-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Комплекти обладнання для навчальних кабінетів фізики, хімії, біології та математики (Код 39160000-1 — Шкільні меблі (деталізований код 39162100-6 – Навчальне обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)
Закупівля здійснюється з дотриманням вимог Рамкової угоди, а саме норм Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, втому числі з дотриманням статей: 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди.
Завершена
1 035 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 179.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 179.50 UAH
Номер:
7fd27f82d1444713b69f6ec0e016bdc2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-05-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2025 00:00
Період моніторингу:
05.08.2025 16:06 - 27.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.08.2025 №197
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 05.08.2025 №197.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-07-16-005262-a, 16.07.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено не врахування положень підпункту 3 пункту 9 Постанови КМУ №1318.
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю (в тому числі щодо дотримання вимог законодавства стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility) встановлено не врахування Замовником положень додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318, а також статті 16 Рамкової угоди стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, а також умовам Рамкової угоди; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, а також умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене моніторингом, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 15 серпня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, а також умовам Рамкової угоди.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Рава-Руської міської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-07-16-006284-a); оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі; оприлюднену інформацію щодо досліджуваної процедури закупівлі на вебсайті Замовника (https://rvr.osv.org.ua/obgruntuvannya-docilnosti-zakupivli-tovariv-ta-poslug-2025-rik-12-04-07-06-01-2025/); тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 25.07.2025 №123; тендерну пропозицію ТОВ «ВЕКТОР-СТМ»; наявні у вільному публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерело інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «ВЕКТОР-СТМ» як переможцем тендеру документи, договір від 05.08.2025 №77/25; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Одночасно, відповідно до вимог статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону.
Так, з метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода (ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX). Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р схвалено План України (далі – План України).
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ №1318) Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, а також відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ №1318 (далі – Порядок №1318), Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану України, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі у межах виконання Плану України, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку.
Моніторингом встановлено, що відповідно до інформації у річному плані закупівель (UA-P-2025-07-16-006284-a) Замовником досліджувана процедура закупівлі здійснюється в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility (забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти, крок 7.12 Плану України).
Підпунктом 4 пункту 9 Порядку №1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують здійснення закупівель для виконання Плану України відповідно до законодавства в частині, що не суперечить положенням статті 5 Рамкової угоди.
Одночасно, у пункті 8 Порядку №1318 зазначено, що відповідальні органи визначають структурні підрозділи, відповідальні за організацію виконання Плану України, проведення моніторингу, підготовку звітної документації та здійснення контролю за виконанням Плану України (відповідно до компетенції державного органу), а також забезпечення його безпосереднього виконання; для виконання Плану України відповідальні органи можуть залучати інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності.
У підпункті 3 пункту 9 Порядку №1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України на етапі формування річного плану закупівель та внесення змін до нього передбачають деталізацію інформації за позицією «джерело фінансування закупівлі» (у разі, коли в позиції «джерело фінансування закупівлі» зазначено державний або місцевий бюджет, зазначають код бюджету та код програмної класифікації видатків та кредитування).
В опублікованому річному плані закупівель Замовника (UA-P-2025-07-16-006284-a) джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі визначено місцевий бюджет із зазначенням ТПКВКМБ: 1184 – Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та ТПКВКМБ: 1183 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа».
Водночас, відповідно до затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 №793 «Про затвердження складових Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» Структури кодування Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, код Програмної класифікації містить сім знаків (перших два – ознака головного розпорядника бюджетних коштів, третій знак - відповідальний виконавець бюджетної програми у системі головного розпорядника, наступні чотири – номер бюджетної програми).
Замовником під час моніторингу щодо обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі надано довідки про зміни до річного розпису, у яких вказано наступні КПКВК МБ: 0611183 та 0611184.
З врахуванням вищенаведеного, Замовником у річному плані закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-07-16-006284-a) зазначено неповну інформацію щодо коду бюджету та коду програмної класифікації видатків та кредитування бюджету, що не відповідає положенням підпункту 3 пункту 9 Порядку №1318.
У статті 16 Рамкової угоди визначено, що Україна повинна забезпечити, шляхом включення таких зобов’язань до договорів з відповідними особами та суб’єктами, щоб реципієнти фінансування Союзу під час виконання заходів Плану України, визнавали походження та забезпечували публічність, що включає, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості.
