• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт даху будівлі стаціонару №2 Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня» Рівненської міської ради за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. В’ячеслава Чорновола, 72» (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)

Завершена

4 802 527.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
Номер: 66e1df55b8a041a295b22cc7a0d3108e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-25-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.08.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 25.08.2025 18:00 - 16.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 76 ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.08.2025 № 77-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.08.2025 № 77-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-07-15-009152-a 15.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 930-19-69, i.a.manchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня» Рівненської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ-фірми «Кортакоз» та відхилену пропозицію ТОВ «ВВС-ЛТД» на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.08.2025 №41 та від 12.08.2025 №45, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 26.08.2025 №316 з додатками до нього, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 29.08.2025 та 11.09.2025. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації, правомірності відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця торгів встановлено наступне. Замовником відхилено пропозицію учасника ТОВ «ВВС-ЛТД» (протокол №41 від 06.08.2025) на підставі абз.2 пп.2 п.44 Особливостей як таку, що не відповідає вимогам п.9 додатку №9 до тендерної документації та п.6 розділу 3 тендерної документації і з причин відсутності в договірній ціні, поданій учасником в складі пропозиції, заповненого реквізиту - посилання на документ відповідно до якого визначена договірна ціна, а саме не вказано, що договірна ціна складена у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Замовником з посиланням на п.43 Особливостей зазначено про неможливість усунення невідповідностей. Згідно вимог тендерної документації ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до вимог чинних кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Водночас Учасником на вимогу п.9 додатку №9 до тендерної документації та п.6 розділу 3 тендерної документації в складі пропозиції подано договірну ціну та розрахунки до неї, у форматі pdf та електронний варіант розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни), виконаний в програмному комплексі (у форматі ims/imd та ibs/idc). При цьому відсутність посилання на Настанову не стосується не відповідності технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, вимогам замовника та не підтверджує неправильність здійснених учасником розрахунків договірної ціни (не у відповідності до Настанови). Виправлення даної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином Замовником неправомірно застосовано підставу для відхилення абз.2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей з причин вказаних у протоколі уповноваженої особи №41 від 06.08.2025. При цьому при розгляді пропозиції учасника ТОВ «ВВС-ЛТД» Замовником не зафіксовані наступні невідповідності пропозиції вимогам тендерної документації в частині: не надання розрахунку загальновиробничих витрат виходячи із структури будівельної організації; не підписання інженером-кошторисником договірної ціни та розрахунків до неї; календарний графік складено без дотримання термінів вказаних в п.4.4 розділу І тендерної документації; інформація про залучення/незалучення субпідрядника не містить інформацію щодо видів робіт до яких буде залучатись субпідрядник та їх вартість у відсотках по відношенню до вартості договору; до наданого в складі пропозиції аналогічного договору не завантажено довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, а лист підтвердження по замовнику не містить ціни договору та посилання на процедуру закупівлі в системі Prozoro. Не надання розрахунку загальновиробничих витрат виходячи із структури будівельної організації є підставою для відхилення пропозиції згідно з абз.2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 15.09.2025 14:58 - 30.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.09.2025 14:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне некомерційне підприємство «Міська дитяча лікарня» Рівненської міської ради (далі – Замовник) отримало висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-07-15-009152-a, оприлюднений Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області. Замовник уважно ознайомився з викладеними у висновку зауваженнями щодо порушення норм підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель, зокрема стосовно неправомірного застосування підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВВС-ЛТД». Відповідно до статей 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та на виконання зобов’язань, викладених у висновку від 15.09.2025, Замовником вжито організаційні та процедурні заходи, спрямовані на недопущення аналогічних порушень у подальшому. Замовник вжив такі заходи: проведено внутрішній аналіз процедури розгляду тендерних пропозицій з акцентом на відповідність вимогам тендерної документації; уповноваженій особі надано додаткові інструкції щодо ретельної перевірки всіх аспектів тендерних пропозицій, включаючи розрахунок загальновиробничих витрат, підписання документів інженером-кошторисником, дотримання термінів у календарному графіку, надання інформації про субпідрядників та підтверджуючих документів до аналогічних договорів; оновлено внутрішні процедури контролю за відповідністю тендерних пропозицій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), з обов’язковим фіксуванням всіх невідповідностей перед прийняттям рішення про відхилення. Замовником опрацьовано випадок, зазначений у моніторингу, щодо аналізу питання розгляду тендерної пропозиції одного із учасників. На підставі цього, замовник, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснив заходи, спрямовані на недопущення встановлених порушень у майбутньому, шляхом проведення роз'яснень, навчань та інформування про відповідальність працівників, залучених до проведення публічних закупівель. Також були проведені заходи з покращення та оновлення роботи з нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Додатково здійснено перевірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель, на відповідність вимогам пунктів частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. З метою недопущення таких порушень у майбутньому були впроваджені наступні заходи. Проведено додатковий аналіз чинного законодавства, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі", для забезпечення повної відповідності тендерної документації його вимогам. Для відповідальних за закупівлі осіб організовано навчання із залученням кваліфікованих фахівців, що дозволить запобігти повторенню подібних помилок. Крім того, розроблено та впроваджено внутрішні контрольні механізми для перевірки документів та процедур закупівель на кожному етапі. Усі порушення, виявлені у висновку, були прийняті до уваги, а заходи для їх усунення належним чином реалізовані. Ми зобов’язуємося в подальшому забезпечувати суворе дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Інформація про проведену роботу та вжиті заходи буде оприлюднена через електронну систему закупівель у встановлений строк. Таким чином, Замовником здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, та оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію про вжиття таких заходів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку. На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев'ятої статті 8 Закону, а саме – відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що такий орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель. Службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель, оскільки замовником були усунуті встановлені порушення відповідно до висновку.
Дата публікації звіту: 17.09.2025 15:47

Запити/Пояснення