-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Пароконвектомат, ручний міксер, картоплечистка, подрібнювач-диск-терка,подрібнювач-диск для овочерізки, овочерізка, підставка під пароконвектомат, фільт помякшувач для води, гастроємність із нержавіючої сталі на 2,5 літри, гастроємність із нержавіючої сталі на 5 літрів, гастроємність із нержавіючої сталі на 9 літрів, гастроємність із нержавіючої сталі на 14 літрів» код 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015
Завершена
638 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 381.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 381.00 UAH
Номер:
826b263ffc0140cf895a8f163b20e607
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-18-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
18.08.2025 15:44 - 09.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.08.2025 № 56-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 18.08.2025 № 56-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-07-15-006636-a 15.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції переможця ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації законодавства, своєчасності надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання додаткової угоди та її оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, з врахуванням додаткової угоди про розірвання договору від 18.08.2025 року № 36, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення в подальшому та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (зокрема, шляхом проведення навчань та роз’яснювальної роботи, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.05.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання додаткової угоди та її оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ужгородського наукового ліцею Закарпатської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.08.2025 року; роз’яснення Замовника надані учасникам до змісту тендерної документації; рішення органу оскарження №11740-р/пк-пз від 29.07.2025; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» (далі – ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» від 12.08.2025 № б/н; повідомлення про намір укласти договір від 12.08.2025; договір про закупівлю товару від 18.08.2025 № 36; додаткова угода № 1 від 28.08.2025; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 19 та 25 серпня 2025 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено наступне.
У додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагається наступне: «Сканований оригінал сертифікату учасника на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на кінцеву дату подання пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)«Системи управління якістю. Вимоги» повинна розповсюджуватися на сферу поширення відповідного коду, що зазначений у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками».
Проте, учасником ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» всупереч вищеописаних вимог та умов тендерної документації у складі тендерної пропозиції не подано вищезазначеного сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), який виданий органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та не надано скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками.
З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 25.08.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з приводу не відхилення учасника ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА», як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Проте надані пояснення не обґрунтовують прийняте рішення про невідхилення пропозиції учасника ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Положеннями пункту 43 Особливостей імперативно визначені умови та зобов’язання щодо розміщення в електронній системі закупівель Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Водночас, вищеописані невідповідності в інформації/документах, які подані учасником ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» у складі тендерної пропозиції не є невідповідностями у розумінні пункту 43 Особливостей, оскільки стосуються саме відсутності інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та, відповідно, не підлягають виправленню учасником процедури закупівлі.
Окрім того, за нормами пункту 31 частини першої статті першої Закону №922-VIII тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а згідно з пунктом 18 частини першої статті першої цього Закону - переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, Замовник під час розгляду документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, повинен керуватися вимогами, визначеними ним у тендерній документації і вимогами законодавства у сфері публічних закупівель та у разі невідповідності поданих учасником документів (або їх відсутності) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію такого учасника у відповідності до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, внаслідок не виконання учасником ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» вимог Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації, Замовник у відповідності до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» та визначення його переможцем процедури закупівлі, встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині не відхилення тендерної пропозиції ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а укладено з ним договір від 18.08.2025 № 36 на загальну суму 583 792,00 гривень.
Водночас, під час проведення моніторингу, Замовником в поясненнях зазначено, що з огляду на виявлені невідповідності при розгляді пропозиції ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА», з метою їх усунення, планується припинення зобов’язань за договором про закупівлю № 36 від 18.08.2025 року, шляхом його розірвання. При цьому повідомлено, що поставка товару Учасником не здійснювалася і оплата за товар не проводилася.
Поряд з цим, Замовником в електронній системі закупівель 01 вересня 2025 року оприлюднено додаткову угоду № 1 від 28.08.2025 року про розірвання договору (припинення зобов’язань) з ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» від 18.08.2025 № 36 на суму 583792,00 гривень та оприлюднено звіт про виконання договору, згідно якого оплата за договором не проводилася.
Період усунення порушень:
02.09.2025 10:42 - 17.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
02.09.2025 10:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Проаналізувавши висновок Держаудитслужби, щодо моніторингу закіпівлі обладнання їдальні, приняли до уваги всі зауваження. З метою в подальшому недопущення порушень законодавства в сфері державних закупівель, заплановано продовження підписки "Портал Профі" Радника у сфері публічних закупівель, а також проходження навчання уповноваженою особою з підвищення кваліфікації для замовників. Навчання заплановано на 02-03.10.2025 Академія Радник. Додаток: Сертифікати ,щодо проходження навчання, квитанція щодо оплати навчання з підвищення кваліфікації.
Дата публікації звіту:
05.09.2025 12:35
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору та здійснено заходи, направлені на недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері закупівель
Дата публікації:
08.09.2025 13:59
Запити/Пояснення
Номер:
2ca0158aeb394478ac77c7e7728c5f60
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.08.2025 15:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Пароконвектомат, ручний міксер, картоплечистка, подрібнювач-диск-терка,подрібнювач-диск для овочерізки, овочерізка, підставка під пароконвектомат, фільт помякшувач для води, гастроємність із нержавіючої сталі на 2,5 літри, гастроємність із нержавіючої сталі на 5 літрів, гастроємність із нержавіючої сталі на 9 літрів, гастроємність із нержавіючої сталі на 14 літрів» код 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-15-006636-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility та обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету.
4) Поясніть, яким чином здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП "ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА" та визначено його переможцем закупівлі, якщо:
У додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагається наступне: «Стандартні характеристики еквіваленту товару на який відбувається заміна повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. У випадку надання еквіваленту Учасник повинен надати порівняльну таблицю та копії інструкцій з використання з позначенням відповідних технічних характеристик».
Також у пункті 3 Додатку 1 тендерної документації визначений перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, у підпункті підпункті 3.4 встановлена наступна вимога: «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент», тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації».
Проте, учасником ФОП "ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА" всупереч вищеописаних вимог та умов тендерної документації не надано таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується учасником.
Окрім того, всупереч умов, викладених у підпункті 5.9 Додатку 1 тендерної документації: «Документи або копії документів відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою)», керівництво з експлуатації на машину для чищення картоплі та овочерізку, подані у складі тендерної пропозиції учасником ФОП "ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА", не містять повного перекладу на українську мову.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ec8f126ace244f6cb6e50195d44dd0d5
Назва:
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області,щодо моніторингу процедури закупівлі товару «Пароконвектомат, ручний міксер, картоплечистка, подрібнювач-диск-терка,подрібнювач-диск для овочерізки, овочерізка, підставка під пароконвектомат, фільт помякшувач для води, гастроємність із нержавіючої сталі на 2,5 літри, гастроємність із нержавіючої сталі на 5 літрів, гастроємність із нержавіючої сталі на 9 літрів, гастроємність із нержавіючої сталі на 14 літрів» код 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, пояснення:
Дата опублікування:
22.08.2025 10:24
Опис:
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення
закупівлі Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Замовником надіслані запити до потенційних Постачальників, щодо надання комерційних пропозицій. Відповідно до наданих відповідей Замовником здійснено аналіз цін та наявність товару на ринку України. Крім того проведено моніторинг цін на платформі «Прозорро» та сайту DOZORRO:Громадський контроль держзакупівель (публічний модуль аналітики ВІ). Проведено моніторинг інших сайтів виробників товару, використано каталоги, реклами, прайс-листи на сайтах https://rozetka.com.ua/, https://unox.kiev.ua, https://maresto.ua/ інші подібні сайти.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 638 100.00 грн. Джерело фінансування:
- кошти місцевого бюджету: КПК 0611023, КЕКВ 3110
Обґрунтування технічних характеристик.
Мета використання Товару: оснащення і модернізація їдальні навчального закладу.
Технічні характеристики, підбиралися такі, що відповідають вимогам організації здорового харчування ,забезпечення п’ятиразового харчування для всіх учнів закладу освіти. Потреба в сучасному обладнанні, продиктована вимогами часу, прискоренням процесу приготування здорової їжі ,а саме:
пароконвектомат
- зменшується час приготування;
-приготування здійснюється паром, а не жарення;
- автоматичне налаштування параметрів для приготування різноманітних страв;
-автоматична очистка;
ручний міксер- вимоги:
- велика швидкість обертів;
- ємністю каструлі не менше 30л;
- приготування великих об’ємів продуктів .
картоплечистка:
-продуктивність 500 кг/год,
-разове завантаження 25 кг.
- швидкість очистки;
Овочерізка:
-швидкість нарізки до 380 об/хв;
- широкий вибір дисків-насадок
все це в комплексі дасть змогу готувати більше здорової їжі на пару, а також покращить швидкість приготування їжі, при п’ятиразовому харчуванні учнів закладу освіти.
Придбання якісного та довговічного обладнання європейського виробництва, не Китаю, обґрунтовано економією бюджетних коштів, зменшенням частоти поломок та ремонтів.
Перелік обладнання необхідний для переобладнання харчоблока:
Пароконвектомат Unox XEVC1011E1RM лінія ONE ( або еквівалент) на 10 рівнів гастроемностей,з автоматичною системою миття для приготування страв, а не лише для випічки, виробництва крани ЄС .Підставка під пароконвектомат, та фільтр до нього. Орієнтовна вартість комплекту 385 200.00 грн
Ручний міксер Robot coupe CMP 300 Combi( або еквівалент) - потреба в якісному обладнанні виробництва країн ЄС,з великою швидкістю обертів та ємністю каструлі не менше 30л, приготування великих об’ємів; Орієнтовна вартість 50 000.00 грн.
Картоплечистка BPS-25 Bogazici ( або еквівалент)- продуктивність 500 кг/год, разове завантаження 25 кг. швидкість очистки, виробництво країни ЄС або Туреччина; Орієнтовна вартість 87 300.00 грн
Овочерізка Robot Coupe CL 50 (220)( або еквівалент) - виробництво країни ЄС , швидкість нарізки до 380 об/хв, широкий вибір дисків-насадок. Орієнтовна вартість комплекту 115 600.00 грн
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. /
Пояснення: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі вчасно опубліковано на сайті навчального закладу не відбулося,оскільки літній період і відповідальна особа за наповненість сайту перебувала у щорічній відпустці. Але воно містилось у документах закупівлі. І на даний час інформація розміщена на вебсайті Ужгородського наукового ліцею за посиланням: https://school.uz.ua
3. Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility та обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету.
Пояснення: фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility не здійснювалось, кошти в розмірі 638 100.00 грн. виділені з місцевого бюджету на придбання обладнання їдальні,з метою модернізації харочоблока, та переходу на оновлене меню за розробкою Є.Клопотенка.
4. Поясніть, яким чином здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП "ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА" та визначено його переможцем закупівлі, якщо: У додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагається наступне: «Стандартні характеристики еквіваленту товару на який відбувається заміна повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. У випадку надання еквіваленту Учасник повинен надати порівняльну таблицю та копії інструкцій з використання з позначенням відповідних технічних характеристик».
Пояснення: Оскільки ФОП Попадич М.М. запропонувала обладнання, яке по технічним та якісним характеристикам відповідало технічному завданню Замовника. На підтвердження відповідності технічним характеристикам товару Учасником було надано ФАЙЛ «Довідка відповідності товару технічним,якісним та кільк. вимогам.pdf» де зазначено інформацію у вигляді таблиці 1 і таблиці 2, які вимагалися Замовником у Додатку 1 до тендерної документації. У зв’язку з поданням цих таблиць таблиця стосовно еквіваленту товару не вимагалася.
5.Окрім того, всупереч умов, викладених у підпункті 5.9 Додатку 1 тендерної документації: «Документи або копії документів відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою)», керівництво з експлуатації на машину для чищення картоплі та овочерізку, подані у складі тендерної пропозиції учасником ФОП "ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА", не містять повного перекладу на українську мову.
Пояснення: керівництво з експлуатації на машину для чищення картоплі та овочерізку-це офіційний документ виробника, який йде в комплекті до вищезгаданих позиції і комплектується безпосередньо виробником і спеціально розроблений виробником для українського ринку. Вся необхідна інформація стосовно експлуатації, гарантійного терміну товару ,викладена українською мовою, а іноземною мовою без перекладу викладені лише технічні креслення. Назва товару та модель овочерізки також не перекладається офіційно виробником.
Додатки: Службова записка
Комерційна пропозиція
Номер:
fe25505577bb4f578b1ab0288be0fbda
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.08.2025 15:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Пароконвектомат, ручний міксер, картоплечистка, подрібнювач-диск-терка,подрібнювач-диск для овочерізки, овочерізка, підставка під пароконвектомат, фільт помякшувач для води, гастроємність із нержавіючої сталі на 2,5 літри, гастроємність із нержавіючої сталі на 5 літрів, гастроємність із нержавіючої сталі на 9 літрів, гастроємність із нержавіючої сталі на 14 літрів» код 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-15-006636-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility та обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету.
4) Поясніть, яким чином здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП "ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА" та визначено його переможцем закупівлі, якщо:
У додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагається наступне: «Стандартні характеристики еквіваленту товару на який відбувається заміна повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. У випадку надання еквіваленту Учасник повинен надати порівняльну таблицю та копії інструкцій з використання з позначенням відповідних технічних характеристик».
Також у пункті 3 Додатку 1 тендерної документації визначений перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, у підпункті підпункті 3.4 встановлена наступна вимога: «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент», тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації».
Проте, учасником ФОП "ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА" всупереч вищеописаних вимог та умов тендерної документації не надано таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується учасником.
Окрім того, всупереч умов, викладених у підпункті 5.9 Додатку 1 тендерної документації: «Документи або копії документів відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою)», керівництво з експлуатації на машину для чищення картоплі та овочерізку, подані у складі тендерної пропозиції учасником ФОП "ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА", не містять повного перекладу на українську мову.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
4eb327e05ab745e8acf29c8b2bcdb905
Назва:
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області,щодо моніторингу процедури закупівлі товару товару «Пароконвектомат, ручний міксер, картоплечистка, подрібнювач-диск-терка,подрібнювач-диск для овочерізки, овочерізка, підставка під пароконвектомат, фільт помякшувач для води, гастроємність із нержавіючої сталі на 2,5 літри, гастроємність із нержавіючої сталі на 5 літрів, гастроємність із нержавіючої сталі на 9 літрів, гастроємність із нержавіючої сталі на 14 літрів» код 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, пояснення:
Дата опублікування:
21.08.2025 15:05
Опис:
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення
закупівлі Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Замовником надіслані запити до потенційних Постачальників, щодо надання комерційних пропозицій. Відповідно до наданих відповідей Замовником здійснено аналіз цін та наявність товару на ринку України. Крім того проведено моніторинг цін на платформі «Прозорро» та сайту DOZORRO:Громадський контроль держзакупівель (публічний модуль аналітики ВІ). Проведено моніторинг інших сайтів виробників товару, використано каталоги, реклами, прайс-листи на сайтах https://rozetka.com.ua/, https://unox.kiev.ua, https://maresto.ua/ інші подібні сайти.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 638 100.00 грн. Джерело фінансування:
- кошти місцевого бюджету: КПК 0611023, КЕКВ 3110
Обґрунтування технічних характеристик.
Мета використання Товару: оснащення і модернізація їдальні навчального закладу.
Технічні характеристики, підбиралися такі, що відповідають вимогам організації здорового харчування ,забезпечення п’ятиразового харчування для всіх учнів закладу освіти. Потреба в сучасному обладнанні, продиктована вимогами часу, прискоренням процесу приготування здорової їжі ,а саме:
пароконвектомат
- зменшується час приготування;
-приготування здійснюється паром, а не жарення;
- автоматичне налаштування параметрів для приготування різноманітних страв;
-автоматична очистка;
ручний міксер- вимоги:
- велика швидкість обертів;
- ємністю каструлі не менше 30л;
- приготування великих об’ємів продуктів .
картоплечистка:
-продуктивність 500 кг/год,
-разове завантаження 25 кг.
- швидкість очистки;
Овочерізка:
-швидкість нарізки до 380 об/хв;
- широкий вибір дисків-насадок
все це в комплексі дасть змогу готувати більше здорової їжі на пару, а також покращить швидкість приготування їжі, при п’ятиразовому харчуванні учнів закладу освіти.
Придбання якісного та довговічного обладнання європейського виробництва, не Китаю, обґрунтовано економією бюджетних коштів, зменшенням частоти поломок та ремонтів.
Перелік обладнання необхідний для переобладнання харчоблока:
Пароконвектомат Unox XEVC1011E1RM лінія ONE ( або еквівалент) на 10 рівнів гастроемностей,з автоматичною системою миття для приготування страв, а не лише для випічки, виробництва крани ЄС .Підставка під пароконвектомат, та фільтр до нього. Орієнтовна вартість комплекту 385 200.00 грн
Ручний міксер Robot coupe CMP 300 Combi( або еквівалент) - потреба в якісному обладнанні виробництва країн ЄС,з великою швидкістю обертів та ємністю каструлі не менше 30л, приготування великих об’ємів; Орієнтовна вартість 50 000.00 грн.
Картоплечистка BPS-25 Bogazici ( або еквівалент)- продуктивність 500 кг/год, разове завантаження 25 кг. швидкість очистки, виробництво країни ЄС або Туреччина; Орієнтовна вартість 87 300.00 грн
Овочерізка Robot Coupe CL 50 (220)( або еквівалент) - виробництво країни ЄС , швидкість нарізки до 380 об/хв, широкий вибір дисків-насадок. Орієнтовна вартість комплекту 115 600.00 грн
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. /
Пояснення: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі вчасно опубліковано на сайті навчального закладу не відбулося,оскільки літній період і відповідальна особа за наповненість сайту перебувала у щорічній відпустці. Але воно містилось у документах закупівлі. І на даний час інформація розміщена на вебсайті Ужгородського наукового ліцею за посиланням: https://school.uz.ua
3. Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility та обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету.
Пояснення: фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility не здійснювалось, кошти в розмірі 638 100.00 грн. виділені з місцевого бюджету на придбання обладнання їдальні,з метою модернізації харочоблока, та переходу на оновлене меню за розробкою Є.Клопотенка.
4. Поясніть, яким чином здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП "ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА" та визначено його переможцем закупівлі, якщо: У додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагається наступне: «Стандартні характеристики еквіваленту товару на який відбувається заміна повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. У випадку надання еквіваленту Учасник повинен надати порівняльну таблицю та копії інструкцій з використання з позначенням відповідних технічних характеристик».
Пояснення: Оскільки ФОП Попадич М.М. запропонувала обладнання, яке по технічним та якісним характеристикам відповідало технічному завданню Замовника. На підтвердження відповідності технічним характеристикам товару Учасником було надано ФАЙЛ «Довідка відповідності товару технічним,якісним та кільк. вимогам.pdf» де зазначено інформацію у вигляді таблиці 1 і таблиці 2, які вимагалися Замовником у Додатку 1 до тендерної документації. У зв’язку з поданням цих таблиць таблиця стосовно еквіваленту товару не вимагалася.
5.Окрім того, всупереч умов, викладених у підпункті 5.9 Додатку 1 тендерної документації: «Документи або копії документів відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою)», керівництво з експлуатації на машину для чищення картоплі та овочерізку, подані у складі тендерної пропозиції учасником ФОП "ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА", не містять повного перекладу на українську мову.
Пояснення: керівництво з експлуатації на машину для чищення картоплі та овочерізку-це офіційний документ виробника, який йде в комплекті до вищезгаданих позиції і комплектується безпосередньо виробником і спеціально розроблений виробником для українського ринку. Вся необхідна інформація стосовно експлуатації, гарантійного терміну товару ,викладена українською мовою, а іноземною мовою без перекладу викладені лише технічні креслення. Назва товару та модель овочерізки також не перекладається офіційно виробником.
