 № 14478/53-124-01-18-09073 (далі – Договір), додаткову угоду від 20.12.2018 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 04.01.2019, додаткову угоду від 05.07.2019 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 05.07.2019, додаткову угоду від 16.09.2019 № 3 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 19.09.2019, додаткову угоду від 20.03.2020 № 4 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 20.03.2020, додаткову угоду від 09.07.2020 № 5 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 10.07.2020, додаткову угоду від 13.08.2020 № 6 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 14.08.2020, пояснення від 09 серпня 2021 року, 12 серпня 2021 року та 17 серпня 2021 року, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником внесено зміни до істотних умов договору додатковою угодою від 20.12.2018 № 1 до Договору, натомість повідомлення про внесення змін до договору оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 04.01.2019, тобто на п’ятнадцятий день з дня внесення змін, чим не дотримано строків, встановлених абзацом дев’ятим частини першої статті 10 Закону.
Відповідно до абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін.
На дату закінчення моніторингу (19.08.2021) Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю від 09.08.2021.
Період усунення порушень:
19.08.2021 15:46 - 07.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.08.2021 15:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання інформації після розгляду висновку про результати моніторингу процедури закупівлі обладнання для модернізації cиcтем повномаштабного тренажера енергоблоку №1, включаючи моделі активної зони і моделі теплогідравліки першого контуру (код 38970000-5 згідно ДК 021:2015 Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори).
Дата публікації звіту:
20.08.2021 13:56
Запити/Пояснення
Номер:
93a53e511d464b399e4b8b337bb7bd6f
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
04.08.2021 10:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2018-08-30-001050-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати:
- відповідну інформацію (пояснення) щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з Компанією «GSE Performance Solutions, Inc.» за договором від 16.11.2018 №14478/53-124-01-18-09073.
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Номер:
6d25688904e04e24bd15781f63d15766
Назва:
Обладнання для модернізації cиcтем повномаштабного тренажера енергоблоку №1, включаючи моделі активної зони і моделі теплогідравліки першого контуру (код 38970000-5 згідно ДК 021:2015 Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори)
Дата опублікування:
09.08.2021 10:09
Опис:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 04.08.2021 о 10:27 (витяг з протоколу засідання Тендерного комітету ВП ХАЕС від 09.08.2021 №1423)
Номер:
0a43a1bef04d423b807b960f8271c9e5
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
09.08.2021 12:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2018-08-30-001050-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
Відповідно до статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, внесення змін до договору про закупівлю товару від 16.11.2018 №14478/53-124-01-18-09073 (далі – Договір) додатковою угодою №1 від 20.12.2018, а повідомлення про внесення змін до Договору оприлюднено Замовником 04 січня 2019 року.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- чому Замовником в порушення частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до Договору оприлюднено Замовником 04 січня 2019 року, зважаючи, що датою внесення змін до договору, є 20.12.2018?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
fdf174e713b6413abfb59a0510793b8f
Назва:
Обладнання для модернізації системи повномаштабного тренажера енергоблоку № 1, включаючи моделі активної зони і моделі теплогідравліки першого контуру (код 38970000-5 згідно ДК 021:2015 - Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори)
Дата опублікування:
12.08.2021 13:13
Опис:
Надання відповіді на запит (Згідно Протоколу ТК ВП ХАЕС № 1443 від 12.08.2021)
Номер:
5316dbbbb67843cdb18c85f77b74fb13
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
13.08.2021 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2018-08-30-001050-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Згідно наданого пояснення від Замовника для повного виконання договору вiд 16.11.2018 №14478/53-124-01-18-09073 з Компанією «GSE Performance Solutions, Inc.» необхiдно згiдно р. 5 здiйснити оплату за поставлений Товар. Станом на 29.07.2021 року оплата 10% вiд вартості поставленого товару не здiйснена. Тому станом на 04.08.2021 на офiцiйному веб-порталi не оприлюднена iнформація щодо його повного виконання сторонами.
09.08.2021 Вами в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Відповідно до абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати документальне підтвердження щодо стану виконання договірних зобов’язань з Компанією «GSE Performance Solutions, Inc.» (далі – Постачальник) договору від 16.11.2018 №14478/53-124-01-18-09073, а саме: акти виконаних робіт, розрахункові та платіжні документи, дані бухгалтерського обліку щодо розрахунків з Постачальником та інші, які стали підставою для оприлюднення Замовником звіту про виконання договору 09.08.2021 .
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
d9a2ea49325549d39afa2335b4f39ec7
Назва:
Обладнання для модернізації cиcтем повномаштабного тренажера енергоблоку №1, включаючи моделі активної зони і моделі теплогідравліки першого контуру (код 38970000-5 згідно ДК 021:2015 Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори)
Дата опублікування:
17.08.2021 17:29
Опис:
Надання пояснень згідно з протоколом засідання тендерного комітету ВП ХАЕС від 17.08.2021 (протокол №1467).