• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Метрошток МШП-3,5 м. чорний з лазерним гравіюванням

Прилади для вимірювання, рівня та тиску рідин і газів

Завершена

1 560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 600.00 UAH
Номер: ee55006bc6104df5b313d00abd37d0f2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-11-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.08.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 11.08.2025 14:40 - 02.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.08.2025 № 88-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 11.08.2025 № 88-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-07-15-001210-a, 15.07.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, y.r.marchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону, Постанови № 1178, Особливостей № 1275 під час розгляду пропозицій учасників встановлено порушення абзацу 6 пункту 8 Особливостей № 1275; пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлю вимогам Закону, Постанові № 1178 та Особливостям № 1275; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання інформації та документів - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору про закупівлю за державні кошти від 07.08.2025 № 38 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275); дотримання замовником вимог Закону, Постанови № 1178, Особливостей № 1275 під час розгляду пропозицій учасників; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання інформації та документів. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2025-07-15-001210-a; оголошення, затверджене протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи замовника від 15.07.2025 № 80 (далі – Оголошення); реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-снаб компані»; вимогу про усунення невідповідностей до Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-снаб компані»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.07.2025 № 91; повідомлення про намір укласти договір від 26.07.2025; договір про закупівлю за державні кошти від 07.08.2025 № 38 на суму 1297998,00 грн (з ПДВ) (далі - договір), укладений з Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-снаб компані»; додаткову угоду від 14.08.2025 № 1 до договору; інформацію та документи замовника від 14.08.2025 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону, Постанови № 1178, Особливостей № 1275 під час розгляду пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме: - абзацу 6 пункту 8 Особливостей № 1275 в частині розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; - пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону в частині не відхилення пропозиції учасника. Так, встановлено, що замовником в абзаці 5 пункту 13 Оголошення зазначено Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам установленим статтею 17 Закону та іншим вимогам Закону, що подаються у складі пропозиції, зокрема, інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та документами, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам замовника (Додаток 3 Оголошення). Разом з цим, замовником в пункті 6 розділу «Загальні вимоги» Додатку 3 до Оголошення зазначено, що інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена копіями сертифікатів та/або декларації виробника та/або посвідчення про якість та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі. Так, встановлено, що у складі пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-снаб компані» відсутні документи, що підтверджують якість предмету закупівлі. Однак, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовник надав вимогу про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-снаб компані», в якій зазначив: «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та або документах. 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Учасник не надав інформацію про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена копією сертифікату та/або декларацією виробника та\або посвідчення про якість та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі. (згідно з Додатку 3 Оголошення, загальні вимоги п.6).» Відповідно до абзацу 6 пункту 8 Особливостей № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей № 1178. При цьому, відповідно до пункту 43 Особливостей невідповідністю не можуть бути відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його пропозиції. Отже, замовником на порушення абзацу 6 пункту 8 Особливостей № 1275 безпідставно надано вимогу на усунення невідповідностей. З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 12.08.2025 через електронну систему закупівель замовнику надано відповідний запит. Замовником 14.08.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «…25.07.2025 року уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інтер-снабкомпані» встановлено, що вказаний учасник подав усі необхідні документи які вимагалися в Оголошені про закупівлю метроштоків МШП-3.5м чорних з лазерним гравіюванням, в тому числі інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (додаток 3). Однак учасником не надано інформації (документів) про відповідність товару згідно «Технічного регламенту ЗВТ», затвердженого постановою КМУ № 163 від 24.02.2016 р. (модуль F1, або D1, або В+ D, або Н, або G) , щодо засобів вимірювальної техніки. При цьому вказана інформація документи про відповідність товару згідно «Технічного регламенту ЗВТ» щодо засобів вимірювальної техніки не є інформацією та/або документами про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. В подальшому, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель максимальної економії, ефективності та пропорційності та з метою об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури спрощеної закупівлі уповноваженою особою розміщено вимогу про усунення невідповідностей учасником Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтер-снаб компані». При цьому жодного слова про надання інформації чи документів про технічні чи якісні характеристики предмета закупівлі у вимозі про усунення невідповідностей не зазначено. Також слід зазначити, що сертифікат відповідності, декларації виробника та/або посвідчення про якість та/або інших документів, щодо предмету закупівлі, є документом, який підтверджує відповідність товару згідно «Технічного регламенту ЗВТ», затвердженого постановою КМУ № 163 від 24.02.2016 р. (модуль F1, або D1, або В+ D, або Н, або G) , щодо засобів вимірювальної техніки…». Щодо вказаного твердження замовника слід вказати наступне. Відповідно до пункту 3 частини третьої статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються, зокрема, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Тобто, оголошення про проведення спрощеної закупівлі створюється безпосередньо Замовником і останній самостійно зазначає інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що і було зазначено в пункті 6 розділу «Загальні вимоги» Додатку 3 до Оголошення замовника. Зокрема, щодо надання документів, що підтверджують якість предмету закупівлі. Відповідно до пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, замовником на порушення пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону не відхилено пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-снаб компані». Натомість, учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-снаб компані» визнано переможцем процедури закупівлі та в подальшому укладено договір.
Період усунення порушень: 20.08.2025 17:31 - 04.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.08.2025 17:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання про усунення порушень зазначених у висновку від 20.08.2025 року повідомляю, що військова частина А2975 усунено виявлені Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області шляхом розірвання договору про закупівлю за державні кошти від 07.08.2025 №38
Дата публікації звіту: 27.08.2025 16:26

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Усунуто
Дата публікації: 03.09.2025 16:03

Запити/Пояснення