Додатки: Службова записка
Комерційна пропозиція
Номер:
c5b8d9331f544274a51c69736d371cce
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.08.2025 15:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Пароконвектомат, ручний міксер, картоплечистка, подрібнювач-диск-терка,подрібнювач-диск для овочерізки, овочерізка, підставка під пароконвектомат, фільт помякшувач для води, гастроємність із нержавіючої сталі на 2,5 літри, гастроємність із нержавіючої сталі на 5 літрів, гастроємність із нержавіючої сталі на 9 літрів, гастроємність із нержавіючої сталі на 14 літрів» код 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-15-006636-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП "ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА" та визначено його переможцем закупівлі, якщо:
У додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагається наступне: «Сканований оригінал сертифікату учасника на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на кінцеву дату подання пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)«Системи управління якістю. Вимоги» повинна розповсюджуватися на сферу поширення відповідного коду, що зазначений у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками».
Проте, учасником ФОП "ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА" всупереч вищеописаних вимог та умов тендерної документації у складі тендерної пропозиції не подано вищезазначеного сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), який виданий органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та не надано скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), із зазначенням нормативно правових документів, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
b51774e9778d431b8c27da33042a4bab
Назва:
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області,щодо моніторингу процедури закупівлі товару «Пароконвектомат, ручний міксер, картоплечистка, подрібнювач-диск-терка,подрібнювач-диск для овочерізки, овочерізка, підставка під пароконвектомат, фільт помякшувач для води, гастроємність із нержавіючої сталі на 2,5 літри, гастроємність із нержавіючої сталі на 5 літрів, гастроємність із нержавіючої сталі на 9 літрів, гастроємність із нержавіючої сталі на 14 літрів» код 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, пояснення:
Дата опублікування:
28.08.2025 13:08
Опис:
Під час розгляду пропозиції ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» було враховано,що учасник подав скановану копію з оригіналу сертифікату на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на кінцеву дату подання пропозицій,виданий ТОВ «РП Україна» код 38185522, який як випливає з сертифікату є офіційним представником виробника пароконвектомату запропонованого учасником на території України.
Проаналізувавши інші закупівлі у системі «ПРОЗОРРО» за таким предметом закупівлі ,зокрема закупівля UA-2024-12-04-004892-a,було виявлено, що ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА» має укладений договір з ТОВ «РП Україна» і є їх офіційним дистрибютором даного товару на території України, а також було враховане те,що сертифікат виданий на конкретний товар, який пропонувався Учасником закупівлі.
Що стосується вимоги, надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками», то у пропозиції учасника міститься сам Атестат але додатки і дійсно не завантажені учасником при поданні своєї пропозиції, хоча Замовником при розгляді пропозиції було переглянуто сам файл «21.Атестат про акредитацію на пароконвектомат.pdf», визначено його наявність, але не звернуто увагу про відсутність додатків.
З огляду на виявлені не відповідності при розгляді пропозиції ФОП «ПОПАДИЧ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА»,з метою їх усунення, плануємо припинити зобов’язання за договором про закупівлю № 36 від 18.08.2025 року, шляхом його розірвання. При цьому повідомляємо, що поставка товару Учасником здійснена ще не була і оплата за товар також не проводилася.
Номер:
b64794b7a246469393ad64103433eb8b
Назва:
Відповідь,щодо Висновку Держаудитслужби
Дата опублікування:
05.09.2025 12:31
Опис:
Проаналізувавши висновок Держаудитслужби, щодо моніторингу закіпівлі обладнання їдальні, приняли до уваги всі зауваження. З метою в подальшому недопущення порушень законодавства в сфері державних закупівель, заплановано продовження підписки "Портал Профі" Радника у сфері публічних закупівель, а також проходження навчання уповноваженою особою з підвищення кваліфікації для замовників. Навчання заплановано на 02-03.10.2025 Академія Радник. Додаток: Сертифікати ,щодо проходження навчання, квитанція щодо оплати навчання з підвищення кваліфікації.