ДК 021:2015: 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна панель 65 дюймів; Інтерактивна панель 75 дюймів)
Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 32322000-6 Мультимедійне обладнання
Закупівля здійснюється на дотримання Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX. Всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України у рамках різних секторів та ініціатив.
Закупівля здійснюється в межах реалізації програми фінансової підтримки Ukraine Facility, що впроваджується Європейським Союзом: План України п.7.12 Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти
Завершена
2 659 983.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 299.92 UAH
Період моніторингу:04.08.2025 16:39 - 26.08.2025 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.08.2025 № 87-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
04.08.2025 № 87-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-07-16-005149-a, 16.07.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю; відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 13 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю; відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Глобинської міської ради (далі − Замовник) UA-P-2025-07-16-006321-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.07.2025 б/н; тендерну пропозицію Манжули Маргарити Володимирівни (далі – Учасник); вимогу про усунення невідповідностей до Манжули Маргарити Володимирівни; протокол уповноваженої особи від 28.07.2025 № 150; договір про закупівлю від 11.08.2025 № 336, укладений з Манжулою Маргаритою Володимирівною на суму 2648630,00 грн без ПДВ; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 06.08.2025 та 11.08.2025 в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:13.08.2025 17:47 - 19.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:13.08.2025 17:47
Запити/Пояснення
140190
Номер:e620075490cf4aafbb85de5e575a8c9a
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:05.08.2025 10:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:09.08.2025 00:00
Опис:В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 659 983,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-16-005149-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс-листи, тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (кошторис, план асигнувань, рішення, розпорядження, листування тощо). Зазначити коди програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, які складаються з семі знаків
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
140361
Номер:f4074a27d62b45bf96650f5ecdf1ae04
Назва:НА ЗАПИТ
Дата опублікування:06.08.2025 10:07
Автор:Відділ освіти Глобинської міської ради
×
Код ЄДРПОУ:
40448087
Контактна особа:
Яна Володимирівна Петренко +380502188048, +380536524107 2807petrenkoyana@gmail.com
Адреса:
39000, Україна, Полтавська область, Кременчуцький район, місто Глобине, туп. Лікарняний, 1а
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:При проведенні закупівлі в оприлюдненому річному плані завантажені всі документи, що обґрунтовують фінансування, разом із комерційними пропозиціями. Тендерна документація в пункті 4.3 містить інформацію про бюджет закупівлі та їх класифікацію. На запит надаємо ці та додаткові документи.
Опис:В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 659 983,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-16-005149-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: як Замовником перевірено тендерну пропозицію учасника Манжули Маргарити Володимирівни на відповідність вимогам пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації, зокрема: «Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь /Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь /Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь /Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. У складі пропозиції учасники повинні надати інформацію про відсутність підстав, зазначених вище.»? Так, учасником в складі тендерної пропозиції вказаної інформації не надано. Поясніть зазначене або вкажіть конкретне посилання на файл тендерної пропозиції учасника, в якому находиться вказана інформація.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
140745
Номер:07e27a3fa9d1462286aa7090d8074b06
Назва:На Запит
Дата опублікування:11.08.2025 11:05
Автор:Відділ освіти Глобинської міської ради
×
Код ЄДРПОУ:
40448087
Контактна особа:
Яна Володимирівна Петренко +380502188048, +380536524107 2807petrenkoyana@gmail.com
Адреса:
39000, Україна, Полтавська область, Кременчуцький район, місто Глобине, туп. Лікарняний, 1а
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:У складі пропозиції надаоно лист 245/2025 від 22.07.2025 яким виколанно вимогу документації пукт 5 Додатку 3 до тендерної документації. Файл під назвою - "Довідка про відсутніст повязаності з рф"
Опис:В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 659 983,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-16-005149-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: Додатком 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації зазначено, що «Товар має відповідати вимогам до засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії державних і комунальних закладів загальної середньої, визначених у Типовому переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і stem-лабораторій, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Водночас, пунктом 4 вищевказаного Типового переліку засобів навчання та обладнання зазначено, що: «Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в навчальних кабінетах і STEM-лабораторіях, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм». Поясніть, яким чином зазначені вимоги враховано Замовником в тендерній документації та перевірено в тендерній пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
140750
Номер:1fae3badfbb44f9d96d226d6266c5e86
Назва:На запит
Дата опублікування:11.08.2025 11:31
Автор:Відділ освіти Глобинської міської ради
×
Код ЄДРПОУ:
40448087
Контактна особа:
Яна Володимирівна Петренко +380502188048, +380536524107 2807petrenkoyana@gmail.com
Адреса:
39000, Україна, Полтавська область, Кременчуцький район, місто Глобине, туп. Лікарняний, 1а
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:Пояснення щодо врахування вимог Наказу МОН України №574 від 29.04.2020 у тендерній документації та проекті договору
Відповідно до Вашого запиту від щодо моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-07-16-005149-a (очікувана вартість 2 659 983,00 грн), керуючись пунктами 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про публічні закупівлі), а також підпунктами 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, надаємо наступні пояснення, інформацію та обґрунтування позиції Замовника.
Ми врахували вимоги Наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 №574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» (далі – Наказ №574), зокрема пункт 4 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій (далі – Типовий перелік), у тендерній документації (далі – ТД) та проекті договору.
