-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (тимчасові підтримуючі конструкції для виконання протиаварійних заходів надвисокого навантаження)
Завершена
45 809 510.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 458 095.10 UAH
мін. крок: 1% або 458 095.10 UAH
Номер:
38431f39c2a3415b92c6c13d4bd9b7be
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-12-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.08.2025 00:00
Період моніторингу:
12.08.2025 11:59 - 03.09.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.08.2025 Київ № 212
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Розподілу обов’язків між Головою Державної аудиторської служби України та заступниками Голови, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 01 червня 2021 року № 165 (в редакції наказу Держаудитслужби від 06 січня 2025 року № 4), на період тимчасової непрацездатності Голови Державної аудиторської служби України БАСАЛАЄВОЇ Алли Валентинівни,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2025-07-15-011359-a 15.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а також принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГІПРО ІНЖИНІРИНГ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15 липня 2025 року № 400, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АДМ ЕНЕРДЖІ» (далі – ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ГІПРО ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «ГІПРО ІНЖИНІРИНГ»), протокол від 26 липня 2025 року № 433 та від 01 серпня 2025 року № 449, повідомлення про намір укласти договір від 01 серпня 2025 року, договір про закупівлю товару від 07 серпня 2025 року № 08-14 на суму 44 486 484,00 грн з ПДВ (далі – Договір), пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 14 серпня 2025 року та 21 серпня 2025 року через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до протоколу від 26 липня 2025 року № 433 Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» на підставі абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Особливостей у зв’язку з тим, що учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей з наступних підстав: «…На виконання підпункту 1.3.2. пункту 1.3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АДМ ЕНЕРДЖІ» надало Лист – відгук ТОВ САННІ ВЕЛЛІ від 22.04.2025р. № 2204 (файл Лист-відгук САННІ ВЕЛЛІ конструкції.pdf).
Однак, Уповноваженню особою була проаналізовано закупівля за предметом «Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (тимчасові підтримуючі конструкції для виконання протиаварійних заходів)» (UA-2025-04-11-000299-a), яка проводилась у квітні 2025 року і в якій приймало участь також ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АДМ ЕНЕРДЖІ».
На виконання підпункту 1.3.2. пункту 1.3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АДМ ЕНЕРДЖІ» надало також Лист –відгук від ТОВ САННІ ВЕЛЛІ від 17.12.2025р. № 1712 (файл Лист-відгук САННІ ВЕЛЛІ.pdf).
Проаналізувавши вищезазначені Листи-відгуки, можна встановити факт зазначення у Листі-відгуці від 22.04.2025р. № 2204 (файл Лист-відгук САННІ ВЕЛЛІ конструкції.pdf) недостовірної інформації, а саме: номери договорів, їх дати та суми договорів є однаковими, різними є тільки предмети закупівлі. Виявлені дані свідчать про унеможливлення укладання даних договорів з різними предметами закупівлі, але за однаковими реєстраційними даними….».
На Запит Держаудитслужби від 18 серпня 2025 року стосовно надання пояснень та підтвердних документів щодо застосування Замовником права визначеного абзацом першим пункту 42 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ», Замовник 21 серпня 2025 року надав відповідь.
Однак, у відповіді відсутні пояснення та підтвердні документи, які б свідчили про звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій (відповідно до їх компетенції) та отримання відповідних відповідей, що могли б підтвердити правомірні дії Замовника, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ».
Слід, врахувати що відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зважаючи на зазначене, Замовник неправомірно застосував норми абзацу першого пункту 42 Особливостей, та як внаслідок безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим не дотримано вимог абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Отже тендерну пропозицію учасника ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» Замовник відхилив на порушення вимог абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Особливостей, з урахуванням пункту 43 Особливостей, чим недотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі.
Різниця між остаточною ціновою пропозицією ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ», яка становить 40 767 774,00 грн з ПДВ та остаточною ціновою пропозицією переможця торгів ТОВ «ГІПРО ІНЖИНІРИНГ», яка становить – 44 486 484,00 грн з ПДВ складає 3 718 710,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
01.09.2025 17:43 - 16.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.09.2025 17:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-2025-07-15-011359-a по закупівлі за предметом «Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (тимчасові підтримуючі конструкції для виконання протиаварійних заходів надвисокого навантаження)» повідомляємо, що між підприємством «Київавтошляхміст» та ТОВ «ГІПРО ІНЖИНІРИНГ» укладено додаткову угоду про припинення зобов’язань за договором про закупівлю товару № 08-14 від 07.08.2025 року .
Дата публікації звіту:
04.09.2025 14:26
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
05.09.2025 15:29
Запити/Пояснення
Номер:
af81967e2d9b41ac9b41d8750cf61d3f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.08.2025 15:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (тимчасові підтримуючі конструкції для виконання протиаварійних заходів надвисокого навантаження)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-15-011359-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
861b109ddf5443ddbc12b20590afd4c0
Назва:
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2025-07-15-011359-a
Дата опублікування:
14.08.2025 09:22
Опис:
Державна аудиторська служба України
Пояснення
на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2025-07-15-011359-a
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах.