Також, за вимогами статті 16 Рамкової угоди заходи із забезпечення публічності, комунікацій, оприлюднення та поширення інформації повинні здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів.
Відповідно до вимог підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318 відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4.
За вимогами у додатку 4 (Вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України) Порядку №1318, відповідальні органи та реципієнти у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, під час організації заходів, виконання робіт і надання послуг, на закупленому обладнанні та інших товарах, які стали результатом реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, повинні використовувати емблему Європейського Союзу, яка розміщена на сайті Європейського Союзу (https://european-union.europa.eu/principles-countries-history/symbols/european-flag-en#download) без будь-яких змін, зокрема кольору, чи додавання будь-яких елементів до емблеми.
Водночас, моніторингом встановлено, що Замовником не враховано положення додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318 та статті 16 Рамкової угоди при публікації інформації про закупівлю, а саме не використано емблеми Європейського Союзу та не зазначено інформації про джерело фінансування (із зазначенням, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом) при оприлюднені інформації щодо досліджуваної процедури закупівлі на вебсайті Замовника (https://rvr.osv.org.ua/obgruntuvannya-docilnosti-zakupivli-tovariv-ta-poslug-2025-rik-12-04-07-06-01-2025/), а також не використано емблеми Європейського Союзу в оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель договорі про закупівлю.
Період усунення порушень:
15.08.2025 14:18 - 30.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.08.2025 14:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку від 15 серпня 2025року, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2025-07-16-005262-a, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою усунення порушень у сфері публічних закупівель, Відділ освіти Рава-Руської міської ради повідомляє наступне:
1. Шляхом підписання Додаткової угоди №1 до договору №77/25 від 05.08.2025року було приведено договір у відповідність до вимог додатку 4, підпункту 9 пункту 9 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України затвердженого постановою КМУ від 15 листопада 2024 року №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility», а також положення статті 16 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UKRAINE FACILITY» від 06.06.2024 № 3786-IX. (Зміни до договору оприлюднено в електронній системі закупівель).
2. З огляду на встановлене моніторингом зобов’язання здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку уповноваженою особою прийнято рішення в майбутньому його не допускати та врахувати зазначене зауваження під час складання наступних тендерних документацій та зокрема під час підписання договору про закупівлю в рамках інструменту Ukraine facility. Крім того Уповноваженій особі надано попередження (наказ про вжиті заходи щодо усунення недоліків виявлених в роботі фахівця з публічних закупівель додається). Також Замовником проведено роз’яснювальну роботу та зобов’язано уповноважену особу пройти економічне навчання, яке відбудеться 24 вересня 2025року на тему: Здійснення закупівель за субвенційні кошти. (Скріншот реєстрації навчання додається).
Також уповноваженою особою прослухано навчальні вебінари за посиланнями:
- https://tndr.com.ua/videos/zakupivli-za-koshti-ukraine-facilit/ Закупівлі за кошти Ukraine Facility;
- https://www.youtube.com/watch?v=Jw3ku8mOaVg&ab_channel=E-Tender щодо Ukraine Facility: особливості закупівель за програмою фінансування;
- https://www.youtube.com/watch?v=PlfSeTKf6cw&ab_channel=ProzorroTV щодо закупівлі за програмою Ukraine Facility: вимоги та можливості;
-https://www.youtube.com/watch?v=805aU8QzqFM&ab_channel=EUAnti-CorruptionInitiativeinUkraine щодо особливостей здійснення закупівель згідно з інстурментом Ukraine Facility.
Додатки :
- Додаткова угода №1 до договору №77/25 від 05.08.2025року;
- Наказ про вжиті заходи щодо усунення недоліків виявлених в роботі фахівця з публічних закупівель.
- Скріншот реєстрації навчання на освітній платформі для уповноважених осіб та фахівців з публічних закупівель TNDR, яке відбудеться 24 вересня 2025року на тему: Здійснення закупівель за субвенційні кошти.
Дата публікації звіту:
22.08.2025 12:25
Запити/Пояснення
Номер:
52a736781bea41368a15ec4400837913
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.08.2025 10:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.08.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-07-16-005262-а, яка проводилася Відділом освіти Рава-Руської міської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) постановлено забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднити таке обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Одночасно, у пункті 5 Постанови КМУ №710 зобов’язано Державну аудиторську службу забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням підтверджуючих документів).
