-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
Справа за позовом компанії «ABH Holdings S.A.» (Велике Герцогство Люксембург) до держави Україна, 79110000-8, послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, ДК 021:2015
Завершена
999 987.50
EUR без ПДВ
Номер:
5e266928f9074d9d8bbf4bd8ac01980f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-28-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.07.2025 00:00
Період моніторингу:
28.07.2025 11:11 - 19.08.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.07.2025 Київ № 198
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2025-07-16-009257-a 16.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міністерства юстиції України (далі – Замовник) на 2025 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно із підпунктом 10 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів), договір про закупівлю юридичних послуг від 16 липня 2025 року № 9-352 на суму 999 987,50 євро, пояснення та документи Замовника, надані 14 серпня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
15.08.2025 11:37 - 21.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.08.2025 11:37
Запити/Пояснення
Номер:
efc40813b2f242eb93c6de443e4668f7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.08.2025 14:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Справа за позовом компанії «ABH Holdings S.A.» (Велике Герцогство Люксембург) до держави Україна, 79110000-8, послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, ДК 021:2015» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-16-009257-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати запит Міністерства юстиції України до міжнародної юридичної фірми «Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan UK LLP» стосовно розрахунку витрат на 2025 рік у справі за позовом компанії «ABH Holdings S.A.» до держави Україна (далі – Справа).
2. Надати відповідь міжнародної юридичної фірми «Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan UK LLP» з розрахунком витрат юридичних послуг по Справі у 2025 році.
3. Надати інформацію та документи щодо погодження Міністерством фінансів України бюджетного запиту Замовника в частині фінансування витрат на 2025 рік у справі за позовом компанії «ABH Holdings S.A.» до держави Україна, враховуючи пункт 10 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення захисту прав та інтересів України під час урегулювання спорів, розгляду у закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України, під час здійснення заходів, пов’язаних із створенням та впровадженням міжнародних юридичних механізмів відшкодування шкоди, завданої внаслідок міжнародного збройного конфлікту на території України, а також забезпечення представництва України в Європейському суді з прав людини, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2003 № 1198, вимоги Бюджетного кодексу України, Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
da438c153b1143288633802522911e9c
Назва:
Пояснення, документи та інформація, які обґрунтовують позицію Замовника (Міністерство юстиції України) з поставлених питань Державною аудиторською службою України у закупівлі за предметом: справа за позовом компанії «ABH Holdings S.A.» (Велике Герцогство Люксембург) до держави Україна, 79110000-8, послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, ДК 021:2015
Дата опублікування:
14.08.2025 15:04
Опис:
У межах проведення Державною аудиторською службою України моніторингу закупівель проведених у 2025 році Міністерством юстиції України (далі – Замовник) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів запитуваних Державною аудиторською службою України, а саме:
Щодо справи за позовом компанії «ABH Holdings S.A.» (Велике Герцогство Люксембург) до держави Україна, 79110000-8, послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, ДК 021:2015 (далі – Справа)
1. Надати запит Міністерства юстиції України до міжнародної юридичної фірми «Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan UK LLP» стосовно розрахунку витрат на 2025 рік у справі за позовом компанії «ABH Holdings S.A.» до держави Україна (далі – Справа).
2. Надати відповідь міжнародної юридичної фірми «Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan UK LLP» з розрахунком витрат юридичних послуг по Справі у 2025 році.
3. Надати інформацію та документи щодо погодження Міністерством фінансів України бюджетного запиту Замовника в частині фінансування витрат на 2025 рік у справі за позовом компанії «ABH Holdings S.A.» до держави Україна, враховуючи пункт 10 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення захисту прав та інтересів України під час урегулювання спорів, розгляду у закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України, під час здійснення заходів, пов’язаних із створенням та впровадженням міжнародних юридичних механізмів відшкодування шкоди, завданої внаслідок міжнародного збройного конфлікту на території України, а також забезпечення представництва України в Європейському суді з прав людини, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2003 № 1198, вимоги Бюджетного кодексу України, Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228.
З урахуванням документів, інформації та пояснень отриманих від Департаменту міжнародних спорів та Бухгалтерської служби надається наступне.
