-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Поточний ремонт частини приміщень центру мікрохірургії вуха та сурдоневрології КП "РОКЛ ім. Ю. Семенюка" РОР за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне" код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
5 180 428.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 902.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 902.14 UAH
Номер:
b5f7a58d5e30433f9c8f054e52c0cf86
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-05-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2025 00:00
Період моніторингу:
05.09.2025 11:46 - 27.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.09.2025 № 55-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 25.08.2025 №003100-18/10589-2025, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Вікторії ТЕРЕЩЕНКО від 05.09.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
05.09.2025 №55-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-07-16-009380-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «ІНЛЄКС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 21.07.2025 б/н (зі змінами); реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозиція ТОВ «ІНЛЄКС»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання уповноваженої особи про визначення переможцем пропозицію ТОВ «ІНЛЄКС» від 31.07.2025 №148; повідомлення про намір укласти договір; договір про надання послуг від 11.08.2025 №739 ціною 4 877 286,00 гривень; пояснення та документи надані Замовником 11.09.2025 через електронну систему закупівель на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 08.09.2025 (далі – Управління).
Період усунення порушень:
22.09.2025 15:17 - 26.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.09.2025 15:17
Запити/Пояснення
Номер:
a99499a74d3d40b3b65f3bd7bf97d555
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.09.2025 09:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі поточного ремонту частини приміщень центру мікрохірургії вуха та сурдоневрології КП «РОКЛ ім. Ю. Семенюка» РОР за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне» код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-16-009380-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
7ca83060d5d64439be46a0684f2d05bc
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.09.2025 15:17
Опис:
мунальне підприємство «Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка» Рівненської обласної ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Поточний ремонт частини приміщень центру мікрохірургії вуха та сурдоневрології КП "РОКЛ ім. Ю. Семенюка" РОР за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне" код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, UA-2025-07-16-009380-a, надає наступні пояснення. Очікувана вартість вказаного предмету закупівлі розрахована з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та на підставі чинних Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами), відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної частини проєктної документації. Експертна оцінка щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом "Поточний ремонт частини приміщень центру мікрохірургії вуха та сурдоневрології КП "РОКЛ ім. Ю. Семенюка" РОР за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне" №250417-08/ЕО від 29.04.2025 (додається). Очікувана вартість та розмір бюджетного призначення предмету закупівлі визначено на підставі затвердженого наказом РОКЛ № 37-ОД від 29.04.2025 Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва "Поточний ремонт частини приміщень центру мікрохірургії вуха та сурдоневрології КП "РОКЛ ім. Ю. Семенюка" РОР за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне" (додається), за вирахуванням вартості складових зведеного кошторисного розрахунку, а саме: коштів на здійснення технічного нагляду; вартості проектних робіт; вартості експертизи проектної документації ; коштів на здійснення авторського нагляду та коштів на покриття ризиків інших витрат (4248,00 грн).
Очікувана вартість – 5 180 428,80 грн з ПДВ:
глава 1-9 прямі витрати (роботи) - 3931237,00 грн
кошторисний прибуток - 70191,00 грн
кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій - 35692,00 грн
Кошти на покриття ризику підрядника* - 94 350,00 грн
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами - 185554,00 грн
Разом - 4317024,00 грн
Разом з ПДВ - 4317024,00 *1,2 = 5 180 428,80 грн з ПДВ
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі застосовані відповідно до чинних Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (зі змінами) та Закону України «Про публічні закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі зазначені у Додатку 1.1. до тендерної документації, що відповідає проєктній документації за робочим проєктом "Поточний ремонт частини приміщень центру мікрохірургії вуха та сурдоневрології КП "РОКЛ ім. Ю. Семенюка" РОР за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне".
На підтвердження надаємо:
- Експертну оцінку №250417-08/ЕО від 29.04.2025;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва "Поточний ремонт частини приміщень центру мікрохірургії вуха та сурдоневрології КП "РОКЛ ім. Ю. Семенюка" РОР за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне".