-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров’яна
Завершена
1 408 380.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 041.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 041.90 UAH
Номер:
ccb9344f6f66428fa7a645f68de3ce58
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-15-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2025 00:00
Період моніторингу:
15.09.2025 11:21 - 07.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.09.2025 № 88-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-15-007602-a, 15.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
5cec216de9c04175b4fcc6cd0f3139e0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2025 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-15-007602-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2025-07-15-007602-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт (вебсторінку), на якому відображена вказана інформація.
3. Чому тендерна пропозиція ФОП Бабак В.М. (далі – ФОП Бабак) не відхилена як така, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі ? Згідно із технічною специфікацією, яка наведена в Додатку 4 до тендерної документації з метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику, учасник в складі пропозиції повинен надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем), однак тендерній пропозиції ФОП Бабака відсутне підтвердження статусу ДП «ОБУХІВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» як постійного лісокористувача, а саме підтвердження його власних чи отриманих у постійне користування лісових ділянок, затвердження в Держлісагентстві або реквізитів лісорубного квитка.
4. Чи виявлена невідповідність тендерної пропозиції ФОП Бабака вимогам пункту 4 Додатку 8 до тендерної документації, зокрема, відсутність в ній копії статуту чи інформації про неможливість його надання?
5. Чому умови укладеного договору про закупівлю товарів №224 від 05.08.2025 (далі – Договір) відрізняються від проекту договору, який наведений в Додатку 5 до тендерної документації та погоджений ФОП Бабаком, відповідно до пункту 6 Додатку 8 до тендерної документації? Зокрема, до Специфікації до договору включено перелік місць поставки товару та не внесено порядок внесення змін до договору про закупівлю, як було визначено в Додатку 5 до тендерної документації.
6. Надати підтвердження отримання Замовником та надання ФОП Бабаком забезпечення виконання договору про закупівлю, як визначено пунктом 6 розділу VІ тендерної документації та пунктом 3 Додатку 9 до тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f66e1d0350cc4a719eeece41ad98c071
Назва:
Відповідь Замовника на запит на пояснення
Дата опублікування:
19.09.2025 11:23
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання інформації повідомляємо наступне:
1) Очікувана вартість закупівлі розрахована з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкових цін. Зокрема інформацію про ціни отримано з відкритих джерел, а саме інформація з електронної системи закупівель щодо здійснених закупівель у Черкаській області, а також постачальників територіально розташованих в області Замовника. Після чого було розраховано очікувану вартість Методом порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послуг з урахуванням можливості коливання ціни. Зокрема чинним законодавством не передбачено порядок та обов’язок зберігання оформлення розрахунку очікуваної вартості.
2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розташоване за посиланням URL: http://r-pol.ck.ua/finansi/derzhavni-zakupivli/
3) Згідно Додатку 4 тендерної документації з метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику, учасник в складі пропозиції повинен надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач в складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару.
Таким чином умовами документації не передбачено обов’язок учасників процедури закупівлі підтверджувати статус постійних лісокористувачів. Документація вимагає підтвердження відносин з постійним лісокористувачем, відповідний договір надано в складі тендерної пропозиції ФОП Бабак В.М. Зокрема Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Здійснення перевірки постійних лісокористувачів відповідно до інформації ДП «ЛІАЦ», зокрема останнім опубліковано інформацію, що з метою унеможливити використання ворогом та на період дії воєнного стану, ДП «ЛІАЦ» обмежив вільний доступ до частини електронних інформаційних сервісів, зокрема тих, які містять картографічну інформацію. В свою чергу на сьогоднішній день ДП «ЛІАЦ» забезпечено стабільну роботу наступних електронних інформаційних сервісів, які безкоштовні та доступні всім зацікавленим сторонам та громадськості: Єдиний реєстр лісорубних квитків. Даний реєстр дає змогу перевірити наявність статусу постійного лісокористувача, так за посиланням https://lk.ukrforest.com/forest-tickets/index ДП «ОБУХІВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» Замовником самостійно перевірено статус постійного лісокристувача. Оскільки тендерною документацією не вимагалося окреме документальне підтвердження статусу постійного лісокористувача та така інформація наявна у вільному доступі та може бути перевірена самостійно у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
4) Відповідно до умов тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції.
Згідно з абзацом 1 пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Водночас частина 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) передбачає, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Чинним законодавством України для реєстрації ФОП не передбачається необхідність створення статуту. Фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон).
Перелік документів, що подаються для державної реєстрації фізичної особи підприємцем, визначається відповідно до статті 18 Закону, та включає:
• заяву про державну реєстрацію фізичної особи – підприємця, в якій може зазначатися прохання про реєстрацію такої особи платником податку на додану вартість та/або обрання спрощеної системи оподаткування або інформація про набуття особою статусу електронного резидента
(е-резидента);
• нотаріальну засвідчену письмову згоду батьків (усиновлювачів) або піклувальника чи органу опіки та піклування – для фізичної особи, яка досягла шістнадцяти років і має бажання займатися підприємницькою діяльністю, але не має повної цивільної дієздатності;
• договір (декларація) про створення сімейного фермерського господарства – у разі державної реєстрації фізичної особи, яка самостійно або з членами сім’ї створює сімейне фермерське господарство відповідно до Закону України «Про фермерське господарство».
Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє свій паспорт громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу, передбачений Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
Такий документ не подається учасниками ФОП в силу чинних норм законодавства, в запиті відсутня інформація та посилання норми, що передбачають обов’язок чи можливість фізичної-особи підприємця на затвердження статуту.
5) Відповідно до абз. 1 п. 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Ч. 2 ст. 22 Закону України «По публічні закупівлі передбачено: У тендерній документації зазначаються такі відомості: 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Таким чином в тендерній документації визначено проект договору та окремим пунктом порядок змін його умов, що не є частиною проекту договору. Зокрема порядок внесення змін також передбачено і в проекті договору. Яким чином Замовник повинен включати виокремлений порядок внесення змін до умов договору безпосередньо до укладеного договору, якщо вказаний порядок є частиною тендерної документації, що не відноситься до проекту договору та законодавством не передбачено необхідність включення такого порядку до умов договору.
Щодо адрес поставки – дана інформація з однією з істотних умов договору, частиною технічної специфікації та згідно п. 5.2 Проекту договору та Договору передбачено: 5.2. Місце поставки Товару: 19601 Україна Черкаська область с. Руська Поляна, с. Геронимівка, с. Дубіївка за адресами підпорядкованих закладів Замовника, в робочі дні з 9 години до 16 години згідно Додатку №1 до даного Договору.
Тобто проектом передбачено зазначення адрес поставки в Додатку 1 до договору. Таким чином вказане в запиті не є відмінністю від проекту договору передбаченого тендерною документації.
6) ФОП Бабак В.М. надано забезпечення виконання договору у відповідності до вимог тендерної документації документи додаються.