-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Метрошток МШП-3,5 м. чорний з лазерним гравіюванням
Прилади для вимірювання, рівня та тиску рідин і газів
Завершена
1 560 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 600.00 UAH
Номер:
ee55006bc6104df5b313d00abd37d0f2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-11-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.08.2025 00:00
Період моніторингу:
11.08.2025 14:40 - 02.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.08.2025 № 88-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
11.08.2025 № 88-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-07-15-001210-a, 15.07.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону, Постанови № 1178, Особливостей № 1275 під час розгляду пропозицій учасників встановлено порушення абзацу 6 пункту 8 Особливостей № 1275; пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлю вимогам Закону, Постанові № 1178 та Особливостям № 1275; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання інформації та документів - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору про закупівлю за державні кошти від 07.08.2025 № 38 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275); дотримання замовником вимог Закону, Постанови № 1178, Особливостей № 1275 під час розгляду пропозицій учасників; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання інформації та документів.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2025-07-15-001210-a; оголошення, затверджене протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи замовника від 15.07.2025 № 80 (далі – Оголошення); реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-снаб компані»; вимогу про усунення невідповідностей до Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-снаб компані»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.07.2025 № 91; повідомлення про намір укласти договір від 26.07.2025; договір про закупівлю за державні кошти від 07.08.2025 № 38 на суму 1297998,00 грн (з ПДВ) (далі - договір), укладений з Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-снаб компані»; додаткову угоду від 14.08.2025 № 1 до договору; інформацію та документи замовника від 14.08.2025 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону, Постанови № 1178, Особливостей № 1275 під час розгляду пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме:
- абзацу 6 пункту 8 Особливостей № 1275 в частині розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей;
- пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону в частині не відхилення пропозиції учасника.
Так, встановлено, що замовником в абзаці 5 пункту 13 Оголошення зазначено Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам установленим статтею 17 Закону та іншим вимогам Закону, що подаються у складі пропозиції, зокрема, інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та документами, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам замовника (Додаток 3 Оголошення).
Разом з цим, замовником в пункті 6 розділу «Загальні вимоги» Додатку 3 до Оголошення зазначено, що інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена копіями сертифікатів та/або декларації виробника та/або посвідчення про якість та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі.
Так, встановлено, що у складі пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-снаб компані» відсутні документи, що підтверджують якість предмету закупівлі.
Однак, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовник надав вимогу про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-снаб компані», в якій зазначив: «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та або документах. 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Учасник не надав інформацію про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена копією сертифікату та/або декларацією виробника та\або посвідчення про якість та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі. (згідно з Додатку 3 Оголошення, загальні вимоги п.6).»
Відповідно до абзацу 6 пункту 8 Особливостей № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей № 1178.
При цьому, відповідно до пункту 43 Особливостей невідповідністю не можуть бути відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його пропозиції.
Отже, замовником на порушення абзацу 6 пункту 8 Особливостей № 1275 безпідставно надано вимогу на усунення невідповідностей.
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 12.08.2025 через електронну систему закупівель замовнику надано відповідний запит.
Замовником 14.08.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «…25.07.2025 року уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інтер-снабкомпані» встановлено, що вказаний учасник подав усі необхідні документи які вимагалися в Оголошені про закупівлю метроштоків МШП-3.5м чорних з лазерним гравіюванням, в тому числі інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (додаток 3). Однак учасником не надано інформації (документів) про відповідність товару згідно «Технічного регламенту ЗВТ», затвердженого постановою КМУ № 163 від 24.02.2016 р. (модуль F1, або D1, або В+ D, або Н, або G) , щодо засобів вимірювальної техніки. При цьому вказана інформація документи про відповідність товару згідно «Технічного регламенту ЗВТ» щодо засобів вимірювальної техніки не є інформацією та/або документами про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. В подальшому, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель максимальної економії, ефективності та пропорційності та з метою об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури спрощеної закупівлі уповноваженою особою розміщено вимогу про усунення невідповідностей учасником Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтер-снаб компані». При цьому жодного слова про надання інформації чи документів про технічні чи якісні характеристики предмета закупівлі у вимозі про усунення невідповідностей не зазначено. Також слід зазначити, що сертифікат відповідності, декларації виробника та/або посвідчення про якість та/або інших документів, щодо предмету закупівлі, є документом, який підтверджує відповідність товару згідно «Технічного регламенту ЗВТ», затвердженого постановою КМУ № 163 від 24.02.2016 р. (модуль F1, або D1, або В+ D, або Н, або G) , щодо засобів вимірювальної техніки…».
Щодо вказаного твердження замовника слід вказати наступне.
Відповідно до пункту 3 частини третьої статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються, зокрема, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Тобто, оголошення про проведення спрощеної закупівлі створюється безпосередньо Замовником і останній самостійно зазначає інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що і було зазначено в пункті 6 розділу «Загальні вимоги» Додатку 3 до Оголошення замовника. Зокрема, щодо надання документів, що підтверджують якість предмету закупівлі.
Відповідно до пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Таким чином, замовником на порушення пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону не відхилено пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-снаб компані».
Натомість, учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-снаб компані» визнано переможцем процедури закупівлі та в подальшому укладено договір.
Період усунення порушень:
20.08.2025 17:31 - 04.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.08.2025 17:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання про усунення порушень зазначених у висновку від 20.08.2025 року повідомляю, що військова частина А2975 усунено виявлені Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області шляхом розірвання договору про закупівлю за державні кошти від 07.08.2025 №38
Дата публікації звіту:
27.08.2025 16:26
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Усунуто
Дата публікації:
03.09.2025 16:03
Запити/Пояснення
Номер:
dea5877f842a4488a67baabf57871598
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.08.2025 11:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.08.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1 560 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-15-001210-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
- Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання/специфікація, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
- Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовник надав вимогу про усунення невідпповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-снаб компані» щодо відсутності у складі пропозиції копій сертифікатів та/або декларації виробника та\або посвідчення про якість та/або інших документів, що підтверджують якість предмету. При цьому, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості) невідповідністю не можуть бути відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його пропозиції. Надайте пояснення чому було надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-снаб компані» відповідно до пункту 43 Постанови № 1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
6f02955489a9430fbe2ed16dcb52459b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.08.2025 09:32
Опис:
На виконання запиту про надання пояснення від 13.08.2025 року повідомляю наступне:
1. Обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
Відповідно до спланованого фінансового ресурсу на 2025 рік, у зв’язку з наявністю нагальної, невідкладної та термінової потреби забезпечення Збройних Сил України, виникла необхідність у терміновій закупівлі військовою частиною А2975 метроштоків МШП-3.5м. чорних з лазерним гравіюванням, код ДК 021:2015 38420000 -5 - Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів.
Наказом Міністерства оборони України військова частина А2975, яка включена до мережі розпорядників бюджетних коштів Міністерства оборони України, уповноважена на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану.
Пунктом 8 «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 передбачено, що державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178;
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822;
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей. Враховуючи що вартість предмета закупівлі перевищує 200 тис. гривень, а відтак уповноваженою особою військової частини А2975 вирішено закупівлю метроштоків МШП-3.5м чорних з лазерним гравіюванням, код ДК 021:2015 38420000 -5 - Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів провести у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених «Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 з використанням електронної системи закупівель.
2. Інформація та відповідні документи (технічне завдання/специфікація, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Закупівля метроштоків МШП-3.5м чорних з лазерним гравіюванням, код ДК 021:2015 38420000 -5 - Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів здійснена за рахунок виділених коштів бюджетної програми КПКВ 2101020/3 КЕКВ 2210 код 040 (за децентралізованими розрахунками) на підставі розпорядження розпорядника бюджетних коштів вищого рівня.
Технічні, якісні характеристики та кількісні показники предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог розпорядника бюджетних коштів вищого рівня.
Для проведення процедури закупівлі метроштоків МШП-3.5м чорних з лазерним гравіюванням, код ДК 021:2015 38420000 -5 - Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів, з метою здійснення розрахунку очікуваної вартості (далі – ОВ) застосовано положення Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Примірна методика № 275).
Розрахунок очікуваної вартості метроштоків МШП-3.5м чорних з лазерним гравіюванням здійснено методом порівняння ринкових цін, шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам і постачальникам.
Так відповідно до комерційної пропозиції ФОП Скляренко І.А. вартість предмета закупівлі складає 5000,00 грн без ПДВ.
Відповідно до комерційної пропозиції ТОВ «Автомобільний Дім Атлант» вартість предмета закупівлі складає 5500,00 грн без ПДВ.
Відповідно до комерційної пропозиції ТОВ «ЗС Авто Центр» вартість предмета закупівлі складає 5100,00 грн без ПДВ.
