-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт з впровадженням заходів по енергоефективності та енергозбереженні (заміна котлів НІІСТУ-5 на BRS-800 comfort BM) котельні ВП НУБіП "Бережанський агротехнічний інститут " за адресою:вул.Академічна, 20 м.Бережани, Тернопільський район, Тернопільська область
Під кількістю слід розуміти 1 робота згідно ТС
Завершена
3 364 197.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 820.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 820.99 UAH
Номер:
72ffa812f9e546b0b3726d23f610b13e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-08-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2025 00:00
Період моніторингу:
08.10.2025 14:15 - 29.10.2025 23:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.10.2025 № 39-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 08.10.2025 № 39-З
Витяг з Переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2025-07-15-002749-a 15.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «ЕКОГЕОЛОГІЯ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам законодавства встановлено порушення частини 1 статті 875 Цивільного кодексу України та пунктів 3 Особливостей, а також частини 1 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи з недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця та законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель ДП ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.07.2025, тендерну пропозицію приватного підприємства «ЕКОГЕОЛОГІЯ» (далі – ПП «ЕКОГЕОЛОГІЯ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.08.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.08.2025, договір від 08.08.2025 № 235 на суму 3 260 675,00 грн з ПДВ (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 13.10.2025 та 17.10.2025.
Під час моніторингу питання розгляд тендерної пропозиції встановлено, що відповідно до пункту 1.1 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації «у разі залучення до виконання робіт машин, механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди/ лізингу/надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинними на момент їх подання, та належно оформлені. Окрім цього, необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, що посвідчує право власності орендодавця (надавача послуг, тощо)».
На виконання вищезазначеної вимоги учасником ПП «ЕКОГЕОЛОГІЯ» в тендерній пропозиції надано договір оренди вантажного автомобіля від 01.07.2025 №0107-25-1 укладеного з орендодавцем ТОВ «Зелена енергія – 2012» та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу згідно якого власником є інша фізична особа. Відповідно до пункту 1.3 договору «Право власності Орендодавця на автомобіль підтверджується Дорученням на право користування автомобілем».
При цьому, Дорученням на право користування автомобілем в тендерній пропозиції учасником не надано.
Таким чином, учасником ПП «ЕКОГЕОЛОГІЯ» не підтверджено відповідність тендерної пропозиції вимогам пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації.
На запит органу державного фінансового контролю Замовником 17.10.2025 надано пояснення, в якому зазначено що «учасник виконав вимоги тендерної документації в повному обсязі, оскільки надав чинний договір оренди та копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, що підтверджує підстави залучення техніки. Замовником у тендерній документації не встановлено обов’язку для учасників надавати додаткові документи, які підтверджують право користування чи володіння транспортними засобами безпосередньо орендодавцем або надавачем послуг (зокрема доручення, акти приймання-передачі, тощо).»
На що зауважимо що за вимогами пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 передбачено надання копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, що посвідчує право власності орендодавця (надавача послуг, тощо). Надане в тендерній пропозиції учасника свідоцтво без Доручення на право користування автомобілем не посвідчує право власності орендодавця.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Однак Замовник не виявив зазначені невідповідності у тендерній пропозиції ПП «ЕКОГЕОЛОГІЯ» та не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а визначив ПП «ЕКОГЕОЛОГІЯ» переможцем і в електронній системі закупівель оприлюднив повідомлення від 01 серпня 2025 року про намір укласти договір, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини 1 статті 875 Цивільного кодексу України за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації.
В ході моніторингу питання відповідності умов договору умовам пропозиції переможця та законодавства встановлено що між Замовником та переможцем ПП «ЕКОГЕОЛОГІЯ» укладено договір від 08.08.2025 № 235. До договору додано Договірну ціну (Додаток №1 до договору) згідно якої договірна ціна складає 3260,67527 тис.грн, в тому числі податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством i не враховані складовими вартості будівництва 163,03376 тис.гривень.
Договірна ціна (Додаток №1 до договору) не відрізняється від Договірної ціні наданої в пропозиції учасника ПП «ЕКОГЕОЛОГІЯ». Згідно Витягу з реєстру платників єдиного податку, що міститься в тендерній пропозиції, учасник ПП «ЕКОГЕОЛОГІЯ» відноситься до 3 групи, зі ставкою 5%, без реєстрації ПДВ.
