-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Тверде паливо» код 09110000-3 за ДК 021:2015 (пелети)
Завершена
3 540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 35 000.00 UAH
Номер:
d847b71da03d4e028adafb4f1d7987ea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2018-10-31-000558
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2019 00:00
Період моніторингу:
11.02.2019 17:58 - 05.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2019 № 33
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.02.2019 № 33
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2018-09-20-001464-a 20.09.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимогам тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону через відсутність у тендерній документації вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТ ЮКРЕЙН ГРУП» яка не відповідала умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) від 12.09.2018 № 1269, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 22.10.2018 № 1467, від 23.10.2018 № 1475 та від 25.10.2018 № 1499, тендерні пропозиції учасників: фізичної особи – підприємця Ковальчук Євгена Володимировича, товариства з обмеженою відповідальністю «МАШАГРОПРОМ ЛТД» та товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ ЮКРЕЙН ГРУП» (далі – ТОВ «ВЕСТ ЮКРЕЙН ГРУП»), повідомлення про намір укласти договір, договір від 14.11.2018 № 52.18-549, повідомлення про внесення змін до договору.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТ ЮКРЕЙН ГРУП» установлено наступне.
Відповідно до пункту 7 Додатку 5 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, щодо надання учасником протоколу проведення визначальних випробувань паливних гранул (пелетів), який підтверджує якість товару.
При цьому технічні характеристики предмета закупівлі визначені в додатку 5 до тендерної документації, та включають, зокрема, такі показники: теплоту згорання – не менше 18,9 МДж/кг та щільність – не менше 1,24 кг/ дм³.
Проте учасник ТОВ «ВЕСТ ЮКРЕЙН ГРУП» у складі своєї тендерної пропозиції надав протокол випробувань Севастопольської лабораторії № 1 від 14.03.2014 № 1017/14, який не містить результатів випробувань по зазначених показниках, що не відповідає вимогам додатку 5 до тендерної документації в частині підтвердження технічних характеристик (якості) товару.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ВЕСТ ЮКРЕЙН ГРУП», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір про закупівлю товару від 14.11.2018 № 52.18-549 на суму
3 049 000,00 гривень.
Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK-1-4-1, RISK-1-4-2, RISK-1-8-1, RISK-1-8-2, RISK-1-13-1, RISK-1-13-2, RISK-1-14, RISK-1-3-1, RISK-1-3-2, RISK-2-13 та RISK2-17-2п) не підтверджено.
Період усунення порушень:
06.03.2019 19:40 - 22.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2019 19:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку
Дата публікації звіту:
14.03.2019 11:52
Рішення про призначення перевірки
Номер:
cece6561e36f4733baafe5a8cfdd7256
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-10-07-000001
Дата створення:
07.10.2019 12:15
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.09.2019 № 279
Київ
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 01 жовтня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-01-25-000221-a, UA-2018-09-20-001464-a,
UA-2018-10-24-002783-c, UA-2018-10-24-002534-c та UA-2018-10-26-000068-a, здійснених комунальним підприємством «Київпастранс».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
ГУДЗЕНКО Ігор Миколайович
– заступник начальника відділу перевірок закупівель суб'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (керівник групи);
БОЙКО
Юрій Валерійович – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.09.2019 № 279
Київ
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 01 жовтня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-01-25-000221-a, UA-2018-09-20-001464-a,
UA-2018-10-24-002783-c, UA-2018-10-24-002534-c та UA-2018-10-26-000068-a, здійснених комунальним підприємством «Київпастранс».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
ГУДЗЕНКО Ігор Миколайович
– заступник начальника відділу перевірок закупівель суб'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (керівник групи);
БОЙКО
Юрій Валерійович – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