Таким чином, очікувана ціна за одиницю, визначена як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
Цод = (5000,00 грн +5500,00 грн+5100,00)/3 = 5200,00 грн
Очікувану вартість, визначена як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, що розраховується за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
ОВмрц = 5200,00 грн*300 штук = 1 560 000,00 грн
3. Інформація про причини надання вимоги про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-снабкомпані» відповідно до пункту 43 Постанови № 1178.
15.07.2025 року уповноваженою особою із закупівель військової частини А2975 вирішено закупівлю метроштоків МШП-3.5м чорних з лазерним гравіюванням, код ДК 021:2015 38420000 -5 - Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів здійснити шляхом проведення спрощеної закупівлі, затверджено вимоги до предмета закупівлі та проект договору і оголошено відповідну закупівлю.
Відповідно до пункту 13 Оголошення про закупівлю метроштоків МШП-3.5м чорних з лазерним гравіюванням встановлено наступний перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам установленим статтею 17 Закону та іншим вимогам Закону, що подаються у складі пропозиції:
- цінова пропозиція (Додаток 1 Оголошення) - Форма “Цінова пропозиція” повинна бути підписана керівником або уповноваженою особою учасника та надані на фірмовому бланку учасника (у разі наявності);
- документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, (копії договорів, актів поставки товарів або товарно-транспортні накладні, тощо);
- інформаційною довідкою, яка повинна містити відомості про підприємство: реквізити (адреса – юридична та фактична, телефони, телекси, телефакси, всі банківські реквізити), керівництво, форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (Додаток 2 Оголошення);
- інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та документами, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам замовника (Додаток 3 Оголошення);
- підписаний та засвідчений печаткою погоджений проєкт договору про закупівлю (Додаток 4 Оголошення);
- сканована ліцензія, або інші документи, які підтверджують право учасника займатись відповідною діяльністю (в разі наявності);
- документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції та договору про закупівлю. Повноваження щодо підпису документів цінової пропозиції учасника/договору про закупівлю підтверджується випискою з протоколу засновників (протоколом засновників), наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи учасника на підписання відповідного документу;
- повноваження учасника – фізичної особи, у тому числі фізичної особи - підприємця підтверджуються паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів);
- сканована довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру (реєстраційного номеру облікової картки платника податків) – для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
– копія витягу (виписки) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
– копія документу про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо).
А також скановану довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про те, що:
- відомості про юридичну особу, яка є учасником закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- службову (посадову) особу учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
- суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
- фізична особа, яка є учасником закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- службова (посадова) особа учасника закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- учасник закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура;
- у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів);
- юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
- учасник закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”;
- службова (посадова) особа учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
- учасник закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
- учасник закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки.
У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, учасник надає довідку у довільній формі з обґрунтуванням відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України.
Пунктом 8 «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 передбачено, щоу разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Постанова 1178).
Відповідно до вимог другого абзацу пункту 43 Постанови 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
25.07.2025 року уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інтер-снабкомпані» встановлено, що вказаний учасник подав усі необхідні документи які вимагалися в Оголошені про закупівлю метроштоків МШП-3.5м чорних з лазерним гравіюванням, в тому числі інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (додаток 3).
Однак учасником не надано інформації (документів) про відповідність товару згідно «Технічного регламенту ЗВТ», затвердженого постановою КМУ № 163 від 24.02.2016 р. (модуль F1, або D1, або В+ D, або Н, або G) , щодо засобів вимірювальної техніки.
При цьому вказана інформація документи про відповідність товару згідно «Технічного регламенту ЗВТ» щодо засобів вимірювальної техніки не є інформацією та/або документами про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
В подальшому, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель максимальної економії, ефективності та пропорційності та з метою об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури спрощеної закупівлі уповноваженою особою розміщено вимогу про усунення невідповідностей учасником Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтер-снаб компані».
При цьому жодного слова про надання інформації чи документів про технічні чи якісні характеристики предмета закупівлі у вимозі про усунення невідповідностей не зазначено.
Також слід зазначити, що сертифікат відповідності, декларації виробника та/або посвідчення про якість та/або інших документів, щодо предмету закупівлі, є документом, який підтверджує відповідність товару згідно «Технічного регламенту ЗВТ», затвердженого постановою КМУ № 163 від 24.02.2016 р. (модуль F1, або D1, або В+ D, або Н, або G) , щодо засобів вимірювальної техніки.
Невідповідності, на виправлення яких учаснику було надано 24 години, не стосуються інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонував учасник в тендерній пропозиції, виправлення яких призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, тощо.