В той же час відповідно пункту 3.1 договору від 08.08.2025 № 235 договірна ціна на момент укладення договору становить 3 260 675,27 грн, у тому числі: ПДВ 543 445,88 гривень.
Тобто згідно пункту 3.1 договору до договірної ціни включено ПДВ, в той час як за Договірною ціною (Додаток №1 до договору) ПДВ відсутнє, чим порушено частину 1 статті 875 Цивільного кодексу України.
На запит органу державного фінансового контролю Замовником 17.10.2025 надано пояснення, в якому зазначено що було допущено помилку в тексті Розділу 3 договору та з метою усунути невідповідність укладено додаткову угоду від 13 жовтня 2025 року та розміщено в електронній системі».
Додаткову угоду оприлюднено в електронній системі 16.10.2025, згідно якої вартість робіт по цьому Договору становить 3 260 675,27 грн без ПДВ.
Період усунення порушень:
28.10.2025 12:09 - 12.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.10.2025 12:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт з впровадженням заходів по енергоефективності та енергозбереженні (заміна котлів НІІСТУ-5 на BRS-800 comfort BM) котельні ВП НУБіП "Бережанський агротехнічний інститут" за адресою:вул.Академічна, 20 м.Бережани, Тернопільський район, Тернопільська область» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) про виконання припису, встановленого у висновку від 28.10.2025р. повідомляємо наступне.
На підставі рішення, прийнятого за результатами моніторингу, було проведено роз’яснювальну роботу, яка стосувалася усунення виявлених недоліків та недопущення подібних порушень у майбутньому. Зокрема, т.в.о. уповноваженої особи провела детальний аналіз висновку моніторингу та з нею проведено роз’яснювальну роботу, зокрема в частині п. 43 Особливостей №1178, відповідності умов договору умовам законодавства , зокрема також в частини 1 статті 875 Цивільного кодексу України та пунктів 3 Особливостей, а також частини 1 статті 41 Закону. Крім того, з метою належного виконання припису та запобігання можливим порушенням у подальшій діяльності, Замовником посилено внутрішній контроль за дотриманням вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Т.в.о.уповноваженої особою (Боднар О.Я.) пройдено навчання «Аналіз пропозицій та порядок виправлення невідповідностей». Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати встановлених порушень та прикласти всі зусилля для проведення закупівель виключно з відповідністю до чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
03.11.2025 17:58
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Відсутній механізм
Опис:
Замовником надано інформацію про здійснені заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому
Дата публікації:
05.11.2025 11:36
Запити/Пояснення
Номер:
dfd550e900314776ad0faabcde47fddf
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.10.2025 13:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт з впровадженням заходів по енергоефективності та енергозбереженні (заміна котлів НІІСТУ-5 на BRS-800 comfort BM) котельні ВП НУБіП "Бережанський агротехнічний інститут " за адресою:вул.Академічна, 20 м.Бережани, Тернопільський район, Тернопільська область» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-15-002749-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, розрахунки, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
497741840879438fbdf414ed78d729a1
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень від 2025-10-09 по моніторингу UA-M-2025-10-08-000059
Дата опублікування:
13.10.2025 15:47
Опис:
Відповідь на запит про надання пояснень від 2025-10-09 по моніторингу UA-M-2025-10-08-000059
У відповідь на запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт з впровадженням заходів по енергоефективності та енергозбереженні (заміна котлів НІІСТУ-5 на BRS-800 comfort BM) котельні ВП НУБіП "Бережанський агротехнічний інститут " за адресою:вул.Академічна, 20 м.Бережани, Тернопільський район, Тернопільська область (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (ID: UA-2025-07-15-002749-a ) повідомляємо наступне:
1. Щодо документів, на підставі яких здійснено обґрунтування обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість:
Предмет закупівлі:
«Капітальний ремонт з впровадженням заходів по енергоефективності та енергозбереженні (заміна котлів НІІСТУ-5 на BRS-800 comfort BM) котельні ВП НУБіП "Бережанський агротехнічний інститут " за адресою:вул.Академічна, 20 м.Бережани, Тернопільський район, Тернопільська область (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)»
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства). Розмір фінансових призначень визначений виходячи з потреб Замовника.
