• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Пароконвектомат, ручний міксер, картоплечистка, подрібнювач-диск-терка,подрібнювач-диск для овочерізки, овочерізка, підставка під пароконвектомат, фільт помякшувач для води, гастроємність із нержавіючої сталі на 2,5 літри, гастроємність із нержавіючої сталі на 5 літрів, гастроємність із нержавіючої сталі на 9 літрів, гастроємність із нержавіючої сталі на 14 літрів» код 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015

Завершена

638 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 381.00 UAH
Номер: 826b263ffc0140cf895a8f163b20e607
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-18-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 18.08.2025 15:44 - 09.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.08.2025 № 56-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 18.08.2025 № 56-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-07-15-006636-a 15.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, v.yu.vatrala@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції переможця ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації законодавства, своєчасності надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання додаткової угоди та її оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, з врахуванням додаткової угоди про розірвання договору від 18.08.2025 року № 36, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення в подальшому та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (зокрема, шляхом проведення навчань та роз’яснювальної роботи, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.05.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання додаткової угоди та її оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ужгородського наукового ліцею Закарпатської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.08.2025 року; роз’яснення Замовника надані учасникам до змісту тендерної документації; рішення органу оскарження №11740-р/пк-пз від 29.07.2025; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» (далі – ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» від 12.08.2025 № б/н; повідомлення про намір укласти договір від 12.08.2025; договір про закупівлю товару від 18.08.2025 № 36; додаткова угода № 1 від 28.08.2025; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 19 та 25 серпня 2025 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено наступне. У додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагається наступне: «Сканований оригінал сертифікату учасника на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на кінцеву дату подання пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)«Системи управління якістю. Вимоги» повинна розповсюджуватися на сферу поширення відповідного коду, що зазначений у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками». Проте, учасником ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» всупереч вищеописаних вимог та умов тендерної документації у складі тендерної пропозиції не подано вищезазначеного сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), який виданий органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та не надано скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками. З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 25.08.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з приводу не відхилення учасника ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА», як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте надані пояснення не обґрунтовують прийняте рішення про невідхилення пропозиції учасника ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Положеннями пункту 43 Особливостей імперативно визначені умови та зобов’язання щодо розміщення в електронній системі закупівель Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Водночас, вищеописані невідповідності в інформації/документах, які подані учасником ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» у складі тендерної пропозиції не є невідповідностями у розумінні пункту 43 Особливостей, оскільки стосуються саме відсутності інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та, відповідно, не підлягають виправленню учасником процедури закупівлі. Окрім того, за нормами пункту 31 частини першої статті першої Закону №922-VIII тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а згідно з пунктом 18 частини першої статті першої цього Закону - переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, Замовник під час розгляду документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, повинен керуватися вимогами, визначеними ним у тендерній документації і вимогами законодавства у сфері публічних закупівель та у разі невідповідності поданих учасником документів (або їх відсутності) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію такого учасника у відповідності до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Отже, внаслідок не виконання учасником ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» вимог Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації, Замовник у відповідності до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» та визначення його переможцем процедури закупівлі, встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині не відхилення тендерної пропозиції ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а укладено з ним договір від 18.08.2025 № 36 на загальну суму 583 792,00 гривень. Водночас, під час проведення моніторингу, Замовником в поясненнях зазначено, що з огляду на виявлені невідповідності при розгляді пропозиції ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА», з метою їх усунення, планується припинення зобов’язань за договором про закупівлю № 36 від 18.08.2025 року, шляхом його розірвання. При цьому повідомлено, що поставка товару Учасником не здійснювалася і оплата за товар не проводилася. Поряд з цим, Замовником в електронній системі закупівель 01 вересня 2025 року оприлюднено додаткову угоду № 1 від 28.08.2025 року про розірвання договору (припинення зобов’язань) з ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» від 18.08.2025 № 36 на суму 583792,00 гривень та оприлюднено звіт про виконання договору, згідно якого оплата за договором не проводилася.
Період усунення порушень: 02.09.2025 10:42 - 17.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 02.09.2025 10:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Проаналізувавши висновок Держаудитслужби, щодо моніторингу закіпівлі обладнання їдальні, приняли до уваги всі зауваження. З метою в подальшому недопущення порушень законодавства в сфері державних закупівель, заплановано продовження підписки "Портал Профі" Радника у сфері публічних закупівель, а також проходження навчання уповноваженою особою з підвищення кваліфікації для замовників. Навчання заплановано на 02-03.10.2025 Академія Радник. Додаток: Сертифікати ,щодо проходження навчання, квитанція щодо оплати навчання з підвищення кваліфікації.
Дата публікації звіту: 05.09.2025 12:35

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору та здійснено заходи, направлені на недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері закупівель
Дата публікації: 08.09.2025 13:59

Запити/Пояснення