-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт частини приміщень відділення анестезіології та інтенсивної терапії 3-го поверху блоків В та Д будівлі КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи» на вул. Івасюка , 31 у м. Винники»
Завершена
102 705 325.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 513 526.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 513 526.63 UAH
Номер:
3b00c495d3e444179f1163832c815f66
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-26-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2025 00:00
Період моніторингу:
26.08.2025 16:11 - 17.09.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.08.2025 № 54-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 25.08.2025 №003100-18/10589-2025, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Вікторії ТЕРЕЩЕНКО від 26.08.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
26.08.2025 №54-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-07-16-001883-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 17.05.2025 (далі - Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи» (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням Уповноваженої особи від 16.07.2025; протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.08.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Будівельна фірма «Жовква», ЛТД» від 05.08.2025; вимога про усунення невідповідностей ПП «СЛМ-ПЛАСТ»; протокол щодо прийняття рішення Уповноваженої особи про визначення переможцем закупівлі ПП «СЛМ-ПЛАСТ» від 11.08.2025; повідомлення про намір укласти договір від 11.08.2025; договір від 26.08.2025 № 40-ОС ціною 102 642 054,67 гривень; пояснення Замовника, надані 29.08.2025 на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
04.09.2025 12:11 - 10.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.09.2025 12:11
Запити/Пояснення
Номер:
9de6ed417ee34eda9ca697340383d7b8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.08.2025 17:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень відділення анестезіології та інтенсивної терапії 3-го поверху блоків В та Д будівлі КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи» на вул. Івасюка , 31 у м. Винники», код ДК 021:2015:45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-16-001883-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Поясніть, чому Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій, відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
7aea911f5683417687a29f0864a9df6c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
29.08.2025 11:02
Опис:
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ
ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЮ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Начальнику управління Дмитру КРУКОВСЬКОМУ
У відповідь на Ваш запит від 27.08.2025 р., щодо моніторингу UA-M-2025-08-26-000093 повідомляємо наступне:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень та технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Розмір бюджетних призначень визначено згідно Розпорядження Львівської обласної Військової адміністрації №747/0/5-25ВА від 25.06.2025 р. «Про внесення змін до показників обласного бюджету Львівської області на 2025 рік» та Розпорядження Львівської обласної Військової адміністрації №756/0/5-25ВА від 30.06.2025 р. «Про внесення змін до Програми реалізації пріоритетних інфраструктурних проєктів у Львівській області».
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту була розрахована з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації з урахуванням кошторисних норм України. Повідомляємо, що при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та без врахування понесених витрат.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі розробленої та затвердженої проектно кошторисної документації. На підставі завдання Замовника на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Капітальний ремонт частини приміщень відділення анестезіології та інтенсивної терапії 3-го поверху блоків В та Д будівлі КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи» на вул. Івасюка , 31 у м. Винники» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 265/25-РБК/ЕЗ від 22 квітня 2025 р. (Реєстраційний номер EX01:3295-1700-5058-9950).
В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом та з дотриманням вимог діючих нормативних документів згідно термінів закінчення робіт, технології, якості, норм і правил безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій чи їх еквівалентів, що передбачені в проектній документації, які повинні бути якісними та відповідати вимогам встановленими ДСТУ та чинним законодавством.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в відомостях обсягів робіт в Технічній специфікації Додатку №2 до тендерної документації. У Технічній специфікації міститься перелік заходів, які необхідно вжити для проведення робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень відділення анестезіології та інтенсивної терапії 3-го поверху блоків В та Д будівлі КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи» на вул. Івасюка , 31 у м. Винники» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
2. Щодо інформації щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій, відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Під час оголошення процедури відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт частини приміщень відділення анестезіології та інтенсивної терапії 3-го поверху блоків В та Д будівлі КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи» на вул. Івасюка , 31 у м. Винники» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) на веб – порталі Уповноваженого органу, Уповноваженою особу було вказано інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій, відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Вказана інформація міститься в оголошенні про проведення відкритих торгів «Вимоги до тендерної пропозиції» - «Переглянути» - Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Стаття 22, частина 2, пункт 15
Закон України "Про публічні закупівлі"
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Сума забезпечення: 500000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: забезпечення тендерної пропозиції (Електронна банківська гарантія)
Вимоги до документу: Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0.5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 500 000.00 грн. (п’ятсот тисяч гривень, 00 копійок) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції. . Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції згідно форми визначної вищеназваним Наказом від 14.12.2020 № 2628. Підтверджується в порядку визначеному ч.5.1 розділу 5 додатку 1 документації
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0.5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 500 000.00 грн. (п’ятсот тисяч гривень, 00 копійок) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції. . Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції згідно форми визначної вищеназваним Наказом від 14.12.2020 № 2628. Підтверджується в порядку визначеному ч.5.1 розділу 5 додатку 1 документації
Сума забезпечення: 500000 UAH
Додатки до відповіді на запит:
Зведений кошторисний розрахунок
Експертний звіт (позитивний) № 265/25-РБК/ЕЗ від 22 квітня 2025 р. (Реєстраційний номер EX01:3295-1700-5058-9950).
Розпорядження Львівської обласної Військової адміністрації №747/0/5-25ВА від 25.06.2025 р. «Про внесення змін до показників обласного бюджету Львівської області на 2025 рік» Розпорядження Львівської обласної Військової адміністрації №756/0/5-25ВА від 30.06.2025 р. «Про внесення змін до Програми реалізації пріоритетних інфраструктурних проєктів у Львівській області».