Очікувана вартість предмета закупівлі:
Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, що наявний у складі кошторисної частини проектної документації на будівництво за проектом «Капітальний ремонт з впровадженням заходів по енергоефективності та енергозбереженні (заміна котлів НІІСТУ-5 на BRS-800 comfort BM) котельні ВП НУБіП "Бережанський агротехнічний інститут " за адресою:вул.Академічна, 20 м.Бережани, Тернопільський район, Тернопільська область».
Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника та інжинірінгові послуги (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд».
Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ.
Розрахунок очікуваної вартості згідно предмету закупівлі здійснювався наступним чином:
Очікувана вартість закупівлі (Всього по зведеному кошторисному розрахунку 3640,828 тис. грн. ) :
Разом по главах 1-9 = 2 774 944 грн.
Глава
Кошторисний прибуток – 17 513 грн.
Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій – 11 041 грн.
Разом (2 774 944+17 513+11 041) = 2 803 498 грн.
Податок на додану вартість (2 803 498 * 1.2 ) = 3 364 197,60 грн.
Всього по зведеному кошторисному розрахунку, а отже й очікувана вартість закупівлі становить 3 364 197,60 грн. З ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб ВП НУБіП України "Бережанський агротехнічний інститут" у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування, було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по даному об’єкту було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво №141/05-25 від 22 травня 2025 р. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. Технічна специфікація сформована з відомості обсягів робіт та підсумкової відомості ресурсів, які є частиною кошторисної документації.
Просимо прийняти надані пояснення. Всі необхідні документи долучаємо до пояснення.
З повагою,
т.в.о. уповноваженої особи Ольга БОДНАР
Номер:
7a43ebd6784b41899b88e45bb689ae21
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.10.2025 13:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт з впровадженням заходів по енергоефективності та енергозбереженні (заміна котлів НІІСТУ-5 на BRS-800 comfort BM) котельні ВП НУБіП "Бережанський агротехнічний інститут " за адресою:вул.Академічна, 20 м.Бережани, Тернопільський район, Тернопільська область» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-15-002749-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до п.1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації у разі залучення до виконання робіт машин, механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди/ лізингу/надання послуг техніки, тощо). Окрім цього, необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, що посвідчує право власності орендодавця (надавача послуг, тощо).
Учасником ПП «ЕКОГЕОЛОГІЯ» в тендерній пропозиції надано договір оренди вантажного автомобіля від 01.07.2025 №0107-25-1 укладеного з орендодавцем ТОВ «Зелена енергія – 2012» та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу згідно якого власником є інша особа. Згідно п.1.3 якого «Право власності Орендодавця на автомобіль підтверджується Дорученням на право користування автомобілем».
Прошу надати інформацію в якому файлі учасником надано «Доручення на право користування автомобілем» або пояснення з цього питання.
2. Відповідно до пункту 3.1 договору від 08.08.2025 № 235 договірна ціна на момент укладення договору є твердою і становить 3 260 675,27 грн, у тому числі: ПДВ 543 445,88 гривень.
Згідно договірної ціни, що є додатком до договору від 08.08.2025 № 235 договірна ціна складає 3260,67527 тис.грн. в тому числі податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством i не враховані складовими вартості будівництва 163,03376 тис.гривень. Прошу надати пояснення з цього питання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
33ba740506a34664af0c40733c66a087
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень від 2025-10-15 по моніторингу UA-M-2025-10-08-000059
Дата опублікування:
17.10.2025 13:49
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт з впровадженням заходів по енергоефективності та енергозбереженні (заміна котлів НІІСТУ-5 на BRS-800 comfort BM) котельні ВП НУБіП "Бережанський агротехнічний інститут " за адресою:вул.Академічна, 20 м.Бережани, Тернопільський район, Тернопільська область (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (ID: UA-2025-07-15-002749-a ) повідомляємо наступне:
1. Щодо договору оренди вантажного автомобіля:
Відповідно до вимог п.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» (довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна); - у разі залучення до виконання робіт машин, механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди/ лізингу/надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинними на момент їх подання, та належно оформлені. Окрім цього, необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, що посвідчує право власності орендодавця (надавача послуг, тощо). Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності орендодавця (надавача послуг, тощо).