Основним предметом діяльності підприємства «Київавтошляхміст» є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Основна частина мостових споруд мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
1. З метою недопущення непередбачуваних наслідків та уникнення аварійної ситуації на балансових об’єктах підприємства «Київавтошляхміст», необхідно першочергово виконати протиаварійні заходи на зазначених об’єктах шляхом встановлення тимчасових підтримуючих конструкцій для виконання протиаварійних заходів надвисокого навантаження.
У відповідності до Плану використання бюджетних коштів на 2025 рік по підприємству «Київавтошляхміст» передбачено бюджетні асигнування на поточні видатки, а саме предмети, матеріали, обладнання та інвентар у сумі 235 650 601,00 грн. (додається)
Враховуючи зазначене, підприємством «Київавтошляхміст» було розпочато процедуру закупівлі «Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (тимчасові підтримуючі конструкції для виконання протиаварійних заходів надвисокого навантаження)» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-15-011359-a).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі та відповідності поставленої продукції державним стандартам та нормам.
За результатом вивчення комерційних пропозицій (копії додаються) наданих від організацій, які займаються поставкою тимчасових підтримуючих конструкції для виконання протиаварійних заходів, було здійснено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі (копія додається).
Додатки: комерційні пропозиції на 3 арк.;
розрахунок очікуваної вартості закупівлі на 1 арк;
плану використання бюджетних коштів на 2025 рік на 3 арк..
Уповноважена особа __________________ Руслан ЧОРНОКО
Номер:
19e99d2341b24e0893682c20d80c3308
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.08.2025 15:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (тимчасові підтримуючі конструкції для виконання протиаварійних заходів надвисокого навантаження)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-15-011359-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з підтверджуючими документами щодо застосування Замовником права визначені абзацом першим пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів), зокрема, звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції та відповідні відповіді, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
9d40c2a093554e46963e3f6e62f3c569
Назва:
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2025-07-15-011359-a
Дата опублікування:
21.08.2025 11:40
Опис:
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
У відповідності до рішення уповноваженої особи від 26 липня 2025 року № 433 тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АДМ ЕНЕРДЖІ» по закупівлі в електронній системі закупівлі № UA-2025-07-15-011359-a було відхилено на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою.
На виконання підпункту 1.3.2. пункту 1.3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, Товариством з обмеженою відповідальністю «АДМ ЕНЕРДЖІ» в складі тендерної пропозиції надано лист-відгук від ТОВ «САННІ ВЕЛЛІ» від 22.04.2025р. № 2204 (додається).
Однак, враховуючи що зазначений Учасник приймав участь у аналогічній закупівлі, оголошення якої було оприлюднене в електронній системі закупівлі № UA-2025-04-11-000299-a, Замовником було проаналізовано надані документи Товариства з обмеженою відповідальністю «АДМ ЕНЕРДЖІ» в частині підтвердження виконання аналогічного договору, а саме листа-відгука від 17.12.2024р. № 1712 (додається).
За результатами розгляду зазначених листів-відгуків від ТОВ «САННІ ВЕЛЛІ» встановлено факт зазначення Товариством з обмеженою відповідальністю «АДМ ЕНЕРДЖІ» у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, а саме: номери аналогічних договорів, їх дати, суми договорів, шрифт та нахил печатки з підписом є однаковими, змінено лише предмет аналогічного договору до предмету закупівлі.
Слід зазначити, що декілька договорів не можуть мати один і той самий номер договору з однаковими датами укладання таких договорів та їх сумами. Кожен договір має бути унікальним і мати свій окремий номер для його ідентифікації з метою чіткого обліку та управління документами.
Крім того зазначаємо, що аналогічну правову позицію викладено у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.09.2022 № 5763-р/пк-пз (далі – Колегія).
Колегія дійшла висновку, що скаржник дійсно зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону № 922, тому наголосила, що пропозиція скаржника була правомірно відхилена замовником. Таким чином, Колегія постановила відмовити в задоволенні скарги.
Враховуючи зазначену позицію Колегії, не обов’язково для встановлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, здійснювати звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, оскільки таку інформацію можна встановити з іншої інформації чи документів, поданих учасником, або ж навіть з огляду на відомості відкритих даних.
Також слід зазначити, що жодних скарг від Товариства з обмеженою відповідальністю «АДМ ЕНЕРДЖІ» щодо прийнятого рішення уповноваженою особою в частині відхилення їх тендерної пропозиції до органу оскарження не надходило, що підтверджує факт зазначення Учасником недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
Враховуючи вищезазначене, рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АДМ ЕНЕРДЖІ» по закупівлі № UA-2025-07-15-011359-a на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою є таким, що в повній мірі відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Додаток: лист-відгук від 22.04.2025р. № 2204 на 1 арк.
лист-відгук від 17.12.2024р. № 1712 на 1 арк.
Уповноважена особа __________________ Руслан ЧОРНОКОНЬ