-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Самойловича, 8-А (заходи з відновлення об’єктів житлового фонду, пошкоджених внаслідок збройної агресії рф проти України). Коригування.
категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа).
Завершена
13 535 275.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 135 352.75 UAH
мін. крок: 1% або 135 352.75 UAH
Номер:
5e05bc92e9af43ee968c58b456e69e78
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-19-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
19.08.2025 11:28 - 10.09.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2025 Київ № 216
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2025-07-17-006021-a 17.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СІТІ-СТАРС», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 17.07.2025 № 52-1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СІТІ-СТАРС» (далі – ТОВ «СІТІ-СТАРС»), вимогу про усунення невідповідностей до 06.08.2025, протокол (рішення) розгляду тендерних пропозицій від 06.08.2025 № 52-2 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 06.08.2025, договір від 19.08.2025 № 241 на суму 13 534 698,22 грн, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 22.08.2025, 26.08.2025, 04.09.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
10.09.2025 16:50 - 16.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2025 16:50
Запити/Пояснення
Номер:
a4bb2a7f9eea4719bc58bcb299900c2f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.08.2025 17:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Самойловича, 8-А (заходи з відновлення об’єктів житлового фонду, пошкоджених внаслідок збройної агресії рф проти України). Коригування.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-17-006021-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «СІТІ-СТАРС» умови, яка визначена Додатком 6 тендерної документації «Умови забезпечення виконання договору».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c47a4ea1e67f4848825c00b3236301bc
Назва:
пояснення на запит ДАСУ від 21.08.2025.
Дата опублікування:
22.08.2025 10:33
Опис:
Розглянувши запит Державної аудиторської служби України від 21.08.2025, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі оголошення про проведення якої оприлюднене в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-17-006021-a, повідомляю наступне.
1. Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснене фахівцями технічного відділу ДЖКГ ММР на підставі робочого проєкту з урахуванням складеного ними технічного завдання (додається).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднене на сайті ДЖКГ ММР 18.07.2025 року (файл «Обґрунтування кап ремонт житлового будинку Самойловича, 8-А»). Посилання на сторінку: https://dgkh.mkrada.gov.ua/informacziya-pro-zakupivli/.
3. На виконання вимог тендерної документації Товариством з обмеженою відповідальністю «СІТІ-СТАРС» надане забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді безвідкличної банківської гарантії від 13.08.2025 №ODEG348607450 (додається) в розмірі 189 485,78 грн., що становить 1,4 відсотки вартості договору про закупівлю.
Крім того, вважаю за необхідне пояснити, що додатки 1 «Проєкт Договору» та 6 «Забезпечення виконання договору» містять технічні помилки (розбіжності) щодо розміру забезпечення виконання договору про закупівлю. В той же час, згідно з п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. У разі, якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, – автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
За такого, розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1,4% вартості договору про закупівлю, що відповідає інформації розміщеній замовником шляхом заповнення відповідного електронного поля.
Номер:
ba68cf7a56a040e19804c8cd01ecda7c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.08.2025 10:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Самойловича, 8-А (заходи з відновлення об’єктів житлового фонду, пошкоджених внаслідок збройної агресії рф проти України). Коригування.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-17-006021-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надайте пояснення чому в електронній системі закупівель в розділі «Інформація про процедуру» відсутні дані щодо «Розміру та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю».
2. Надайте пояснення чому відсотки забезпечення виконання договору, зазначені у пунктах 1 та 2 Додатку 6 до тендерної документації «Умови забезпечення виконання договору» відрізняються.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0f371223ab02433d84fbc80851917c6e
Назва:
пояснення на запит від ДАСУ від 26.08.2025
Дата опублікування:
26.08.2025 11:59
Опис:
Розглянувши запит Державної аудиторської служби України від 26.08.2025, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі оголошення про проведення якої оприлюднене в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-17-006021-a, повідомляю наступне. 1. Розділ "Інформація про процедуру" наявний у старому дизайну сторінки тендеру, відображення даних щодо «Розміру та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю» на сторінці старого дизайну не залежить від замовника й опціонально приховане адміністратором електронної системи закупівель. У новому дизайні сторінці тендеру знаходиться вкладка "Лоти" - "Інші вимоги" - "Забезпечення виконання договору" де й наявна інформація про "Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю". 2. Як зазначено в попередніх поясненнях замовника, розбіжності у відсотках забезпечення виконання договору про закупівлю наявні внаслідок технічної помилки допущенної уповноваженою особою. Вказані розбіжності були виявлені замовником після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що унеможливило внесення змін до тендерної документації. В той же час, оскільки відповідні електронні поля містять коректну інформацію, то відсутні порушення, наслідком яких є відміна процедури закупівлі.
Номер:
26bfa54cfa0b4c218a6f34fccfe7ac13
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.09.2025 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Самойловича, 8-А (заходи з відновлення об’єктів житлового фонду, пошкоджених внаслідок збройної агресії рф проти України). Коригування.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-17-006021-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати проєктно-кошторисну документацію на об’єкт «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Самойловича, 8-А (заходи з відновлення об’єктів житлового фонду, пошкоджених внаслідок збройної агресії рф проти України). Коригування.» або експертний звіт на підставі яких визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8496153de91e4c008ee0ffb62c1865d8
Назва:
пояснення на запит від 03.09.2025
Дата опублікування:
04.09.2025 10:20
Опис:
Розглянувши запит Державної аудиторської служби України від 03.09.2025, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі оголошення про проведення якої оприлюднене в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-17-006021-a, надаю експертний звіт (позитивний) від 01.07.2025 № 0035-25-2 та реєстраційний номер проєктної документації в реєстрі будівельної діяльності – PD01:7982-1979-1637-0055.
Ознайомитись з проєктною документацією можна за посиланням: https://e-construction.gov.ua/document/optype=4 шляхом введення реєстраційного номеру проєктної документації у відповідному полі.
Додатково повідомляю, що згідно з проєктною документацією кошторисна вартість будівництва становить 20 853 535,00 грн. (двадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят три тисячі п’ятсот тридцять п’ять гривень 00 коп.), із якої виконано на суму 6 152 398,00 грн. (шість мільйонів сто п’ятдесят дві тисячі триста дев’яносто вісім гривень 00 коп.).
Таким чином, кошторисна вартість невиконаних робіт становить 14 701 137,00 грн. (чотирнадцять мільйонів сімсот одна тисяча сто тридцять сім гривень 00 коп.).
Під час підготовки технічного завдання (надане в межах пояснень від 22.08.2025) очікувану вартість зменшено відносно кошторисної вартості будівництва, визначеної проєктною документацією, за рахунок неврахування витрат на покриття ризиків; проєктні, вишукувальні роботи, експертизу, авторський нагляд, енергетичний сертифікат; утримання служби замовника та інжинірінгові послуги.