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВ.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
813105de87a14f47a763b8d2b5144ada
Назва:
Пояснення на запит замовнику від 08.08.2025 р.
Дата опублікування:
11.08.2025 11:20
Опис:
Розглянувши питання в межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету Комплекти обладнання для навчальних кабінетів фізики, хімії, біології та математики (Код 39160000-1 — Шкільні меблі (деталізований код 39162100-6 – Навчальне обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника), за ідентифікатором: № UA-2025-07-16-005262-a повідомляємо наступне:
Щодо запитання №1 «Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням підтверджуючих документів)».
При плануванні закупівлі по предмету замовником здійснювались заходи передбачені «Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до вимог пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
На етапі аналізу ринку було використано інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій та загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на сайтах: https://for-school.com.ua/ua/, https://stemclass.com.ua/, https://b-pro.com.ua/, https://edustore.com.ua, https://elizlabs.com.ua/.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі визначено на підставі 3-х письмових запитів цінових пропозицій (комерційні пропозиції додаються).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені шляхом проведення консультацій із директорами та педагогами закладів освіти Рава-Руської міської ради. Визначення потреби навчального обладнання здійснювалося згідно службових листів закладів освіти.
Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей використання обладнання, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, а також з дотриманням вимог наказу Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 р. «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій».
Щодо запитання №2 «Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Відділу освіти Рава-Руської міської ради, з яким можна ознайомитись перейшовши за посиланням https://rvr.osv.org.ua/obgruntuvannya-docilnosti-zakupivli-tovariv-ta-poslug-2025-rik-12-04-07-06-01-2025/ під назвою : 6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - Комплекти обладнання для навчальних кабінетів фізики, хімії, біології та математики (Код 39160000-1 — Шкільні меблі (деталізований код 39162100-6 – Навчальне обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника).
Щодо запитання №3 «Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВ.»
Постановою Кабінету Міністрів України №1554 від 31.12.2024 року «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році» передбачено розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році зазначає розмір бюджетного призначення для засобів навчання та обладнання, комп’ютерного та мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності, які здійснюють освітній процес відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі середньої освіти (базове предметне навчання) за очною формою, з поєднанням очної та дистанційної форми здобуття освіти.
Виділення у Державному бюджеті України на 2025 рік видатків на закупівлю обладнання для навчальних кабінетів Нової української школи, стало можливим завдяки фінансовій співпраці між Європейським Союзом та Україною в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility.
Фінансування закупівлі проводиться згідно Рішення сесії Рава-Руської міської ради від 30.01.2025р. №6 «Про внесення змін до показників бюджету Рава-Руської міської територіальної громади на 2025 рік» на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» та відповідно видатки по спеціальному фонду по КПКВКМБ 0611184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» на суму 1 775 200,00 грн. та Рішення сесії Рава-Руської міської ради від 21.02.2025р. №13 «Про внесення змін до показників бюджету Рава-Руської міської територіальної громади на 2025 рік», КПКВКМБ 0611183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» кошти в сумі 100 000,00 грн., а також згідно Довідок про зміни до річного розпису бюджету №3 від 04.02.2025 року, №45 від 25.02.2025 року.
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ТОВ «ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ» ;
2. Комерційна пропозиція ТОВ «ВЕКТОР-СТМ»;
3. Комерційна пропозиція ТОВ «СТЕМ-КЛАС»;
4. Рішення сесії Рава-Руської міської ради від 30.01.2025р. №6 «Про внесення змін до показників бюджету Рава-Руської міської територіальної громади на 2025 рік»;
5. Рішення сесії Рава-Руської міської ради від 21.02.2025р. №13 «Про внесення змін до показників бюджету Рава-Руської міської територіальної громади на 2025 рік»;
6. Довідка про зміни до річного розпису бюджету №3 від 04.02.2025 року.;
7. Довідка про зміни до річного розпису бюджету №45 від 25.02.2025 року;
8. Постанова КМУ від 31 грудня 2024 р. № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році»;
9. Лист Міністерства освіти і науки України №1/583-25 від 10.01.2025р «Про субвенцію на Нову українську школу на 2025 рік (обладнання класів)».