Замовник не встановлює вимогу про надання додатково підтверджуючих документів щодо права користування чи володіння обладнанням або технікою щодо орендодавця або ж надавача послуг за договором учаснику. Договір оренди вантажного автомобіля від 01.07.2025 №0107-25-1 укладеного з орендодавцем ТОВ «Зелена енергія – 2012» в п.1.2 містить відомості про реєстраційний номер, марку та назву транспортного засобу , що відповідає відомостям, які наведенні в свідоцтві про реєстрацію. Замовником у тендерній документації не встановлено обов’язку для учасників надавати додаткові документи, які підтверджують право користування чи володіння транспортними засобами безпосередньо орендодавцем або надавачем послуг (зокрема доручення, акти приймання-передачі, тощо).
Учасником ПП «ЕКОГЕОЛОГІЯ» в складі тендерної пропозиції надано договір оренди вантажного автомобіля від 01.07.2025 №0107-25-1, укладений з орендодавцем ТОВ «Зелена енергія – 2012», свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, що містить дані про марку, модель, рік випуску та реєстраційний номер, які повністю відповідають відомостям, зазначеним у договорі оренди. Згідно з п.1.3 зазначеного договору, «право власності орендодавця на автомобіль підтверджується дорученням на право користування автомобілем». Зазначена інформація міститься безпосередньо у тексті договору оренди, окремим додатком до договору оренди дане доручення не є, а тому доручення не є обов’язковим для подання.
Також зазначаємо, що в п.1.3 договору оренди прямо передбачено, що право власності орендодавця на автомобіль підтверджується дорученням на право користування автомобілем. Це свідчить про те, що на момент укладення договору сторона-орендодавець підтвердила наявність відповідного права власності (користування), а надання додаткових документів та додатків до самого договору не було встановлено. Відповідно, договір оренди був укладений після підтвердження права власності орендодавця, про що свідчать наявні підписи та відбитки печаток сторін у договорі. Отже, документ підтверджує законність користування учасником відповідним транспортним засобом.
Таким чином, учасник виконав вимоги тендерної документації в повному обсязі, оскільки надав чинний договір оренди та копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, що підтверджує підстави залучення техніки. Замовником у тендерній документації не встановлено обов’язку для учасників надавати додаткові документи, які підтверджують право користування чи володіння транспортними засобами безпосередньо орендодавцем або надавачем послуг (зокрема доручення, акти приймання-передачі, тощо).
2. Щодо договору від 08.08.2025 № 235:
Замовником було допущено помилку в тексті Розділу 3 договору та додатково відібрано пояснення від ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОГЕОЛОГІЯ" від 10.10.2025р., яке долучаємо до відповіді. Замовник з метою усунути невідповідність та привести у відповідність відповідно до норм законодавства договір було укладено додаткову угоду від 13 жовтня 2025 року та розміщено в електронній системі .
Також відповідно до Наказу 01.11.2021 № 281 Про затвердження кошторисних норм, Настанова з визначення вартості будівництва в Розділі 6 «Визначення вартості виконаних робіт та витрат» містить зазначення про те, що у вартості виконаних робіт враховуються прямі витрати, загальновиробничі витрати, кошти на зведення і розбирання тимчасових будівель і споруд, кошти на виконання будівельних робіт у зимовий (літній) період, інші супутні витрати (на відрядження, перевезення працівників, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі тощо), а також прибуток, адміністративні витрати, кошти на покриття ризиків, на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені законодавством і не враховані складовими вартості будівництва, податок на додану вартість. Також у договірній ціні в Розрахунку №13 передбачено: «Податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва (крім ПДВ)», що і відображає суму 163,03376 тис. грн. Отже, допущена помилка у тексті Розділу 3 договору була усунена шляхом укладення додаткової угоди від 13 жовтня 2025 року та розміщення її в електронній системі, що привело договір у відповідність до вимог законодавства.
Просимо прийняти надані пояснення до уваги, з повагою !