Проект договору закріплює виконання вимог пункту 4 на етапі постачання товару, роблячи їх обов'язковими для Постачальника. Положення договору сформульовано загально, але вони охоплюють усі елементи пункту 4 через посилання на законодавчі стандарти та необхідні документи. Детальний розбір за елементами пункту 4:
• Гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи:
o Враховано в пункті 2.3 проекту договору: «Товар, що постачається, повинен мати необхідні сертифікати, свідоцтва про реєстрацію...». Термін «необхідні сертифікати» включає гігієнічний висновок, оскільки він є обов'язковим за санітарними нормами України (Державні санітарні норми та правила, затверджені МОЗ, та рекомендаціями МОН для шкільного обладнання). Також пункт 2.1: «Товар, що постачається, повинен відповідати... нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України...». Це охоплює гігієнічні вимоги, як частину санітарно-епідеміологічних стандартів (чинні станом на 2025 рік без змін).
o Гігієнічний висновок не згадується явно, але вважається «необхідним сертифікатом» для обладнання STEM-лабораторій, оскільки Наказ №574 є частиною ТД (через Додаток 1). Постачальник зобов'язаний надати його при постачанні, інакше товар не приймається (пункт 2.4 передбачає заміну дефектного товару). Це відповідає статті 26 Закону про публічні закупівлі, де договір повинен забезпечувати якість товару.
• Технічний паспорт на виріб та декларація про відповідність вимогам технічних регламентів:
o Враховано в пункті 2.2: «Товар повинен бути зареєстрований на території України» (це стосується декларації про відповідність відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»). Пункт 2.3: «...супроводжувався документами щодо кількості, термінів гарантійного обслуговування, найменування, виробника» — технічний паспорт вважається частиною цих документів.
o Реєстрація в Україні передбачає наявність декларації про відповідність (технічні регламенти ЄС/України, чинні в 2025 році). Технічний паспорт — це стандартний супровідний документ для обладнання. Якщо Постачальник не надасть їх, це порушення пункту 2.4 (заміна дефектного товару за рахунок Постачальника).
• Інструкції про використання та зберігання викладені українською мовою:
o Враховано безпосередньо в пункті 2.3: «...інструкції українською мовою...».
o Це пряма відповідність вимозі пункту 4. Інструкції повинні бути надані при постачанні, і їх відсутність призведе до відмови в прийманні товару, як передбачено пунктом 2.1 (відповідність вимогам ТД).
• Обов’язкові методичні матеріали для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм:
o Враховано в пункті 2.3: «...супроводжувався документами щодо кількості, термінів гарантійного обслуговування, найменування, виробника» — методичні матеріали вважаються частиною супровідних документів, оскільки вони необхідні для використання в освітньому процесі (відповідно до Типового переліку, на який посилається Додаток 1). Пункт 2.1 посилює це через «вимогам документації конкурсних торгів».
o Методичні матеріали не згадуються явно, але інтегровані як «супровідні документи», обов'язкові для STEM-обладнання. Вони перевіряються на етапі постачання; якщо не відповідають освітнім програмам (затвердженим МОН), товар вважається дефектним (пункт 2.4).
Ось відкоригований і граматично виправлений варіант:
Порушення в цій частині відсутні, оскільки товар ще не прийнятий, а підстави вважати, що товар, який закуповується, не має необхідних документів, відсутні. Проєкт Договору передбачає обов’язок сторін та право замовника на надання і отримання таких документів під час поставки.
Для проведення закупівлі було обрано один кваліфікаційний критерій — досвід виконання аналогічного договору відповідно до Закону та всі вимоги, передбачені рамковою угодою для закупівлі за програмою Ukraine Facility.
Отримання документів про товар, згідно з вашим запитом, не передбачає їх подання на стадії відбору учасників ані Законом, ані постановою про здійснення закупівель у період воєнного стану. Зазначені документи надаються учасником як стороною договору відповідно до положень договору, описаних вище.
Пункти згідно проекту договру: "II. Якість товарів, робіт чи послуг
2.1. Товар, що постачається, повинен відповідати найвищому рівню технологій і стандартів, існуючих в країні виробника на аналогічні товари, нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України, а також вимогам документації конкурсних торгів.
2.2.Товар повинен бути зареєстрований на території України.
2.3.Товар, що постачається, повинен мати необхідні сертифікати, свідоцтва про реєстрацію, інструкції українською мовою, супроводжуватися документами щодо кількості, термінів гарантійного обслуговування, найменування, виробника.
2.4.Якщо протягом гарантійного строку Товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам Договору, Постачальник зобов’язаний замінити дефектний Товар. Всі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості несе Постачальник.
2.5.Гарантія Постачальника не поширюється на загибель, пошкодження або інші дефекти Товару, що виникли унаслідок невірного або недбалого зберігання та користування Товаром після приймання Товару Замовником.
"
"6.3. Постачальник зобов'язаний:
6.3.1. Забезпечити поставку товару у строки, встановлені цим Договором;
6.3.2. Забезпечити Замовника товаром, якість якого відповідає умовам, установленим розділом II цього Договору;
6.3.3. При поставці товару надати відповідні документи, сертифікати, гарантійні талони;
"