-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Склопластик рулонний фольгований
Завершена
1 194 830.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 974.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 974.15 UAH
Номер:
77c2e981dcbd4bf29ce5298bea7f09c5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-18-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
18.08.2025 17:37 - 09.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області
Н А К А З
18.08.2025
№ 78-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.08.2025 № 78-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2025-07-15-006548-a. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОІНТ СЕРВІС ГРУП» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору поставки товару від 07.08.2025 № 505-25, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 15.07.2025, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПОІНТ СЕРВІС ГРУП», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 24.07.2025, повідомлення про намір укласти договір від 24.07.2025, договір поставки товару від 07.08.2025 № 505-25, пояснення та копії документів, надані Замовником через електронну систему закупівель 26.08.2025 та 05.09.2025.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ПОІНТ СЕРВІС ГРУП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації та Додатка № 1 до тендерної документації, Замовником встановлені вимоги, щодо технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі, а також зазначено перелік документів, які учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції, на підтвердження інформації про відповідність запропонованого ним товару вказаним характеристикам предмета закупівлі, зокрема, копії документів (сертифікат, паспорт тощо) виданих органом сертифікації відповідної галузі акредитації.
На виконання вищевказаних вимог учасником ТОВ «ПОІНТ СЕРВІС ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності UA0.YT.041407-25 виданий органом добровільної оцінки відповідності ТОВ «ВСЦ ПІВДЕНТЕСТ».
Однак, моніторингом встановлено, що вказаний сертифікат не підтверджує відповідність товару якісним та технічним вимогам, які встановлені Замовником в Додатку № 1 до тендерної документації, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу 3 тендерної документації та пунктів 1 та 2 Додатку № 1 до тендерної документації, а саме:
- пунктом 2 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено, що Замовником здійснюється закупівля склопластика рулонного фольгованого теплоізоляційного, тоді як сертифікат відповідності, наданий учасником ТОВ «ПОІНТ СЕРВІС ГРУП» у складі тендерної пропозиції, виданий на склопластик рулонний, який не є фольгованим теплоізоляційним;
- пунктом 2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлено технічну умову, що товар повинен відповідати технічним умовам «ТУ-У-23.1-36511110-001:2013», тоді як сертифікат відповідності, наданий учасником ТОВ «ПОІНТ СЕРВІС ГРУП» у складі тендерної пропозиції, підтверджує відповідність склопластика рулонного технічним умовам «ТУ У 23.1-36694644-001:2025».
На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, Замовником з приводу вищевказаного порушення 26.08.2025 надано пояснення, яке не спростовує вказане порушення.
Період усунення порушень:
09.09.2025 17:43 - 24.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.09.2025 17:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, зазначених у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.09.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-15-006548-a «Склопластик рулонний фольгований», Договір № 505-25 від 07.08.2025 розірвано Додатковою угодою №505-25/1 від 16.09.2025 р.
Дата публікації звіту:
16.09.2025 15:39
Запити/Пояснення
Номер:
80a91c1f427c41c6b3990e43734ae15f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.08.2025 10:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Склопластик рулонний фольгований» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-15-006548-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації КП «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради (далі – Замовник) встановлено вимогу, що на підтвердження якісних, технічних характеристик предмета закупівлі, учасник повинен надати копії документів (сертифікат, паспорт тощо) виданих органом сертифікації відповідної галузі акредитації.
Поряд з цим, відповідно до п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що товар повинен відповідати технічним умовам «ТУ-У-23.1-36511110-001:2013».
На підтвердження вказаним вимогам учасником ТОВ «ПОІНТ СЕРВІС ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності UA0.YT.041407-25, який підтверджує відповідність «Склопластика рулонного марки РСТ» технічним умовам «ТУ У 23.1-36694644-001:2025».
Однак, вказаний сертифікат не підтверджує якісні, технічні характеристики предмета закупівлі, а саме: «Склопластик рулонний фольгований теплоізоляційний РСТ-300 ФСт», так як склопластик зазначений в сертифікаті не є фольгованим теплоізоляційним марки «300ФСт» та не відповідає технічним умовам «ТУ-У-23.1-36511110-001:2013», що в свою чергу не відповідає вимогам Додатку № 1 до тендерної документації Замовника.
Крім того, сертифікат відповідності UA0.YT.041407-25 виданий ТОВ «ВИПРОБУВАЛЬНО-СЕРТИФІКАЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ПІВДЕНТЕСТ» не містить знаку акредитації, що свідчить про те, що вказаний сертифікат виданий поза галуззю акредитації органу сертифікації, що в свою чергу не відповідає вимогам Додатку № 1 до тендерної документації Замовника.
Отже поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «ПОІНТ СЕРВІС ГРУП» вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації та чому Замовником всупереч вимогам підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію вказаного учасника?
Разом з тим, відповідно до вимог пп. 2 п. 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b0219d102cad4bba8487875dd79609eb
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.08.2025 16:17
Опис:
У відповідь на Ваш запит при проведенні моніторингу процедури закупівлі за предметом «Склопластик рулонний фольгований» (код ДК 021:2015 14830000-8 Скловолокно) повідомляємо наступне.
1. Технічні та якісні характеристики даної закупівлі визначалися згідно індивідуальної потреби Замовника для виконання ремонтних робіт теплових мереж під час підготовки до опалювального сезону 2025-2026 рр. та для забезпечення зменшення тепловитрат. Обґрунтовування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснювалося на підставі проведеного моніторингу цін у відповідності до технічних та якісних характеристик товару шляхом отримання трьох комерційних пропозицій від потенційних постачальників відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Вартість закупівлі визначено за середньою ціною. Комерційні пропозиції додаються.
2. Відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації, учасник зобов’язаний надати копії документів, які підтверджують відповідність якості та технічним вимогам (сертифікат, паспорт тощо), видані органом сертифікації відповідної галузі акредитації.
При цьому у тендерній документації не зазначено, що вказані документи повинні містити чітку відповідність саме комерційному найменуванню «Склопластик рулонний фольгований теплоізоляційний РСТ-300 ФСт» або конкретним технічним умовам «ТУ-У-23.1-36511110-001:2013».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПОІНТ СЕРВІС ГРУП» надано сертифікат відповідності, що підтверджують відповідність товару технічним умовам ТУ-У-23.1-36694644-001:2025. Це не є порушенням вимог тендерної документації чи законодавства відповідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна документація Замовника не містила окремої чи прямої вимоги, що товар повинен відповідати саме технічним умовам «ТУ-У-23.1-36511110-001:2013», а отже, учасник мав право запропонувати еквівалентну продукцію, що і було зроблено. Зазначені у документах учасника технічні характеристики товару повністю відповідають вимогам, наведеним у Додатку 3 до тендерної документації (зокрема – наявність фольгованого покриття, теплоізоляційні властивості, тип матеріалу, показники якості тощо), що підтверджується паспортом якості, виданим виробником.
Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПОІНТ СЕРВІС ГРУП» надано паспорт (сертифікат) якості, виданий виробником, який містить усі необхідні технічні характеристики продукції та підтверджує її відповідність вимогам, встановленим у Додатку 3 до тендерної документації. Законодавство України не встановлює обов’язковість надання сертифіката відповідності з точним відтворенням комерційного найменування товару, якщо інші документи у складі пропозиції дозволяють чітко ідентифікувати продукцію та підтверджують її відповідність технічним і якісним характеристикам предмета закупівлі.
Крім того, відсутність у сертифікаті відповідності окремих елементів маркування не є підставою для висновку про невідповідність товару, оскільки сертифікат охоплює категорію продукції, до якої належить запропонований товар. Паспорт якості, що додається до сертифіката, підтверджує всі параметри, необхідні для ідентифікації товару та відповідності технічній специфікації, включаючи фольговане покриття, теплоізоляційні властивості та тип матеріалу.
Відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації, учасник зобов’язаний надати копії документів, які підтверджують відповідність якості та технічним вимогам (сертифікат, паспорт тощо), видані органом сертифікації відповідної галузі акредитації.
При цьому у тендерній документації Замовником не було встановлено окремої вимоги щодо обов’язкової наявності наданих документів знаку акредитації Національного агентства з акредитації України (НААУ) або зазначення номера атестата акредитації органу з оцінки відповідності.
Щодо компетентності органу сертифікації, зазначаємо, що згідно з відомостями Реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності, ТОВ «Випробувально-сертифікаційний центр «ПІВДЕНТЕСТ» зареєстроване як випробувальна лабораторія (№ ООВ 20485) та як орган з оцінки відповідності і сертифікації продукції (№ ООВ 10194). Це підтверджує, що орган має необхідні технічні можливості, компетентність та кадровий потенціал для здійснення діяльності з оцінки відповідності (https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov ).
Тендерна документація не містила вимоги про обов’язкове надання сертифіката, виданого органом, акредитованим НААУ, а також не вимагала зазначення номера атестата акредитації НААУ чи відповідної галузі акредитації.
Орган сертифікації володіє достатніми технічними можливостями та компетенцією персоналу для проведення відповідних робіт.
Надання такого сертифікату відповідності є належним доказом відповідності за умовами конкретної закупівлі.
Номер:
48fdab289d0248299d8e1e277e8c0eed
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.09.2025 14:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Склопластик рулонний фольгований» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-15-006548-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до п. 1 р. 3 тендерної документації КП «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради (далі – Замовник) встановлено вимогу, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації…
Поряд з цим, в п. 5 р. 3 тендерної документації зазначено, що «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатках 1, 2, 3 до цієї тендерної документації».
Моніторингом встановлено, що оприлюднений Замовником в електронній системі закупівель файл «Додаток № 3 Технічні вимоги.docx», є Додатком № 1 який містить вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (технічна специфікація).
Поясніть, чому Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено Додаток № 3 який містить інформацію щодо встановленого(них) кваліфікаційного(них) критерію(їв) відповідно до статті 16 Закону та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
34d9cdb06a3d435aa6fff796807bf828
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.09.2025 11:42
Опис:
У відповідь на Ваш запит при проведенні моніторингу процедури закупівлі за предметом «Склопластик рулонний фольгований» (код ДК 021:2015 14830000-8 Скловолокно) повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону.
Оскільки предметом даної закупівлі є товари, Замовником кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону не встановлювались. Зазначені у п.1 та п.5 розділу 3 тендерної документації вимоги щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв залишилися як шаблонні формулювання до тендерної документації закупівель Замовника.
Разом із тим у тексті тендерної документації Замовником була допущена технічна описка – документ із технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі (технічна специфікація) помилково зазначено як «Додаток №1», тоді як правильною є назва «Додаток №3» відповідно до назви самого файлу «Додаток №3 Технічні вимоги.docx». Зазначена неточність є виключно редакційною і не вплинула на зміст документації та права учасників, оскільки технічні вимоги були належним чином оприлюднені в електронній системі закупівель.
Таким чином, Замовник скористався правом не встановлювати кваліфікаційних критеріїв до учасників, що є законодавчо обґруновано п. 48 Особливостей, а різниця у нумерації додатків має характер технічної помилки, що не вплинула на проведення процедури закупівлі.