Додатково до пункту 3 інформуємо
Відповідно до Інструкції з підготовки бюджетних запитів, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2022 № 450 (далі – Інструкція), головний розпорядник бюджетних коштів організовує та забезпечує підготовку бюджетного запиту з відповідними розрахунками для подання до Міністерства фінансів України. Структурні підрозділи Мінфіну здійснюють аналіз бюджетних запитів, отриманих від головних розпорядників, щодо їх відповідності Бюджетній декларації, граничним показникам, доведеним Мінфіном, вимогам цієї Інструкції, інших інструкцій, доведених Мінфіном, а також ефективності використання бюджетних коштів. На основі інформації про результати аналізу бюджетних запитів та результати погоджувальних нарад, інших вжитих заходів Міністр фінансів України приймає рішення про включення бюджетних запитів до проекту Державного бюджету України. Разом з тим, в Інструкції не передбачені документи, які підтверджують погодження Міністерства фінансів України бюджетного запиту. Тільки у разі подання бюджетного запиту з порушенням вимог Інструкції Міністерство фінансів України повідомляє головного розпорядника бюджетних коштів про необхідність доопрацювання такого бюджетного запиту.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» головні розпорядники бюджетних коштів під час складання проектів кошторисів, забезпечують дотримання принципів, на яких ґрунтується бюджетна система, а також дотримання вимог законодавства під час проведення розрахунків до кошторису, розподілу видатків бюджету відповідно до економічної класифікації видатків бюджету. Кошти на оплату послуг з юридичного консультування та юридичного представництва за запитуваними справами включені у розрахунок видатків до кошторису за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» у статтю «Оплата послуг юридичних радників, примірювачів, фахівців, експертів у т.ч. іноземних, щодо захисту прав та інтересів України під час урегулювання спорів, розгляду у закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України».
Разом з тим надаються копії документів, які завантаженні в електронну систему закупівель у моніторингу:
1. Інструктивний лист Міністерства фінансів України (від 07.08.2024 № 04110-08-6/23207) щодо підготовки бюджетних запитів на 2025 – 2027 роки;
2. Супровідний лист Міністерства юстиції України (від 16.08.2024 № 116171/135109-26-24/16.1.1) до бюджетного запиту на 2025 – 2027 роки;
3. Бюджетний запит на 2025-2027 роки, форма БЗ -1 (загальна);
4. Бюджетний запит на 2025-2027 роки, форма БЗ -2 (Індивідуальна) за КПКВК 3601150 «Забезпечення захисту прав та інтересів України під час урегулювання спорів, розгляду у закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України, під час здійснення заходів, пов’язаних із створенням та впровадженням міжнародних юридичних механізмів відшкодування шкоди, завданої внаслідок міжнародного збройного конфлікту на території України, а також забезпечення представництва України в Європейському суді з прав людини» з розрахунком обсягу видатків до бюджетного запиту на 2025-2027 роки;
5. Кошторис на 2025 рік, план асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) за загальним фондом бюджету на 2025 рік за КПКВК 3601150 з розрахунком видатків до кошторису на 2025 рік;
6. Витяг з Переліку спорів, щодо яких здійснюється урегулювання, та справ, які розглядаються у закордонних юрисдикційних органах, що фінансуються за бюджетною програмою КПКВК 3601150 «Забезпечення захисту прав та інтересів України під час урегулювання спорів, розгляду у закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України, під час здійснення заходів, пов’язаних із створенням та впровадженням міжнародних юридичних механізмів відшкодування шкоди, завданої внаслідок міжнародного збройного конфлікту на території України, а також забезпечення представництва України в Європейському суді з прав людини» на 2025 рік;
7. Витяг з Розрахунку послуг юридичних радників, примирювачів, фахівців та експертів за КПКВК 3601150 до Бюджетного запиту на 2025-2027 роки;
8. Запити Міністерства юстиції України до міжнародної юридичної фірми «Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan UK LLP» стосовно розрахунку витрат на 2025 рік по Справі;
9. Відповіді міжнародної юридичної фірми «Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan UK LLP» з розрахунком витрат юридичних послуг у 2025 році по Справі.