• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Тверде паливо» код 09110000-3 за ДК 021:2015 (пелети)

Завершена

3 540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 000.00 UAH
Номер: d847b71da03d4e028adafb4f1d7987ea
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-10-31-000558
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.02.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.02.2019 17:58 - 05.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.02.2019 № 33 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови О. ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 07.02.2019 № 33 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2018-09-20-001464-a 20.09.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимогам тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону через відсутність у тендерній документації вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТ ЮКРЕЙН ГРУП» яка не відповідала умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) від 12.09.2018 № 1269, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 22.10.2018 № 1467, від 23.10.2018 № 1475 та від 25.10.2018 № 1499, тендерні пропозиції учасників: фізичної особи – підприємця Ковальчук Євгена Володимировича, товариства з обмеженою відповідальністю «МАШАГРОПРОМ ЛТД» та товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ ЮКРЕЙН ГРУП» (далі – ТОВ «ВЕСТ ЮКРЕЙН ГРУП»), повідомлення про намір укласти договір, договір від 14.11.2018 № 52.18-549, повідомлення про внесення змін до договору. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТ ЮКРЕЙН ГРУП» установлено наступне. Відповідно до пункту 7 Додатку 5 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, щодо надання учасником протоколу проведення визначальних випробувань паливних гранул (пелетів), який підтверджує якість товару. При цьому технічні характеристики предмета закупівлі визначені в додатку 5 до тендерної документації, та включають, зокрема, такі показники: теплоту згорання – не менше 18,9 МДж/кг та щільність – не менше 1,24 кг/ дм³. Проте учасник ТОВ «ВЕСТ ЮКРЕЙН ГРУП» у складі своєї тендерної пропозиції надав протокол випробувань Севастопольської лабораторії № 1 від 14.03.2014 № 1017/14, який не містить результатів випробувань по зазначених показниках, що не відповідає вимогам додатку 5 до тендерної документації в частині підтвердження технічних характеристик (якості) товару. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ВЕСТ ЮКРЕЙН ГРУП», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір про закупівлю товару від 14.11.2018 № 52.18-549 на суму 3 049 000,00 гривень. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK-1-4-1, RISK-1-4-2, RISK-1-8-1, RISK-1-8-2, RISK-1-13-1, RISK-1-13-2, RISK-1-14, RISK-1-3-1, RISK-1-3-2, RISK-2-13 та RISK2-17-2п) не підтверджено.
Період усунення порушень: 06.03.2019 19:40 - 22.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 06.03.2019 19:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку
Дата публікації звіту: 14.03.2019 11:52

Рішення про призначення перевірки