• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Обладнання для навчальних кабінетів фізики, хімії, математики

Закупівля фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility.

Завершена

1 115 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 150.00 UAH
Номер: 8e29d0624ead4f99bc0cb1085c3d7c66
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-05-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.08.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 05.08.2025 16:06 - 27.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.08.2025 №197 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 05.08.2025 №197. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-07-16-005531-a, 16.07.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, i.h.yaropud@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю (в тому числі щодо дотримання вимог законодавства стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility), встановлено не врахування Замовником положень додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318, статті 16 Рамкової угоди стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, а також вимоги пункту 14 Порядку № 1082 та пунктів 3, 24 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, а також умовам Рамкової угоди; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладання договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, а також умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності відповідних посадових осіб, тощо) щодо направлені на недопущення аналогічних порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 15 серпня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, а також відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Шептицької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-07-16-006476-a); оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі; оприлюднену інформацію щодо досліджуваної процедури закупівлі на вебсайті Шептицької міської ради (https://sheptytska-rada.gov.ua/obruntuvannia-tehnichnyh-ta-iakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli/p-4449); тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 25.07.2025; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ» (далі – ТОВ «ДБК»); наявні у вільному публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерело інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «ДБК» як переможцем тендеру документи, договір від 01.08.2025 №180; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Одночасно, за нормами частини першої статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону. Так, з метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода (ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX). Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р схвалено План України (далі – План України). Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ №1318) Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, а також відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ №1318 (далі – Порядок №1318), Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану України, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі у межах виконання Плану України, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку. Моніторингом встановлено, що відповідно до інформації у річному плані закупівель (UA-P-2025-07-16-006476-a) Замовником досліджувана процедура закупівлі здійснюється в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility (забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти, крок 7.12 Плану України), джерелом фінансування закпівлі визначено кошти Державного бюджету Ураїни (КПКВК 0611184) та місцевого бюджету (КПКВК 0611183). У статті 16 Рамкової угоди визначено, що Україна повинна забезпечити, шляхом включення таких зобов’язань до договорів з відповідними особами та суб’єктами, щоб реципієнти фінансування Союзу під час виконання заходів Плану України, визнавали походження та забезпечували публічність, що включає, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості. Також, за вимогами статті 16 Рамкової угоди заходи із забезпечення публічності, комунікацій, оприлюднення та поширення інформації повинні здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів. Підпунктом 4 пункту 9 Порядку №1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують здійснення закупівель для виконання Плану відповідно до законодавства в частині, що не суперечить положенням статті 5 Рамкової угоди. Одночасно, у пункті 8 Порядку №1318 зазначено, що відповідальні органи визначають структурні підрозділи, відповідальні за організацію виконання Плану України, проведення моніторингу, підготовку звітної документації та здійснення контролю за виконанням Плану України (відповідно до компетенції державного органу), а також забезпечення його безпосереднього виконання; для виконання Плану України відповідальні органи можуть залучати інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності. Відповідно до підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318 відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4. За вимогами у додатку 4 (Вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України) Порядку КМУ №1318, відповідальні органи та реципієнти у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, під час організації заходів, виконання робіт і надання послуг, на закупленому обладнанні та інших товарах, які стали результатом реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, повинні використовувати емблему Європейського Союзу, яка розміщена на сайті Європейського Союзу (https://european-union.europa.eu/principles-countries-history/symbols/european-flag-en#download) без будь-яких змін, зокрема кольору, чи додавання будь-яких елементів до емблеми. Також, відповідно до вимог додатку 4 Порядку №1318 емблема Європейського Союзу повинна розміщуватися на видному місці на всіх комунікаційних матеріалах, закупленому обладнанні та інших товарах з дотримання інструкції про її використання, що розміщена на сайті Європейського Союзу, до емблеми Європейського Союзу обов’язково додається інформація про джерело фінансування, під час посилання на інформацію про джерело фінансування обов’язково зазначається, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом, під час проведення заходів, здійснення публікацій, на інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, необхідно зазначати, що зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. Водночас, моніторингом встановлено, що Замовником не враховано положення додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318 та статті 16 Рамкової угоди при публікації інформації про закупівлю, а саме не використано емблеми Європейського Союзу та не зазначено інформації про джерело фінансування (із зазначенням, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом) при оприлюднені інформації щодо досліджуваної процедури закупівлі на вебсайті Шептицької міської ради (https://sheptytska-rada.gov.ua/obruntuvannia-tehnichnyh-ta-iakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli/p-4449), а також не використано емблеми Європейського Союзу в оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель договорі про закупівлю. Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимогами пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Порядок №1082), визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив вид предмету закупівлі: товари, а саме: Обладнання для навчальних кабінетів фізики, хімії, математики із зазначенням коду ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі. Водночас, у Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовником вказано перелік (номенклатурні позиції) обладнання за досліджуваною процедурою закупівлі: комплект посуду загального призначення для кабінету хімії; набір хімічних реактивів (основні); набір №1 С «Кислоти»; набір №3 ВС «Луги»; набір №6 С «Органічні речовини»; набір №22 ВС «Індикатори»; набір лабораторного посуду для кабінету фізики, хімії, математики, штатив лабораторний, мідна спіраль, жолоб, котушка моток, склянка відливна демонстраційна ПП, комплект «Осі координат» Тип 1, набір моделей для робіт з стереометрії тощо. Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить, зокрема, наступні номенклатурні позиції щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі: 39162000-5 приладдя для навчальних закладів, 39162100-6 - навчальне обладнання, 39162110-9 навчальне приладдя, 39162200-7 допоміжне навчальне приладдя та пристрої, тощо. Однак, під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку №1082, пунктів 3 та 24 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 15.08.2025 14:20 - 30.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.08.2025 14:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ШЕПТИЦЬКА МІСЬКА РАДА В І Д Д І Л О С В І Т И пр.Шевченка,19, м. Шептицький, Шептицький р-н, Львівська область 80100, телефон 3-22-66, телефон-факс 3-23-11, Web: https://sheptytskyi.osvitportal.in.ua E-mail: chervosvita@ukr.net код ЄДРПОУ 02144482 22.08.2025р. № 01-19/17/ на № від ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ПОРУШЕНЬ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-16-005531-a, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю наступне: ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ: За результатами моніторингу процедури закупівлі допущені Замовником порушення, а саме Інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником у сфері закупівель . У висновку зазначено наступні порушення: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю (в тому числі щодо дотримання вимог законодавства стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility), відповідності тендерної документації умовам Рамкової угоди та вимогам Порядку №1318 встановлено неврахування Замовником вимог додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318, а також статті 16 Рамкової угоди стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пункту 3 та 24, та встановлено порушення вимоги пункту 14 Порядку №1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, а також відповідності договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено. ЩОДО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ (ПОРУШЕННЯ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ: У висновку по результату здійснення моніторингу передбачено зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель у вигляді здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), направлені на недопущення аналогічних порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На виконання зобов’язань наведених у висновку Замовником проведено заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель порушень встановлених у висновку, а саме: Щодо невикористання емблеми Європейського Союзу: Замовником у тендерній документації забезпечено виконання вимог Додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318, а також статті 16 Рамкової угоди щодо використання емблеми Європейського Союзу. Емблема ЄС передбачена та належним чином розміщена у тендерної документації , яка оприлюднена в електронній системі закупівель Прозоро. Відсутність емблеми у договорі про закупівлю товарів №180 від 01.08.2025р. який оприлюднений в електронній системі закупівель Прозоро, що є основним документом, який регламентує виконання проєкту та використання коштів, зумовлена технічними особливостями формування шаблонів документації та не вплинула на ідентифікацію джерела фінансування чи дотримання вимог щодо візуалізації підтримки ЄС. В договорі наявна інформація, згідно п. 1.4. «Закупівля фінансується Єропейським Союзом – Ukraine Facility. Разом з тим повідомляємо, що Замовником на майбутнє буде внесено відповідні зміни до шаблонів та процедур підготовки договору з метою приведення його у відповідність до Постанови КМУ №1318 та Рамкової угоди, та при оприлюдненні інформації щодо досліджуваної процедури закупівлі на вебсайті Шептицької міської ради, зокрема передбачено обов’язкове використання емблеми Європейського Союзу. Щодо не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником. Відповідно до Порядку 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив вид предмету закупівлі: товари, а саме: Обладнання для навчальних кабінетів фізики, хімії, математики із зазначенням коду ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі. Щодо порушення вимоги пункту 14 Порядку №1082, пунктів 3 та 24 Особливостей №1178. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовником враховано всі зауваження та в майбутньому не буде допускатись таких порушень і буде проведено додаткові навчання у сфері публічних закупівель. Замовником проведений детальний аналіз висновку моніторингу складеного Державною аудиторською службою, Постанови Кабінету Міністрів №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України «Про публічні закупівлі», вимог ст. 16 Рамкової угоди, додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318 стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України при організації та проведення процедур закупівель, вимог пункту 14 Порядку №1082, пунктів 3 та 24 Особливостей №1178 та проведено роз’яснювальну роботу з провідним спеціалістом групи з централізованого господарського обслуговування закладів освіти, уповноваженою особою, а саме Борис Тетяною Ігорівною по даній закупівлі. Також, провідному спеціалісту групи з централізованого господарського обслуговування закладів освіти, уповноваженій особі, а саме Борис Тетяні Ігорівні заплановано додаткові навчання у сфері публічних закупівель з метою недопущення у майбутньому порушень під час проведення закупівель ( на підтвердження Замовником надається Наказ № 208 від 22.08.2025р.). Уповноважена особа Юлія БЕЛЬО
Дата публікації звіту: 22.08.2025 14:35

Запити/Пояснення